/spanien/barcelona/forum/26232.aspx/spanien/barcelona/forum/26232.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona tarrak
10/23/2005 17:15
Här har man varit sjukt glad hela dagen efter gårdagens fina insats och så kommer man in här och vad möter man? Jo en jävla massa gnäll om att skytteligaledaren inte jobbar tillräckligt hårt! För det första så fattar jag inte hur man kan komma med ett sånt påstående då det i mitt tycke är så fel det kan bli, det finns få anfallare i världen som jobbar så hårt som Eto'o.

För det andra så hade jag varit jävligt nöjd även om han inte sprang en meter så länge han öser in mål i den här takten. Kolla på Ronaldo, han har väl aldrig offrat en svettdroppe i försvarsarbetet, ändå dyrkas han av marängerna så länge han producerar. Varför kan inte vi stötta Sammy på samma sätt?
Barcelona Awinho
10/23/2005 17:11
Hur kan man säga att Etoo inte är effektiv? Han gjorde 25 mål i ligan förra säsongen (har jag för mig) och i år har han gjort 9 mål på 8 matcher. Är det meningen att han ska göra två mål varje match (76 mål totalt på en säsong) för att vara effektiv?
Barcelona messi_nr30
10/23/2005 17:11
fbtz = Frequent Business Travellers Club
det är den sidan ja kommer in på,, är in de lite fel?
Barcelona Killa
10/23/2005 17:08
Han har gjort 9mål på 8mtacher, alla storlag önskar att dem hade haft Etoo, endå finns det Barcelona "fans" som säger att han är dålig. Vad är det som pågår här inne?!?
Barcelona Awinho
10/23/2005 17:03
Beatiful Barca:

Haha, jo nu såg jag det ja. Jag tänkte väl att SÅ säker kan man inte vara att man skjuter bollen i exakt rätt vinkel på ribban. Men det är riktigt imponerande att skjuta på den väggbiten också från det avståndet, den är inte särskilt stor.
saminos
10/23/2005 17:00
Angående kritiken mot Etoo kan jag till viss del hålla med. Killen måste bli mer effektiv. Spelar man som spjutspets i dagens Barcelona kan man inte sätta var tredje, fjärde friläge. Hans "etoo-avslut", dvs avslut som är längs marken, rakt på målvakten, är direkt dåliga.
Barcelona Beautiful_ Barça
10/23/2005 16:56
messi_nr30
Du kan ladda ner matchen med torrent på fbtz.com
10/23/2005 16:53
Daniel el magnifiç

Luca Toni, mycket bra just nu, men bäst..... Etó'o :)
Nej visst är killen bland top 10. Gillar hans spelstil, påminner lite om Zlatan. Men han har en bit kvar tror jag till att bli bäst. Hans prestation för landslaget var inte alls imponerande. Forlán öste också in mål förra säsongen, men han är långt ifrån att vara bäst i världen.
Barcelona messi_nr30
10/23/2005 16:50
tack kharles för länken,, bland det värsta jag har sätt i mitt liv asså..!! du rädda min dag,, du har inte nån länk där man kan se mål och sånt från igår,, eller kanske hela matchen, råkade tyvär missa den igår..
=(
10/23/2005 16:50
Awinho
Blaugrana_1899

Blinda eller??
Han skjuter ju inte på ribban. Han skjuter på den plåtbelagda väggen under läktaren. heheh
Ribban hade ju varit liiiite mycket. Hade varit sur på honom då för att han inte gör 15 mål per match haha.
Barcelona Daniel el magnifiç
10/23/2005 16:30
Blaugrana_1899//

Brist på fotbollskunskap det tänker jag inte ens kommentera.
Men jag kan väll erkänna att jag har missat några matcher med Barca den senaste tiden pågrund av vissa anledningar.

Men om vi struntar i det där med Eto'o och går vidare.

Vad tycker ni om Luca Toni är han världensbäste på sin position just nu?
Barcelona Blaugrana_1899
10/23/2005 16:30
Awinho //

Jag vet, killen är störd.. omänsklig när det gäller fotboll. 3 RONALDINHO
Barcelona Awinho
10/23/2005 16:24
Ämne: messi_nr30

Ladda ....
Vad i helvete?! Hur fan kan man skjuta bollen i ribban så den kommer tillbaka till en själv igen, FYRA GÅNGER I RAD! Jag kommer inte kunna sova, det här var fan övernaturligt! Tack så mycket för den länken
Barcelona Blaugrana_1899
10/23/2005 16:23
Eto´o har fysiken, bra teknik, bra passningsspel men framförallt en ruskig snabbhet och känsla för att göra mål, samt en fighting spirit som jag älskar, Eto´o är en av världens absolut bästa anfallare, sen bryr jag mig inte om kalle-anka inläggen sin t.ex att Eto´o skulle vara medel måttig pl, det är bara synd att se Barça fans med brist i fotbollskunskap.
Barcelona La_Rambla
10/23/2005 16:15
Daniel el magnifiç//
Med all respekt för din åsikt så finns det andra som hävdar motsatsen till vad du gör. Låt oss nöja oss med det. Att han inte skulle klara sig pga av sin fysik i PL är bara bisarrt att påstå. Men det är vad du tycker, och jag tycker annorlunda. Vi lämnar det där. :)
10/23/2005 16:12
Ämne: Magnifike Daniel

....
Kharles//

Hur gammal är du?
så som du debatterar kan man ju tro att du är en liten fjortis?

Jag tycker som sagt att Eto'o inte är så stor som många i detta forumet påstår att han e.
Jag följer många ligor i Europa och jag ska säga dig en sak.
Eto'o skulle vara ganska medel måttig i Premier Leauge. Då han väger för lätt i när kamperna.
Eto'o är mera spelaren som tar bollen och försöker göra mål trots att det kan finnas bättre alternativ som han kan passa fram.
10/23/2005 16:12
Altså blir ni inte glada varje gång ni tänker på att Messi har kontrakt till 2014? Vilken framtid vi har att se fram emot! Vilken anfallstrio!

Visst klagade jag också på Etó'o under matchen igår. Han spelar inte helt felfritt han. Störde mig när han var för mycket nere på mittfältet och hämtade boll och sedan blev stillastående eller dribblade för mycket. Han ska vara mer i boxen. Men han gör sina mål. Han levererar. Klart att han borde förbättras på det området. Han är ju inte fulländad precis. Barça är ju det enda laget i världen som har lyckats med den uppställningen och en spelartyp som Etó'o på den positionen. Egentligen ska man ha en mera "box spelare" där, men med Etó'o blir spelet mindre förutsägbart. Det fungerar bra så här, fast man ska ju helt klart ha en spelare som Maxi eller Larsson på bänken. Etó'o har inte långt kvar till att bli fulländad (förutom på huvudspelet, där jag aldrig tror att han blir fulländad pga. hans fysik), men han verkar ente så värst disciplinerad och jag undrar om han har förmågan att alltid göra det som tränaren säger.
Barcelona La_Rambla
10/23/2005 15:52
Jo, Messi, Eto'o och Ronaldhino stod verkligen stilla igår. Jag måste ha sett en annan match då. :)
the_kings_of_Spain
10/23/2005 15:40
M
the_kings_of_Spain
10/23/2005 15:40
Asså jag fattar inte varför barcelonas tränare Fran Rijkaard inte låter Maxi Lopez spela från start. Det e ju fan bara han som kämpar i hela laget.Vissa står stilla som Zlatan i matcherna ju.
the_kings_of_Spain
10/23/2005 15:35
Barcelona Ronal-Dinho_10
10/23/2005 15:00
Henry ska förlänga laportas kontrakt
heheh
Barcelona Kharles
10/23/2005 14:27
messi_nr30

Ladda ner klippet med El Mejor Jugador Del Mundo där han är ett med bollen (Mago) på länken.
Barcelona Kharles
10/23/2005 14:26
Magnifike Daniel

Precis som kyrkan förr i tiden ville bannlysa alla tankar om att jorden skulle vara sfärisk vill jag bannlysa alla tankar om att jorden skulle vara platt.. ;-)~ Dina löjliga åsikter har inte saknats. Det är dock bra att någon på forumet tar tag i saker och ting och ger oss alla här som faktiskt ser matcherna.

TiTi

Titi är en "choker". Snälla, sälj inte honom till oss. Vi föredrar våra egna. Som dessutom är bättre. Força Messi-ah. Se gärna länk, där skulle du nog få gehör för dina.. 'åsikter'. ;-]~
Barcelona messi_nr30
10/23/2005 14:22
vad är adressen till sidan där man kan se dinho latch me sin nya skor då?
Barcelona Blaugrana_1899
10/23/2005 14:19
Daniel el magnifiç

Ja klart man får säga va man tycker i ett forum men jag måste endå fråga dig hur du tänker, eller vem som har dragit den roliga historian för dig att Eto´o bara är självisk och INTE JOBBAR FÖR LAGET? haha, kom igen tänk till lite eller ring och beställ tv4+.
10/23/2005 14:16
Kharles

Nu hoppas jag du förstår att jag har en åsikt och du en annan. När du säger att mina inlägg borde plockas bort för att dom inte stämmer in på din syn.
Ja då är det är forumet farligt nära att bli ett värsta diktator ställe där alla som inte har samma åsikt som dig blir spärrade på livstid.

Ska det vara så?

Förövrigt anser jag fortfarande att Luca Toni är världensbästa anfallare just nu.
Barcelona Blaugrana_1899
10/23/2005 13:45
Milario //

Jag har det där klipper på Datorn när Dinho testar nya skorna, han är riktigt sjuk faktiskt.. det ska inte gå o göra sådär, skicka tillbaka Ronaldinho til rymden när han är klar hos oss för han är inte mänsklig!! ;)

Tack till Kharles föresten som länkade till nerladdning av klippet jag snackar om.
Barcelona TiTi
10/23/2005 13:43
Ämne: Daniel el maricone
....
Kharles vill bara argumentera emot d du säger om eto'o...visserligen är han en kämpe på anfallet men du påstår att han kämpar i anfallet mest i världen:S dr har du fel titta spelare som henry och shevcenko hur mycket dem springer och sliter..och att han ger support till mittfältet där har du fel...han tar ju för fan bollen ifrån dem och lägger skott..och man ser på de flesta i barca att de inte gillar hans spelstil han får tex inte beröm av spelarna som henry och ronnie får...det var allt ja ville säga
Barcelona La_Rambla
10/23/2005 13:26
Ja domaren ja. Efter att ha sett Madrid-derbyt var det någon som hävdade att målchans i straffområdet ska ge straff och utvisning när någon kapades. Istället får man gult kort för filmning. Skrattretande var ordet. :)
Annons: