/spanien/barcelona/forum/2620.aspx/spanien/barcelona/forum/2620.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-04-30 15:36
dubbel...
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-04-30 15:27
@Pep.G "Can you believe this guy":
Den listan, den var hemskt... Det enda vi hade var Messi och han var skadad med. Eftersom Messi var skadad så var hela hela laget skadad. Nu har vi två spelare till som avlastar Messi iallafall. Tre med en Iniesta om han håller kvar samma form som mot Psg och Espanyol)... Jag är en av de som kritiserat Iniesta så hårt så att visa började kampanja här inne att ta fram en ny regeln, "Paragraf # Inte kritisera Iniesta " De höll på att nästan få genom det, började svettas en hel del. Från ingenstans exploderade Iniesta i Psg matchen och fortsatte formen in i Espanyol matchen också. Om Iniesta håller kurvan uppåt hela vägen och inga skador kommer upp den här säsongen tror jag att vi klipper åtminstone två titlar. Tar inget för givet dock tills domarna har blåst av varje match i alla tävlingar
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
2015-04-30 15:15
Skillnaden mellan Messi och Cristiano..
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Liunil Masse
2015-04-30 15:07
Andresito Even outside the Pitch, Messi scores more than CR7.
Barcelona Pep.G "Can you believe this guy"
2015-04-30 15:03
Någon som kommer ihåg vår skadelista mot Bayern för två år sedan?
Barcelona Liunil Masse
2015-04-30 14:54
@WhoScored: Lionel Messi to Neymar: Is the best assist to goalscorer combination in Europe's top 5 leagues this season (8)
Barcelona Baha - Tres Amigos
2015-04-30 14:53
[QUOTE=enkos]Adidas har förberett ett avtal med Bayern som ger klubben 900 miljoner euro för 10 år.. Inget annat lag i Tyskland kommer att ha chans mot Bayern på ett bra tag framöver [/QUOTE] Det är fucking sjukt. Barca är nikes största varumärke och vi får 33 kr minus skatten 22,50 kr. LMAO.
2015-04-30 14:52
Flavia Jag minns också att han fick ta mycket skit för vad han sa från Madrid. Han visste att han var på väg ifrån Madrid sommaren 2014. Tror inte att han hade sagt något. För då hade El Penalty ringt blatter att driva honom ännu en reklam kampanj mot Ballon Dor!
2015-04-30 14:49
Idiotisk att dra till psg. Den enda spänningen du kommer känna där är att spela i cl. Franska ligan tar död på karriär. Alla som har stuckit till psg har gått ner sig flera nivåer. Det finns ingen motivation i franska ligan. Du spelar bara för pengarna och CL. Om Pogba nu drar dit är det en karriär misstag. Vem vill köpa ut honom från psg för 100 miljoner euro? Eller ännu värre sitta ut sitt kontrakt på 5 år för att röra sig mot Madrid eller Barca. De två klubbarna som alla drömmer om att spela för.
Barcelona Andresito
2015-04-30 14:17
Messi har gjort mål igen. Antonella är gravid och paret väntar sitt andra barn.
Barcelona Ali G
2015-04-30 14:04
Pogba ser ut och vara på väg till PSG. Tänk dig ett mittfält med Veratti och Pogba fy fan..
Barcelona Vampíro
2015-04-30 13:47
Barcelona have decided that midfielder Denis Suarez (21) will continue on loan at Sevilla next season, as was initially agreed. [md] 15 minuters inhopp varannan match verkar vara melodin.
Flavía
2015-04-30 13:23
@Baha - Tres Amigos:
Faktiskt så sade Di Maria att Leo Messi var utan tvekan världens bäste spelare i somras trots att den förstnämnde tillhörde Real Madrid vid det tillfället. Visserligen ett undantag men annars har du naturligtvis rätt i sak :) "Messi is the best in the world – there is no question about that." "When I am an old man I will tell my grandchildren bedtime stories about when I won the Champions League, hopefully when I won the World Cup, but most of all I will tell them that their grandfather used to play with Lionel Messi."
Barcelona enkos
2015-04-30 12:59
Adidas har förberett ett avtal med Bayern som ger klubben 900 miljoner euro för 10 år.. Inget annat lag i Tyskland kommer att ha chans mot Bayern på ett bra tag framöver
Barcelona BARCA-més que un club
2015-04-30 12:41
Aftonbladet är lika korrupta och äckliga som Real och Perez i spetsen.
Barcelona enkos
2015-04-30 11:57
@Flavía:

De har skrivit en idag .. det är bladet som behöver tid att tänka och granska innan de får publicera något mot Ronaldo och Real
2015-04-30 11:37
Alla spelare innan de drar till Madrid. Messi är världens bästa. Alla spelare när de väl är i Madrid. Ronaldo världens bästa. Alla spelare när de lämnar Madrid. Messi är världens bästa. True Story.
Barcelona Davids3
2015-04-30 10:57
Jag har tänkt på det att om kanske 50 år när Messi är en legend, så kommer alla prata om honom och få ångest att man inte upplevde honom, och de som har följt honom(vi) skryter om det. Tror ni inte att det finns någon jäkel någonstans som har sparat vartenda lilla material av honom, allt från träning till matcher, och sparat allt på en fet jävla hårddisk. Sedan om 50 år, kan man låsa in sig i ett mörkt rum i ett par månader och skruva tillbaks tiden 50 år :)
Barcelona Andresito
2015-04-30 10:52
[QUOTE=Smogen]Hur länge är Pogba borta? [/QUOTE] Det skulle göras tester idag för att se om han kan vara med. Han börjar träna med laget nästa vecka, tror att definitivt är med i returen iallafall.
Barcelona S.Eto'o
2015-04-30 10:51
Deulofeu Om jag minns rätt så skrevs det att det finns en liten möjlighet att han blir spelklar i retur matchen och inte i första semifinalen.
Barcelona Davids3
2015-04-30 10:51
@Frodo:

Även när någon av de inte är inblandad i målet så gör de tre en grupp-bamsekram. Man blir så glad att se :D
Barcelona Deulofeu
2015-04-30 10:10
Smogen det finns en liten chans att Pogba är tillbaka i första matchen har jag läst minns inte källa dock.
Barcelona Smogen
2015-04-30 09:04
Hur länge är Pogba borta?
Flavía
2015-04-30 08:55
@papillon:

Inte för att vara den men Atlético har som målsättning att säkra tredjeplatsen framför Valencia och kampen är inte riktigt helt avgjort än.

Sedan så förväntar jag mig inget annat än att Manzanares-klubben ger sitt yttersta mot oss även om de lyckas säkra direktkvalificeringen till CL, speciellt med Simeone i rodret.
Barcelona Gabriel
2015-04-30 08:42
B-Guden Såg Juventus igår och kan säga att Tevez är helt strålande. Real Madrid kommer att ha problem med honom. Men det märks att dem saknar Pogba. Har Tevez två bra dagar och förvaret sköter sig kan dem slå ut Real M!
Barcelona B-Guden
2015-04-30 08:36
@Flavía:

Nej då hade det skrivits om att den spelaren måste lämna barca för messi är sur
Flavía
2015-04-30 08:30
Otippat att Real-bladet inte har nämnt ett enda ord om Ronaldos vidriga reaktion efter att Arbeloa gjorde målet..... Undrar om det hade varit samma sak om Messi var den som ilsket sparkade bollen i mål efter att en lagkamrat har gjort mål? Skulle nog inte tro det.
Barcelona papillon
2015-04-30 08:11
Atletico verkar ha säkrat 2a platsen så de bör väl förhoppningsvis inte behöva gå all-in mot Barca?

Har fått en känsla av att Atletico fans i Sverige hellre ser Barca förlora än real madrid.
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona B-Guden
2015-04-30 07:57
Alltså jag har inte sett en enda Italiensk match den här säsongen, kan nån berätta för mig om hur stora chanser Juventus har att slå ut Real ?
Barcelona Ali G
2015-04-30 02:57
Annons: