/spanien/barcelona/forum/26297.aspx/spanien/barcelona/forum/26297.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messí
2005-03-07 21:47
Señor Laporta//
Belletti traskade in på plan mot Espanyol i något som liknade en halsduk iaf. En Polokrage kan inte vara så tjock...tror jag.

Arjen Robben//
Nja, en perfekt inhoppare snarare. ;-)
Barcelona Forca_barca
2005-05-15 10:48
Faaaaaaaaan vad skönt grabbar... jag har inte vart så glad på hela året.. NÄSTA ÅR OCKSÅ :D.. haha faaaaan vad skönt
Barcelona Tomasz
2004-03-04 23:47
Förra året visade TV4+ dubbelmötet Celtic-Liverpool och även finalen om jag inte minns fel. Mailade dom idag och pushade för vår möte med Celtic. Tror nog någon svensk kanal kommer att sända med tanke på hur mkt uppmärksamhet drabbningen redan fått, Larsson mot Barcelona osv.
Barcelona ronnie10
2005-05-15 03:41
http://s23.yousendit.com/d.aspx?id=0I89ZEZP76N222EUIDRNMOMX6Y

där ja...
Barcelona Barcaängel
2005-05-15 01:11
JAG NJUTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Real Madrid McManus
2005-05-15 00:35
Gratulerar till en välförtjänt ligaseger!

Nästa år blir det dock andra bullar. :)
Barcelona Tompa
2004-04-18 14:18
Och det där med att Trez inte skapar något på egen hand. Det är sant till 100 % men hur många målsprutor genom historien har inte varit beroende av kraftigt understöd för att göra mål? Massor och jag skulle kunna räkna upp mängder med namn men det skulle bara bli tjatigt. Så jag nöjer mig med ett namn - Gerd Müller.

Om du möjligtvis inte har hört talas om honom så är tysken förmodligen världens genom tiderna främste avslutare i straffområdet. Utanför straffområdet var han en synnerligen medioker spelare och han var MYCKET beroende av kraftigt understöd. Men mål, det gjorde han i massor, b l a 68 mål/62 landskamper (14 i VM) och 365 Bundeligamål för Bayern München. Var Müllers beroende av understöd en belastning för Bayern München och Västtyskland? Nej, tvärtom var alla hans mål guld värda och Müller vann också allt som går att vina med både klubb och landslag.
Barcelona Tompa
2004-04-18 14:18
Och det där med att Trez inte skapar något på egen hand. Det är sant till 100 % men hur många målsprutor genom historien har inte varit beroende av kraftigt understöd för att göra mål? Massor och jag skulle kunna räkna upp mängder med namn men det skulle bara bli tjatigt. Så jag nöjer mig med ett namn - Gerd Müller.

Om du möjligtvis inte har hört talas om honom så är tysken förmodligen världens genom tiderna främste avslutare i straffområdet. Utanför straffområdet var han en synnerligen medioker spelare och han var MYCKET beroende av kraftigt understöd. Men mål, det gjorde han i massor, b l a 68 mål/62 landskamper (14 i VM) och 365 Bundeligamål för Bayern München. Var Müllers beroende av understöd en belastning för Bayern München och Västtyskland? Nej, tvärtom var alla hans mål guld värda och Müller vann också allt som går att vina med både klubb och landslag.
Barcelona Nemo
2005-05-15 10:48
6 år känns som ingenting idag. Dagen-efter och jag är överlycklig. Jag är stolt över mitt lag. Jag är stolt över fotbollen. Mest glad är jag nog åt Puyol. Efter att varit Barcas bästa spelare under åren vi spelade mindre bra. Stannade han kvar. Om det är någon som är värd ligatiteln så är det honom. JAAAA!!!!

Ville bara säga en sak jag tänkte på i morses. Xavi fick spela när han var väldigt ung, och fick lite kritik då och då. Samtidigt fick han nöta bänk och titta på. Kolla på honom nu. Och kolla på Iniesta. Iniesta kommer att bli stor. Bara han fortsätter i FC Barcelona!

Visca El Barca!
Barcelona Super-Barca
2004-04-18 13:23
Snälla Barcelona SkitI Ruud Van Nistelroy o Trez Värva Istället Didier Drigba där har ni 9an som kommer göra stor succe i Barca bara han får chansen tro mig..

alltså inför nästa säsomg
Nyförvärv Drogba ,Robiho o någon back o Davids

Va ni än gör Barca så värva inte en holländare till de räcker me dom va har

Rensa ordentligt i truppen inför nästa säsong

då få ni pengar o kan invesetera i nya spelare

Barca mot ligatiteln Jaooooo
Deportivo André -AsP-
2004-11-02 23:15
Smuts//

Trots att jag inte är Barcafan kan jag säga att Barca skapade en hel del i den andra halvleken. Xavis skott + chans, Eto´o , henkes chans m.m. Såg vi samma match förresten? Verkar inte som det.

Grattis till segern, fin fotboll ni presterar. Härligt också när Milan och andra italienskalag går på pumpen.
Real Madrid Dani
2004-11-02 22:58
Riktigt klart övertag för Barca - det går inte att säga emot, tycker jag...

Matchens lirare: Xavi
Matchens prestation: Ronaldinhos 2-1
Matchens felpassare: Belletti
Matchens markeringsmiss: Oleguer vid 0-1

Hur som helst, bra genomförs match av Barca, synd att inte Milan bjuder upp - det krävs två för att dansa...

Hade Belletti återigen en riktigt dålig dag, eller är han inte bättre? Han har inte övertygat på mig av det jag sett hittills. Inte heller Deco - vad gör en fin mottagning eller brytning när passningen går till första bästa motståndare?

Hade Iniesta haft och missat Larssons läge hade garanterat Hysén klagat...

Till sist: Ljuvlig seger - inatt sover jag gott!!!
Spanien Anderground_barca
2005-05-15 01:33
em1l
lätt :)

http://www.fcbarcelonadk.com/Maal2004-05/LevanteBarca11.WMV
länken till guldmålet om det inte redan vart upp här, orkar inte kolla upp det :) ÄÄÄNTLIGEN!!!!!!!
Barcelona Dani
Riktigt klart övertag för Barca - det går inte att säga emot, tycker jag...

Matchens lirare: Xavi
Matchens prestation: Ronaldinhos 2-1
Matchens felpassare: Belletti
Matchens markeringsmiss: Oleguer vid 0-1

Hur som helst, bra genomförs match av Barca, synd att inte Milan bjuder upp - det krävs två för att dansa...

Hade Belletti återigen en riktigt dålig dag, eller är han inte bättre? Han har inte övertygat på mig av det jag sett hittills. Inte heller Deco - vad gör en fin mottagning eller brytning när passningen går till första bästa motståndare?

Hade Iniesta haft och missat Larssons läge hade garanterat Hysén klagat...

Till sist: Ljuvlig seger - inatt sover jag gott!!!
Barcelona Puyolinho
Haha Grymm Komenaar där till Smuts Rivald0 (Smuts är du blind?)

MEN hursomhelst Barcelona det spelande laget mot Milan det defensiva o tråkiga laget
OTROLIGT skönt att det spelande laget gich ur kampen som segrare !
Dom som får 5:or av mig är Xavi,Puyol,Etóo
Ronaldinho får 4½ Enbart för målet och Tunneln på Gattuso !
Deco var helt Okej idag tycker jag han kämpa o slet hela tiden !
Rijkaard hade 2 Gryymmt bra byten först Iniesta o Guily sen Larrson o Marqes väldigt bra gjort av Rijjkard !
Barcelona Will
2005-05-15 01:27
em1l//

DU HAR JU ALLA HÄR....
Atlético Smuts
2004-11-02 21:52
Precis som Laban säger.

12-3 i skott till Barcelona
1-3 i skott på mål till AC Milan

Det säger en hel del.
Spanien Anderground_barca
2005-05-15 01:22
haha, jo d borde dom iofs gjort, men ja har kort på mej själv, å ja sr fan ut som om ja hade vunnit 100 miljoner, trodde inte ja kunde se så glader ut :) AHHHH!!!!! enda som saknas just nb är nån barca polare som vill ha fest :) sitter helt ensam nu å firar, ingen höjdare, men det får gå. får leva på lyckan!!!!
Real Madrid Ronnie
2005-05-15 00:46
Masse76, Hoppas för Guds skulle att de inte gör det nästa match, då blir jag förbannad! För då ska våra hjältar hyllas på Camp Nou!!

Visca el Barça!
Barcelona Masse76
2005-05-15 00:38
vi var faktiskt från starten medan real var inte från starten ,därför är vi värda guldet för vi har racen från starten till slut .hurra barca !
Barcelona Ronnie
2005-05-15 00:46
Masse76, Hoppas för Guds skulle att de inte gör det nästa match, då blir jag förbannad! För då ska våra hjältar hyllas på Camp Nou!!

Visca el Barça!
Barcelona livoz
2005-05-15 00:35
messi jag har varit så jäkla trott idag...men efter den här liga guldet så kan jag göra det..xD xD
Barcelona Tompa
2005-05-15 10:14
Jag sov SÅÅÅ gött i natt, sex års väntan är äntligen över! Som sagt, ingen höjdarmatch igår men det struntar jag i nu, är liksom alla andra Barcafans så himmla glad.

Blickar vi framåt mot nästa säsong ser det bra ut. Det behövs lite nya spelare men med rätt värvningar så kommer laget garanterat bli ännu bättre nästa säsong. Har 100 % förtroende för Laporta.

Barca, CAMPEONES!
Spanien Krax
2005-05-15 13:16
Är Reina en bra målvakt? Det ryktas om att Liverpool ska köpa honom. Är det ett bra köp eller fiasko? Frågar er som har bra koll på spanska ligan.
Barcelona Tompa
2005-05-15 10:14
Jag sov SÅÅÅ gött i natt, sex års väntan är äntligen över! Som sagt, ingen höjdarmatch igår men det struntar jag i nu, är liksom alla andra Barcafans så himmla glad.

Blickar vi framåt mot nästa säsong ser det bra ut. Det behövs lite nya spelare men med rätt värvningar så kommer laget garanterat bli ännu bättre nästa säsong. Har 100 % förtroende för Laporta.

Barca, CAMPEONES!
Barcelona Dinho
2004-04-21 18:47
Hej alla Barca fans, tänkte börja skriva här oxå o delge mina synpunkter, är stort barca fan. Dagens startelva är Valdes
Van Bronckhorst, marquez, oleguer & reiziger
cocu, xavi & iniesta
quaresma, overmars & kluivert

Skönt att Ronnie, Saviola och davids vilas
Barcelona Tompa
2004-04-21 18:49
B a r c a:
Enligt soccerage kommer Davids att stanna i Barca och hänvisar till spanska tidningar. Läs nedan.

http://www.soccerage.com/en/13/u5624.html

Sportal skriver mycket smörja, de ska vi inte lita på allt för mycket. Forca Barca!
Barcelona Tompa
2004-04-21 18:49
B a r c a:
Enligt soccerage kommer Davids att stanna i Barca och hänvisar till spanska tidningar. Läs nedan.

http://www.soccerage.com/en/13/u5624.html

Sportal skriver mycket smörja, de ska vi inte lita på allt för mycket. Forca Barca!
Barcelona Djurik-barcelona
2005-05-15 03:16
Guldet är vårt!! Mycket efterlängtat, men inte oväntat med ett så starkt lag o framförallt med så bra moral som Barcelona har, alla har kämpat till 100%...
Känns som att det är läggdags nu, jag får fortsätta fira imorgon.

Levante spelade bra idag o spelarna var skakis, men det lyckades ändå =).
Barcelona livoz
2005-05-15 10:52
Ämne: Grattis till vinsten....
även om man heter Roberto Carlos!!!
Annons: