/spanien/barcelona/forum/26179.aspx/spanien/barcelona/forum/26179.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Malaga Jocke
2004-01-04 20:37
Tråkigt att vara Barcafan just nu, men nått mål får vi nog in. Rustu spelar nog sin sista match för Barcelona idag skulle jag tro, en tabbe och det blir mål, en andra tabbe och det blir nästan mål, en tredje tabbe och han står inne i mål med bollen men som tur var så dömde domaren ej mål. Kom igen nu Rikjard, ställ dig upp och styr spelarna lite så vi kan får igång spelet.
Real Madrid Rille
2003-12-07 01:03
ZonD, har du hört rykten om att domaren kommer från Madrid? Var det inte så att den jäviga Peter Antoine även kallad tysken sa det i studion?
Real Madrid Rille
ZonD, har du hört rykten om att domaren kommer från Madrid? Var det inte så att den jäviga Peter Antoine även kallad tysken sa det i studion?
Barcelona Barca_for_life
2004-01-04 21:38
RUSTU SUGER!!!!!!!!!!!!! o vad gör rikjaard Sergio istelet för saviola han e SÄMTS bara för att han va bra mot ecvador skammigt
Barcelona Tomasz
2004-01-04 18:32
Startelvan enligt Sport:

Rustu
Reiziger
Puyol
Márquez
Van Bronckhorst
Xavi
Cocu
Iniesta
Ronaldinho
Luis Enrique
Sergio García
Real Madrid Rille
Real Madrid Rille
Barcelona Barca_for_life
2004-01-06 10:02
en sak ska jag ändra
rustu ska stå han hade bara en oturs dag

----------------Rustu--------------
Gabri-Puyol[c]-Marquez-van Bronckhorst
-----------------Xavi----------------
Quaresma----------------------Enrique
--------------Ronaldinho------------
----------Kluivert---Saviola--------
Barcelona Juan Román Riquelme
2004-01-13 21:29
I'm back, tyvärr. Kom "hem" hemifrån (Argentina).
Jag ska i allafall glädja mig åt våran 3-0 vinst över Zaragoza och en förhoppningsvist lyckad värvning av kämpen Davids. En annan sak jag är nöjd med, för tillfället är Rikjard. Jag vill fortfarande att han ska gå, men att han gett utrymme åt Sergio Garcia och Iniesta är mer än rätt. Och att han gav Rüstü en andra chans (efter Celta matchen) var lika rätt som att peta honom efter förlusten mot Santander.
En annan sak jag inte kan vara mer än lycklig för är att jag i Argentina fick tag på en boll signerad av skälvaste Maradona!
Barcelona Barca_91
2004-01-06 10:49
Om Davids kan komma gratis så är det VÄLDIGT bra,okej han är holländare,men nästa säsong har hälften av alla holländare lämnat klubben.Så då har vi en mittfältare som nästan aldrig tappar bollen.Och en bra forward är väl Henrik Larsson OM han nu skulle komma till klubben,Barca har ju sagt att dom är ute efter honom.Hans kontrakt med Celtic går ut i sommar och han har att han ska flytta från Celtic.Förresten vet nån hur mycket pengar man får om man vinner en match i Champions League?
Barcelona Andreas
2004-01-06 11:22
Tompa//

Det var jag som skrev att jag gärna ville se Capello som tränare för Barcelona. Men det är nog inte särskilt troligt inom den närmsta framtiden.

Hur som helst så måste Rijkaard bort. Även Laporta måste inse det snart.
Barcelona Tompa
2004-01-06 10:55
"Jag fruktar nämlingen att Rüstü får tillbaka självförtroendet så länge sopan till tränare sitter kvar".

Blev visst lite fel där ser jag. Menar givetvis att Rüstü inte får tillbaka självförtroendet så länge Rijkaard är kvar.

Barcelona Andreas
2004-01-06 11:22
Tompa//

Det var jag som skrev att jag gärna ville se Capello som tränare för Barcelona. Men det är nog inte särskilt troligt inom den närmsta framtiden.

Hur som helst så måste Rijkaard bort. Även Laporta måste inse det snart.
Barcelona Tompa
2004-01-06 10:55
"Jag fruktar nämlingen att Rüstü får tillbaka självförtroendet så länge sopan till tränare sitter kvar".

Blev visst lite fel där ser jag. Menar givetvis att Rüstü inte får tillbaka självförtroendet så länge Rijkaard är kvar.

Barcelona Andreas
2004-01-06 09:55
Nu är väl alla överrens om att Rijkaard inte på långa vägar håller måttet för att träna en klubb som Barça. Vi behöver en tränare med erfarenhet och rutin. Gärna lite titlar under bältet också. Inte Cúper då hans spelstil och Barças identitet är som natt och dag. Jag säger Fabio Capello i Roma. Don Fabio har: mycket rutin, spelar en hyfsat rolig fotboll, han inger även respekt men framför allt han är en V-I-N-N-A-R-E! Inte bara i Italien utan även i Spanien. Men han lämnar knappast Roma mitt i säsongen och kanske inte till sommaren heller för den delen. Nä, Capello blir det nog inte även om det förmodligen skulle bli succé.
Barcelona Andreas
2004-01-06 09:55
Nu är väl alla överrens om att Rijkaard inte på långa vägar håller måttet för att träna en klubb som Barça. Vi behöver en tränare med erfarenhet och rutin. Gärna lite titlar under bältet också. Inte Cúper då hans spelstil och Barças identitet är som natt och dag. Jag säger Fabio Capello i Roma. Don Fabio har: mycket rutin, spelar en hyfsat rolig fotboll, han inger även respekt men framför allt han är en V-I-N-N-A-R-E! Inte bara i Italien utan även i Spanien. Men han lämnar knappast Roma mitt i säsongen och kanske inte till sommaren heller för den delen. Nä, Capello blir det nog inte även om det förmodligen skulle bli succé.
Barcelona marcus_keta
2004-01-06 13:45
cengis ... vi hade en sådan röstning för ett tag sedan.. det slutade med att att rijkaard skulle lämna enligt fansen.om 2 matcher lämnar han om vi förlorar..

sen mr Barcelona.. visst skulle de vara en väldigt bra uppstälning men de skulle sluta med att försvaret skulle läcka... Xavi o iniesta klarar inte den pos själv....
Spanien edge
2003-12-06 23:38
Jag lider med er Barca fans.. Ni skulle minst haft ett X denna match. Riktigt bra andra halvlek. Synd att domren är så petig.. Förstår lite av matchen..
Barcelona JulianCasablancas
2004-01-05 19:43
----------------Valdes--------------
Gabri-Puyol(c)-Marquez-van Bronckhorst
Ifall Barcelona spelar så här kommer vi att börja plocka poäng. Kanske lite offensivt mittfält, men Barcelona ska ju ändå spela offensivt och underhållande.

Spanien edge
2003-12-06 23:38
Jag lider med er Barca fans.. Ni skulle minst haft ett X denna match. Riktigt bra andra halvlek. Synd att domren är så petig.. Förstår lite av matchen..
Barcelona Barca_for_life
2004-01-06 09:56
Om vi losar mot Zaragoza som kommer jag fan svimma asså det går inte att losa mot ett sånt amatör lag aboooooooo om vi losar jag kommer fan dööööööööööööööööööööööööö

o det e hemaplan
Real Sociedad cengis
2004-01-06 03:09
Vem är han Rijkaards att hans ska skrika på våran gubbar, Han skriker ått alla för uttom Klueivert så klart är Dom kusiner, Håppas Styrelsen skriker ått Rijkaards) så attt han kan hålla Flabben med nävven, inan nån bryter hans skäfft!!!!!!!

sluta klagga på Rustu är ni snälla, han är ju bara en målvakt,

rustu ska stå i mållet . slut
Real Sociedad cengis
2004-01-06 03:01
Ja men jag tycker sund att rustu gör så där, men dett kan händra många andra målvackter,,,,,,,,

Jag är arg att barca fansen ska vara arg på rustu men jag håppas att han skärper sig,

ni vett inte hur mycket kärlek han har för Barcelona Rustu!!! Han nobbar många turkiska & andra eu lag, han säger ändå om jag inte får shans allas jag kommer att stana i Barca, Denna kärleken Kan bara spanijurer barca fans fatta men inte vi som är så långt från Barcelona,,,,,

Håppas Rustu skärper sig,,, med vinnst alla matcher som är kvar forzza Barca!!!!!
Barcelona Barca_for_life
2004-01-06 09:59
Julian håller med dig dena lag uppstalingen ska barca spela med

----------------Valdes--------------
Gabri-Puyol(c)-Marquez-van Bronckhorst
Barcelona juanito
2004-01-05 21:25
Nåt pressmeddelande som aviserar Rijkaards avgång kan vi nog glömma. Laporta fortsätter inte helt oväntat på samma linje och säger att Rijkaard har hans fulla förtroende. Den här säsongen har alla förutsättningar för att bli värre än föregående eftersom Laporta tyvärr kommer att ha mer tålamod med Rijkaard än vad Gaspart hade med van Gaalen.
Barcelona Bopi
2003-12-07 15:40
BARCA BLOD: ..inget specielt...men det va Beckham å Zizu han (Saviola) tunnlade!!..+ jag tycker doman va för HÅRD mot oss....kolla bara Motta fick 2 armbågar å en stämpling...han fick frispark mot sig...när han fick armbågarna..!!!...=|..vad säger du om det?
Real Madrid Dani
2004-01-05 21:35
Nån som tänkt på hur Rijkaard verkligen mobbar vissa spelare? När Rüstü gjorde sin Rembrandt mot Celta, stod holländaren upp och skällde ut honom enligt noter... Likaså igår när Sergio för en gångs skull fick spela. En bit in i andra halvlek började Rijkaard gapa åt honom. Är det sådant han tror ska ingjuta mod och självförtroende i spelarna.

Jämför detta med van Bronckhorst. Killen har inte många rätt hittills, men har Rijkaards fulla förtroende match efter match... Måhända p.g.a. att det står Nederlands i passet...
Barcelona Dani
2004-01-05 21:35
Nån som tänkt på hur Rijkaard verkligen mobbar vissa spelare? När Rüstü gjorde sin Rembrandt mot Celta, stod holländaren upp och skällde ut honom enligt noter... Likaså igår när Sergio för en gångs skull fick spela. En bit in i andra halvlek började Rijkaard gapa åt honom. Är det sådant han tror ska ingjuta mod och självförtroende i spelarna.

Jämför detta med van Bronckhorst. Killen har inte många rätt hittills, men har Rijkaards fulla förtroende match efter match... Måhända p.g.a. att det står Nederlands i passet...
Barcelona Barçolog
2003-12-07 13:34
Vi ska inte klaga på domaren, han fick säkert sin familj bortrövad eller så kommer han slippa betala skatt till staten nu när Real Spanien vann.
Barcelona Bopi
2003-12-07 15:44
puyol....vilken spelare...När Ronaldo skulle dribbla för bi...Puyol bara kollade på honom..när han gjorde sina grejer!!....men sen tog han bollen när ronaldo gick åt sidan!!!han gick inte på någon fint...TACKA Puyol för vårt försvar!!!!TACK
Annons: