/spanien/barcelona/forum/26278.aspx/spanien/barcelona/forum/26278.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-02-28 15:55
Barca kommer INTE att skrälle imorgon.
Vi kommer att vinna under favorittryck som i gamla tider.
3-1 till barca!
Barcelona B_a_r_c_a
2004-02-28 14:13
juanito:
Ne vem har sagt att vi skiter i den, om två år så har rochemback fått Eu-pass för att han håller på med det nu och så kommer Marquiz att får det då för hans spanska fru så det är lugnt, jag tänker på saker innan jag skriver.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-02-22 19:37
Dani:
jasså, det visste jag inte =)
Barcelona JAG
2004-02-28 13:46
Jag bryr mig om engelsk fotboll eller rättare sagt om all fotboll som är bra, Arsenal och United är två lag som är mycket sevärda. Tycker det är TV4+ klass om man väljer att visa SM-slutspelet i ishockey istället för Ars - Utd! Riktigt uselt!
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-02-22 19:37
Dani:
jasså, det visste jag inte =)
Barcelona Crespo
2004-02-27 18:32
Xavi : Tror hellre Han går till Chelski
Real Madrid Crespo
2004-02-27 18:32
Xavi : Tror hellre Han går till Chelski
Real Madrid Ike
2004-02-22 20:13
Forward diskutionen:

Jag skulle helst vilja att klubben lägger dyra pengar på att skaffa in henry, men det lär ju vara en omöjlighet ändå.

Trez verkar vara det naturligaste valet.
Inte den dyraste spelaren, mål farlig, perfekt ålder, ingen "ung", men inget barn som måste utvecklas, har rutin från världens mest defensiva liga.

Robinho och bojinov skulle jag inte lägga någon störra summa pengar på.
Barca har BRA talanger i laget redan, att köpa dyra spelar som ska nöta bänk är ett väldigt dåligt alternativ.

Köp in 1-2 BRA spelare som går direkt in I start elvan.
Barcelona BARCA BLOD
2004-02-22 19:26
juventus har länge varit intreserad av motta, ett bytte plus pengar skulle inte vara dumt mot trez. motta har inte alls spelat som förväntat. jag själv personligen tycker att man borde sälja han i villket fall som helst. och ta in rocky alltså jag ser verkligen emot den dan han spelar på campnou. han är den perfekte ersätaren till davids...
Barcelona Kalé
2004-02-22 17:39
jag har läst lite om forwards-diskussionen som pågår här på forumet och märker att det är många som vill ha Robinho, vilket inte är så konstigt eftersom han är en underbar spelare, men enligt min uppfattning skulle det bara vara bortkastade pengar om den övergången blev av. det är näst intill omöjligt att gå rakt in i en så pass stor klubb som barça är när man kommer från en annan kultur och är så ung som han är. det han behöver innan vi kan köpa honom är ett par år i någon mindre liga så att han lär sig mer om det europeiska spelet samt livet i europa. se bara på ronaldo, som fick leka av sig i PSV innan barça köpte honom. jag tror definitivt att hans situation skulle vara annorlunda idag om han gick till oss direkt. ett annat praktexempel är vår nya superlirare ronaldinho. hur mycket utvecklades inte han i PSG. sen se på tex saviola, som gick direkt och iaf enligt min uppfattning har han inte motsvarat förväntningarna på honom. därför skulle torres vara ett oändligt bättre köp än robinho med tanke på att han är spansk och europé. men jag är endå lite skeptisk till att punga ut för ännu en "super-talang". jag ser mycket hellre att vi lägger krutet på en etablerad klass-forward á henry/trezeguet. men det är väl lättare sagt en gjort. kom med synpunkter!
Barcelona JAG
2004-02-22 23:19
Noteringsvärt är när Oscar Lopez kom in spelade tre av fyra spelare i försvaret som är egna produkter! Med en frisk Gabri har vi en helkatalansk backlinje. Lägg till Xavi, Motta, Gerard och Luis Garcia på mittfältet så har vi hela åtta spelare som spelade från ungdomsverksamheten varav sju är katalaner. Riktigt kul!

Ronaldinho + en, två spelare till i hans klass så kan det se riktigt bra ut....
Barcelona Barcelona evigt troget
2004-02-22 18:09
hå´ller med Zoran, mkt härlig vinst, skulle ha tippat på den, var bra odds på barca:)
barca spelar ju som i fornstora dar nu, detta ser som sagt väldigt bra ut
Barcelona pat-w
2004-02-23 01:36
bopi/
det e rochemback går under namnet rocky...
Barcelona Bopi
2004-02-22 23:56
BARCA BLOD : vem e rocky ??
Barcelona Patrik
2004-02-22 15:12
Jag håller med PUYOL=Hjärta.

Robinho är liten och klen, dock en vass tekniker. Men vad räcker det i Europa? Hellre Vieri än Torres eller Robinho, han har minst fyra år kvar som superforward.
Barcelona Patrik
2004-02-22 15:12
Jag håller med PUYOL=Hjärta.

Robinho är liten och klen, dock en vass tekniker. Men vad räcker det i Europa? Hellre Vieri än Torres eller Robinho, han har minst fyra år kvar som superforward.
Barcelona Barca_91
2004-02-22 14:34
Om vi vinner mot Depor nästa omgång då är det "bara" fyra poäng upp till 3:e platsen!!!
Real Madrid Dani
2004-02-22 19:20
PUYOL=Hjärta!
Luis Garcia kom förvisso från Atletico Madrid till denna säsong, men han är från början från Barcas Cantera! I högsta grad en egen produkt även om han representerat ett annat lag.
Barcelona Dani
2004-02-22 19:20
PUYOL=Hjärta!
Luis Garcia kom förvisso från Atletico Madrid till denna säsong, men han är från början från Barcas Cantera! I högsta grad en egen produkt även om han representerat ett annat lag.
Barcelona Barca Barca
2004-02-22 15:57
Patrik: Skrev du Vieri istället för Torres eller Robinho. Ne nu måste du skämta. Som Wiberg_88 sa han är en diva han jobbar inte för laget plus att han är gammal. Hällre ha Kluivert än Vieri. Men jag vill ha Torres.

Barcelona Barca Barca
2004-02-22 15:57
Patrik: Skrev du Vieri istället för Torres eller Robinho. Ne nu måste du skämta. Som Wiberg_88 sa han är en diva han jobbar inte för laget plus att han är gammal. Hällre ha Kluivert än Vieri. Men jag vill ha Torres.

Barcelona Tompa
2004-02-27 18:01
Andreas:
"Det funkar inte att spela Saviola som ensam anfallare. Visst, han har gjort en del mål i ligan. Men om man tänker på hur många gånger motståndarna bara trycker undan honom när det blir duell känns det jäkligt onödigt"

Håller med fullständigt. Barca ska absolut inte sälja Saviola som är en mycket bra spelare och med potential att bli ännu bättre. Men det funkar inte att ha honom som ensam anfallare, punkt slut". Men om Barca skaffar en riktigt giftig nia (Trezeguet som det rycktas om vore perfekt) skulle vi slå två flugor i en smäll. Dels får vi en riktigt giftig avslutare och för det andra kommer Saviola få ut mycket mer av sin talang näre han inte behöver ligga längst fram och stångas med mittbackarna.
Barcelona Andreas
2004-02-28 10:32
Jag tycker att Luis García måste visa mycket mer än vad han har gjort de senaste matcherna för att fortsätta vara med i startuppställningen. På bänken finns Overmars och framförallt Quaresma. Jag tror att, Quaresma med rätt utvecklingen kommer att bli bra, riktigt bra.
Barcelona Tompa
2004-02-27 18:01
Andreas:
"Det funkar inte att spela Saviola som ensam anfallare. Visst, han har gjort en del mål i ligan. Men om man tänker på hur många gånger motståndarna bara trycker undan honom när det blir duell känns det jäkligt onödigt"

Håller med fullständigt. Barca ska absolut inte sälja Saviola som är en mycket bra spelare och med potential att bli ännu bättre. Men det funkar inte att ha honom som ensam anfallare, punkt slut". Men om Barca skaffar en riktigt giftig nia (Trezeguet som det rycktas om vore perfekt) skulle vi slå två flugor i en smäll. Dels får vi en riktigt giftig avslutare och för det andra kommer Saviola få ut mycket mer av sin talang näre han inte behöver ligga längst fram och stångas med mittbackarna.
Barcelona Andreas
2004-02-28 10:32
Jag tycker att Luis García måste visa mycket mer än vad han har gjort de senaste matcherna för att fortsätta vara med i startuppställningen. På bänken finns Overmars och framförallt Quaresma. Jag tror att, Quaresma med rätt utvecklingen kommer att bli bra, riktigt bra.
Barcelona Bopi
2004-02-22 13:23
oscar lopez ,Oleguer vill jag ge stor TACK till...dom va underbara,...oskar kommer in i matchen mitt i matchen...då e det INTE lätt...men hanb gjorde det UNDERBART..+Oleguer STABIL ...inte vart me så länge ,men gör det så bra!!!..Puyol behöver vi ju inte prata om..han e alltid BÄST!!!
Barcelona B_a_r_c_a
2004-02-28 13:15
------------Valdes-----------
Puyol--Marquiz--Mexes---Lopez
---Rochemback----Xavi--------
Robihno--Ronaldihno--Quaresma
-----------Torres------------

Detta är vårt lag om två år
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-02-24 19:40
Borde inte Inter i såfall överskrida sin Icke Eu grän med råge.
Jag menar, Emre, Recoba, Pizarro, Cordobá mfl
eller gäller den inte i Italien?
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-02-24 19:40
Borde inte Inter i såfall överskrida sin Icke Eu grän med råge.
Jag menar, Emre, Recoba, Pizarro, Cordobá mfl
eller gäller den inte i Italien?
Barcelona Barca_91
2004-02-22 12:36
F*n Marquez är skadad dom vet inte hur länge han kommer vara borta från spel men det är inte en liten skada...
Undra hur backlinjen kommer se ut nu?
Annons: