/spanien/barcelona/forum/26258.aspx/spanien/barcelona/forum/26258.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gabriel
2004-02-17 15:07
Jaunito//

Jo det stämmer det du säger om Petrov. Stoichkov rekommenderade honom till Barcelona men visst borde man ta en person som Stoichkov på allvar efter allt han har gjort för oss och framför allt eftersom han älskar Barca och vill oss det bästa. Däremot är det en annan sak om vi borde följa hans råd eller inte.
Barcelona Barca_91
2004-02-18 16:31
Barca är kända för att spela offensivt därför skulle en offensiv back vara ganska bra.
Mexes är en ganska offensiv back eller hur?
Och han är ung och han skulle väl inte vara så dyr?
Spanien Hazze
2004-02-23 20:31
Tja grabbs, jag är inte barcafan(Arsenal)
Men jag gillar spanskfotboll och heller barca än Real(hatar verkligen de laget)
Angående Henry till Barca....Nää!!
Jag tror och det känns som Henrys kärlek till Arsenal är väldigt stor (fast pissvädret i London Majsan) och därför har jag väldigt svårt att se Henry lämna Arsenal de närmaste åren, men om han(OBS! Om)skulle han lämna Arsenal för en klubb i spanien så har jag verkligen inga problem med att han går till Barca...

Lycka till :D
Real Madrid Ike
2004-02-24 10:58
Jag skulle ha köpt trezeguet. ( då henry än närmare en omöjlighet.)
Att sen kunne köpa W.samuel eller chivu från roma skulle vara något av en dröm.
Undra om Roma skulle kunna tänka sig att släppa någon av dom.
Barcelona Frank de Boer
2004-02-23 19:13
PUYOL=Hjärta: hade vi behållit Frank de Boer så hade du inte ens behövt grummla på det... han e världens bästa enl mig
Barcelona Valdés
2004-02-17 14:40
De kommer ifrån Brasilien och Giovanni tillhör inte längre oss utan Benfica som löste ut honom ifrån kontraktet.
Barcelona Izquierda
2004-02-23 17:57
PUYOL=Hjärta//

"Han köper troliogtvis spelare för startelvan nu."
Troligtvis kommer Rijkaard att placera "sina" nyförvärv i startelvan, men det behöver ju dessvärre inte betyda att de hör hemma där. Den här säsongen har han ju konsekvent använt de avdankade holländarna framför cantera-spelarna.
När man vet om att medelmåttor som Wiltord och Bastürk står på hans önskelista är det svårt att känna förtroende för hans kommande värvningar.
Barcelona Loran
2004-02-17 16:55
Andreas// Lecce säger att han släpps för minst 15 milj ?.. Det är ungefär så mycket han är värld, han har annarss följt 18 år (igår).. Han kom till Lecce när han var 15..

Jag hoppas VERKLIGEN att han tar efter Stoichkov i Barca, men klubbarna i Italien är helt galna i spelaren, Dessutomm vill också Chelsea och Arsenal ha honom..

Bojinov ska spela för Bulgariens u21 lag mot Grekland imorn.. Då också Bulgarien möter Grekland i vuxen ålder..

Men jag tror att han släpps för runt 15 milj ?uro.
Lecce borde acceptera alla bud runt den summan.. Men Barca värkar tyvär inte ha dessa pengar :(...

HOPPAS ATT NU BARCA VINNER MOT VALENCIA!!

Lecce ska sälja Bojinov efter EM...
Barcelona Loran
2004-02-17 15:38
Jag hoppas att Bojinov gör mål mot Sverige, om han nu blir uttagen till Bulgariens landslagstrupp, Tränaren Plamen Markov har sagt att han mörjligtvis tar med Bojinov till landslaget, nu när man har anfallare som Lazarov /Gaziantepspor), Berbatov (leverkusen) , Martin Petrov (Wolfsbourg), Manchev (Lille), och Marian Hristov (Kaiserslauten).. Bojinov spelar annars för U21 landslaget, men gör troligtvis debut för A- laget vid 18 års åldern!..
Barcelona Loran
2004-02-17 15:29
Priset är väldigt högt när det gäller Lecces nr 7.. De släpper antingen Bojinov eller Chevanton lätt... Båda två är underbara, det är en av anledningarna att jag tittar på Lecce, De snurrADE UPP Milans försvar massvis med gånger.. T.ex när Bojinov gjorde tunnel på Maldini. Tittade på kanal 8.. Jag hoppas verkligen att Barca vinner kampen om Bojinov.

Torres har jag absolut inget emot att köpa heller, en mycket bra spelare..
Barcelona B_a_r_c_a
2004-02-17 18:10
Det är sant som ni säger men skulle ett anffall av typen funka

Davids Xavi
Van der vart Ronaldihno
Torres
Saviola
Barcelona Xavi
2004-02-17 18:03
Saviola måste ha en storstark center brevids sig.
Barcelona Izquierda
2004-02-17 17:42
Det ser ut som ett starkt lag, men jag skulle nog hellre se att vi lägger pengarna på ett crack på forwardspositionen än på en Nedved som börjar bli till åren. Vi har ju både Ronaldinho & Iniesta som spelar bra på den positionen. Saviola är inte en man för Barcas startelva så länge vi spelar med en ensam anfallare, tycker jag.
Barcelona Andreas
2004-02-17 18:55
15 miljoner euro är en ganska saftig summa för en spelare som är född 1986. Jag tror inte att Barcelona har råd att punga ut så mycket för en så ung och relativt okänd spelare som Bojinov. Visst verkar han vara en stor talang men han har knappast bevisat något mer än det.
Barcelona Andreas
2004-02-17 18:55
15 miljoner euro är en ganska saftig summa för en spelare som är född 1986. Jag tror inte att Barcelona har råd att punga ut så mycket för en så ung och relativt okänd spelare som Bojinov. Visst verkar han vara en stor talang men han har knappast bevisat något mer än det.
Barcelona B_a_r_c_a
2004-02-17 17:19
Va säger ni om vi får det laget nästa säsong:

Valdes
Pyuol Marquiz Alex Juanfran

Davids Xavi

Van der vart Nedved Ronaldihno
Saviola
Barcelona Barca_91
2004-02-17 14:10
Skulle inte Juninho vara ett bra köp jag menar han som spelar i Lyon inte i Middlesbrough fast han kommer från ett icke-EU land(Brasilien).

Är det någon här som vet vilka länder Rochemback och Giovanni kommer ifrån utifall vi skulle ta tillbaka dom?
Barcelona Andreas
2004-02-17 15:14
Om inte priset är allt för högt på Bojinov kan jag mycket väl se honom som en framtidsinvestering men jag vill ändå se en ny nummer 9 till sommaren. Jag står fortfarande fast vid att Torres är set absolut bästa köpet Barcelona kan göra till sommaren. Angående mittback så anser jag att det bästa köpet där vore Mexes.
Barcelona Andreas
2004-02-17 15:14
Om inte priset är allt för högt på Bojinov kan jag mycket väl se honom som en framtidsinvestering men jag vill ändå se en ny nummer 9 till sommaren. Jag står fortfarande fast vid att Torres är set absolut bästa köpet Barcelona kan göra till sommaren. Angående mittback så anser jag att det bästa köpet där vore Mexes.
Spanien Nord
2004-02-23 15:01
Hursomhelst tröttsamt när inte klubbar kan respektera skrivna kontrakt. Att gå ut i media för att få till sig spelare trodde jag var Reals specialitet.

Ids inte starta en meningslös diskussion vilken liga som är bäst. Vi kommer ändå aldrig bli överens. Faktum är iallafall att de bästa spelarna och de största talangerna lockas till England för tillfället. Kan inte vara helt utan anledning..

Henry har vunnit det mesta som går att vinna i fotbollsvärlden utom Champions Leauge. Det vill han göra med klubben som gjorde han från bänknötare i Juve till en av världens bästa fotbollspelare. Tro det eller ej, det finns faktiskt ännu spelare som inte bara hungrar efter de fetaste kontrakten..

Angående det brittiska bruderna har du nog rätt Majsan, men följdfrågan blir, har du sett Henrys fru? =)
Barcelona B_a_r_c_a
2004-02-23 18:10
Jag fattar inte va vissa säger fan. Laporta sa att vi är den bästa klubben i världen och det är helt sant. Jag håller helt med honom och det skulle vara en dröm för varenda sprelare att spela i BARCA tröjan. Enligt mig och alla som verkligen vet va fotboll är så vet alla att vi är världens bästa klubb, kolla bara genom tiderna och kolla på spelarna som har haft barca tröjorna förrut och vilka som har haft den bästa och den roligaste fotbollen i världen så får ni se va jag menar. Spelare som har vart dubbelt så grymma som Henry har drömt om Barca så varför skulle inte han göra d?
Barcelona Izquierda
2004-02-23 18:24
Nu när Márquez är skadad, är det bara Ronaldinho och Saviola i den nuvarande uppställningen som inte har eu-pass. Det finns alltså plats för Rüstü, men jag ser det som en självklarhet att Rijkaard fortsätter med Valdés i målet.
Barcelona Jmac
2004-02-23 14:00
När alla ändå pratar forwars:
Hur skulle Zlatan klara sig som topp forward i Barca?
Han börjar ju faktist bli mer o mer lik Kluivert!

Tanken for i huvet på mig nu när ämnet tycks vara hög aktuellt. Personligen så tror jag att det inte är en omöjlig uppgift för Ajax proffset. Antingen går det käpprätt åt h....tet eller så kan han bli inskriven bland PROFILER här till vänster. Har jag fel eller...............
Barcelona Barca Barca
2004-02-23 15:13
Nord: Snälla du vet själv inte vad du snackar om.

Vad ska han(Laporta) säga??
Ska han gå ut och säga "Henry borde komma till oss för vi är världens sämsta lag" tror du saken blir lättare då??? NEJ!!

Och som Puyol=Hjärta sa "Man ska stå bakom sitt lag i alla väder och lite onyanserade uttalanden är bara krydda i tillvaron."

Visca EL Barca
Barcelona Barca Barca
2004-02-23 15:13
Nord: Snälla du vet själv inte vad du snackar om.

Vad ska han(Laporta) säga??
Ska han gå ut och säga "Henry borde komma till oss för vi är världens sämsta lag" tror du saken blir lättare då??? NEJ!!

Och som Puyol=Hjärta sa "Man ska stå bakom sitt lag i alla väder och lite onyanserade uttalanden är bara krydda i tillvaron."

Visca EL Barca
Barcelona Jmac
2004-02-23 14:00
När alla ändå pratar forwars:
Hur skulle Zlatan klara sig som topp forward i Barca?
Han börjar ju faktist bli mer o mer lik Kluivert!

Tanken for i huvet på mig nu när ämnet tycks vara hög aktuellt. Personligen så tror jag att det inte är en omöjlig uppgift för Ajax proffset. Antingen går det käpprätt åt h....tet eller så kan han bli inskriven bland PROFILER här till vänster. Har jag fel eller...............
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-02-23 14:43
Vi kanske inte är det bäst laget i världen spelmässigt nu.
Men vad ska han säja.
Man ska stå bakom sitt lag i alla väder och lite onyanserade uttalanden är bara krydda i tillvaron.
Hado vi haft Stoichkov som fällt ett uttalande hade han nog brett på betydligt mer.

Ja menar hur kul hade man inte åt Iraks försvarsminister ´som deklarerade "segern är snart i vår han"
när han satt inträngd i regeringsbyggnaden omringad av tusentals amerikaner.
Dock är Barca inte fast och omringade. Vi är på väg uppåt med några av de bästa spelarna i världen och fler ska komma.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-02-23 14:43
Vi kanske inte är det bäst laget i världen spelmässigt nu.
Men vad ska han säja.
Man ska stå bakom sitt lag i alla väder och lite onyanserade uttalanden är bara krydda i tillvaron.
Hado vi haft Stoichkov som fällt ett uttalande hade han nog brett på betydligt mer.

Ja menar hur kul hade man inte åt Iraks försvarsminister ´som deklarerade "segern är snart i vår han"
när han satt inträngd i regeringsbyggnaden omringad av tusentals amerikaner.
Dock är Barca inte fast och omringade. Vi är på väg uppåt med några av de bästa spelarna i världen och fler ska komma.
Barcelona marcus_keta
2004-02-23 21:50
Jag tycker att henry kommer bli för dyr för att värvas...

dröm e vad han är.. trez e more likely...

sen dani.. de e kul att de går bra för honom.. de har varit synd om honom i barca
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-02-23 15:11
Den övervägande anledningen om detta stämmer stavas (inte fan vet jag, jag kan inte RYSKA)
Annons: