/spanien/barcelona/forum/26231.aspx/spanien/barcelona/forum/26231.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-01-27 17:33
Nån som vet hur BARCA egentligen spelade på dreamteam tiden?
Var det 4-3-3?
Barcelona Bopi
2004-01-28 17:28
asså läs länken..där för hatar man holländare!!!!!
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-01-27 17:33
Nån som vet hur BARCA egentligen spelade på dreamteam tiden?
Var det 4-3-3?
Barcelona DJ Niko
2004-01-27 17:06
Sorry Barca Barca såg att Ronnie var avstängd.
Måste visst läsa alla inlägg först.
Barcelona Rivald0
2004-01-27 18:02
faan..reyes klar för arsenal ja som ville ha honom mer än allt annat i barca...
Barcelona Barca Barca
2004-01-27 16:23
Oleguer imponerar stort påå mig med. Tror faktis att han är bättre än Mexes, jag har inte hört nånting om killen längre.

Ja, frågan är vart Quaresma ska få plats i start 11:an. Själv så tycker jag att det skulle inte vara något problem om man byte Luis Garcia mot Quaresma. C.Ronaldo är ingenting framför Quaresma än så länge så är C.Ronaldo bättre form, men vänta tills Quaresma kommer upp i sin topp form ja frågan är om R.Carlos hänger med då.

Spelet mot Sevilla var mycket bra tills man gjorde målet, sen så säkrade man hem och det tycker jag var bra gjort av Rijkaard plus att ja måste berömma hela Barcelona speciellt defensiven som stog upp hela matchen.

Nästa liga match borde man spela

---------------Valdes
-O.Lopez---Oleguer-Marquez-Van.b

--------Xavi----Cocu---Davids

-----Quaresma----Kluivert---Saviola,Luis.Garcia

Feher =((
Barcelona Han_som_kan
2004-01-27 11:49
Hallå! satt framför tv:n och såg matchen mellan psg v/s Mar.. och gissa vem som gjorde seger målet för psg... jo en som heter Sorin, låter namnet bekant? varför är ine han med i truppen?
Tänkte bara kolla..
Ha det nice
Barcelona Barca Barca
2004-01-27 16:23
Oleguer imponerar stort påå mig med. Tror faktis att han är bättre än Mexes, jag har inte hört nånting om killen längre.

Ja, frågan är vart Quaresma ska få plats i start 11:an. Själv så tycker jag att det skulle inte vara något problem om man byte Luis Garcia mot Quaresma. C.Ronaldo är ingenting framför Quaresma än så länge så är C.Ronaldo bättre form, men vänta tills Quaresma kommer upp i sin topp form ja frågan är om R.Carlos hänger med då.

Spelet mot Sevilla var mycket bra tills man gjorde målet, sen så säkrade man hem och det tycker jag var bra gjort av Rijkaard plus att ja måste berömma hela Barcelona speciellt defensiven som stog upp hela matchen.

Nästa liga match borde man spela

---------------Valdes
-O.Lopez---Oleguer-Marquez-Van.b

--------Xavi----Cocu---Davids

-----Quaresma----Kluivert---Saviola,Luis.Garcia

Feher =((
Barcelona Izquierda
2004-01-27 06:13
Barça-fan//
Oleguer som ytterback?
Om han nu imponerade så stort på dig, så kanske du vill ge honom förtroendet i mitten och flytta ut Puyol till höger, så att alla fyra kan få spela på sina "rätta" positioner?
Barcelona juanito
2004-01-29 23:42
Barca barca: "Själv så tycker jag att 1 timme efter matchen så får man skriva NÄSTAN vad man vill."

Oj vilken nivå det blir på forumet då.. Det är inte intressant att läsa när tolvåringar skriver könsord och andra ointellegenta saker. Vill man uttrycka sin ilska på det här forumet bör man göra det på ett vettigt sätt såsom att skriva om vad som är fel osv..
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-01-27 17:41
Detta kommer från sidans egen profil om Michael Laudrup, och jag tycker det sammanfatta´r hur klubben borde värva perfekt; hoppas ni förstår.

"Från sin fria roll strax bakom anfallsspelarna utvecklade han snart ett suveränt samarbete med spjutspetsarna Stoichkov, Salinas och Beguiristain. Särskilt den sistnämnde (som slog igenom på allvar säsongen 1992/93) var egentligen ingen större fotbollsspelare. Men Laudrups spelgeni kunde förvandla även ganska begränsade spelare till storstjärnor."
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-01-27 17:41
Detta kommer från sidans egen profil om Michael Laudrup, och jag tycker det sammanfatta´r hur klubben borde värva perfekt; hoppas ni förstår.

"Från sin fria roll strax bakom anfallsspelarna utvecklade han snart ett suveränt samarbete med spjutspetsarna Stoichkov, Salinas och Beguiristain. Särskilt den sistnämnde (som slog igenom på allvar säsongen 1992/93) var egentligen ingen större fotbollsspelare. Men Laudrups spelgeni kunde förvandla även ganska begränsade spelare till storstjärnor."
Spanien Aimar#21
2004-01-27 12:45
Asså Barcelona har VÄRLDSKLASS spelare men ni måste börja köpa backar annars kommer ni aldrig komma nån vart!!
Real Madrid Flodgnagare
2004-01-30 21:49
jag har hört att barca har fler heta spelare på önskelistan... namn som Henrik Larsson, Henry, Johannes Bjerlin m.fl. det känns lite oroligt om ni skulle lyckas värva någon av dem, men det är väll ingen risk med eran svaga ekonomi...
Barcelona Guardiola
2004-01-30 09:13
Läste insändare och lite i Sport.es Riikarda jämförs med Steve Urkel... Did I do that!!!! har inte förtroende nånstans
Barcelona ZonD
2004-01-30 14:37
En sak till. Om Barca värvar Wiltord, då vet jag inte vad jag gör. Hänger mig är iaf ett alternativ
Barcelona Camparn på nou
2004-01-30 09:01
Barcelona Grek

Ronaldinho var med igår men blev utbytt i andrahalvlek tills han blev utbytt var han helt godkänd tror jag.
Barcelona Zoran
2004-01-31 09:53
Det verkar som att det börjar hända något på tränar fronten:

(länk borttagen eftersom den påverkar sidans layout)

Ha i åtanke att denna siten var den första att rapportera att Ronaldinho var på väg till Barca!
Real Madrid Ronnie
2004-01-29 22:27
Alx var du med i studion på tv4+ ?
Barcelona ZonD
2004-01-29 21:41
Der Afro: Tackar för den sidan, helt perfekt.

för övrigt så verkar målet som Garcia gjorde vara ett riktigt vackert mål.

Annars så borde man halshugga rijkaard för alla hans konstiga principer somhan måste bli av med. Hur fan kan man inte ens ta med Quaresma i truppen. Och varför spelar Ronaldinho varje match. killen kommer ju dö innan säsongen e lsut
Barcelona Ronnie
2004-01-29 22:27
Alx var du med i studion på tv4+ ?
Barcelona Xavi
2004-02-01 17:59
Vad blev resultatet mellan Zaragoza-Barca?

(var bortrest)

Trolig startelva.

-----------------------Valdes---------------------

--Reiziger------Marques-------Oleguer---V.Bronk---

-------------Cocu-------------Davids--------------

---------------------Xavi-------------------------

---L.Garcia-----------S.Garcia--------Overmars----
Barcelona Gabriel
2004-01-29 22:11
ZonD

Nej Quaresma är inte med i truppen, iaf inte om man ska gå efter det som står på SPORT.
Barcelona marcus_keta
2004-01-26 23:29
ånää den går nog inte barca-fan då marques säkerligen blir utvisad.. såg ni den stämplingen... hehe kunde inte låta bli att skratta.. mexicanaren rörde inte en min o gick som om motståndaren tillhörde marken:P... VÄLDIGT onödigt och tro inte jag stödjer det! men.. jag förstår det inte.. varför? han var inte ens sur eller så... hehe skrattar när jag tänker på de...
Barcelona Hristo99
2004-01-29 23:01
Vad håller dom på med!!!!!!!
Barcelona barcalle
2004-01-29 23:49
juanito:
hmm det stämmer nog. dessutom skulle det ju bara vara intressant att se en elva med davids som enda holländare i laget. där iniesta, lopez, garcia får chansen på riktigt. det kan ju faktiskt inte gå sämre än så här så det e ju rätt att chansa dessutom har de yngre presterat bra hittils.
Barcelona tru2da barca
2004-01-29 23:36
BORT MED RiJKARD
han är trångsynt som tränare använder barcas spel
matrial på helt fel sätt. jag menar de flesta av
oss har fattat var felet ligger men fan ta LAPORTA HAN VERKAR INTE FATTA NÅGONTING. och nu vill Rijkard rensa truppen. MÅ GUD VARA MED BARCA!!!!!!!!!!!!
Barcelona juanito
2004-01-29 23:45
barcalle: förra året började holländarna prestera när Antic kom till klubben. Helt plötsligt var Frank de Boer en duktig försvarare och med Antic spelade Cocu upp sig rejält.

Tror definitivt att ett tränarbyte skulle vara nyttigt.
Barcelona Der Afro
2004-01-29 22:58
Satan.

Vad kan vi vinna nu? Vi har väl redan vunnit katalsnska cuppen men finns det något mer att jaga förutom Uefa-cupen?
Barcelona Der Afro
2004-01-29 22:58
Satan.

Vad kan vi vinna nu? Vi har väl redan vunnit katalsnska cuppen men finns det något mer att jaga förutom Uefa-cupen?
Annons: