/spanien/barcelona/forum/26235.aspx/spanien/barcelona/forum/26235.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona PUYOL=Hjärta
2003-12-15 19:12
Synd på Kluivert. Dilemmat är annars enligt mig var reiziger ska spela. Jag vill ha honom på kanten och kanske mario i mitten med puyol.
hoppas att Ronnie o saviola hittar varandra i anfallet.
Forza Barca
Real Madrid 10-Luis Figo
2003-12-08 22:40
Alx//

Ja du har rätt...
Barcelona PUYOL=Hjärta
2003-12-15 19:12
Synd på Kluivert. Dilemmat är annars enligt mig var reiziger ska spela. Jag vill ha honom på kanten och kanske mario i mitten med puyol.
hoppas att Ronnie o saviola hittar varandra i anfallet.
Forza Barca
Spanien 10-Luis Figo
2003-12-08 22:40
Alx//

Ja du har rätt...
Barcelona Bopi
2003-12-08 21:08
Gabriel :tror inte jag heller....men om det e sant...så e det COOLT...
Barcelona Alx
2003-12-08 22:32
10-Luis Figo: Ignorera sådana kommentarer, de är bara onödiga.
Barcelona pelé
2003-12-12 13:14
Ja då får vi möta bröndbt vad bra då kan man se matchen på dansk tv....ps köp adriano!!!...nu när parmas ägare har 5 miljarder i skulder och dessutom e han perfekt för den ensama anfallaren
Barcelona Juan Román Riquelme
2003-12-09 11:59
Absolut! Nya spela ska in! I första hand ska vi köpa en försvarare, helst Ayala om jag fick välja! Med att köpa anfallare kan vi vänta med! Kluivert var bra mot Madrid och gjorde ett mycket viktigt mål, såväl för Barca, matchen och för han själv. Om han inte blir bättre än vad han spelat under inledningen av säsonger så kan man fundera på nyförvärv, fast han är ju bara 27 år gammal, så jag tvivlar att han inte kommer att nå gammal form igen!

Kilo;

Du glömde en på släng ut listan: Rikjard!
Barcelona Xavi
2003-12-14 11:19
Izquierda//

Jag såg dom inte äns

Holländaren//

Jag tycker Reiziger är betydligt bättre än Cocu
Barcelona Tompa
2003-12-12 10:00
forts. från förra inlägget

Men sen för att på allvar ta upp kampen med Real måste givetvis både anfall och försvar förbättras, inget snack om den saken. Värvar man bara rktigt smart inför nästa säsong tror jag Barca kan ta över tronen i Spanien inom en ganska nära framtid. De flesta av Reals stjärnor är runt 30 år eller mer. De blir inte bättre och det kommer bli svårt att ersätta dem när Zidane, Figo mfl kommer sluta ungefär samtidigt.
Barcelona Tompa
2003-12-12 10:00
forts. från förra inlägget

Men sen för att på allvar ta upp kampen med Real måste givetvis både anfall och försvar förbättras, inget snack om den saken. Värvar man bara rktigt smart inför nästa säsong tror jag Barca kan ta över tronen i Spanien inom en ganska nära framtid. De flesta av Reals stjärnor är runt 30 år eller mer. De blir inte bättre och det kommer bli svårt att ersätta dem när Zidane, Figo mfl kommer sluta ungefär samtidigt.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2003-12-15 16:51
Celta spelar troligtvis 4-2-3-1. Jag tror att rikjaar förstår att han måste hålla liknande lag som mot Esp.......... Tror dock inte att Celtas två defensiva mittfältare kan hålla koll på Ronnie. Hoppas att Patrik andesson får chansen. Tror på Detta då han bara behöver hålla koll på en ganska stabbig Milosevic.
Min uppställning

Reiziger Puyol Andersson Van Bronkhorst

Xavi
Gerard Overmars

Ronnie
Kluivert Saviola
Barcelona Barca_91
2003-12-13 21:39
Det här var riktigt skönt att få tre poäng,skönt för Ronaldinhio och Kluivert inte minst för Kluivert två mål.
Men domaren det finns inte ord som beskriver min besvikelse!Men ändå skönt med tre poäng!
Nu vinner vi mot Celta !
Barcelona PUYOL=Hjärta
2003-12-15 16:51
Celta spelar troligtvis 4-2-3-1. Jag tror att rikjaar förstår att han måste hålla liknande lag som mot Esp.......... Tror dock inte att Celtas två defensiva mittfältare kan hålla koll på Ronnie. Hoppas att Patrik andesson får chansen. Tror på Detta då han bara behöver hålla koll på en ganska stabbig Milosevic.
Min uppställning

Reiziger Puyol Andersson Van Bronkhorst

Xavi
Gerard Overmars

Ronnie
Kluivert Saviola
Barcelona Xavi
2003-12-14 20:24
Barca!
Kluivert#9
2003-12-13 13:18
Det är inte säkert att Ronaldinho spelar idag, han hade feber igår, men vi får hoppas att han lirar. Det måste bli vinst idag!

Forza Barca!!
Real Madrid 10-Luis Figo
2003-12-08 20:09
Vill bara tala om för er hur er spelare Rochemback skött sig i Sporting hittils!

Rochemback började mycket stark i början av säsongen,gjorde 3 mål på de första 3 omgångarna bla ett frissparksmål 35 meter från målet borta mot Porto...
Efter en underbar start av säsongen så "föll" formen något(nåt som hela Sporting oxså gjorde),hans fysiska spel som är hans största "tillgång" dalade rejällt...
Åkte iväg till Brasilanska U-23 landslag som spelade ett par matcher inför den stundande sydamerikanska os-kval,han gjorde så pass bra ifrån sig att han ses som en spelare som den landslaget ej vill gå miste om...
Kommer tillbaxs till Sporting med ny "energi" efter att ha fått vara i Brasilien,missade en straff,men igår gjorde han 1 mål på ett långskott som är hypper farliga...

Jag är positivt överraskad hittils!Visst går det ej å jämföra La Liga med Super Liga(Port.ligan) men i Portugal dominerar han för tillfället,jag hoppas att han får vara kvar alla 3 åren som ni har lånat ut honom till oss...
Spanien 10-Luis Figo
2003-12-08 20:09
Vill bara tala om för er hur er spelare Rochemback skött sig i Sporting hittils!

Rochemback började mycket stark i början av säsongen,gjorde 3 mål på de första 3 omgångarna bla ett frissparksmål 35 meter från målet borta mot Porto...
Efter en underbar start av säsongen så "föll" formen något(nåt som hela Sporting oxså gjorde),hans fysiska spel som är hans största "tillgång" dalade rejällt...
Åkte iväg till Brasilanska U-23 landslag som spelade ett par matcher inför den stundande sydamerikanska os-kval,han gjorde så pass bra ifrån sig att han ses som en spelare som den landslaget ej vill gå miste om...
Kommer tillbaxs till Sporting med ny "energi" efter att ha fått vara i Brasilien,missade en straff,men igår gjorde han 1 mål på ett långskott som är hypper farliga...

Jag är positivt överraskad hittils!Visst går det ej å jämföra La Liga med Super Liga(Port.ligan) men i Portugal dominerar han för tillfället,jag hoppas att han får vara kvar alla 3 åren som ni har lånat ut honom till oss...
Kluivert#9
2003-12-12 13:42
Fan vad gott!! då kan man ju kanske åka över och se matchen =)
Barcelona BARCA BLOD
2003-12-12 16:02
tompa: håller med dig helt. sen är det bra av dig att du delar dina inlägg, för annars blir de så långa o tråkiga att läsa. bröndby låter helt okej, är det någon som vet hur man kan beställa biljeter...
Villarreal IzoStoichkov
2003-12-13 14:22
Jag undrar hur mycket rustu ångrar sig för att han skrev på för Barcelona. Han tackade nej till Arsenal med förklaringen att det var ingen professionell klubb. Hmm....
Real Madrid ronaldinhio
2003-12-22 19:45
Fattar inte varför patrik andersson fick betyg dåligt han va ju fyfan bland dom bästa ja tror flera håller me mej och Xavi fick bättre betyg va de för skottet i ribban elr? och nåra pass? patrik e lungt värd *** kanske ****
Barcelona Tomasz
2003-12-21 19:43
Vill man bli tagen på allvar när man snackar om spelare borde man åtminstone kunna stava till dennes namn. Menar vem är Van Bouten och hur ska vi kunna släppa Coco när han är lämnat klubben för länge sedan?
Barcelona Juan Román Riquelme
2003-12-15 15:02
Jag tror att vi tar 3 poäng mot Celta. Puyol tillbaka från avstängning, Ronaldinho tillbaka från skada och Kluivert som spottar mål! Tyvärr kan jag inte se matchen för att jag åker till Argentina om en timme! Jag är på topp just nu och är myket optimistisk inför matchen mot Celta på Camp Nou nu på söndag, fastän vi har tre spelare avstängda.

Tror att Rikjard ställer upp med följande lag;

-----------------Rüstü/Valdes----------------
------------Puyol-------------Rieziger-------
-Gabri--------------------------v.Bronchorst-
--------------Xavi-----Gerard----------------
-Overmars------------------------Luis Garcia-
----------Kluivert--------Ronaldinho---------
Barcelona Rivald0
2003-12-17 23:25
hallo..Robinho brukar spela vänster lr höger ytter i Santos..
Barcelona PUYOL=Hjärta
2003-12-14 14:56
tyvärr kan vi nog glömma henry! =(
Barcelona PUYOL=Hjärta
2003-12-14 14:56
tyvärr kan vi nog glömma henry! =(
Barcelona Tompa
2003-12-11 09:48
Jag vill inte låta som världens största pessimist men att tro att alla målproblem löser sig så fort Ronaldinho kommer tillbaka är i mina ögon ganska naivt. Visst, han är oerhört viktig för laget men han kan inte fixa allt på egen hand. Det faktum att Ronnie leder interna skytteligan trots att han inte har spelat på drygt en månad är ett bevis så gott som något på att anfallsselarna inte leverarar ens när den magnifike brassen är på planen.
Barcelona Tompa
2003-12-11 09:48
Jag vill inte låta som världens största pessimist men att tro att alla målproblem löser sig så fort Ronaldinho kommer tillbaka är i mina ögon ganska naivt. Visst, han är oerhört viktig för laget men han kan inte fixa allt på egen hand. Det faktum att Ronnie leder interna skytteligan trots att han inte har spelat på drygt en månad är ett bevis så gott som något på att anfallsselarna inte leverarar ens när den magnifike brassen är på planen.
Barcelona Der Afro
2003-12-11 11:13
Ett hett tips till alla Barca-fans:

UEFA cup-lottningen sänds på Eurosport nu på fredag 13:00 (timmen innan visas även Champions leauge-lottningen).
Annons: