/spanien/barcelona/forum/26266.aspx/spanien/barcelona/forum/26266.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca_91
2004-02-15 11:24
Ännu fler dåliga nyheter:
Det verkar som att Torres är fit for fight enligt Atletico Madrids preliminära(stavning)uppställning.
Det blir bara värre och värre först Cocu och nu Torres det enda som fattas är att Ronnie eller Puyol skadar sig precis innan matchen...
Barcelona Porre
2004-02-15 23:21
Jag blir ju galen! hur kan dommaren hitta en staff i den situationen som leder till staffen, jag förstår inte...han kan ju inte vara annat än mutad...ååhhhh
Barcelona Tompa
2004-02-14 19:35
Viking:
Barcas ekonomi är i ett uselt skick, det är sant. Klubben har en nätt liten skuld motsvarande ungefär 2 miljarder(!) kr. Presidenten Laporta anstränger sig dock för att minska den gigantiska lönenotan som är en viktig orsak till det taskiga ekonomiska läget.

Angående din andra fråga beror det på vad man menar med "störst". Vilken klubb har flest fans, medlemmar eller omsätter mest pengar? Har ingen dagsaktuell "ranking" tillgänglig men jag vet att Barca i alla fall under många år har varit den största klubben mätt efter antalet medlemmar. Medlemmsantalet i klubben är ungefär 108 000. Barca är också en av världens absolut populäraste klubbar globalt sett. Men om man är den ALLRA populäraste låter jag vara osagt.
Barcelona Tompa
2004-02-14 19:35
Viking:
Barcas ekonomi är i ett uselt skick, det är sant. Klubben har en nätt liten skuld motsvarande ungefär 2 miljarder(!) kr. Presidenten Laporta anstränger sig dock för att minska den gigantiska lönenotan som är en viktig orsak till det taskiga ekonomiska läget.

Angående din andra fråga beror det på vad man menar med "störst". Vilken klubb har flest fans, medlemmar eller omsätter mest pengar? Har ingen dagsaktuell "ranking" tillgänglig men jag vet att Barca i alla fall under många år har varit den största klubben mätt efter antalet medlemmar. Medlemmsantalet i klubben är ungefär 108 000. Barca är också en av världens absolut populäraste klubbar globalt sett. Men om man är den ALLRA populäraste låter jag vara osagt.
Barcelona marcus_keta
2004-02-13 20:56
Camparn på nou.-... de varf en VÄDLIGT positiv tanke... men vi får leva i verkligheten. spelar vi som i förra matchen. tror jag de blir 2-1 ti atletico tyvärr. vi kan INTE bara hålla oss till en spelare. Och sen angående nyförvärv

det ryktas om nedved. och visst. jag förstår hur dom tänker.. han skulle blivit vår "pappa" eftersom han är mycket äldre än dom andra spelarna(om utrensningen blir faktum) Nedved är en underbar spelare och jag ser honom gärna i baca. dock inte för 25 mille som dom snackar om och ABSULUT inte istället för en målskytt av klass
Barcelona Camparn på nou
2004-02-13 21:48
Jag menar såklart skillnaden mellan vinst och oavgjort

ursäkta
Barca_BEST
2004-02-21 09:17
nåra länktips:

http://www.iespana.es/luisenrique21/
http://www.barcelona-world.com/
http://www.javier-saviola.tk/
http://www.fcbarcelona.ch/
http://ar.groups.yahoo.com/group/conejitosaviola/

den som är länktipsat gå in på den o ta wallapers skit snygga :)
Real Madrid Ninhó .5.
2004-02-21 10:37
ni får ursäkta ska stå "Men jag hoppas ni krossar Valencia, håller mina tummar för er..."
Barca_BEST
2004-02-21 09:10
gå in på den här sidan alla saviola älskare (jag e en av de) www.tastysaviola.com
Barcelona mishinio
2004-02-21 14:54
grabbar varför e det ingen som nämner hur viktig xavi är för barcelona han e länken mellan försvar o forward han har den bästa lägsta nivån i laget
Barcelona Andreas
2004-02-19 11:13
Det är tveksamt om Aimar kan spela mot Barcelona på lördag på grund av skada. Om Aimar inte kan vara med innebär ju det ett stort avbräck för Valencia.
Barcelona Andreas
2004-02-19 11:13
Det är tveksamt om Aimar kan spela mot Barcelona på lördag på grund av skada. Om Aimar inte kan vara med innebär ju det ett stort avbräck för Valencia.
Barcelona Eriksson
2004-02-21 12:22
Idag blir det vinst igen!!!
Tyvärr kan man inte se matchen Live som jag gjorde med At Madrid. Då menar jag Live, satt där på läktaren med 83000 andra och skrek, buade, visslade, och manade på grabbarna!!!!!!
Ni som ej varit där nere och tittat på en match borde ta och göra det!!!!!!.
Hoppas dom spelar lika bra som dom gjorde i 1:a halvlek. Då kommer det lätt bli en 3 poängare. Tråkigt att Davids inte är med, han var riktigt bra sist. Men Ronaldinho måste höja sig ett snäpp sen sist. Missade flera bra lägen som borde blivit mål.
Let the game Begin!!!!!
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-02-20 21:58
Forumet rensar upp allt sånt så det är ingen ide att du bryr dig om när de kommer in här o stör. Låt redaktionen fixa det.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-02-20 21:58
Forumet rensar upp allt sånt så det är ingen ide att du bryr dig om när de kommer in här o stör. Låt redaktionen fixa det.
Barcelona Xavi
2004-02-20 21:04
Vet någon vart man kan köpa tröjor på nätet? är på svenskafans finns ju ingey.
Barcelona Loran
2004-02-17 15:39
A-laget = Landslaget
Barcelona Will
2004-02-21 10:41
Ser verkligen fram emot matchen ikväll...hoppas på en seger men tror att det blir oavgjort.

Någon som vet ifall Aimar spelar eller inte?
Barcelona Bopi
2004-02-15 23:12
hihih jag hade 3-1 på oddset...det gav 81 kr...heheh
Spanien Aimar#21
2004-02-16 22:14
hahha har ni hört att vi kasnek ska köpa inzaghi ( mycket bra ) men milan tränarn säger att han vill ha pengar plus puyol mot inszaghi annars aldrig
Barcelona marcus_keta
2004-02-13 21:26
Camparn på nou ... aaa de e sant.. men vad visade barcelona förra matchen mer än att ronaldinho var grym? faktum är att hade de varit Valencia.. hade vi förlorat med stora siffror-.. men okey.. jag var väl lite hård mot dej o vårt käöra barca... Denna matchen betyder lika mycket för atletico som för oss... jag ändrar mitt tips... 1-1 eller 1-0.. till barcelona..
Barcelona Barca_91
2004-02-20 21:46
Vart tog mitt meddelande vägen?
Jag hade skrivit något till en Real supporter som kallade nån av oss för idiot.
Jag skrev ingenting dumt bara att han inte skulle komma hit och kalla oss idioter?
Barcelona sankan
2004-02-13 21:59
Mina 5 tekniskaste i världen är

1.Ronaldinho
2.Cristiano Ronaldo
3.Joaquin
4.Robinho
5.Quaresma
Barcelona Camparn på nou
2004-02-13 21:47
marcus_keta
Det som Barca visade i matchen mot Osasuna förutom Ronaldinhos storhet var ett mera kämpande lag där försvaret fungerade bättre än tidigare. Mycket beroende på att Puyol och Davids nu finns i startelvan.
Det som dock oroar är att Barca inte verkar ha några riktiga linjer i sitt anfallsspel just nu men jag litar på att klasspelare som Ronaldinho, Xabi och Quaresma kommer vara skillnaden mellan oavgjort och förlust.

Keta det kommer att bli ett sant nöje att visa vem som har rätt på söndag.
Barcelona Camparn på nou
2004-02-14 01:31
Barca_91

Vad är det som finns på Valencias forum?
hittar ingenting märkvärdigt!
Barcelona ladiesman
2004-02-15 21:02
nu blir det real mot valencia hoppas det blir oavgjort
Barcelona Barca_91
2004-02-15 23:02
Jag tippade rätt 3-1:D:D
Tippar 2-1 till oss mot Valencia!
Barcelona Los Culés
2004-02-18 20:41

vaddå vill du ha en bekräftelse lr?
Barcelona Hristo99
2004-02-15 23:29
för det andra så var straffen ett skämt!!
Barcelona Barcaa
2004-02-19 10:33
F*N!!!! fick just reda på att davids e avstängd "With Davids suspended, manager Frank Rijkaard will have to find a midfield substitute for Saturday's vital game in Valencia. And Motta is hoping he'll be the man."
Annons: