/spanien/barcelona/forum/26233.aspx/spanien/barcelona/forum/26233.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Izquierda
2004-02-01 12:26
Der Afro//
Man behöver inte gå efter tidningars betygsättning. Det räcker att titta på matcherna.
Att slå ett bra inlägg per match räcker inte om man samtidigt är totalt lost i defensiven.
Barcelona Izquierda
2004-02-01 12:11
Måste säga att det är roligt att vi fått någon som försvarar van Bronckshit här på forumet.
Inte för att jag tycker att holländaren förtjänar det, då han i mina ögon varit den överlag sämste spelaren i Barca sett över hela den här säsongen, men roligt för omväxlingens skull.
Gerard har varit en besvikelse när han kom, medan Luís García skött sig godkänt så här långt, tycker jag.
Barcelona Xavi
2004-01-30 14:25
Hollänadarna måste bort!
Barcelona Bopi
2004-02-01 17:50
vilke e borta idag???
Barcelona Barca Barca
2004-01-29 23:30
Alx:

Kompis, tror du det här forumet är Champions League Final eller?? Okej ja håller med dig man kan inte säga vad man vill men fan tänk efter vi åker ut mot Zaragoza mannen ZARAGOZA det är skam, och då blir man arg och skirver massa grejer.

Själv så tycker jag att 1 timme efter matchen så får man skriva NÄSTAN vad man vill. Annars kommer du stänga av hela forumet om vi nu förlorar mot Albacete på sönda.

VamoS!!!

Barcelona Barca Barca
2004-01-29 23:30
Alx:

Kompis, tror du det här forumet är Champions League Final eller?? Okej ja håller med dig man kan inte säga vad man vill men fan tänk efter vi åker ut mot Zaragoza mannen ZARAGOZA det är skam, och då blir man arg och skirver massa grejer.

Själv så tycker jag att 1 timme efter matchen så får man skriva NÄSTAN vad man vill. Annars kommer du stänga av hela forumet om vi nu förlorar mot Albacete på sönda.

VamoS!!!

Barcelona Alx
2004-01-29 22:18
DANI är väck enligt Catalunya Ràdio! Villkoren är inte kända, men det är en överenskommelse och inte ett domslut (Dani anmälde ju Barça). Vi får önska Dani lycka till, men det är skönt att bli av med honom :D.

Enke är dessutom utlånad till Tenerife... bara goda nyheter idag! Vi får hoppas att vi vinner också.
Real Madrid Ronnie
2004-01-29 23:42
Barça-fan, Luis garcia ska spela han är en av få som skapar nått för fan!! Saviola har fan inte skapat nått! Tycker att vi ska sälja honom och försöka få Drogba!
Barcelona Ronnie
2004-01-29 23:42
Barça-fan, Luis garcia ska spela han är en av få som skapar nått för fan!! Saviola har fan inte skapat nått! Tycker att vi ska sälja honom och försöka få Drogba!
Barcelona Gabriel
2004-01-29 23:25
Jag kan inte se något fel i det Hristo99 sa, jag var ju tom värre än han, måste säga att man inte får lov att säga någonting på det här forumet utan att man blir avstängd, det är fånigt tycker jag!!
Barcelona barcalle
2004-01-29 23:38
da botten is nådd.
är beredd att instämma i den envisa kören som vill ha bort rijkard!
var tidigare lite skraj att det slulle bli för oroligt i laget om man bytte tränare hela tiden men det här håller junte.

frågan är dock hur hollandarna skulle börja prestera utan sin bästis.
Barcelona Gabriel
2004-01-29 23:10
abbe

Hur såg du matchen?
Barcelona Alx
2004-01-29 20:54
Cadena SER sänder också, men i deras fall är det "Carrusel deportivo" vilket är från flera matcher.

För mig funkar inte heller Catalunya Ràdio :(.
Barcelona tru2da barca
2004-01-29 23:25
RIJKARD MÅSTE BORT
Jag fattar inte hur de kunde anställa rijkard som tränare han har ingen erfarenhet på klubb nivå´. Barca har näst bästa truppen i spanska ligan efter real madrid. han mixar alldless för mycket med laget borde prestera betydligt bättre
det behövs ej värva spelare här där som de flesta
tycker men bort med en del spelare.Ej kluivert.overmars de är bland de bättre holländare barca har. Sen borde Saviola spela men det fattar rjkard inte.SAVIOLA OCH KLUVERT TILSAMMANS MED RONALDINHO BAKOM DEM SOM OFFENSIV
MITTFÄLLTARE.Rijkard och ledningen borde skämmas
bort med HONOM
Barcelona abbe
2004-01-29 23:31
nån som vet när Iniesta e telbax ?
Barcelona kluivert
2004-01-30 03:45
hej o hå va bra det går för vårat lag!! skandal e det. så många bra spelare. men tydligen blir dom sämre när de drar på sig barca tröjan, borde va tvärt om!!!!!
Barcelona Hristo99
2004-01-29 23:10
Dom här senaste åren så har Barca fått mig att tappa hår, men jag e Barca-fan tills jag blir skallig!
Real Madrid Ronnie
2004-01-29 21:57
Tyvärr har han det, men det ska väll inte vara något problem mot Albacete om han inte är med. Hoppas jag iaf.
Barcelona Ronnie
2004-01-29 21:57
Tyvärr har han det, men det ska väll inte vara något problem mot Albacete om han inte är med. Hoppas jag iaf.
Barcelona Gabriel
2004-01-29 21:10
När man kräver att Rijkaard ska ställa upp med Quaresma från start och ge honom fler chanser så får man precis reda på att killen inte ens är med i truppen!
Barcelona Gabriel
2004-01-29 23:20
Alx

Vad var det som var olämpligt med hans inlägg?
Barcelona Izquierda
2004-02-04 21:40
Camparn//
Om det där med Aimar var korkat finner jag inte ens ord för vad den här Rui Costa-mot-Márquez-soppan är.
Be till gudarna att det bara är ett falskt rykte. Jag vet inte hur många fler såna här rykten mitt arma hjärta pallar med.
Barcelona Guardiola
2004-01-29 23:19
Det kommer aldrig att fungera så länge rijkaard tränar laget, Han e låst i sätt att träna och väljer en taktik som inte passar spelarmaterial, istället för att se varje spelars styrkor och svagheter och anpassa taktiken därefter för att få ut det maximala ur varje spelare, Vad hade Rijkaard gjort innan han kom till Barca fått Vitess nerflyttat (tror jag) Agera Laporta!!!
Barcelona Gabriel
2004-02-04 22:11
Robert

Du fick hjälp med bebelfish såg jag och det var tur eftersom jag inte vet hur man får det eller använder det, fick själv hjälp en gång.

Izquierda

Du har en poäng i det du skriver. Barcelona äger många offensiva mittfältere medans vi istället är i behov av en riktigt bra anfallare och minst en bra mittback.

Precis som du säger så håller jag med dig om att Barca först och frömst borde koncentrera sig på at förstärka dessa positioner i laget, men(det finns alltid ett MEN;) jag tror och tycker ändå att Aimar skulle få plats i mitten tillsammans med Ronaldinho, precis som han själv säger.

Sedan tror jag inte att Barcelona hade tänkt att lägga alla pengarna på honom, då de är mkt intresserade av Fernando Torres. Jag kan tänka mig at en köp/bytes option skulle vara det som Barcelonas styrelse tänker på vad gäller Aimar och jag kan också tänka mig att den som offras blir just Aimars bästa kompis Saviola då det har hävdats av en mängd spanska sporttidningar att Rijkaard vill göra sig av med Saviola redan till sommaren!

Vad gäller Van Der vaart så tror jag också att han kan få plats till vänster på mittfältet, dvs om hans kontrakt går ut för annars finns det knappast pengar över för honom om nu Barcelona ska köpa en bra anfallare och Aimar.
Barcelona Barca_91
2004-02-01 17:51
Jag tycker redaktionen har blivit lite "lata" den senaste tiden dom skrev inget efter matchen mot Sevilla inget efter matchen mot Zaragoza borta...
Och dom har inte skrivit något inför matchen
Barca-Albacete idag....

Rena tröjor!
Barcelona Der Afro
2004-02-01 12:20
Jag tycker också att GVB är underskattad av de flesta här på SF. Han har t.o.m varit bra på slutet. Varför ska man gå efter tidningars betygsättning? Tänk tex på Anderssons betyg efter hans sista match.

Sämst i Barca har utan tvekan Gerard varit.

Jag har mailat och tackat Tv4+ ett par gånger för att dom visar så mycket med Barcelona. Gör ni det också så får vi nog se än mer.
Barcelona Der Afro
2004-02-01 12:20
Jag tycker också att GVB är underskattad av de flesta här på SF. Han har t.o.m varit bra på slutet. Varför ska man gå efter tidningars betygsättning? Tänk tex på Anderssons betyg efter hans sista match.

Sämst i Barca har utan tvekan Gerard varit.

Jag har mailat och tackat Tv4+ ett par gånger för att dom visar så mycket med Barcelona. Gör ni det också så får vi nog se än mer.
Barcelona christos_11
2004-01-31 19:04
Ronnie, om du inte tycker att han passar så e det du det. Jag tycker iaf att han är en av dom bättre i den hackiga backlinjen.

Men en fråga till ALLA här: Vad gör Gerard för laget?? Det enda jag har sett är att han missar skitbra nicklägen! Skulle inte ens ha haft honom med i svenska div 5. Han kunde gärna ha stannat kvar i Valencia för min del. Han har aldrig gjort nåt o kommer aldrig att nåt bra för Barca.
Gillar inte Luis Garcia heller. Han rör bollen ibland men gör inte mycekt vettigt han heller.
Barcelona Tompa
2004-02-02 09:29
JAG:
Det är bara att hålla med. F.t kommer skönspelet i andra hand. Att fixa fjärdeplatsen måste vara överordnat finliret tills man verkligen ser att spelet förbättras radikalt. För det har i ärlighetens namn inte varit någon höjdare ens i går (att vi ändå vann med 5-0 berodde på att vi mötte ett totalt håglöst och uppgivet Albacete)
Barcelona Tompa
2004-02-02 09:29
JAG:
Det är bara att hålla med. F.t kommer skönspelet i andra hand. Att fixa fjärdeplatsen måste vara överordnat finliret tills man verkligen ser att spelet förbättras radikalt. För det har i ärlighetens namn inte varit någon höjdare ens i går (att vi ändå vann med 5-0 berodde på att vi mötte ett totalt håglöst och uppgivet Albacete)
Annons: