/spanien/barcelona/forum/26309.aspx/spanien/barcelona/forum/26309.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Kickboxer
2005-03-08 19:11
Daniel el magnific

Sa inte den där snubben innan förra matchen också att Chelsea skulle "klara det här". Att Barça inte skulle lyckas göra mål på Chelsea eller något sådant bullshit. Han pratar så mycket goja så det är bara att strunta i hans ord.

Visca el Barça!!!
Barcelona Hadinho
2005-03-08 21:19
o fenomo vart kollar du på matchen?
Barcelona Dreyfus
2004-04-23 10:33
-----------Valdes----------
-------Puyol--Mellberg-----
Ferreira---------------Cole
-------Xavi----Davids-----
--Dinho--Källström--Luque--
-----------Zlatan----------

så ska laget se ut!!
Barcelona B_a_r_c_a
2004-04-23 09:03
juanito:
Ja, men först snackade du om att de inte hade råd att köpa de spelarna och nu när jag visar att de kan det så kommer att deras lag inte vill sälja dem plötsligt. Men iaf så tror jag inte att Barca skulle säga att de vill köpa de spelarna och att det är va de kan få om de inte kan det. Sen så är Luque ersättbar i Deportivo och om du följer övergångarna så har deportivo vart intresserade av några vänstermittfältare.
Sen så har Athletico madrid vart intresserade av Requilme innan han äns kom till barca, men de kanske inte behöver honom, men när laporta lägger bud på Henry så kan han nog lägga ett bud på Torres också. Det budet va föresten ca 400 miljoner.
Föresten så har Fenebache visat stort intresse för Overmarsh och Rustu så de kan säljas på sommarn.
Barcelona O Fenômeno
Höger om målvakten.
Barcelona Adaminho
vilket hörn slog han straffen? från målvaktens sätt asså..
Barcelona RiZzo
2005-03-08 19:06
Hej alla barcelona bröder.
De e upp till bevis för Barcelona o brvisa va dom går för.
De e väldigt nervöst just nu.;))
Barcelona Messí
2005-03-08 21:18
Ämne: Messí,

En lös str....
Iof är min bild riktigt dålig, men det såg ut som Cech var väldigt nära. Hur som helst, katastrofalt försvar hittils, raska upp er nu!
Spanien neo
2005-03-08 21:18
Kom igen barca...!!!!!!!!!! vart nånstans kan man se matchen på internet snälla!!!
Barcelona B_a_r_c_a
2004-04-23 00:17
juanito: När Laporta går ut och säger att vi ska köpa Luque, Treziguet och 3 andra spelare så har dem nog råd med det;)sen så vill barca köpa Rekarte som är dålig och ha honom på högern och det har barca ledningen sagt så att han ersätter Reizeger och de ska köpa loss Van bronchost nu som kommer att kosta mer än Evra. Sen Luque är självklart för Barca sen nyår och sen är det Torres som återstår och Barca har bjudit massa spelare i affären bla Requilme och Rustu så honom kommer man ha råd med också.
Barcelona barcapimp
2005-03-08 21:16
Adaminho
ja
Barcelona hammabarça
Ämne: Om det blir 3-2 till....
ja det gör dom
Barcelona Barcelona_4Life
2005-03-08 21:17
real_4ever

skojjar du elr?

i morrn bye bye real juve kommer vinna så enkelt
Celta Vigo SUPER-C
2005-03-08 19:02
måste man vara registrerad för att skriva i detta forum ???

jag är registrerad i el vestuario, men antar att jag inte är registrerad i barcelona forumet. men ändå kan jag skriva här.

????
Barcelona Messí
2005-03-08 21:15
Nära att Cech tog den, en lös straff...
Maxi måste in i andra halvleken
Kid Congo Powers
2005-03-08 21:14
Bara ett mål från seger nu...
Barcelona Izquierda
2004-04-23 11:34
Har svårt att tro att Totti kommer att säljas så billigt. Har ännu svårare att tro att han skulle acceptera att spela på en kant. Sen skulle det dessutom innebära att Iniesta lika gärna kunde se sig om efter en ny klubb, vilket vore tråkigt.
Fast filmningsargumentet går, precis som Gabriel säger, bort helt. Vi har ju Ronaldinho.
Barcelona Adaminho
2005-03-08 21:15
Om det blir 3-2 till chelsea..går barca vidare då?!?!??!?!?!?!??!?!?
2005-03-08 21:13
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

RONNIEEE
Barcelona B_a_r_c_a
2004-04-22 23:42
Det bästa laget man kan få nästa år tycker jag ser ut så..

-----------Valdes----------
-------Puyol---Marquiz-----
Ferreira---------------Evra
-------Rocky----Davids-----
--Dinho-----Xavi----Luque--
-----------Torres----------

Barcelona Camparn på nou
2004-04-28 23:22
Barca 91

Real Madrid har en massa egna produkter i sin startelva och man kan verkligen inte påstå att dom överdriver sina värvningar då dom oftast bara köper en eller två spelare per år.
Barcelona juanito
2004-04-22 23:58
B_a_r_c_a: Vadå bästa laget man kan få nästa år? Menar du att det är realistiskt att vi har råd att köpa Torres, Luque, Evra och Ferreira? Tror inte att man tänker satsa treårsbudgeten på ett år. Eller tror du att Abramovitch kommer att sponsra oss eller?

Sedan kan man ju fråga sig varför man ska köpa Ferreira. Vi har Puyol (förutsatt att Oleguer blir mittback), Gabri och Oscar Lopez som kan spela på den positionen. Jag har sett honom och vet att han är bra osv men varför ödsla pengar på en position som redan är stark? Jag prioriterar så här: 1. anfallare 2. vänsterback och 3. mittback.
Barcelona Gaucho
2004-04-28 21:25
Håller med Izquierda, om det är någon vi ska locka från Roma till Barca så är det Samuel, den här kille har sagt vid många tillfällen att hans favorit lag är Barca, och om man fick välja att lämna Roma så skulle han göra det för barca. Jag är säker att han kommer att tacka nej till både Real Money och Chelski om han fick ett erbjudande från Barca...
Real Madrid Santiago
2004-04-22 23:26
P.I.M.Peroti

Är du släkt med Johan Cruyff också? ;)
Barcelona B_a_r_c_a
2004-04-23 00:20
Skulle Athletico vilja sälja Torres så tror jag att Barca kommer att stå först på lista efter att ha bjudit Requilme som de alltid ha velat ha och en målvakt som rustu, de letar efter nån målvakt +att de kommer att få pengar.
Celta Vigo SUPER-C
2005-03-08 18:26
hej alla !!

Celta är mitt käraste lag, men eftersom jag har en del vänner som gillar barcelona starkt både i sverige och i spanien, s önskar jag Barcelona lycka till mot Chelsea ikväll.

Ville bara säga det att det är vi mot dem .

Vad har jag med detta attgöra undrar ni ?? joooo spansk fotboll Vs den hårda engelska, nu eller alldrig, nu ska vi visa dem att spansk fotboll regerar.

Lycka till, Er Celta vänn !!

ps: får Sylvinho spela ikväll !???
Espanyol Ibra
2005-03-08 18:27
Kid Congo Powers //
Som jag sa, försök hålla stilen.....
Jag ställde en fråga , som Kickboxer för övrigt svarade med ungefär samma innehåll som du, men på ett artigt och belevat sätt.
Jag förstår att Du kallar dig "Kid" .....

Kickboxer // Tack, jag VISSTE verkilgen inte detta , strålande.
Jag kan dock berätta att saker är på gång, många pund ( rubel? :-) )har nu satsats på en tidigare förlamad ungdomssektion, men sånt tar ju tid innan det ger spelare.
I väntan på det förstärks det från när och fjärran......
Vad tror Du om mina tips ?
Jag förstår om 3) 1-1 känns bäst.
Ärligt, finns det NÅGON chans för oss stackars Chelseafans ??
Spanien Juve_no1
2005-03-08 17:55
Trevlig införrapport:)
bra skrivet:)!
Barcelona Emilzon
2005-03-08 18:55
nån som vet om matchen visas på internet??? ZTV har ju valt Milan-Man U istället... :(
Annons: