/spanien/barcelona/forum/26293.aspx/spanien/barcelona/forum/26293.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Zidane_5
2004-11-02 23:21
måste säga att ni spelade bra lite missnöjd me deco och måste även trots att ni prisa honom väldigt mycke säga att etoo inte riktit va den bäste ikväll ja mena han håller ibland i bollen för mycke tar ett steg för mycke gör en dribbling för mycke men målet va fint!
Ronaldinho kanske trots allt e sig själv nu men man såg en fint den han försökte mot cafu att han inte riktit va säker på den den satt mycke säkrare innan men han kommer säkert igång snart! vi ses den 21a! hala madrid
Spanien Prutt
2004-11-03 09:26
så tillbakatryckta som Milan var igår har de nog aldrig vait förut.
De paniktjongade bort bollar i både längd och sidled, totalt utspelade!
Barcelona Gustaf
2004-04-21 16:01
Ike//

Ronaldinho, Quaresma och Rüstü är tre bra värvningar men man kan ju undra hur sammarbetet mellan Rijkaard och ledningen verkligen fungerar. Rijkaard verkar inte vara så värst förtjust i varken Rüstü eller Quaresma. Därför är det inga klockrena värvningar av Laporta om ändå inte Rijkaard vill ha någon utav de. Vill man nu ha Rijkaard på bänken så måste man lita på honom fullt ut, annars blir det bara massa onödigt spenderade pengar. Samma sak med Riquelme, van Gaal ville inte ha honom men ändå hamnade han i Barça och nu är han utlånad. Kom ihåg att det är tränaren som tar ut laget.
Barcelona Xavi
2004-04-21 15:29
IN: Trezeguet,Cesar,Juanfran.

UT: Overmars,Kluivert,Cocu,Gabri (byte med juve) Gio och R.Qauresma (lån)

----------------------Valdes----------------------

---------Marques/Oleguer--------Cesar-------------

-Puyol----------------------------------Juanfran--

---------------Xavi----------Davids---------------

---L.Garcia/Inesta--------------------Ronaldiniho-

-------------------------------Saviola------------

----------Trezeguet-------------------------------

Bänk.

Jouqaera
Oleguer/Marques
Reiziger
Gerard
Inesta/L.Garcia
David Sancez
S.Garcia
Real Madrid Ike
2004-04-21 16:55
Matchen mot Real.
En jämn och spännande match förmodligen.
Ronaldo V Saviola
Zidane V Ronaldinho
Figo V L.Garcia
Helguera V Davids
Beckham V Flicka på läktaren
Casilias V Valdez

Och sist men inte mist...
Dommarna V Barcelona.
förhoppnings vis inte då... :)

Skulle vilja se iniesta på L.Garcias plats..
Barcelona Rivald0
2004-04-21 14:09
juanito...han är den första ja sett göra den i OS-96...hittar du en som gjort den innan så e du bra...
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-05 21:42
MEN DET SER JU UT SOM EN DRÖM ELVA!!!!!!
INTE KAN VÄL BARCA KÖPA ALLA DOM,,,,,,,,,,,
TROR DU PÅ DET SJÄLV......=)=)=) (hint)(hint)
Barcelona JAG
2004-04-21 12:33
B_a_r_c_a: Just de tre är exakt samma typ av spelare - straffområdspelare! Kezman och Nistelrooy kommer nog inte, den mest troliga är Trez som för övrigt Milan är intresserade utav. Värvar man inte Trez så är alla stora namn uteslutna vilket kanske leder tilbaka till Torres! Återstår att se..
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-05 21:42
MEN DET SER JU UT SOM EN DRÖM ELVA!!!!!!
INTE KAN VÄL BARCA KÖPA ALLA DOM,,,,,,,,,,,
TROR DU PÅ DET SJÄLV......=)=)=) (hint)(hint)
Barcelona carlos_18
2004-04-21 19:54
juanito: Tack!!!!!
Barcelona JAG
2004-04-21 20:09
Anders-- Jag vet inte vad Gaspart försöker att bevisa. Att han kunde ha värvat en av världens bästa spelre men att det inte var hans fel. Att han har ett öga till unga talanger. Han kunde lika gärna hållt truten. Han har förstört tillräckligt mycket i denna klubb..
Barcelona Ridvaldo
2004-04-21 17:30
förresten
de som vill kan kolla på matchen på
http://www.go01.com/live/cctv5_2.htm
där den vissas i internet explorer
Barcelona juanito
2004-04-21 20:07
glöm allt vad jag sa.. ;-)
matchen slutade 6-0. Sport hade lagt upp en halvtidsartikel och jag checkade bara resultatet.
Barcelona Barca_91
2004-03-05 19:58
Förresten är inte Ronnie avstängd nästa match mot Mallorca?
Barcelona juanito
2004-04-21 19:52
carlos_18: Barça vann matchen med 2 - 0. Xavi och Cocu målade..
Barcelona teknik
2004-03-06 06:42
saviola ska vara längst fram ok!!
Barcelona Valdés
2004-03-05 18:47
När jag talar om nuvarande holländare avses de som varit i klubben i minst en ligasäsong alltså; Kluivert ( godkänd men inte mer, missar 9 chanser av 10 men är väldigt bra på mycket annat ), Overmaars ( underkänd, skadedrabbad humörspelare som var dyr att köpa och är dyr i drift ), Reiziger ( underkänd, alltför ofta dålig i förhållande till vad han kan ).
Barcelona DJ Niko
2004-03-05 20:56
Nästa säsong borde Barca ställa upp så här.
---------------Buffon-------------------

--Thuram-----Nesta-----Puyol------R.Carlos--

-----Nedved--------Viera--------Davids------

-------------------Ronnie-------------------

---------Henry--------------Ruud------------

Ser kanska bra ut va?
Barca är ju gjorda av pengar så en 20 miljarder är väl inga problem att hosta upp med.
Skämt å sido ni sitter där och drömmer om stora spelare som Barca ska skaffa, Trez, Henry, Ruud plus många fler.
Ni måste börja inse att Barca inte är vad det en gång varit, en storklubb som alla vill spela i och med mycket pengar på kontot.
I UEFA cupen blir man inte miljonär precis.
Barcelona juanito
2004-04-21 20:05
der afro: Han fick komma in efter halva matchen men jag håller med dig. Bättre att spara på Valdes och dessutom vädra Rustu. Tror faktiskt att det är skillnad på att stå en hel match och att bli inbytt efter halva..
Barcelona Barca_91
2004-03-05 20:41
Tv4+ sänder Murcia-Barca den 14:e mars.
Skönt att tv4 visar så mycket Barca även fast dom inte möter något topplag.
Barcelona juanito
2004-03-05 20:48
Sergio Garcia ingår förmodligen inte ens i truppen mot Mallorca. Någon som kan förklara varför cantera-spelare fick nytt kontrakt när han inte ens finns med bänken trots att alla anfallare är skadade?
Barcelona Barca_91
2004-03-05 19:57
Ett drömresultat vore att Valencia-Depor blir lika och vi vinner då är det bara 2 poäng upp till 3:e plats och 3 poäng upp till 2:a plats är dock inte helt säker.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-05 16:19
Håller med dig Kim, jag har alltid försvarat Cocu.
Jag dock inte så långt som o jämföra honom med håkan mild.
Den kille förtjänar all kritik även fast han som defensiv mittfältare gört ett grovjobb.

Kul förresten att redaktionen har börjat uppdatera riktigt ofta. Då de har fått kritik förr förtjänar de beröm nu.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-05 16:19
Håller med dig Kim, jag har alltid försvarat Cocu.
Jag dock inte så långt som o jämföra honom med håkan mild.
Den kille förtjänar all kritik även fast han som defensiv mittfältare gört ett grovjobb.

Kul förresten att redaktionen har börjat uppdatera riktigt ofta. Då de har fått kritik förr förtjänar de beröm nu.
Barcelona Puyol
2004-03-06 19:17
hallå grabbar..Luis Enrique kommer att starta mot mallorca..och ni ska absolut inte glömma hur stark han är ..när barca vann ligan 98/99 så spelade han central anfallare tillsammans med Figo och Rivaldo....jag tycker att han är starkare än Kluivert i alla fall.
Barcelona Puyol
hallå grabbar..Luis Enrique kommer att starta mot mallorca..och ni ska absolut inte glömma hur stark han är ..när barca vann ligan 98/99 så spelade han central anfallare tillsammans med Figo och Rivaldo....jag tycker att han är starkare än Kluivert i alla fall.
Barcelona Puyol
Barcelona rico
2004-04-18 14:10
Hej !
Undrar bara hur stor tror ni chansen e om att van Nistelroy kommer spela i barca nästa säsong( läste nångång den här månaden att hans agent var i barca)...tycker han e rätt bra som anfallare och skulle passa barca väldigt bra...fast vi har ju d här problemet att han e holländare...inte för att d e nåt fel på dom men ni förstår vad jag menar...ifall d händer att han spelar i barca nästa säsong så tror jag att dom gör en köp/bytes affär kanske Kluivert+ 1 till(Recber) ????
Barcelona Anders
2004-04-21 13:55
tror inte att Morientes är speciellt sugen på att spela för Barcelona. han har ju redan tackat nej en gång (i samband med Ronaldos övergång till real) och sa senaste för några veckor sen att real har en speciell plats i hans hjärtat! den spelare som ryktas vilja gå till barcelona från real skulle jag kunna tänka mig är Ronaldo, han hade ett underbart år här, barcelona är hans favoritstad m.m. ville komma till barcelona när han lämnade inter men van gaal ville inte ha honom!
Barcelona B_a_r_c_a
2004-04-21 17:31
Läste idag på sportal(som inte är ngon bra källa) att Davids har varit i Italien och förhandlat med Milan och skrivit på en 3 års kontrakt, vore synd om han försvann och om han gör det så har vi ändå Rocky nu.
Annons: