/spanien/barcelona/forum/26241.aspx/spanien/barcelona/forum/26241.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Nemo
2004-12-31 04:53
Ibland när jag kommer hit, då blir jag ledsen... men fort som ögat klickar jag mig vidare till madrids forum - då ler jag igen...

Seriöst, man ska väl kunna få ha en annan åsikt! 3-4 pers behöver inte ta åt sig och kalla personen för okunnig.
Barcelona Kharles_Thiago-Gabri-José-Enrique
2005-01-01 20:14
Precis. Framtiden utvisar.
Atlético JG
2004-12-31 00:23
Det här är helt värdelöst,hur lite vissa kan om fotboll(Barcelona evigt troget,Kluivert9) ni säger att Dellas inte har imponerat i Romas matcher,ni får nog ta er an en riktig tankeställare,Dellas är en av Europas bästa försvarspelare,lag som Chelsea,Porto,Tottenham,Benfinca,Everton och så ni(Barca) rycker i honom,han var en av dom viktigaste spelarna i EM och en av dom bästa.

---------
"MISSFÖRSTÅ MIG INTE, inge ont om själva greker men deras spelstil tycker jag inte om!"

En spelare kan inte ändra på ett lags taktik de är tränaren,trodde du hade lärt det vid detta laget,men så var icke fallet.

På andra sidan i SF skriver dom:
Jag vill ha Dellas kvar, 3-backslinjen har sett riktigt bra ut med Dellas som libero.
Från Redaktionen.

SKÄRPNNG!!!
Atlético JG
Det här är helt värdelöst,hur lite vissa kan om fotboll(Barcelona evigt troget,Kluivert9) ni säger att Dellas inte har imponerat i Romas matcher,ni får nog ta er an en riktig tankeställare,Dellas är en av Europas bästa försvarspelare,lag som Chelsea,Porto,Tottenham,Benfinca,Everton och så ni(Barca) rycker i honom,han var en av dom viktigaste spelarna i EM och en av dom bästa.

---------
"MISSFÖRSTÅ MIG INTE, inge ont om själva greker men deras spelstil tycker jag inte om!"

En spelare kan inte ändra på ett lags taktik de är tränaren,trodde du hade lärt det vid detta laget,men så var icke fallet.

Jag vill ha Dellas kvar, 3-backslinjen har sett riktigt bra ut med Dellas som libero.
Från Redaktionen.

SKÄRPNNG!!!
Atlético JG

---------

Från Redaktionen.

SKÄRPNNG!!!
Barcelona Sonde
2005-01-01 18:40
Kubala/Messí: Solari har även ett spanskt pass, vilket gör honom till EU-medlem.
Barcelona Barca-Junior
2004-12-30 18:59
Det e klart,han är ju en bra spelare men jag tycker inte han behövs om vi får Gravesen,men om vi inte får honom tycker jag att det vore ett bra köp.
Atlético Grekland
2004-12-31 00:45
Nu vill jag framstå som en kille som hatar Barca,är negativ bara för att han är en grek,men jag hejar faktist på barca och Panathanaikos.
Atlético Grekland
Nu vill jag framstå som en kille som hatar Barca,är negativ bara för att han är en grek,men jag hejar faktist på barca och Panathanaikos.
Atlético Grekland
Athletic David Magnusson
2004-12-30 17:09
Verkar enligt MD som om Barca bestämt sig för att rassla fram pengarna inför nästa säsongs inköp redan nu och KÖPA en forward nu i vinter.

Antar att det är därför man skall spela match i Quatar mitt under säsongen också. Detta innebär att vi kan få se ett riktigt en duglig spelare redan i januari. Cruz och Carew verkar dock högst upp på listan fortfarande, känns väl ok, inte mer men man får väl tolerera att bänkspelarna inte är nya Decos och Ronaldinhos. Trots mångas avoga inställning tar jag hellre Cruz än Carew. Visst Cruz har inte tagit chansen i Inter, men det är det många bra spelare som inte gjort, Carew känns alltför kantig för FC Barcelona.
Barcelona Barca-Junior
2004-12-30 17:47
AA.Tycker att man ska satsa på en defensiv mittfälltare och en forward.Vi har redan bra backar.Vi behöver en riktig kämpe.Gravesen tror jag skulle passa perfekt.
Barcelona Nemo
2004-12-30 16:44
Välkommen, Marginaler! Vi har väntat.

Blickar vi tillbaka ett par säsonger. Sisådär 2-3. Så hade Barca inte vunnit matchen mot Getafe, inte heller mot Levante. Vi hade kryssat eller förlorat. Jag kommer ihåg - då fick vi stolpe ut, medan nu får vi stople in. Marginalerna har återvänt... !--TEMP_B--!YES!!--TEMP_/B--!
Barcelona Barça-Junior
2005-01-01 22:06
Barca ska bara värva en anfallare när transferfönstret öppnar sig.Om Solari ska komma så gör han det i sommar.Jag hoppas på Nicolas Anelka,inte Carew.Han håller inte tillräckligt hög klass för att få spela för en sån stor klubb som Barça.Kolla länken.
Barcelona el profesor
2005-01-02 17:28
david pizarro från udinese mkt bra innermittfältare med grymm teknik å strålande på fasta sitvationer tror han kan servera ronaldinho och etoo. Han är defenetivt bland dom 5 bästa innermitfältarna i italien ung med många år framförsig ???
Barcelona Puyolinho
2004-12-28 17:17
Puyol_20

Tror nog jag o du e dom enda som vill ha dansken = )

Självklart är Rivaldo välkommen hem igen !
Kommer alltid att älska han !
Inge fel med ett par bissor här o där ett par frisparkar hit och volleyskott dit !

Han e stark som ett djur..
Teknisk som Få...
Stark på huvvet är han oxå !
Barcelona Messí
2004-12-30 18:36
Ämne: komigen nu inga grek....
Du tycker inte om grekernas spelstil - det är många som inte gör det för att de spelar defensivt. Men en back ska väl spela defensivt, eller?

Har inte sett Dellas spela så mycket efter EM, men om han kan spela lika bra som han gjorde där skulle han vara mycket viktig för Barça.
Barcelona kubala
2005-01-01 18:34
Messi.
Solari har EU pass, tror jag. Men många misstänker att det här kan vara en manöver från Solaris agent eller från självaste Pérez för att tvinga fram förhandlingar om en eventuell förlängning av hans kontrakt med Madrid. Darför avvaktar dem flesta fortsättningen.
Spinbad
2005-01-01 13:46
As skriver att Barca och Solari kommit överrens om ett kontrakt när hans nuvarande går ut i juni. Vi får väl se om det är sant.
Barcelona Messí
2005-01-01 15:24
Ämne: Barcas lag när ligan....Om både Tacchinardi och Dellas kommer under vintern (Vilket jag aldrig tror kommer hända) så borde vi spela så här:
Valdés
Belletti-Puyol-Marquez-Gio
Xavi-Tacchinardi-Deco
Giuly-Eto'o-Ronaldinho

"Reservlaget"
Jorquera
Damiá-Dellas-Oleguer-Sylvinho
Iniesta-Gerard-Verdú
Javito-Christian-Messí
Barcelona Adriano_
2005-01-02 00:58
shaa grabbar.. vet ni nån spelare som barca kommer att köpa till 100% ?
Barcelona Messí
2005-01-01 18:24
Ämne: Solari är ju grym.. ....
Undrar varför EMD och Sport fortfarande inte skrivit något om Solari. Enligt din länk så ska hans flytt officiellt göras klart imorgon när transferfönstret öppnar.

Undrar fortfarande om han har ett Eu-pass, någon som vet svaret?
Barcelona Riijkard
2005-01-02 15:41
Dellas behöver vi men köp Mililito eller Alvaro i Zaragoza dom kryllar med backar som håller klass
Barcelona Scorpius_Cx
2005-01-01 01:45
till F.C Barcelona

henke petade inte giuly för att han var bättre utan för att henke hade bättre defensiva kvaliteter som ett vapen för reals offensiva vänster kant med r.carlos i spetsen....men annars håller jag med dig om att Giuly har inte vart lika bra på slutet som i början.
Sevilla larsbw
2005-01-01 17:45
Solari är ju grym.. Dessutom en stor knäpp pa näsan för Real! Grattis.
Deco_Barça
2005-01-03 13:47
Har Eto'o EU pass?
2004-12-30 15:09
Drömmen vore ju att få loss Gravesen och Saviola eller Anelka(för CL).. Tänk er den här uppställningen mot Chelsea:

Belletti-Puyol-Marquez-Gio
Xavi-Gravesen-Deco
Giuly/Anelka-Eto'o-Dinho
Barcelona Barca-Junior
2004-12-30 16:55
Barça vill värva Roma's Traianos Dellas.Jag vet inte så mycket om honom mer än att han var bra i Em.Någon som har mer information om honom?.Kolla länken.
Barcelona Messí
2005-01-04 15:46
Damiá är inte skolad i La Masía. Damiá köptes in från Figueres förra säsongen och spelade i b-laget. Men jag måste hålla med om att La Masía får fram många bra spelare, Cesc, Pique, Messí, Iniesta, Puyol, Xavi, Valdés, Oleguer osv.

Barca Barca//
Ja man kan lägga till 3 nya spelare till Champions Leaguetruppen under vinteruppehållet.
Jag rankar Barças cantera som den bästa i världen tillsammans med Ajax.
2005-01-04 16:44
Det undrar jag med, Señor.. Kanske är det så att man får ersätta långtidsskadade med spelare som enbart är upptagna i B-truppen?

Apropå uefa.com så här lade jag upp mitt världslag.

Buffon
Seitaridis-Puyol-Stam-Zambrotta
Giuly-Vieira-Rothen
Ronaldinho
Shevchenko-Henry

Noterbart: bl.a. Xavi var inte med, samt Deco kunde enbart sättas på Dinhos plats.
Annons: