/spanien/barcelona/forum/26219.aspx/spanien/barcelona/forum/26219.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca
2004-02-05 11:35
garbbar!!! är det nån som har hör talas om en ny tränare (Osasunas tränare)????????

barca
en barcare forever
Barcelona Barca
garbbar!!! är det nån som har hör talas om en ny tränare (Osasunas tränare)????????

barca
en barcare forever
Barca

barca
en barcare forever
Barcelona juanito
2004-02-02 23:13
Bopi: Att köpa unga spelare och hoppas på att dom blommar ut har ju visat sig vara en toppenidé i Barça på sistone. Jag säger bara: Geovanni, Riquelme, Saviola, Rochemback, Christianval, Simao, Quaresma, osv osv osv.

Gabriel: Om du läser inläggen lite mer nogrannt så ser du att jag har nämnt att Navarro är på väg till Albacete.
Barcelona Barca

barca
en barcare forever
Barcelona Barca

barca
en barcare forever
Barcelona Barca

barca
en barcare forever
Barcelona Barca

barca
en barcare forever
Barcelona Barca

barca
en barcare forever
Real Madrid Ronnie
2004-02-02 23:40
LOL att inte vilja ha Henry är vannsinigt! Med hjälp av honom kan talanger utvecklas, se bara på Ronaldos utveckling när han fick spela tillsamans med Stoichkov och Romario...
Barcelona giovani
2004-02-05 01:16
ett råd till alla som laddar ner för det verkar som om många avbryts och får börja om ... Om ni inte använder ett ftp program så använd ett program som man kan resuma med så slipper ni börja om.
Barcelona Dribbler
2004-02-07 18:11
Jag vill verkligen inte ha Edu eller Larsson båda suger men däremot så vill jag ha Robinho as mycket till Barca Samma sak med Joaquin,ingen Van der vaart tack.
Barcelona Ronnie
2004-02-02 23:40
LOL att inte vilja ha Henry är vannsinigt! Med hjälp av honom kan talanger utvecklas, se bara på Ronaldos utveckling när han fick spela tillsamans med Stoichkov och Romario...
Barcelona Gabriel
2004-02-02 22:22
Förlåt mig så mycket, David Garcia ska det absolut inte vara, David Sanches var det jag menade

hehe total hjärnsläpp
Real Madrid Ronnie
2004-02-02 21:30
Det finns inte med på nätet bara i tidningen...
Barcelona Ronnie
2004-02-02 21:30
Det finns inte med på nätet bara i tidningen...
Barcelona Gabriel
2004-02-04 23:45
Hej alla culés

Måste bara ge otroligt mycket beröm till giovani, har själv många gånger gjort videor om barcaspelare men denna videon han gjorde var mycket bra gjort. Man kännde verkligen känslan om barca.

Alla som inte har laddat ner den redan borde verkligen göra det för deta är något som alla barcafans borde ha;)

Samtidigt kan ni passa på att skicka vidare den till era kompisar;)

Forca barca el mejor club de la historia!
Barcelona Camparn på nou
2004-02-02 19:41
Patrik

Jag tycker att vi i första halvleken och bitar av den andra var riktigt loja
Barcelona Camparn på nou
2004-02-04 22:36
Garbriel

Angående din artikel så anser jag att om väl Aimar kommer till Barca så vore det ytterligare ett bevis på Rijkaard inkompetens om han skulle sälja Saviola.

Tänk bara Aimar och Saviola spelade tillsammans i River Plate alltså måste dom kunna varandras spel väldigt bra plus så är dom bästa vänner utanför planen.
Jag tror av dom uppgifterna att om Aimar skulle gå till Barca så skulle han kunna hjälpa till att få ut det mesta av Saviola och få honom att höja sig spelmässigt.

Dock så ställer jag mig ändå väldigt frågande till om Aimars tjänster behövs i dagens Barca

Barcelona Camparn på nou
2004-02-08 13:09
Ett tips för alla Barca och fotbolls älskare just nu visar dom den underhållande matchen mellan Ajax och Psv på Viasat sport 1.
Där kan man specialstudera Kezman och Vaart som sitter på bänken nu men nog kommer in till andra halvlek.
Barcelona Camparn på nou
2004-02-08 10:47
Mitt tips till kvällens match är 1-2 till Barca
Barcelona Juan Román Riquelme
2004-02-05 15:10
Marquez mot Rui Costa? För mig en mycket dum bytesaffär för båda parter!
Men enligt soccerage finns chansen...
Barcelona Holländaren
2004-02-08 21:14
Tompa: Tror i och för sig knappast att alla överens om att Rijkaard måste bort. Speciellt inte nu, det var bra gjort av Barcelona att ge Rijkaard tid när det gick åt helvete, kanske kan det här hålla i sig.
Barcelona Alx
2004-02-04 22:11
Izquierda: Det måste vara ett dåligt skämt! Rui Costa är verkligen inte vad vi behöver, vi har två lysande offensiva mittbackar i Ronaldinho och Iniesta. Dessutom kommer David Sanchez tillbaka från lån.

Angående Van Deer Vaart så stämmer det att hans kontrakt går ut till nästa säsong. Det är emellertid så att Rafael vill bort till sommaren och Ajax vill förmodligen få något för hans övergång.

Andreas: Visst är det sorglig statistik som jag räknade fram? Det är smått komiskt att efter det höra Rijkaard säga att han har 3 anfallare i form och att han har fullt förtroende för dem.
Barcelona Farhanio11
2004-02-05 12:22
En sak till bara

Vilka Fantastiska Spelare Vi Har Haft!

Man får nästa gåshud =)
Barcelona Barca_91
2004-02-18 20:34
Jonathan och ni "andra":
Jag är 13 år och jag sitter inte här och skriver skit,eller hur?
Barcelona Farhanio11
2004-02-05 12:16
Tjena tjena!

Giovani, Mycket bra gjord video.
Den fick mig o komma ihåg varför jag blev barca fan från början.

Längtar redan på V2 hehe Ciaooo
Barcelona Xavi
2004-02-07 22:00
Med startelva så här:

-----------------------Valdes---------------------

---Puyol-----Marques/Oleguer-ny mittback-O.lopez--

---------------Xavi-------Davids/Motta------------

----------------------Inesta----------------------

---Qauresma/L.Garcia---Torres------Ronaldiniho----

Vaart kan vi strunta i.

men om Saviola stannar tror jag det blir så här

----------------------Valdes----------------------

---Samma Backlinje--------------------------------

-----------Samma pivotepar------------------------

-------Qaurema/L.Garcia/Inesta-------Ronaldiniho--

-------Saviola-------------Torres-----------------

Jag skulle föredra det senare.
Barcelona Xavi
2004-02-07 21:56
Andreas//

Så här skulle jag ta ut nästa års trupp.

Målisar
Valdes
Jouqara
canteran målis

Backar
Puyol
Oleguer
Gabri
Ny mittback
Tortolero (nu utlånad)
O.Lopez
Navarro
Marques.

Mittfält

Qauresma
L.Garcia
Ronaldiniho
Xavi
Ros
Inesta
Motta
Sanchez
Davids
Vaart

Anfallare

Torres
Saviola/någon annan billig.
Garcia
Santamaria.
Barcelona Alx
2004-02-07 23:42
En fantastiskt bra nyhet är att Atletico de Madrid har åkt på stryk med 3-0 mot Valencia. Vinst imorgon innebär att vi är på Champions League-plats! Vi får helt enkelt hålla tummarna för vist imorgon, men det är inget som är självklart... inget är självklart med denna upplagan av Barça.
Annons: