/spanien/barcelona/forum/26248.aspx/spanien/barcelona/forum/26248.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Relay
2004-02-11 12:23
Efter senaste matchen mot Osasuna så hoppas jag att Barcelona kan knipa en kvalplats till Championsleague då gäller det bara att hålla alla lag nedanför bakom sig resten av säsongen.
Spanien RONALDINHO
2004-02-11 22:45
kolla hemsida massor av ronaldinho finter och mål
Barcelona B_a_r_c_a
2004-02-11 16:11
Hej alla barca fans!! Vart har ni läst att barca är efter Torres och treziquet?? Alltså jag säger bara om vi ska spela med en forwad nästa år så har vi bara nångra altenativ enligt MIG som kan passa in där och gör ett bra jobb, de är Henry,Torres,Sjevsjenko och van nistroy. Men den enda som vi kan nog kunna värva är Torres men då krävs det en hel del pengar, men som vi ser nu på barca så är det värt det?? Sen de skämtar väl om Inzaghi affären?? hur fan kan de kräva pengar över puyol för honom. Han är inget för barca för han kan inte spela ensam för att det är alltid han som tar returerna och gör mål framför mål, men skulle inte platsa i Barca. Sen varför snackar de så mycket om att Motta ska bort fan vi måste tänka på att Davids inte komemr att kunna spela länge så vi måste tänka på en ersättare. Alltså sen va vore Barca utan puyol fan?
Barcelona B_a_r_c_a
2004-02-11 16:35
Tänk bara hur det skulle se ut med en stor o stark bra mittback och sen Aimar på mitten och Torres på anfallet, sen alla våra spelare som vi har med nån bra tränare. Skulle vinna massa saker med dem spelarna.
Valencia LOS CHÈ
2004-02-11 16:07
LAUDRUP:Gött för ni kommer inte att få se varken Trezeguet,Kezmen eller inzaghi i barca heller!!

Eran Laporta är jävlit osmart som släpper Saviola,Kluivert och tror att han kommer få nån av trezeguet,torres eller inzaghi för Trezeguet kommer att spela för Valencia nästa säsong!!

FORZA VALENCIA!!!!
Barcelona Barca_91
2004-02-20 12:21
Håller med!
Det enda Torres har som Robinho inte har är ett Eu-Pass!
Köp Robinho...

Förresten Tv4+ jag älskar er.
Dom visar Depor-Barca nästa helg!
Barcelona pat-w
2004-02-11 15:00
får vi torres och trez blir det roligt nästa år

tycker för övrigt att laporta gör ett kanonjobb
som ledare för klubben.....peace
Barcelona Laudrup
2004-02-11 15:54
Ärligt talat så vill jag inte se Trezeguet,Kezman eller Inzaghi i Barca. Anledningen är som sådan att dessa spelare inte kan skapa ett skit på egen hand och mittfältet kan stundtals vara rejält ojämnt. Dessa anfallare skulle floppa totalt i Barca (så som vi spelat under säsongen). Ser helst Torres, även om det i princip lär bli en omöjlighet att få loss honom.
Barcelona Loran
2004-02-17 20:51
aja.. för de som är intreserade Lecce- Milan matchrapport... Jag har följt Bojinov i Serie - A mycket.. matchrapport från senaste omgången...
Barcelona Nino Brown
2004-02-17 23:56
Alltså jag kom på en sak.När Laporta Vill köpa loss Reyes från Sevilla begärde Sevilla 630 Mijoner för honom.Sedan säljer dom honom för 230 Miljoner till Arsenal.Vilka jävla F#tt#r Sevilla e.Jävligt dåligt still faktist.
Barcelona Barca_91
2004-02-11 21:47
Jag tror Il Nino är Fernando Torres
Barcelona Loran
2004-02-20 09:09
Dani: Den fjärde, hmmm??... det ska nog vara Reyes, men Arsenal har just fått honom , så jag håller mig fortfarande fast vid Torres , Bojinov, och Robinho...

Angående Robinho och Bojinov// Här är tips från mig, kolla på Brasilianska ligan på TV4+ , det finns massvis av talanger i den Brasiianska ligan, och de brukar visa Robninho!!.. Bojinov: Ni som har Canal+ kan väll titta på matchen Brecsia - Lecce.. Bojinov är en spelare som kommer att leka bort Brecsias försvar, precis som han gjorde med Milans ;)..
Barcelona Davidsito
2004-02-10 23:04
Fan vad förbannad jag blir på folk som hurrar för att Cocu är skadad, våran lagkapten. Okey om du inte tycker han är bra, men ändå.. Dessutom har Cocu inte varit dålig de senaste matcherna, inte bra inte dålig..

har en tankegång.. Varför spelar Ronaldinho så långt bak han är ju mer offensiv mittfältare än släpande anfallare.?. När Ronaldinho spelade högre upp i anfallet efter bytena i matchen mot Osasuna gjorde han ett läckert mål samt friställde Xavi... Är inte det ett tecken på att ronaldinho borde och skall utgå högre upp på plan.. stig upp tio femton meter så utnyttjas hans målsinne och passningspel mer.. Vi har trots allt ett par högklassiga passningspelare bakom honom, då tänker jag främst på Davids och Xavi. Någon som tänkt i samma banor?
Barcelona Gabriel
2004-02-10 23:42
Davidisto och Izquierda

Jag kan inte säga att jag håller med er mer. Det är rent ur sagt urdåligt av oss som barcafans att bli glada när ett i vårat lag skadar sig. En sak att inte vilja ha med han i laguppställningen men för det borde man inte hurra för våran andra lagkapten som har varit barca många år nu.

Jag gillar också era tankar angående Ronaldinho, Xavi och Iniesta!
Barcelona Xaviola
2004-02-19 23:40
Rochemback lär inte komma tillbaka till Barca på länge eftersom att Barca kom överens med Sporting att låna ut Rochemback för att få Quaresma. Om Quaresma fortsätter spela för Barca vilket vore högst sannolikt kommer Rochemback fortsätta spela dom tre åren med Sporting.
Barcelona Alx
2004-02-20 01:26
Laporta har idag sagt: "nosotros no pagaremos 35 millones de euros" vilket betyder "vi kommer inte att betala 35 miljoner euro". Han sa även att han inte tror att det går att köpa loss Torres. Jag tycker personligen inte att man ska köpa Torres för 35 miljoner euro. Ronaldinho, världsmästare med Brasilien, kostade 25 miljoner euro. Vad har Torres visat som gör honom mer värd?
Barcelona Majsan
2004-02-19 22:13
Okej, Saviola har kanske inte fullkomligt övertygat fram till senaste årsskiftet, men att just nu skriva att han har kört fast är väl med tanke på de senaste matcherna inte särskilt taktiskt? Beträffande Luis Enrique håller jag också med dig Jmac, han är inte en "dålig" fotbollsspelare, och det har jag inte heller påstått. Det jag däremot tycker är att Luis Enrique är en spelare som inte har de kvaliteér för att platsa i Barcelonas 11:a, han är alltså för dålig för Barca, men ingen dålig fotbollsspelare. Det absolut bästa vore, precis som du säger, att ha honom som en joker att kasta in om Davids inte rcker till som viljekraft på mitten. Men i någon startelva ska han inte ingå, inte så länge Davids finns tillgänglig. Just beträffande det blir det intressant att se hur Reijkard ställer upp laget på söndag, Enrique kanske får en plats, så länge att överklagandet av Davids första varning går igenom (vilket vore konstigt och näst intill felaktigt om den gjorde). Punkt.
Barcelona Loran
2004-02-19 22:32
I mina ögon så är det de här fyra talangerna som just nu dominerar..

Torres// Han är abslout ingen Ronaldinho, men en talang som också kanske är världens just nuu bästa talang... Han är värld mer än At Madrid.. Han gjorde inte så mycket mot Barca.. Men jag hoppas att han kommer att göra mycket för Barca i framtiden ;)..

Robinho: Arvtagaren (Romario-- Ronaldo-- Rivaldo-- Ronaldinho-- Robinho) Hade varit mycket kul om han kom till Barca, vilket han också troligen gör, han har ju sagt att han drömmer om att spela för Barca.. Men det gäller att inte vara för sen.. Icke EU är ju en nackdel..

Valeri Bojinov: Igår spelade Bojinov med Bulgariens U21 lag mot Grekland.. han gjorde mål, men Grekland vann med 3-1 (U21).. För er som inte kan så mycket om Bojinov så tippsar jag er (som har canal +) Titta på matchen Brecsia - Lecce.. Han är en trollkarl, jag kan lova er... Jag har följt honom... Samma sak gjorde jag när det gäller Quaresma, först så va ni lite tveksamma, men nu gillar ni honom :)... TITTA PÅ MATCHEN LECCE -BRECSIA om ni har tid.. Lecces nr 7 (Bojinov) kommer att göra mål... ;)
Barcelona Jocke
2004-02-11 09:55
Fyra länktips:

http://www.tribalfootball.com/february/italnews110204.html

http://babelfish.altavista.com/babelfish/urltrurl?lp=es_en&url=http%3A%2F%2Fwww.sport.es%2Farticle.asp%3Fid%3D82147

Länk borttagen eftersom den påverkar sidans layout

http://babelfish.altavista.com/babelfish/urltrurl?lp=es_en&url=http%3A%2F%2Fwww.sport.es%2Farticle.asp%3Fid%3D82171
Malaga Jocke
2004-02-11 09:55
Fyra länktips:

http://www.tribalfootball.com/february/italnews110204.html

http://babelfish.altavista.com/babelfish/urltrurl?lp=es_en&url=http%3A%2F%2Fwww.sport.es%2Farticle.asp%3Fid%3D82147

Länk borttagen eftersom den påverkar sidans layout

http://babelfish.altavista.com/babelfish/urltrurl?lp=es_en&url=http%3A%2F%2Fwww.sport.es%2Farticle.asp%3Fid%3D82171
Barcelona Andreas
2004-02-11 18:53
Idag spelar Barcelona en vänskapsmatch mot Figueres och matchen börjar 21.30.
Barcelona Alx
2004-02-11 11:34
Izquierda: Angående Trezeguet-affären så är Juventus intresserade av Gabri och det är INTE ett rykte. Minns du "Los sobres de Reyna"? De kuvert vår interimspresident hade innehöll ett byte Gabri-Salas. Det är inte osannolikt att de är intresserade ett år senare. Det vore synd om klubben gjorde sig av med Gabri.

Apropå dåliga affärer såsom Pippo mot Puyol+pengar (det borde vara tvärt om) så tackade Barça nej till ett bud på 8M från Liverpool enligt Sport (stod för någon vecka sedan). Hur mycket är han värd idag? 4M?
Barcelona Andreas
2004-02-11 18:53
Idag spelar Barcelona en vänskapsmatch mot Figueres och matchen börjar 21.30.
Barcelona B_a_r_c_a
2004-02-11 21:57
oki tack barca_91
Barcelona Izquierda
2004-02-10 23:08
Davidsito//

Även om jag inte tycker att Cocu har skött sig, så håller jag med om att det är smaklöst att hurra över att en annan människa blivit skadad.
Sen kan jag också hålla med om att Ronaldinho kan spela i anfallet, men då kräver jag en lite offensivare och piggare spelare bakom. Inista helst.
Xavi gör sig bäst som pivote.
Real Madrid Dani
2004-02-10 22:16
Tyvärr Xavi (och alla andra som hoppas)!
Van Bronckhorst kommer nog inte att bänkas förrän helvetet fryser till is.... Om ens då =(
Och att, som någon sa här på forumet(?), låta honom spela mittmitt eftersom han tydligen börjat skärpa sig?!?!?!
Nej, då har vi en mängd alternativ (Davids, Xavi, Motta m.fl.) som lämpar sig bättre som pivote. Jag ser faktiskt hellre att mr Rijkaard snör på sig dojorna och spelar istället för favoriten GvB...
Barcelona Dani
2004-02-10 22:16
Tyvärr Xavi (och alla andra som hoppas)!
Van Bronckhorst kommer nog inte att bänkas förrän helvetet fryser till is.... Om ens då =(
Och att, som någon sa här på forumet(?), låta honom spela mittmitt eftersom han tydligen börjat skärpa sig?!?!?!
Nej, då har vi en mängd alternativ (Davids, Xavi, Motta m.fl.) som lämpar sig bättre som pivote. Jag ser faktiskt hellre att mr Rijkaard snör på sig dojorna och spelar istället för favoriten GvB...
Barcelona Xavi
2004-02-11 16:39
Varför vill ni ha Aimar i barca? han skulle bara kosta pengar, vi har ju redan Ronnie,Inesta och nästa säsong Sanchez.
Barcelona B_a_r_c_a
2004-02-11 17:06
jag menar att Ronaldhino har spelat bäst på kanten
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-02-20 13:11
Akta er för Robinho.
Det finns ingen kategori av fotbollspelare där dagsländor så frekvent huserar som i unga brasilianska kantspelare.
Han är en förförare med sina dribblingar men värva först Torres plus en Mittback.
Annons: