/spanien/barcelona/forum/26295.aspx/spanien/barcelona/forum/26295.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Guily
2004-11-02 22:51
Smuts, Inget lag i världen hade skapat mer än Barca idag. Det enda sättet att göra bra ifrån sig i denna typen av fotboll är att vinna, och det gjorde vi. det är en helt annan gren av fotboll där vanliga normer inte gäller. Se på grekland i EM. Du kan inte klandra Portugal eller Spanien för att de spelade dåligt, utan för att de inte vann. Det är det enda som är nåt värt i en sån här match. (Ps förbjud fler än 2 Italienska lag i kvartarna i CL)
Real Madrid Ronnie
2004-11-02 21:44
För en bättre upplevelse rekommenderar jag att stänga av ljudet, att höra Glen snacka om hur bra Milan är och hur dåliga Barça är, trots att de spelar ut Milan för mig att vilja spy! Nej gör världen en tjänst och ta in en kommerntator nån gång som inte älskar italienska lag... Det är fan sorgligt!

Milan en fara för fotbollen!
Barcelona Ronnie
2004-11-02 21:44
För en bättre upplevelse rekommenderar jag att stänga av ljudet, att höra Glen snacka om hur bra Milan är och hur dåliga Barça är, trots att de spelar ut Milan för mig att vilja spy! Nej gör världen en tjänst och ta in en kommerntator nån gång som inte älskar italienska lag... Det är fan sorgligt!

Milan en fara för fotbollen!
Pep Guardiola
2004-11-02 21:05
Varnånstans är försvarspelet? Försvaret har ju inte kommit in i matchen.
Spanien Juve|PmPm
2004-11-02 22:37
Alltså seriöst.
Hyfsad gud ni har där utav Ronaldinho grabbar :D
Barcelona Gio Style
2005-05-15 12:55
ÅH HERREJÄVLAR VILKEN KÄNSLA! Barca Mästare ännu en gång och tårarna kryper fram.
Skönt att barca e tillbax på allvar nu igen. Nästa år e cl vår ;)
Barcelona Cricce
2004-11-02 18:39
jag hoppas på barcaseger idag. Dagsformen avgör.
Barcelona Giuly!
2005-05-15 12:51
Ämne: Grattis till vinsten....
Carlos bensax var ju väldigt mkt finare?
Barcelona kubala
2004-11-02 23:26
Ämne: Tänk om Xavi spelat ....
Håller fullständigt med. Han gör det svåra så enkelt. Hur många misstag gör han idag? Men varför får han aldrig ta frisparkar? Han är en bättre frisparksskytt än Dinho.
Real Madrid Ronnie
2005-05-15 00:33
Väldigt moget beteende från real fansen, men det var väl vänta. En sån här dag spelar de ingen roll hur de beteer sig, för man är uppe bland molnen och svävar!
Real Madrid Riki
2004-11-02 21:42
Messí,

Jag tycker då att det är berättigad kritik, ut med Giuly och in med Larsson.
Barcelona juanito
2004-04-20 10:41
Gabriel: Däremot så har han äntligen vågat sig på att satsa lite mera på Iniesta

Varför blev Reyes, Torres, Joaquin, X Alonso och Vicente så stora? Jo, därför att dom fick förtroendet redan i ung ålder. Iniesta är en av dom största talangerna som kommit från la cantera men ändå har han bara fått spela tre matcher från start och gjort sju inhopp. Det är långt ifrån okej. Samma sak med Sergio Garcia. Varför skrev killen nytt kontrakt med Barça egentligen? Jag skulle inte ha gjort det. Det skulle kännas som att det vore ett allvarligt hot mot ens karriär. Trots att laget har problem med målskyttet finns det inte att man prövar Sergio Garcia som spottar in mål för Barça B. Inte ens när alla ordinarie anfallare saknas får han plats på bänken. Är inte det skandal?? Dags för Laporta att börja leva upp till mottot "Puyoles y Ronaldinhos".

*** Real-kandidaten som vill göra sig av med Beckham vill dessutom värva Ronaldinho till Real Madrid. Kommer Barça gå på ett sådant fult trick igen? Knappast..
Barcelona AlexC
2004-11-02 21:56
Man blir så trött på Glenn Hysén. har han någon gång pratat för en offensiv spelare i en närkamp, och ut med Giuly. Har inte sett killen göra en enda! bra mtach i barcatröjan och jag har sett nästan alla. Vi måste ha något bättre alternativ än denne snabbe, men otekniske spelaren med noll speluppfattning.
Barcelona Ronnie
2005-05-15 00:33
Väldigt moget beteende från real fansen, men det var väl vänta. En sån här dag spelar de ingen roll hur de beteer sig, för man är uppe bland molnen och svävar!
Barcelona little_x
2005-05-15 11:06
Jag hoppas att barcelona värvar antingen Baptista eller Robinho.
Real Madrid el rey
2005-05-15 14:55
GRÁCIES CAPITAN, TU ÉS EL MÉS GRAN! (Kharles)//

Una era nueva comienza? Det återstår och se.

Är väl inte så kunnig om Etoos tid i Real och hur det gick till. Det jag ungefär har en viss uppfattning om är att han var vår trasa och var bollkalle åt Raùl och co.

Hala Madrid!
Real Madrid el rey
2005-05-15 14:43
GRÁCIES CAPITAN, TU ÉS EL MÉS GRAN! (Kharles)//

Visst har jag läst om det, men är inte säker, som du vet går pressen ut med många spekulationer. så länge ja vet så har det aldrig kommit fra mbevis på det? Men ialafall om han nu gjorde så hade han väl anledningar.

Hala Madrid!
Barcelona mishinio
2005-05-15 14:37
boys jag e så glad asså det här e det bästa som hänt mig på många år till o me bättre än studenten som jag ska ta snart
visca el barca ligan e vår
Palma_o21
2005-05-15 12:02
little_x .. dom ska lätt värva Robinho !. han e min idol med Henke o Ronaldinho :P..
Barcelona Barçafan_Nr1
2005-05-15 14:28
Nu har jag också vaknat. Blev lite sent igår. Känns som att jag kommer att upprepa mycket av vad de flesta redan skrivit. Istället blir det en sammanfattning med ordet: GUDOMLIGT!!!

VISCA BARÇA!!! Grattis alla likasinnade!
Barcelona pat-w
2004-04-20 00:03
ngn som vet om man kan se matchen mot kina på onsdag på nätet??
Barcelona Klint
2005-05-15 10:47
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!

ÄNTLIGEN ALLTSÅ!

Vet någon var man kan ladda ner matchen (eller firandet)? Vill så gärna njuta av glädjescenerna igen!
Barcelona Tayfun4
2005-05-15 11:05
när det gäller mittbackar:
Förslag:

Lucio(bayarn munchen)

materazzi(inter)

köpa jimmy dioxn från häcken och träna han på toppnivå(billigt köp)

rigobert song(galatasaray)
Barcelona Xavi
2004-04-18 11:31
Ham$inHo11//

Det skulle nog inte vara så dumt, Parma lär ju inte ta någon megasumma heller.

Nästa säsong.

----------------------Valdes----------------------

-----Puyol-------Marques----Oleguer-----Juanfran--

--------------Rocky---------Davids----------------

-----------------------Xavi-----------------------

----Saviola----------Gilardino--------Ronaldiniho-

Bänk.

Joaqaera
Gabri
Reiziger
Inesta
Gerard
L.Garcia
S.Garcia

Qauresma utlånad.
Real Madrid Ronnie
2005-05-15 03:29
McManus, Oj du håller typ på alla lag som jag hatar :P
Barcelona Ronnie
2005-05-15 03:29
McManus, Oj du håller typ på alla lag som jag hatar :P
Barcelona Ham$inHo11
2004-04-18 11:16
Och en sak till vill jag tillägga...jag är oxå förtjust i unga spelare ungt lag...men man måste mixa gamla o unga spelare för att få bra balans i spelet....okej visserligen vill jag att man ska starta med Iniesta.....men många här inne klagar dock för mycket på cocu....* jag har oxå vart en av dom* men när experkommentatorn sa de bra sakerna han gjorde när marquez oleguer eller någon annan back är helt ute och cyklar så är det han som oftast är där bak o nickar iväg bollarna eller bryter fint innan lossningen kommer på mål....och sisst men itne minst han är kapten....vi vet ingenting om vad som händerf utanför planen...han kanske är en god vän med alla har en bra relation med alla o förstår allt o alla....rutinerad och är duktig i mitten....jag vill ha in friska ben där tills nästa sesong.....men nu är han given på sin possition och varken gerrard eller motta ska få spela innan han lägger ner....
Valencia _Ché_
2005-05-15 01:41
em1! & Ronnie//

förmodligen hände det nåt när de störda levantefansen anföll spelarna, fy fan vilka glädjedödare!

aja, men ingen kan ta ifrån er ert ligaguld, ni var bäst! GRATTIS än en gång

Barcelona Gunner1
2005-05-15 01:24
Barca Mästare 2005
Barcelona Masse76
2005-05-15 00:49
ja men du har nog rätt men dom kan väl spela bästa lag på nou camp men sen sista matchen borta kan dom väl lufta ..men skit i nu för nu ska vi njuta när barca ska fila i målen innan vi kan planera nästa säsongen ...
Annons: