/spanien/barcelona/forum/26301.aspx/spanien/barcelona/forum/26301.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca_91
2004-03-01 14:50
Ska inte Barca försöka ändra på Mottas gula kort och därmed utvisningen?
Barcelona B_a_r_c_a
2004-03-01 16:21
Två grymma offensiva ytter backar som skulle kunna vara bra för barca är Ferreira från Porto och ni som inte vet vem han kolla på Porto-Man utd matchen, sen Zambrotta som Barca nu försöker köpa.
Barcelona B_a_r_c_a
2004-03-01 15:57
Alltså är det bara jag som tycker att vi inte borde satsa på en mitt back och istället köpa två offensiva ytter backar,det är mycket bättre att ha kvar Puyol o Marquiz i mitten. Puyol är ju en klippa fan i mitten och jag tror inte att vi skulle kunna få en ersättare till honom i mitten så det vore bättre att köpa två offensiva ytter backar, sen har vi ju Gabri och han skulle kunna spela på högern.
Barcelona Puyol_21
2005-03-08 16:30
DaniLopez:
Nu när du säger det så vore det ett geni drag då mourinho säkerligen lägger upp en mer offensivare spelare vilket öppnar yter, =) va säger ni?
Barcelona AliiKemal
2005-03-08 12:51
King_Raul

Kolla länken där uppe. Klicka på Champions League så ska du se att det är fler kanaler som visar Chelsea - Barcelona än Milan - Man U..
Barcelona Der Afro
2005-03-08 15:57
En paranoid tanke: Tror ni deras frustrerade och barnsliga tränare kan ha ljugit om Robben? Han ljög ju senast ...
Barcelona DaniLopez
2005-03-08 16:17
Jag skulle inte bli allt för förvånad om Robben dök up 5 min innan collina blåser igång matchen
Barcelona Der Afro
2005-03-08 15:57
En paranoid tanke: Tror ni deras frustrerade och barnsliga tränare kan ha ljugit om Robben? Han ljög ju senast ...
Barcelona Tompa
2004-03-01 16:10
Ibland är det underbart att ha fel ! Vöre matchen trodde jag det skulle bli mycket svårt att ta tre poäng på Riazor och oavgjort hade jag varit nöjd med. Men nu blev det ju inte så utan istället sjätte rake ligasegern! De som tycker att domaren var ett skämt så är det bara att instämma, han hade inte koll på någonting. Hur kan han överhuvudtaget få dömma ett toppmöte så kort tid efter att han bestuliit Valencia på segern mot Real?

Trots framgångarna senaste tiden tycker jag ändå inte Rijkaard är rätt man att leda Barca. Beslutet att byta ut Davids var inte lysande precis (bara för att ta ett exempel). Vad jag vet hade inte Davids skadat sig. Kul att Saviola fick göra mål igen men han blir väl bänkad ändå när Kluivert kommer tillbaka...
Barcelona Tompa
2004-03-01 16:10
Ibland är det underbart att ha fel ! Vöre matchen trodde jag det skulle bli mycket svårt att ta tre poäng på Riazor och oavgjort hade jag varit nöjd med. Men nu blev det ju inte så utan istället sjätte rake ligasegern! De som tycker att domaren var ett skämt så är det bara att instämma, han hade inte koll på någonting. Hur kan han överhuvudtaget få dömma ett toppmöte så kort tid efter att han bestuliit Valencia på segern mot Real?

Trots framgångarna senaste tiden tycker jag ändå inte Rijkaard är rätt man att leda Barca. Beslutet att byta ut Davids var inte lysande precis (bara för att ta ett exempel). Vad jag vet hade inte Davids skadat sig. Kul att Saviola fick göra mål igen men han blir väl bänkad ändå när Kluivert kommer tillbaka...
Barcelona Barca_91
2004-03-01 17:17
Antic är en grym tränare så som Celta spelade igår mot Real är mycket bra.
Om Antic tar över Barca nästa år då vinner vi ligan.
Men Reijkard verkar ju klara det här ganska bra kanske bara är en tillfällighet?
Real Madrid Dani
2004-03-01 15:42
Självklart, Der Afro!
Rätt ska vara rätt, visst var det GvB som väggade...
...men jag tycker fortfarande att han var näst sämst på plan - sämst var Tristante Oliva...
Får ändra GvB:s betyg från "totalt värdelös" till "i det närmaste totalt värdelös" =)

Nu finns chansen att antingen Iniesta, Sergio eller Quaresma får spela =) Om inte Rijkaard lyckas fixa dispens för en värvning av en 35-årig holländare från Toto Divisie...

Synd bara att inte TV4+ sänder matchen så man får se hur det går för ungdomarna...
Barcelona fc_2002
2004-03-01 15:07
tänkbar uppställning inför Mallorca matchen??

....................Valdes...................

Reiziger....Oleguer....Puyol....VBronkhorst

.....Xavi........Cocu.........Davids

---L.Garcia.....LEnrique........Quaresma

Personligen skulle ja helre vilja se O Lopez istället för Bronhorst.. men, men
Real Madrid Ike
2004-03-03 12:57
A cash-plus-player swap involving Barca winger Marc Overmars is understood to be something that Depor would consider.
Overmars +pengar mot Luque.
Verkar ju verkligen lovande.
BORT med overmars, jag för en tar gärna emot Luque.
Barcelona Dani
2004-03-01 15:42
Självklart, Der Afro!
Rätt ska vara rätt, visst var det GvB som väggade...
...men jag tycker fortfarande att han var näst sämst på plan - sämst var Tristante Oliva...
Får ändra GvB:s betyg från "totalt värdelös" till "i det närmaste totalt värdelös" =)

Nu finns chansen att antingen Iniesta, Sergio eller Quaresma får spela =) Om inte Rijkaard lyckas fixa dispens för en värvning av en 35-årig holländare från Toto Divisie...

Synd bara att inte TV4+ sänder matchen så man får se hur det går för ungdomarna...
Barcelona Tompa
2004-03-02 18:08
mishinio:
Ursäkta men hur gammal är du egentligen? Visst får du tycka att Kluivert är bra, men det skadar ju inte om du motiverar (eller åtminstone försöker) varför du tycker istället för kalla oss som inte håller med dig för snorungar.

Ike:
Angående Kluivert så är du klockren. Han har gjort sitt i Barcelona punkt slut. Däremot så står Vn Der Vaart inte särskilt högt på min "öbskelista" vad gäller nyförvärv. Det finns många spelare som är bättre.
Barcelona Tompa
2004-03-02 18:08
mishinio:
Ursäkta men hur gammal är du egentligen? Visst får du tycka att Kluivert är bra, men det skadar ju inte om du motiverar (eller åtminstone försöker) varför du tycker istället för kalla oss som inte håller med dig för snorungar.

Ike:
Angående Kluivert så är du klockren. Han har gjort sitt i Barcelona punkt slut. Däremot så står Vn Der Vaart inte särskilt högt på min "öbskelista" vad gäller nyförvärv. Det finns många spelare som är bättre.
Barcelona Xavi
2004-03-01 15:21
AJAJ.

Ronaldiniho,Saviola och Kluivert är borta nästa match, det var någon som skrev att han ville att S.Garcia och Inesta skulle spela tillsammans, mot Mallorca kan det bli verklighet.
Barcelona JAG
2005-03-08 00:59
Johans Cruyff uttalande var klockrena! Riktigt klockrena! Det här Cheski får mig att spy, den där portugisen får mig att spy, allt det här snacket som har uppstått kring Chelski på senaste får mig att SPY! Det räcker.

Jag hoppas också på att den underhållande, fantasirika och kreativa fotbollen vinner, Valdés.

Jag hade ALDRIG betalt pengar för att se Chelski. Fotboll är underhållning.
Barcelona kubala
2005-03-08 13:13
Ämne: Jag skrev detta som ....
Kharles.
Ingen idé att vistas där. Rena 70-tal. Toffelhjältarnas paradis, typ var man några timmar i veckan, använd Chelsea. Som bekant, man kan köpa spelare med pengar, men klass...
Espanyol Ibra
2005-03-08 10:17
JAG // Cruyff är en nolla som tycker attt det är bättre attt förlora med 5-4 än att vinna med 1-0.

Kickboxer // INGA av oss Chelseafans förespråkar "benknäckarfotboll" , vilket skitsnack.
Rejäla, hårda tag ( som kan orsaka ett och annat blåmärke ) är Chelseas melodi.

Se filmen "Billy Elliot" om du vill se balett istället för fotboll !
Deportivo skånepåg
2005-03-08 00:18
Collina, den skallige italienaren dömer Chelski- Barca. Jag kommer fortfarande med vrede ihåg Depor- Porto semin andra matchen. Porto fick straff, tränaren var Maurinho, domaren var Collina. Jag hade nån konstig känsla den matchen, det verkade bestämt att Porto skulle vinna. Det var många märkliga domslut den matchen. Collina dömde också Uefa-cupfinalen Valencia- Marseille, jag tyckte han favoriserade Valencia den matchen, komihåg utvisning på Barthez + straff.
Jag håller inte på er imorgon, men låt det bästa laget vinna, men med Collina på planen vinner nog Chelski. Jag håller ännu mindre på Chelski!
Real Madrid Real_4ever
2005-03-08 15:14
Kharles_Kubala/
Funkar dem inte sig till lägger jag upp några till. :P Faan vad snäll jag känner mig idag. :P Måste vaknat på felsida.
Hala Madrid & Bishi Kurdistan
Real Madrid King_raul
2005-03-08 12:48
Kickboxer, jag frågade inte hur länge sedan ni vann något alls, utan endast vart man kan se matchen mellan Chelsea - Barcelona då dom flesta kanaler tycker Milan-Man U är en bättre match att visa.

Bli inte så upprörd för ett litet joke. Ni vinner ju kanske ligan detta året i alla fall.
Barcelona aL
2004-03-01 12:03
håller med till 110% ;)
Barcelona Jmac
2004-03-01 14:32
pat-w:
Som tur är så lever vi i en demokrati. Icke yttrandefrihet = diktatur. Det jag skrev im Gabri står jag för precis som jag står för att vi behöver en annan än Saviola på topp.
Ang. R Madrid: Måste man ha samma åsikt som dig för att få ha Barca som favorit lag???
aL
2004-03-01 12:03
håller med till 110% ;)
Barcelona Jmac
2004-03-01 14:32
pat-w:
Som tur är så lever vi i en demokrati. Icke yttrandefrihet = diktatur. Det jag skrev im Gabri står jag för precis som jag står för att vi behöver en annan än Saviola på topp.
Ang. R Madrid: Måste man ha samma åsikt som dig för att få ha Barca som favorit lag???
Barcelona juanito
2004-03-01 11:23
Jmac: Å andra sidan är ju Gabri en spelare som ofta hamnar i sådana lägen men jag håller med.. han är en dålig avslutare. Tycker dock inte att han ska säljas. Som högerback är han alldeles utmärkt och bättre än Reiziger. Jag ser gärna att Puyol fortsätter i mittförsvaret och att Gabri får ta hand om högerbacken nästa säsong.

Enligt Marca så träffade Txiki Albert Luques representant igår. Den gamla cantera-spelaren är tydligen tänkt att ersätta Overmars, dvs bli det naturliga vänsterytter-valet i Rijkaards 4-3-3. Enligt artikeln så vill Barça föga överraskande blanda in egna spelare i operationen. En inte helt vågad gissning är väl att det är Gerard (kan inte tänka mig att Deportivo vill ha avdankade holländare i sitt lag). Jag har tidigare uttryckt mig positivt gällande Gerard men Luque är en spelare som jag hellre ser i Barça!
Barcelona Messí
2005-03-07 22:02
Ämne: Messí// Nån måste ju....
Vad har man läkare, assisterande tränare osv till? :-)

Såg att det var så mycket som 3+ imorgon under kvällen. Det är ju ingenting, vi spelade när det var 2- mot Osasuna.
Annons: