/spanien/barcelona/forum/26268.aspx/spanien/barcelona/forum/26268.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-02-15 19:30
Hur fungerar lagdelarna?
hade vi lett med 2-0 om vi haft Valdés?
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-02-15 19:30
Hur fungerar lagdelarna?
hade vi lett med 2-0 om vi haft Valdés?
Barcelona Barca_91
2004-02-16 19:22
Glömde bort att han var ung då kan han glömma en plats i startelvan för Rijkard vågar inte spela med unga spelare t.ex Quaresma,Iniesta,Oleguer(okej han hoppa in när Reiziger blev skadad) och många fler.Han kommer sätta honom på bänken.
Om vi byter tränare kanske han skulle vara ett bra köp.
Barcelona juanito
2004-02-16 11:50
Barça sägs vara intresserde av Lecces bulgariske talang Bojinov (17 år gammal). Han kommer att säljas efter säsongens slut. Tydligen är hans stora idol Stoichkov och denne ska försöka locka över honom till Barça. Får hoppas att han har EU-pass för annars är det en konstig satsning.

Är det någon mer än jag som missat att Barça har gjort klart med Mario. Trots att han inte fått spela många minuter så har man redan valt att utnyttja köpklausulen på (ungefär) 30 miljoner kr. Om jag inte minns helt fel så kan han även spela vänsterback. Kanske ses han som en backup-plan då man missade Del Horno.
Barcelona Opartisk Ronaldinho Fan
2004-02-16 13:17

Hossi/// du måste skämta va liga guld e praktiskt taget omöjligt.
Barcelona teknik
2004-02-16 11:10
fan vad vi spelade bra i går!!
Det var ju långt bäter än madrids match mot valecia!!!

Men ronaldinho har typ bäst teknik i värden eller vad tycker ni !!!!!
Barcelona Hossi
2004-02-16 13:08
asså bara vill säga:Ronaldinhos lobb igår, den var underbar o skåda ellr hur?
Och rijkaard alla trodde att han skulle sluta men hej nu kommer han ente o göra de.
Dags att fajatas om la primera divisione titeln i och med att valencia o real spelade oavgjort igår
Real Madrid JoUh
2004-02-16 13:38

-Tompa-

Ni är 13 poäng efter Real Madrid väl?
F Ö skönt att se er börja sparka boll som man vet att ni kan. Ni tillhör toppen i Spanien. Hoppas att det fortsätter så.. aja inte så att ni slutar över Real madrid i tabellen då, men ni vet.. ;)
Barcelona Zlobban
2004-02-16 12:50
Sen finns det en spelare jag gärna ser i Barca nästa säsong, och det är Philippe Mexes!! Där har Ni snart världens bäste mittback!!

Barcelona SportingC
2004-02-16 09:48
RONALDINHO//Jag ser hellre Quaresma än Ronaldinho....
Barcelona Gabriel
2004-02-14 16:31
Camparn på Nou och Ronaldinho, kan ni skärpa er lite, era bäbiskonflikter är knappast något som jag och säkert de andra vill läsa här inne då det ska dsikuteras om fotboll och framför allt Barca, ni sänker nivån på detta forumet och om ni har lust att gnälla vidare på varandra så kan ni ju adda er på msn istället.

Glöm inte nu vi är alla barcafan mina bröder;)

Forca Barca!
Barcelona Barca_91
2004-02-15 19:51
Vi spelar sjukt bra men Laporta har jag aldrig sett le...inte ens den här matchen.
Det ser ut som mitt tips inte kommer att hålla mitt tips var 3-1.
Barcelona Zoran
2004-02-14 20:08
Kan även tillägga att Barca är Europas bästa basket lag, regerande Euroleague (motsvarar champions league i fotboll), Copa och ABC Liga mästare (tog trippeln 2002-2003).
Barcelona Izquierda
2004-02-16 12:06
Nu missade jag att skriva dit hälften av mitt resonemang. Menade precis som du att det är en fördel att ha spelare som klarar av mer än en position. Dessutom var Mario duktig innan han kom till Barca, och han har knappt fått visa vad han går för här. Han har dessutom varit skadad så det är möjligt att han har stora kvalitéer som vi inte fått se. Men visst är det mycket pengar för en reserv.
När det gäller Bojinov är jag mer tveksam. Visserligen klappar mitt hjärta för Bulgarien, men nu finns det ju bara tre icke-eu-platser, och jag tycker det är viktigt att vi besätter dem med stjärnor som är givna i startuppställningen. Alternativet är alltså att köpa Bojinov och låna ut honom ett tag, men då finns det ju bättre saker att lägga pengarna på just nu.
Barcelona Camparn på nou
2004-02-15 13:29
Barca bröder det enda vi kan göra är att be för att Rikjaard ska få en meteorit eller atombomb i skallen... Skulle i för sig räcka med att Ronaldo satte sig på honom
Barcelona juanito
2004-02-16 10:53
RONALDINHO: Snälla!! Det är nog ingen här som är intresserad av att lista Top5-dribblers. Om du vill göra det tycker jag att du ska leta upp ett annat forum. I detta forum diskuteras FC Barcelona och inget annat!
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-02-15 12:50
Jag börjar lessna till på Riikjard ganska rejält.
Han måste ha en V Ä L D I G T bra anledning att låta Cocu spela.
Hade Tex Rustu fått en dylik skada hade Riikjard kunnat använda den som skäl att inte spela honom i, låta mig säja ca 10, matcher!
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-02-15 12:50
Jag börjar lessna till på Riikjard ganska rejält.
Han måste ha en V Ä L D I G T bra anledning att låta Cocu spela.
Hade Tex Rustu fått en dylik skada hade Riikjard kunnat använda den som skäl att inte spela honom i, låta mig säja ca 10, matcher!
Barcelona carlos_18
2004-02-15 19:12
måååååååååååååååålllllllllll....1-0
saviola
Barcelona Camparn på nou
2004-02-13 21:33
marcus_keta

Juve sägs bara vilja släppa Nedved om man byter honom mot Puyol och det lär ju inte hända.
Barcelona Barca_91
2004-02-15 20:58
Ojj ojj ojj utan Davids mot Valencia då blir det riktigt tufft om vi spelar som vi gjorde i andra halvlek!
Barcelona ladiesman
2004-02-15 21:00
det blir nog motta som får ta davids uppgift mot valencia
Barcelona Gaucho
2004-02-15 12:30
Vad i helvete är det? Är Cocu tillbaka? Hur kunde han bli frisk så snabbt? Snälla säga att det är inte sant !!! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ !!
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-02-16 11:11
Snälla lägg ner alla listor!
De flesta har ändå knappt sett spelarna i fråga spela(inklusive jag)
Detta slutar med att direkta stölder från GOAL´s listor gör.
Läs GOAL och du vet min och de flesta andras åsikt om icke barca spelare.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-02-16 11:11
Snälla lägg ner alla listor!
De flesta har ändå knappt sett spelarna i fråga spela(inklusive jag)
Detta slutar med att direkta stölder från GOAL´s listor gör.
Läs GOAL och du vet min och de flesta andras åsikt om icke barca spelare.
Spanien RONALDINHO
2004-02-16 10:32
Ronaldinho fintade inte som han brukade men var grym ändå gjorde i stor sett bara lite klackar och en klack fint och det oförglömliga MÅLET!!!!!

Roligast spel i världen,dom sa att BARCA var som det gamla BARCA och att bollen gick som på ett snöre BARCA=RESPEKT
Valencia Graaf
2004-02-16 10:26
Satt hema och såg matchen mellan Barca och A-Madrid. Ronaldinho var riktigt bra, underbar att se på planen. Den killen har mkt fotboll i sig.
Ser eran diskussion om Davids, en person som går att diskutera ganska mkt om då han i stort sätt har hela registret i sig. Han har gjort mkt för Barca sedan han kom, framför allt kanske väckt sina kollegor på mittfältet som nog kände sig allt för säkra på sin plats.
Tyvärr så har han för sig lite egenheter som vi såg mot A-Madrid. Att flyga in med 12 dobbar för som han gör vi minst 2 tillfällen är inte särskilt smart, tycker att man kan förvänta sig mer av han på det planet.
Barcelona Izquierda
2004-02-16 12:02
juanito//

Tanken är nog god. Vi behöver fyra mittbackar i truppen nästa säsong. Márquez är vän tänkt som ordinarie, sen behöver vi köpa en riktig klippa till och så blir Oleguer och Mario backups. Tycker det låter vettigt.

RONALDINHO - Lägg ner nu innan du blir bannad. Du förstör bara för dig själv.
Barcelona Zlobban
2004-02-16 12:47
Jäklar i det vad skönt det var att se Barca lira som dom gjorde igår!! Äntligen fanns farten, tekniken och kreativiteten i anfallsspelet...Saviola, Ronaldinho kommer att skörda mkt stora framgångar tillsammans!!!

Låt oss hoppas att vi slipper se Kluivert på bekostnad av Saviola nåt mer nu....
Barcelona Valdés
2004-02-16 09:45
Det här kommer att bli en mycket bra vecka. Jag går omkring och är ett enda stort leende. I första halvleken spelades riktig Barcelonafotboll ( högt bolltempo med mycket rörelse i djupled ) och i andra halvlek slog vi av på tempot för att bevaka ledningen. Samtliga spelare, även Cocu och Van Bronch, gjorde en mer än godkänd match.

Visst går det att fortsätta och vara kritisk mot laguttagningarna då fyra såpass stora talanger som Iniesta, Quaresma, Motta och Oscar sitter på bänken men idag vill jag inte utveckla detta eftersom laget faktiskt gjorde en så bra match igår.

Vi vinner på lördag med 2-1 och då hoppas jag få se fler av de fyra ovan nämnda i startelvan.
Annons: