/spanien/barcelona/forum/26303.aspx/spanien/barcelona/forum/26303.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
BigBadOla
2005-03-08 11:23
Cevin
Det ryktas att det är Ronnie
Barcelona Fabregas
2005-03-08 13:24
Ja tror att den sänds på viasat sport 2
Barcelona Kickboxer
2005-03-08 11:58
King_raul

Våra bönder slog era galacticos med 3-0 och leder för närvarande La Liga med ett 8 poängs försprång. Vilka är det som är bönder då?

Visa el Barça!!!
Barcelona kubala
2005-03-08 10:47
Ämne: JAG // Cruyff är en ....
Ibr Den sorts fotboll som du förespråkar spelas också i Spanien fast i dem lägre divisioner.
Förresten, dem ända ballerinor vi såg på Nou Camp var Makelele, Lampard, Gallas och Terry som höll varandra i handen vid straffömrådet som vilsna skolflickor.
Barcelona DaniLopez
2005-03-08 02:19
Håller med dig om att det var iskallt av Cruyff att säga så. Hoppas vi går vidare bara!!
Deportivo skånepåg
2005-03-08 00:22
Senaste nytt:::
Enligt BBC så tränar Mikael Forsell inför match, kan vara ett hemligt drag! Han tillhör åter Chelski, efter att ha varit utlånat till Birginham, har dock varit skadad en längre tid. Passa er för finländare som min mor sa!
Barcelona Kickboxer
2005-03-07 23:57
Jag har länge funderat över en sak, hur många vice presidenter har vi egentligen? Har läst flera gånger på Barças hemsida att den ena vice presidenten efter den andra gör det ena eller det andra. Jag kanske bara är ute och cyklar men är det inte bara Sandro Rossel som är vice president?

Det här stod hur som helst på hemsidan idag:

"Vice-president Marc Ingla and directors Xavier Faus, Josep Cubells, Jordi Moix, Alejandro Echevarría, Clàudia Vives-Fierro and Toni Rovira have joined the team and coaching staff on the trip. President Joan Laporta and vice-president Ferran Soriano have been in London since Friday."

Bara i det lilla stycket så står det 2 "vice presidents", och vi har ytterligare en i form av Sandro Rosell. Jag fattar inget, kan någon kanske förklara?

Visca el Barça!!!
Barcelona Tommaso
2005-03-07 23:17
Kära Barcafans!

Ska ner till Barca på fredag och se matchen till helgen var det tänkt. Någon som varit i staden och har några allmänna tips (pubar osv.) och nåt tips om biljetter kontra fotbollen i övrigt?

MVH
Tomas (Maila gärna)
Real Madrid King_raul
2005-03-08 11:53
Vart kan man se era bönder lira idag? Ztv prioriterade ju tydligen Milan-Man U istället idag.
Barcelona Cevin
2005-03-08 10:55
Hörde igår att någon spelare förhandlar om livstidskontrakt med Barcelona. Vet någon vem det är. Mvh
Barcelona Kickboxer
2005-03-07 21:26
Gustaf

Ronaldinho kallas för Gaucho eftersom han är från en viss del i Brasilien. Vet inte om han är från södra, norra, östra eller västra delen av landet. Men i någon av de nämnda delarna kallar man Ronaldinho för Gaucho. Har faktiskt för mig att det är i den södra delen, men kan ha fel. Någon som kanske kan hjälpa oss?

Visca el Barça!!!
Spanien Krax
2005-03-08 08:25
Hoppas ni piskar Chelskov idag!
Real Madrid Arjen Robben
2005-03-07 22:05
Messí// Läkarna kommer ni behöva till annat imon. Det kan jag lova dej. :P
Spanien Cedhamre
2005-03-07 23:05
Messi och ni andra//
Brasilianare som kommer från södra delen av landet kallas för "gauchos". Därav 10:ans smeknamn. En typ av slang helt enkelt...
Real Madrid Arjen Robben
2005-03-07 21:53
Messí// Nån måste ju värma bänken i kylan. ;)
Barcelona Kharles_Kubala
2005-03-07 22:15
Arjen Robben

Nej nej, vi behöver inga läkare, vi har ju domaren på vår sida..
Real Madrid Arjen Robben
2005-03-07 21:45
Messí// Jag tycker att ni skall ha Maxi Lopez på bänken hela matchen. En perfekt bänkvärmare! ;)
Barcelona Kickboxer
2005-03-07 23:22
Det är så himla tragiskt att Chelsea-fans förespråkar för ett benbrytarspel. De kan inte spela fotboll, så därför vill de att deras spelare ska kapa sönder motståndarna. Tragiskt... Väldigt tragiskt...

Visca el Barça!!!
Barcelona Messí
2005-03-07 21:43
Ämne: Arjen Robben

Det ....
Halsduken får man inte glömma. :-) Tror att vädret är det enda som kan störa oss, men jag litar på att Rijkaard ser till att spelarna är varma. "Henke" skulle behövts, han är ju van vid sånt här väder från Skottland.
Real Madrid Arjen Robben
2005-03-07 21:39
Hur kommer storstjärnorna från Barcelona trivas i kyliga England imon?
ShortRound
2005-03-08 10:31
Har satsat 300kr på en Barcelona vinst idag. Tror på en 2-1 seger igen med Ronaldinho som en målskytt och Maxi som den andra
BigBadOla
2005-03-08 10:17
USD
Vad var frågan? =)
Barcelona marcus_keta
2004-04-18 23:13
i skrivande stund slår Malaga en väldigt farlig frispark.. men Valdes gör en kannonräddning... Valdes är underbart bra
Barcelona Camparn på nou
2005-03-08 08:59
Skånepåg

Att Collina en av världens bästa domare skulle döma partiskt för Mourinho är löjligt.
Utvisningen i Uefa Cup finalen på Barthez var som jag minns korrekt.
Barcelona cesaro
2005-03-07 18:44
Hoppas man spelar med Gerard imorn och inte Albertini som Marquez ersättare. inget illa mot Deme, men han behövs inte i den här matchen. han är ganska svag i kroppen och tapar ofta i markeringen. Gerard är då bättre igen sitt mycket bra huvudspel. och han är starkare i kroppen och lite bättre defensift än vad Deme är.
Barcelona Barça-fan
2004-04-18 23:33
5 matcher kvar 7 poäng upp. tror ni det går grabbar? om barca vinner mot real o valencia kryssar eller förlorar så blir det tajtare däruppe
Real Madrid Ike
2004-04-21 22:00
Camparn på nou:
Jo jag vet att Saviola har bättre framspelare.
Men har har haft förtroende 1 halv säsong.
Saviola är inte mycket äldre än va Torres är föresten...
Barcelona fc_2002
2004-04-22 08:25
Ja, Evra grym som fan!!!

Ike//

Savola är född 81 eller 82 medans Torres är 84a
Barcelona Kim
2004-03-04 14:47
Bra ide PUYOL=Hjärta! Bara fem nya spelare. Som vi alla vet så skiter Laporta ut några tusenlappar varje morgon. ;)
Barcelona Barça_best_forever
2005-03-07 22:47
Arjen Robben :

Vi får la se imorgon på Stamford Bridge. Fotboll spelas med fötterna och med hjärtat. Inte
"sparka-försvara fotboll som ni spelar. Imorgon kommer vi se att "el jugado bonito" kommer gå vinnande iur striden vilket i detta fall är FC Barcelona ;-) ! Allt detta förhandssnack och de tankar vi har haft inför matchen kommer vi få svar på imorgon, med start kl.20.45 ! 1 svar har jag redan, klubben FC Barcelona kommer gå vidare, rugbylaget Chelsea åker ut. Fortsättning följer!
P.S Plain Kitchen på Risåsgatan 8 sänder också imorgon. Då kan ännu mer folk se hur Barça marscherar vidare mot Istanbul. Som Señor Laporta så många gånger tidigare sagt :

Vi ska till Istanbul! Visca el Barça =)
Annons: