/spanien/barcelona/forum/26207.aspx/spanien/barcelona/forum/26207.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Camparn på nou
2004-02-02 21:43
Barca Barca

Jag var lite ironisk i mitt svar till dig om du tog illa upp var det inte min avsikt.
Men till saken Aftonbladets veckans världslag visar bara fotografier på dom aktuella spelarna igen speciell beskrivning så det är inget viktigt du har missat.
Barcelona Bopi
2004-01-27 21:23
canteran............vad e det??
Real Madrid Ronnie
2004-02-01 20:26
Är det bara jag som märkt det eller ler Laporta väldigt sällan, de gånger de filmat mot läktarn då Barca gjort mål sitter han där som om han vore på en begravning!
Barcelona Ronnie
2004-02-01 20:26
Är det bara jag som märkt det eller ler Laporta väldigt sällan, de gånger de filmat mot läktarn då Barca gjort mål sitter han där som om han vore på en begravning!
Barcelona Barça-fan
2004-01-29 13:23
hahaGabriel kopa du min backlinje eller? :P
Barcelona Barca_91
2004-01-26 15:28
Enligt Klivert själv så säger han att det inte är sant att han har kontaktats av Arsenal eller att han ska lämna klubben för Arsenal!

Rena tröjor!
Barcelona Barça-fan
2004-01-29 11:53
skulle vilja testa så...oleguer på en kant..tror det skulle funka
Barcelona Izquierda
2004-01-29 08:32
Barça-fan//
Jag tror nog att din offensiva lösning med ett rent anfallspar och Ronnie som "trequartista" bakom dem skulle fungera. Många italienska lag spelar t.ex. så.
Däremot verkar det väldigt förvirrat i försvaret. Du sätter mittbacken Oleguer till höger, och högerbacken Puyol i mitten (han har iofs spelat där länge nu), och när Alx påpekar att Oleguer inte är högerback, så vill du flytta honom till vänster. Jag greppar inte riktigt.
Barcelona Barça-fan
2004-01-29 11:13
Izquierda...la inte exakta positioner i backlinjen.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-01-26 17:23
Bra med Barca för tillfället:

1. Kulturen och fansen!
rena tröjor

2. Vi har en av de 3 bästa försvararna i världen och en av de 3 bästa anfallarna.

3.Alla talanger från canteran, som kanske är världens näst bästa efter Ajax. Iniesta, Xavi, Valdes, Navarro, Oleguer, (motta)

4. Framtiden i en rad löften som inte blommat ut.
(dessa värvningar har sabbat för oss men måste väl betala sig i sinom tid)
Riquelme, Saviola, Marquez, Rochemback

5. Den enorma inneboende klassen i många spelare

6. Ryktet i Världen, det är fler spelare som drömmer om att spela här än i Madrid.

7. Arenan

Ett par dåliga!

1. Styrelse med dåligt omdöme på senaste åren.

2. Tränaren

3. Holländarna

4. Har inte kunnat få sina talanger att blomma ut.
(har för mig att Geovanni var ca 3 gr så dyr som Kaka var för Milan, vem är bäst?

R.I.P Feher Miklos
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-01-26 17:23
Bra med Barca för tillfället:

1. Kulturen och fansen!
rena tröjor

2. Vi har en av de 3 bästa försvararna i världen och en av de 3 bästa anfallarna.

3.Alla talanger från canteran, som kanske är världens näst bästa efter Ajax. Iniesta, Xavi, Valdes, Navarro, Oleguer, (motta)

4. Framtiden i en rad löften som inte blommat ut.
(dessa värvningar har sabbat för oss men måste väl betala sig i sinom tid)
Riquelme, Saviola, Marquez, Rochemback

5. Den enorma inneboende klassen i många spelare

6. Ryktet i Världen, det är fler spelare som drömmer om att spela här än i Madrid.

7. Arenan

Ett par dåliga!

1. Styrelse med dåligt omdöme på senaste åren.

2. Tränaren

3. Holländarna

4. Har inte kunnat få sina talanger att blomma ut.
(har för mig att Geovanni var ca 3 gr så dyr som Kaka var för Milan, vem är bäst?

R.I.P Feher Miklos
Barcelona Birdman_09
2004-01-26 15:07
Kluivert gör våra mål. Han håller. Davids äger vårt mittfält totalt. Och Reiziger är inte så jävla dålig som alla säger. Cocu däremot är totlat värdelös. Overmars spelar på gamla meriter. Van Bronckhorst är också kass men var ok igår. Så 3½ holländare kan stanna. Adjö med Cocu och Overmars garanterat
Barcelona juanito
2004-01-26 01:18
Kommer att bli intressant att se hur Rijkaard formerar laget när Iniesta återvänder. Davids är skriven på mittfältet men frågan är bara vem som får stå åt sidan utav Xavi, Iniesta och Cocu. Det enda vettiga alternativet enligt mig är att den sistnämnde bänkas men tyvärr värderar nog Rijkaard honom högst av ovan nämnda. En inte helt vågad gissning är att vi får se dagens match mittfält i nästa match också, tyvärr.

Vad tycker ni? Skulle Rijkaard göra rätt om han behöll Cocu och bänkade Xavi eller Iniesta?
Barcelona Barça-fan
2004-01-27 14:01
Izquierda..är oleguer mittback egentligen?
okej då kan man ju förstås göra så. Men frågan är vem som är bäst på den positionen? Puyol eller oleguer? Tycker Oleguer skött sig bra på kanten!
Barcelona Izquierda
2004-01-26 20:20
Jag missade dessvärre Sevilla-matchen, eftersom en dejt drog ut på tiden, hehe.
Därför var det himla trevligt att läsa allas kommentarer och resonemang kring matchen och framtiden här i forumet. Tack till er alla!
Barcelona Valdés
2004-01-26 00:18
Juanito; Dina frågor har högsta relevans och jag kommer inte fram till andra svar än Dina egna - kommentatorerna är förvånansvärt oinsatta och Rijkaard är inte bara en dålig tränare utan också en dålig människa som bryter ner vissa för att favorisera andra. Om det nu blir så att han får vara kvar hela säsongen hoppas jag verkligen att han försvinner till nästa säsong för han är inte rätt person att leda och utveckla ett lag fyllt med unga talanger.
Barcelona Andreas
2004-01-26 15:05
Tv4 plus visar Barcelona mot Albacete nästa söndag klockan 19.00. Man känner sig nästan lite bortskämnd.=)
Barcelona marcus_keta
2004-02-01 20:07
GOOOOOOOOL saviola.. grym pass av luis garcia... såg ni föresten målet av luis garcia mot saragoza.. jag säger bara WOW!. vilken volley!
Barcelona Andreas
2004-01-26 15:05
Tv4 plus visar Barcelona mot Albacete nästa söndag klockan 19.00. Man känner sig nästan lite bortskämnd.=)
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-01-26 21:09
jasså en dejt, jag drar då slutsatsen att du har klippt av dig Sergio Garcia-frillan som det har pratats om att du bär.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-01-26 21:09
jasså en dejt, jag drar då slutsatsen att du har klippt av dig Sergio Garcia-frillan som det har pratats om att du bär.
Barcelona Camparn på nou
2004-01-26 19:10
sasha verkar vara en omogen kille
men vad menar han?
Barcelona Alx
2004-01-26 19:19
Camparn: Vet inte, men hans inlägg har tagits bort.
Barcelona Eggeboy
2004-02-01 19:58
Davids har ju varit relativt hyfsad jämfört med de andra Barca-spelarna. Luis Garcia vill mycket men gör det för långsamt och komplicerat för sig. Saviola får däremot godkänt. Han sätter minst en i andra.
Barcelona Hristo99
2004-01-27 13:45
Ronaldinho skadad!!
Han small ihop med Luis E under träningen, hoppas han inte blir borta länge
Barcelona Barça-fan
2004-01-26 23:05
Navarro - Marquez - Puyol - Oleguer

Bästa backlinjen när Puyol är tillbaka!
Real Madrid Dani
2004-01-26 21:05
Izquierda!
Jag hoppas innerligt att dejten blev lyckad (lät så iaf) när du missade tre Barca-poäng =))))))
Barcelona Dani
2004-01-26 21:05
Izquierda!
Jag hoppas innerligt att dejten blev lyckad (lät så iaf) när du missade tre Barca-poäng =))))))
Barcelona Barca_91
2004-01-26 15:24
LYSSNA!
Reiziger är avstägd nästa match.
Puyol skadad.
Marquez kan bli avstängd i efterhand för sin helt onödiga stämpling på en Sevilla spelare när han låg ner i straffområdet.
Tänk er Puyol,Reiziger och Marquez borta vilka ska va backar då?

Rena tröjor!
Barcelona Valdés
2004-01-26 10:52
Med nuvarande spelarmaterial hade jag gärna sett att vi använt oss av en 4-2-3-1 uppställning mot de bättre lagen med; Davids och Motta ( alternativt Xavi eller Gerard ) som pivotes, mer offensivt ansvar har Ronaldinho tillsammans med två av de följande tre ( avgörs efter dagsform ) - Iniesta, Quaresma och L. Garcia. I brist på annat är Kluivert ensam toppforward. Mot de sämre lagen hade jag helst sett ett byte där en av pivotes ersatts av ytterligare en forward. Cocu hade aldrig fått vara med i mitt lag, inte heller Van Bronch.
Annons: