/spanien/barcelona/forum/26200.aspx/spanien/barcelona/forum/26200.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca
2004-01-23 09:52
vad fan är det här för någonting. jag kan inte förstå Rijkaard, vi har spelat jätte bra mot Bilbao. kunde han inte spela med samma uppställning.och med Luis Garsia istället för Kluvert.och Xavi istället för Cocu
Barcelona Barca_91
2004-01-17 22:25
Jorquerra håller oss kvar i matchen...han är grym han borde vara 1:a målvakt om han spelar så här hela tiden.
Men vi har ju inte ett skit framåt vi hade två chanser och det var "Ronnies" och Luis Garcias sen har vi haft några halv chanser.
Det var ju en solklar straff när "Ronnie" fälldes hockey tackling...
Vi måste täppa bakåt,vi behöver Puyol!!!
Barcelona Barca
vad fan är det här för någonting. jag kan inte förstå Rijkaard, vi har spelat jätte bra mot Bilbao. kunde han inte spela med samma uppställning.och med Luis Garsia istället för Kluvert.och Xavi istället för Cocu
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Alx
2004-01-22 17:15
Minguella avslöjade igår att han hade förkontrakt med Makaay (övergång för 16M euro), Lucio, Deco och D'Alessandro. Jag kan inte låta bli att tänka på hur Barça hade sett ut idag om dessa spelare kommit istället för de som idag spelar.

Barca_91: Det finns inga öronmärkta pengar. Publikintäkter ingår helt enkelt i de budgeterade intäkterna. De största kostnadsposterna är löner och amorteringar.
Barcelona juanito
2004-01-22 20:36
ASP: Kluivert kommer inte att flytta förrän efter sommaren. Liksom förra sommaren så kommer han att vara tillgänglig för 2 miljoner Euro. Det man har kommit överens om är ett förkontrakt. Sport verkar vara rätt övertygade och jag litar på dom.
Valencia yohan
2004-01-18 00:13
Vill inte hålla på så här och jiddra men hade jag varit president för Barcelona hade jag först och främst sparkat Riijkard och anställt Bianci(Bocas tränare) jag hade köpt Lucio och sålt Rüstü.

Sedan så borde startelvan vara.

Valdes

Puyol - Marquez - Lucio - Van Bronckhorst

-Davids - Xavi -
Overmars
- Ronaldinho-

----- Kluivert - Saviola

Vad tror ni om det?
Atlético Barcelona Grek
2004-01-18 09:20
Barcelona spelade inte så värst bra 1:a halvlek men andra blev de bättre Edgar davids hade mycket bra debut.dom bästa på plan va ronaldinho reizeger davids (kluivert)
Barcelona Jairzinho
2004-01-18 01:29
Fan vad nära tre pinnar! Försvaret läcker som ett såll, medans offensiven vissa stunder bjuder på sann fotbollskonst av ädlaste märke!
En ny mittback och en ny vänsterback och ligatiteln kommer åter vara vår nästa säsong!
Barcelona B_a_r_c_a
2004-01-18 00:07
Menat att att d ska vara 4-4-2 men d blev fel i förra inlägget
Atlético Barcelona Grek
Barcelona spelade inte så värst bra 1:a halvlek men andra blev de bättre Edgar davids hade mycket bra debut.dom bästa på plan va ronaldinho reizeger davids (kluivert)
Barcelona Barca_91
2004-01-20 15:42
En rolig sak...för en månad sen slog Barca rekord och hade mest medlemmar i hela världen tror jag då va det 108929 medlemmar för nån dag sen blev antalet 111545 st efter att Ronaldinhio blev medlem det betyder att Barca fått 2616 medlemmar på drygt en månad.
Det här betyder att folk fortfarande älskar klubben...tänk om alla som hejade på Barca blev medlemmar det skulle vara väldigt många.
Forza Barca!
Atlético Barcelona Grek
Barcelona Barca_91
2004-01-22 22:53
Vi måste göra mål snart...
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Tompa
2004-01-23 09:37
0-1 mot Zaragoza, på Camp Nou... Ja vad ska man säga? Det är bara att hålla med Izquierda att krisen inte på något sätt är över. Låt vara att ligan är viktigare än cupen men torsk hemma mot ett av la ligas sämsta lag är inget annat än pinsamt! Hur många förnedrande förluster måste det bli innan Rijkaard får sparken?
Barcelona Barca
Barcelona Tompa
2004-01-23 09:37
0-1 mot Zaragoza, på Camp Nou... Ja vad ska man säga? Det är bara att hålla med Izquierda att krisen inte på något sätt är över. Låt vara att ligan är viktigare än cupen men torsk hemma mot ett av la ligas sämsta lag är inget annat än pinsamt! Hur många förnedrande förluster måste det bli innan Rijkaard får sparken?
Barcelona Barca
Barcelona Ridvaldo
2004-01-20 15:48
Alx: Där ser du att alternativen är få,det ända du nämner kan inte komma förän nästa säsong!förresten jag är hundra på att Rijkaard åker när säsongen är över,oavsett resultat!
Stoichkov menade jag som tränare, om fem-tio år.men då blir det ordning på laget!Ingen lösning för nuvarande problem!

Vet någon när Saviola ska få medborgaskap,jag är trött på den problematiken?

Sorry att jag klantar ner på Saviola,igen men det ända driblingen han kan är tunnel,och hur många gången får en försvarare på det på en match!En sak erkänner jag,han är det bästa på det,aldrig sett någon bättre!

Nu när vi har Davids tycker jag att det är dags att Cocu stiger åt sidan,Davids tar platsen som link mellan försvar och mittfält!Iniesta i mitten,Rinaldinho och Luis Garcia på kanterna!Sergio Garcia och Kluivert på topp.Sergio är säkrare med bollen och kan hålla i den,och är större än Saviola!

Kan tänka mig Navarro-Cocu-Marquez-Reiziger där bak innan Puyol tar antingen Cocus eller Marquez plats beroende på vem av de som spelat bäst fram till Puyol blir spelklar!

Förresten jag är riktigt osäker på om Henke kan göra något i Barca,men det skadar inte prova honom,det ända som behövs är ju att betala hans lön,som inte kommer bli så högt(för klubbpolicin)!Eller ska vi satsa på någon för framtiden!Vad tycker ni?

Till Sist:Titta på TV4+ på onsdagkväll,Real kommer att visa att de inte håller klass som lag,bara för de har klassspelare!Bara de håller koll på Ronaldo Blir det roligt!
Barcelona juanito
2004-01-22 20:10
Andreas: Tvivlar på att Arsenal skulle kunna motstå ett bud på 400-500 miljoner. Dom sägs bland annat ligga risigt till ekonomiskt. Värvningen av Kluivert (jag antar att den är mer eller mindre klar) kan ju ses som ett bevis på att dom vill gardera sig för att inte stå utan anfallare om Henry skulle försvinna.
Barcelona Barca
Barcelona Camparn på nou
2004-01-21 17:30
hahaha det är rent komiskt att se hur cengis stavar
Barcelona Södan88
2004-01-29 20:12
Jag undrar om någon vet på vilken sida (adress) man kan se matchen ikäll

FORZA BARCA
Barcelona Barca
Deportivo -AsP-
2004-01-22 20:26
Jag trodde att "värvningen av Kluviet till Arsenal" bara var tomma rykten á Sportal. Skulle verkligen Arsenal köpa kluivert imitten av säsongen plus att han är cup-tied= får inte spela i CL för Arsenal.
Barcelona Barca_91
2004-01-21 16:43
Skadeproblemen i Barca fortsätter så här ser listan ut:

Iniesta:Han har gjort några tester och när han kan börja spela beror på hur dom kommande dagarnas trnäning ser ut.
Ronaldinho:"Ronnie" hade en fysträning idag för att han fick några småskador i lördags,men det finns ingenting som tyder på att "Ronnie" inte spelar på torsdag.
Motta:Fick en sträckning i matchen mot Zaragoza men kommer vara med mot Zaragoza i cupen.
Mario:Visar bra effekt i hans återupphämtning och arbetar på ett special program med fysträning,för att komma tillbaka till full matchform
Van Bronckhorst: "Suffering from a dental problem that has forced him to miss todays training, the Dutch fullback should be back with the squad on Wednesday."

Gabri:En månad efter hans skada börjar hans träning få effekt,han kommer vara med på träningen inom några dagar.

Det har stått på engelska så jag har översatt så det kanske inte är helt rätt...läs själva(kolla länk)
Annons: