/spanien/barcelona/forum/26213.aspx/spanien/barcelona/forum/26213.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
hinge
10/25/2005 00:55
Nyss hemkommen från Barcelona!

I lördags satt jag perfekt på Camp Nou!

Ute i hörnet PRECIS där alla målfiranden var. (förutom Guily som sprang åt andra hållet)

Jag har fått en ny uppfattning om Barca numera.
Har även grymt mycket bilder därifrån ifall någon vill ha så skicka pm.

Aupa!
Barcelona Camparn på nou
10/24/2005 23:04
alex163

Så du tror inte att Canal+ i Spanien har rättigheterna till matcherna i veckan som de alltid annars har delat med ett annat bolag? haha aokej om du gör det så är det ännu mer iq fiskmås på dig. Det är helt enkelt så att Tv4+ väljer att visa Dr.Phil och forma kroppen istället för Barcelona-Malaga och Deportivo-Real Madrid.
Hoppas viasatsport snart tar tillbaka Primera Division.
Sen eftersom du inte verkar veta vad en tittarombudsman ska göra så är det att förmedla synpunkter, åsikter samt klagomål som vi TITTARE har på tv4. Det är därför folk mailar till honom.
Barcelona giovani
10/24/2005 22:06
Om det är så att tv4 inte visa matchen så gör som alla andra gör gå på den här sidan http://www.fbtz.com/forum/forumdisplay.php?f=18 ladda ner pplive eller ppstream och se matcherna på asiatiska kanaler så gör jag för alla barcelona CL matcher, CCTV5 borde visa matchen, kanaler och hur man annvänder programen finns på sidan så snälla läs där innan ni frågar, för att kunna se posts på forumen så måste man regga sig tänk på det.
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos]
10/24/2005 21:57
Ämne: jag skika precis en ....
Vad är det du och många andra inte fattar? Det är inte tv ombudmannens fel utan det är i Spanien där tv4 har sina rättigheter, om dem sänder någon match sänder tv4+ också. I Spanien heter det Canal + och därifrån har tv4+ sina rättigheter.
Barcelona (catalonia barca)
10/24/2005 21:49
komigen alla måste skika så dom sänder den för en eller två mail skiter man i.
komigen.
10/24/2005 21:48
jag skika precis en mail till tv4:S ombudsman o klagade på att dom inte vill sända la liga på onsdag, o den matchen är väldigt viktig för barca.
Barcelona barca_dreamteam
10/24/2005 20:54
Grabbar,gör som Sunol föreslog, maila tv4 så att dem ändrar sig.Skickade själv en mail och klagade på deras ovilja att sända veckomatcherna.
Barcelona Blanco10
10/24/2005 20:44
Jag har tidigare sagt att jag tycker att mot högklassigt motstånd tex RM, Chelsea, Juve, Milan så skulle man kunna testa puyol som högerback (som i gamla tider) och köra marq-oleg i mitten. Visst, det lär inte hända och det har nog aldrig testats.
Men vad säger ni andra?? vi skulle få en mkt tyngre backlinje, inte lika offensiv, men offensiva krafter har vi ju så det blir över..
Barcelona Suñol
10/24/2005 20:13
Maila till tittarombudsmannen@tv4.se och begär att dom visar barca matchen på onsdag!!
Det finns kanske en chans! eller så satsar dom på Dr.Phil repriser
10/24/2005 19:57
Zizou_Fenomeno ///
du har helt rätt istället än att hata på madrid,
älska barca och samma sak gäller madrid fansen.
Barcelona La_Rambla
10/24/2005 19:29
Zizou//
Kan bara hålla med dig. Men vissa kan inte föra en normal diskussion, och det gäller folk ifrån båda lägren. :)
Real Madrid Zizou_Fenomeno
10/24/2005 19:18
Vad omogna Barca och Real fans...istället för att reta eller dissa varandra så kan ni väl prata andra saker.Tror det blir svårt för oss att vinna ligan i år....men men man vet aldrig.
Hala Madrid!!
Barcelona CaPu__5
10/24/2005 19:17
dem visar inte omgången på onsdag...
Men på lördag kl 21.55 visar dem Barcelona-R sociedad
Barcelona Barça`
10/24/2005 18:52
FATTAR INTE TV4 + :@

VARFÖR DOM INTE VISAR LA LIGA I VECKAN..
Barcelona Gabriel
10/24/2005 17:19
Hahahaha :D
Barcelona Kharles
10/24/2005 17:15
Hahahaha!
Barcelona Gabriel
10/24/2005 17:00
Ser helt ärligt inte en enda chans att Real Madrid ska kunna ta poäng från Deportivo. Det ska väll vara antingen om Deportivo verkligen har en dålig dag eller om Zidane börjar visa sitt gamla jag, eller vänta det gör ju han redan ;)
Barcelona Camparn på nou
10/24/2005 16:59
alex163

Ja sant att Messi hade en roll lite mera fram än Ronaldinho i matchen mot Osasuna Rijkaard valde att spela Etóo på kanten och det gick ju bra.
Messi största uppgift i Barcelona är inte att göra mål det är Etós.
Messi är både framspelare och avslutare lite samma roll som Ronaldinho har skulle jag säga.

"Jag tycker att Messi är helt fantastisk men jag säger inte att han är bättren Robinho eftersom Messi känner till Spanska ligan, han har ju varit hos er i ca 5 år eller något. Man kan inte förvänta sig att Robinho ska ta över hela La Ligas skytteliga och redan ha producerat 15 mål nu efter 8 omgångar"

Alltså så är Messi bättre än Robinho...
Det är ingen som förväntade sig att Robinho skulle leda La Ligas skytteliga nu kanske några naiva real fans han är ingen supermålgörare enligt mig.
Visst Messi behöver säkert träna på en massa saker killen är bara 18 år, men han har ett bra skott sen är det så oerhört korkat att säga att han skulle göra fler mål ?? killen har spelat några matcher i år varav några var inhopp lite tidigt att börja prata om vad han borde och inte borde.
Barcelona Gabriel
10/24/2005 16:47
alex163 [Sergio Ramos]

Messi är precis som Robinho en "nykomling" i spanska ligan. Bara för att han har varit hos oss en längre tid innebär det inte att han vet hur den högsta ligan i spanien går till. Det lär man sig desto mer man spelar i högsta ligan, det kommer med erfarenhet och Messi har knappast erfarenhet.

Messi är inte en riktig anfallare om du inte visste det utan har i princip samma utgångsläge som Ronaldinho har. Dessutom kan du inte dömma honom eftersom han inte fått spela tillräckligt mycket i La Liga pga av alla dispyter med hans kontrakt osv. Du pratar som att du har sett Messi spela i flera år och att du kan han in och ut, har du kanske inte sett hans skott ? Han skjuter otroligt bra ska du veta och målen kommer med tiden.

"han måste bli mer komplett" Du bör nog oroa dig mer om eran Robinho. Messi är redan i sin unga ålder mer komplett än honom och dessutom ljusår mognare i sin spelstil. Messi är 18 år och kommer att ha mycket, mycket tid på sig att utvecklas och bli så komplett som du önskar honom att bli.

Dont worry !

PS.."det är inte bara Eto'o som ska göra mål hela tiden" Ni klarar er jättebra utan Ronaldo ;) !
Barcelona Havaldinho
10/24/2005 16:40
Real har Depor borta på onsdag, en andra raka förlust kanske?
Beckham och Gravesen avstängda, frågan är om en målkåt Woodgate ska äntra planen igen ;)
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos]
10/24/2005 16:29
Ämne: alex 163
"Okey Mess....
Öh? Zidane ska du inte ens snacka om, han ska fördela bollarna, han gör sina mål så det räcker. Ronaldinho har en samma utgång, att fördela bollarna men som Zidane gör han sina mål. Messi har en position längre fram än dem två och han ska göra Barcelonas mål, det är inte bara Eto'o som ska göra mål hela tiden. Jag tycker att Messi är helt fantastisk men jag säger inte att han är bättren Robinho eftersom Messi känner till Spanska ligan, han har ju varit hos er i ca 5 år eller något. Man kan inte förvänta sig att Robinho ska ta över hela La Ligas skytteliga och redan ha producerat 15 mål nu efter 8 omgångar, tills nästa säsong vet han hur La liga funkar och då kommer han också bli bättre.

Det jag menade med Messi var att han måste göra fler mål och träna på sina skott för att bli mer komplett annars är han helt underbar.
Barcelona Camparn på nou
10/24/2005 16:20
Förlåt jag menar matcher som
Deportivo-Real Madrid
Barcelona-Malaga
Real Betis-Villarreal
Valencia-Sevilla istället bättre matcher än de tidigare som kommer till helgen.
Barcelona Camparn på nou
10/24/2005 16:05
Man borde maila idioterna på TV4 för att de inte visar veckans Primera Division omgång istället visar de på onsdagen
19:05 Dr Phil
20:00 Det okända
21:00 Min trädgård
21:30 Sporten Plus
21:45 Vinnare Plus
istället för matcher som
Real Betis-Real Madrid,Atletico Madrid-Villareal och Fc Barcelona-Real Sociedad.
Barcelona Gabriel
10/24/2005 16:04
La_Rambla

Oj, ber om ursäkt slarvigt av mig också att inte förklara vad Decos operation gick ut på.
Barcelona Gabriel
10/24/2005 16:03
Alla som förstår sig och kan någorulunda mycket om fotboll kunde nog förutspå att Robinho skulle bli en ny Denilson, det enda som saknades var levande bevis på det vilket jag tycker vi har fått nu. Dock så har säsongen näst intill bara börjat så vi får nog vänta tills slutet innan vi får det riktiga svaret. Mina tankar är dock dom samma angående han. Han kommer floppa.

Jawa

Tar inte ens den listan på allvar, spelare med namn blir nominerade enbart för just deras namn. Slöseri med tid att ens bry sig om det.
Barcelona La_Rambla
10/24/2005 15:57
Havaldinho//
Haha, jag spådde också att Robinho skulle bli den nye Denilson när jag diskuterade med en maräng. Det tog hus i h-e där med. :)
Som de sa igår, 3-4 överstegsfinter och sen viker in till höger i 99% av alla dribblingar. Lättläst var ordet.
Barcelona jawa
10/24/2005 15:56
hur kaaaan inte puyol va nominerad till europas bästa skandallllll denna gången e xavi iaf me som tur va
Barcelona La_Rambla
10/24/2005 15:52
Kharles//
Jo jag läste det själv här sen. Lite slarvigt av mig att inte kolla upp först. :)
Barcelona Kharles
10/24/2005 15:51
La_Rambla

Gabriel menar att läkarna passar på att operera Decos brutna finger nu.
Barcelona La_Rambla
10/24/2005 15:51
Haha, gamle Johan kan han också. :)
Annons: