/spanien/barcelona/forum/26310.aspx/spanien/barcelona/forum/26310.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca Barca
2004-03-03 21:44
GOOOOOOOOOLLL!!!!!!

Luis Garcia!!!!!

Vilket mål!!! Fantasktisk!!!
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-04 14:53
Förstod att nån skulle missupfatta mig.
Jag skriver det igen.
R Y K T E R N A
Barcelona Barca Barca
2004-03-03 21:44
GOOOOOOOOOLLL!!!!!!

Luis Garcia!!!!!

Vilket mål!!! Fantasktisk!!!
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-03 22:34
Måste säja att jag ryser av vår vänsterkant nu.
GVB o OVERMARS, mums.....
Barcelona Jocke
2004-03-05 22:25
OrtiZ:

Tror knappast att DJ Niko menade att vi skulle köpa in alla dessa spelare utan han gjorde bara en laguppställning med spelare som cirkulerat kring Barcelonas sommarvärvningar + Ronaldinho, Davids och Puyol. Han menar nog bara precis som jag också tror att vi inte kan få de allra bästa till klubben än. Trezeguet tror jag dock vi kan värva men Henry och Nistelrooy vill nog knappast byta klubb vid detta tillfälle, kanske om två år eller så när Barcelona har tagit sig till champions league två gånger på raken och tar sig långt i båda liga och cupspel.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-03 22:34
Måste säja att jag ryser av vår vänsterkant nu.
GVB o OVERMARS, mums.....
Malaga Jocke
2004-03-05 22:25
OrtiZ:

Tror knappast att DJ Niko menade att vi skulle köpa in alla dessa spelare utan han gjorde bara en laguppställning med spelare som cirkulerat kring Barcelonas sommarvärvningar + Ronaldinho, Davids och Puyol. Han menar nog bara precis som jag också tror att vi inte kan få de allra bästa till klubben än. Trezeguet tror jag dock vi kan värva men Henry och Nistelrooy vill nog knappast byta klubb vid detta tillfälle, kanske om två år eller så när Barcelona har tagit sig till champions league två gånger på raken och tar sig långt i båda liga och cupspel.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-03 22:27
Jag är inponerad av Motta o Xavis djupledsspel, Äkta arvtagare av pep.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-03 22:27
Jag är inponerad av Motta o Xavis djupledsspel, Äkta arvtagare av pep.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-03 22:25
JAAAAAAAAAAAAA; INÌESTA KOMMER IN!!!!!!!!!
o vi sparar ronnie, bara inte Ronnie skadat sig, han föll ihop ett tag för ett par minuter sen.
Barca_BEST
2004-03-04 05:48
vilka ska vi möta i uefa cupen nu ska de lotta elr har v redan ett lag att möta?!?!?!??? snälla nån svara på min fråga.

ps:skönnt 2-1 seger men spelade vi bra fotboll erl?

VISCA EL BARCA
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-03 22:25
JAAAAAAAAAAAAA; INÌESTA KOMMER IN!!!!!!!!!
o vi sparar ronnie, bara inte Ronnie skadat sig, han föll ihop ett tag för ett par minuter sen.
Barcelona Johan #17
2004-03-05 18:35
Valdés

Håller med dig men Kluivert har väl också varit bra under tiden i Barcelona.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-03 22:18
Ni kan ladda ner real player på elbarca.dk under länken Tv og radio.
Om ni har problem är det antingen att serven e full, att ni inte har Real eller att nån fil är defekt(ta isåfall bort alla cookies och temp internet files.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-03 22:18
Ni kan ladda ner real player på elbarca.dk under länken Tv og radio.
Om ni har problem är det antingen att serven e full, att ni inte har Real eller att nån fil är defekt(ta isåfall bort alla cookies och temp internet files.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-03 21:59
ronaldinho e fin o se
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-03 21:59
ronaldinho e fin o se
Barcelona BARCA BLOD
2004-03-05 21:48
alltdå ni måste skämta om att beröma cocu så mycket. det är en spelare som är för osynlig, vad ska man ha en sån till då, ingenting alls. 1 titel på alla de åren förklarar ju allt, nu vill jag inte skylla allt just på han men han har stor del i det, eftersom han har alltid fått mest förtroende av allla tränare i barca tillsammans med kluivert. de har varit sämst overmars har ändå visat lite då och då att han till hör stjärnorna...
Barcelona juanito
2004-03-03 21:57
Nu vill jag se två byten i pausen! Ronaldinho - Iniesta och Reiziger/vb - Gabri/Oscar Lopez!
Barcelona juanito
2004-03-03 21:45
Barca Barca: tack för tipset!

riktigt fin pass av Saviola där..
Barcelona Frazzé
2004-03-03 21:50
FAAAAN!!!!...kan inte se matchen på den linken barca barca skickade fan...jag vill gärna se den!....men de står iaf 1-0 luis garcia! bra1
Barcelona Barca_91
2004-03-03 21:46
Jaaaaa 1-0!!!
Barcelona pat-w
2004-04-21 18:29
kluivert o overmaars spelar iaf
Barcelona Valdés
2004-03-05 18:31
Vad det gäller Cocu så tycker jag att han som ensam ( av de nuvarande ) holländare förtjänar ett överbetyg sett över hela den period som han funnits i klubben. Föregående säsong hann dock åldern ikapp honom, Motta presterade betydligt bättre i jämförelse, och i år inledde han väldigt svagt för att de senaste matcherna ha spelat upp sig ( precis som hela laget ). Jag har dock svårt för att se den 33-åriga Cocu som en långtidslösning istället borde man satsa på den betydligt yngre Motta som redan förra året visade sig vara en värdig efterträdare ( får inte Motta mer speltid så riskerar vi att tappa honom till något av de italienska topplagen ).

Angående uefa-lottningen så tror jag att vi dragit en vinstlott, det blir segrar i båda matcherna eftersom vi har spelare som är bättre på samtliga positioner.
Real Madrid Wake
2004-04-18 23:52
Grattis till segern idag, ni spelade riktigt bra stundtals i första!

Ser fram emot nästa helgs match!
Barcelona Valdés
2004-04-18 18:28
Tompa och Gustaf; det är bra att Ni är övertygade och jag hoppas (precis som jag har skrivit tidigare) att Ni får rätt om vi väljer att värva Trez.

Angående pengar så är det ju redan klart att vi skall låna upp 90 miljoner euro ( fördelade på tre år ). Det skall bli intressant att se hur man väljer att använda dessa. Riquelmes eller Ronaldinhos....?
Barcelona rårårå
2004-04-19 14:32
Håller fullständigt med dig IKE!

----------Valdes---------
Puyol Oleguer Marquez Cole
------Xavi Davids--------
Iniesta--------Ronaldinho
-----Saviola-Zlatan---------
Barcelona Majsan
2004-03-03 17:58
B_a_r_c_a: Med de pengar Barca har tror jag inte vi har möjlighet att köpa dina 4 spelare som skulle gå direkt in i elvan. Rent varumärkesmässigt är Henry en spelare som säkert skulle tillföra lika mycket som t.ex. vår älskade Ronaldinho, vilket inte är litet. Jag skulle däremot rent fotbollsmässigt nästan lika gärna se Torres i Barcatröjan nästa säsong. Han är yngre och kanske mer den spelartyp vi behöver än Henry, men ska man resonera rent ekonomiskt vet nästan ingen bortsett från riktigt inbitna fans vem Fernando Torres är(inte i Englandfanatiska Sverige i alla fall) , och de kommer därför inte att köpa nån tröja eller vad det nu kan vara med hans namn på. Beckham har för Real knappast inneburit lika mycket som t.ex. Ronaldinho gjort i Barca, men han har dragit in en jäkla massa pengar genom en massa prylar med sin vackra frisyr och sitt kändisskap.
Håller dock med om att Luque, Torres och Mexes vore alldeles yppeliga värvningar till nästa säsong, om nu pengarna räcker. Samtidigt tycker jag inte man får glömma bort de egna, unga spelare som finns att tillgå. Det finns inget som är så imponernade som lag med storstjärnor från de egna leden, och det finns inget som är lika lönsamt heller för den delen.
Det jag ser som kännetecknande för dagens Barca är att man har väldigt många bra spelare, men lite för få riktigt bra. Att värva Luque när vi har Garcia och Quaresma i truppen känns som att köpa nåt man redan har, så då krävs fler förändringar. Vad gäller Reiziger tycker jag han har spelat riktigt bra sedan nyår, om man bortser från nån försvarsmiss mot Depo. GVB är väl kanske den sämsta spelaren i elvan idag, och det vore väl en chock för de flesta om han kvarblir i truppen till nästa säsong.

Sänds matchen på nån pub i sthlm ikväll? Nån som vet?
Barcelona carlos_18
2004-03-03 21:45
jaaaaa.... 1-0
Barcelona marcus_keta
2004-04-18 22:31
var de nt så att Barcelona inte hade valt president än.. och någon av kandidaterna hade skrivit förkontrakt med just Makaay... då Laporta vann var de klart att Makaay gick till Bayer Munchen.. jag håller med dej... han är en världspelare.. men man ska aldrig gråta över spild mjölk.. vi tittar framåt..
Annons: