/spanien/barcelona/forum/26216.aspx/spanien/barcelona/forum/26216.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid AnDeY
2005-02-26 16:28
ja juste robben kanske kan vara med i returen
Barcelona Izquierda
2004-03-11 22:07
Gustaf//
Första halvan av första halvlek var nog det sämsta jag sett på mycket länge. Vi kom ingenstans.
Vi ser verkligen helt olika på vårt mittfält. Jag tycker Xavi var bäste Barca-spelare i första halvlek. Rörlig och konstruktiv. Motta däremot, är jag mycket besviken på. Han springer väldigt lite, och tar lång tid på sig med bollen. Verkar aldrig ha klart för sig vad han vill göra.
Vi spelade dock upp oss något sista kvarten.
...och där åkte Saviola ut. Ajajaj, nu blir det ännu värre.
Espanyol janne8
2004-03-13 11:08
Hejsan läste i Marca att Rijkaard och styrelsen är trötta på Motta och hans förmåga att dra på sig röda kort.

Han är inte den sortens spelare Barca behöver. Hoppsan en man mindre till i truppen.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-11 21:30
Ronnie är magnifik!
Espanyol janne8
2004-03-13 11:08
Hejsan läste i Marca att Rijkaard och styrelsen är trötta på Motta och hans förmåga att dra på sig röda kort.

Han är inte den sortens spelare Barca behöver. Hoppsan en man mindre till i truppen.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-11 21:30
Ronnie är magnifik!
Barcelona Relay
2004-03-11 21:53
Tre jättechanser Saviola missar helt fri hur ska detta gå! Var nära att tippa omkull med stolen i hallen där jag ser matchen på bioduk.
Andra Halvlek kvar känns som det ändå kan gå vägen om det inte kommer en äcklig slamkrypare från ingenstans och tofflar in en äcklig strumprullare.
Spanien Hazze
2004-03-11 20:59
Aldrig sett något mäktigare än när Celtafansen sjöng You will never walk alone......

GRYMT!
Barcelona Izquierda
2004-03-11 21:23
HUR FAN KAN SAVIOLA MISSA HELT ENSAM RAKT FRAMFÖR MÅL???
Underbart anfall annars, bollen gick som på ett snöre.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-11 21:24
Firma Motta Ronnie (xavi) funkar bra.
Barcelona Izquierda
2004-03-11 21:22
Puyol visade nyss sin bländande teknik och fina löpvillighet. Alla som vill att vi ska permanenta honom som mittback fick se vad vi i så fall går miste om..
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-11 21:24
Firma Motta Ronnie (xavi) funkar bra.
Barcelona Izquierda
2004-03-11 21:14
En sån här helplanspress har jag aldrig sett ett spanskt lag prestera. Barca får ju inte en millimeter!
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-11 20:57
Nån som kan ge en matchlänk från soccerstreams?
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-11 20:57
Nån som kan ge en matchlänk från soccerstreams?
Barcelona Izquierda
2004-03-11 21:05
Ravelli har alltid varit en tönt.
Sköna kommentatorer: "Saviola spelar ensam på topp med ett visst stöd av framför allt Ronaldinho, men även kantspelarna Xavi och Luís Garcia"
Barcelona Bopi
2004-03-12 03:50
fc_2002 : jag förstår dig...det va som när Oliguer SKÖT på Henke sen sprang dom IHOPP...Henke får prispark!!!HAHAHAH
Barcelona Izquierda
2004-03-11 20:15
Gabri på vänsterbacken ikväll. Måste säga att jag nog hade trott att Rijkaard skulle flytta över Reiziger, men det här bli nog bättre trots allt.
Synd för Oscar Lopez bara.
Barcelona Barca Lover
2004-03-11 18:56
Nu när alla tippar ska jag oxå passa på att tippa jag säger 2-0 till Barca Ronaldinho gör ett mål Luis Garcia gör det andra målet
Barcelona B_a_r_c_a
2004-03-11 21:50
Alltså hur fan kunde Saviola missa det där läget? sånna lägen måste sättas om vi ska gå långt. De kan vara avgörande.
Barcelona Izquierda
2004-03-11 22:20
penta - Det var Saviola som åkte ut.
victoria - öppna ögonen!
Barcelona Gabriel
2004-03-11 23:17
Det enda possitiva från den här aftonen är att Roma verkar förlora mot Villareal med 2-0. Där håller vi tummarna.

Sen har man ju avklarat matteproven som är så jobbiga också idag;)
Barcelona Izquierda
2004-03-11 22:20
Herregud, det här håller på att urarta. Reiziger ska ju ut där!
Barcelona Davidsito
2004-03-11 19:26
I höstas var jag nere för första gången.. Jag o en polare köpte en risig ford för femtusen spänn, slängde ner ett gasolkök och ett par hundra konservburkar.. sen drog vi söderut.. Efter 2 veckor var vi äntligen framme i spanien och Barcelona.. Vi hade naturligtvis inga kartor eller annat trams med oss.. Så vi körde helt sonika runt i Barcelona tills Nou Camp uppenbarade sig.. Kom ihåg att det låg en jävla knivig rondell i närheten, 8filig och med 3 blinkfyrer i.. Jo men Nou Camp är ju en härlig syn riktigt grymt stor... Jävligt rostigt om man går för nära, dags för renovering?? Klubbshoppen var skit grym.. Inga cash för att köpa något men roligt att titta,, jo föresten så köpte jag FCbarcelona chips!! grymt att ha egna chips!! undra varför jag berättade detta?? jo jag ville bara uppmuntra alla som ännu inte varit nere att det inte behöver vara så jävla dyrt att åka ner...

Larsson i Barca låter fint OM man köper en annan yngre målfarlig striker, säg Torres eller Etoo.. Ikväll tar vi det grabbar!!
Barcelona Blaugrana_1899
2004-03-11 19:24
inte mkt kvar nu! Força Barça!
Per merson
2004-03-11 17:36
Vill bara tipsa om siten tvmatchen.se där man kan se vilka fotbolls- och hockeymatcher som visas på TV!

www.tvmatchen.se
Länktips: www.tvmatchen.se
Deportivo Krille
2004-03-12 22:04
Synd att ni förlorade mot Celtic. Höll hårt på er men jag tycker också att domaren var dålig. Kan förstå att Saviola blev förbannad då han blev kapad innan han gav igen. Han skulle ju ha haft frispark då, men, men. Önskar lycka till i returen, tror ni klarar det. Ser fram emot Cl nu, och mötet med milan för Depor.
Barcelona juanito
2004-03-16 20:13
När det är mer eller mindre säkert att Reziger försvinner vore det väl inte helt fel att lämna honom utanför startelvan. Bättre att satsa på dom som ska stanna. Oscar Lopez är ett alternativ men Rijkaard har noll förtroende för honom. Ett mer sannolikt scenario vore att Puyol flyttas ut på högerkanten och att Marquez får bilda mittbackspar tillsammans med Oleguer.
Barcelona Izquierda
2004-03-16 19:46
Alx//
"Rijkaard tjänar i dagsläget ca 3 miljoner euro per år, en hög lön för en back."

Visst var han back en gång i tiden, men det är väl knappast den rollen hans lön baseras på idag?
Det skulle va Reiziger va? ;)

(Du kan ta bort det här meddelandet sen)
Barcelona Barca_91
2004-03-16 22:11
Barca ska överklaga Mottas röda kort,om det går igenom så kommer även Robert Douglas att få sitt röda kort borttaget.

Vet inte om det är en bra grej.
Vi får Motta men dom får sin 1:a målvakt?
Om vi inte har Motta får dom sin 3:e målvakt,eftersom att deras 2:a målvakt är ryggskadad.

Deras 3:e målvakt skulle aldrig klara en hel match på Camp Nou när Barca dominerar på en bra plan med bra väder;)
Annons: