/spanien/barcelona/forum/26174.aspx/spanien/barcelona/forum/26174.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Sociedad cengis
2004-01-17 00:20
Rustu ska stå i målet

Reijard måste vara,,:Pp är dum i huvudet
Han har sagt att rustu ska bårt eftersom att rustu inte kan spanska + vi sliper betala tolkarna uhhhhh på dig reijkard,

vad van är dett med idioten reijkard varför kastar han inte kueivert ju dom är kusiner, han bryr sig om sitt blodd, fresten när ska reijkard bårt
Real Madrid Ronnie
2004-01-17 03:23
Angående Henke så skulle jag inte ha något emot att ha honom i klubben han är en pålitlig målskytt som alltid jobbar för laget. Dessutom är han grattis och vi kan behöva lite bredd om Kluiver och Overmars säljs till sommarn vilket är ganska troligt, nu är ju Henke inte nått framtidslöfte utan en rutinerad målskytt. Tror att han kan passa in bra i Spanien; han har styrka i kroppen och snabbheten även om den inte är var den var, spelsinnet och kämparglöd.
Barcelona Ronnie
2004-01-17 03:23
Angående Henke så skulle jag inte ha något emot att ha honom i klubben han är en pålitlig målskytt som alltid jobbar för laget. Dessutom är han grattis och vi kan behöva lite bredd om Kluiver och Overmars säljs till sommarn vilket är ganska troligt, nu är ju Henke inte nått framtidslöfte utan en rutinerad målskytt. Tror att han kan passa in bra i Spanien; han har styrka i kroppen och snabbheten även om den inte är var den var, spelsinnet och kämparglöd.
Barcelona Barça-fan
2004-01-17 00:40
Alx, jag har hört samtliga namn ;)
Barcelona Alx
2004-01-16 21:13
NEJ! Valdés är förkyld och kan inte spela mot Bilbao. Jorquera har såklart tagits ut till truppen, men det troliga är att Rüstü får spela vilket innebär problem. Vem ska Rijkaard bänka för att få in Rüstü i truppen? Marquez som växer in i rollen som stabil mittback? Saviola som gjorde en lysande match mot Levante och dessutom har gjort mål de senaste matcherna? Ronaldinho? Vem det än blir som får lämna plats åt Rüstü så kommer frånvaron att vara kännbar. Sedan har vi det där med Rüstüs tavlor... aj aj aj!
Real Madrid Dani
2004-01-19 12:10
Charlie K.
Här t.ex.
Barcelona Dani
2004-01-19 12:10
Charlie K.
Här t.ex.
Real Madrid Ronnie
2004-01-16 22:23
Barca_91 det står det ju inte...

Drömlottning i cupen, vi möter Zaragoza och Real fick Valencia.
Tror på Robinho i framtide, synd bara att hans prislapp är så hög som den är.
Barcelona Ronnie
2004-01-16 22:23
Barca_91 det står det ju inte...

Drömlottning i cupen, vi möter Zaragoza och Real fick Valencia.
Tror på Robinho i framtide, synd bara att hans prislapp är så hög som den är.
Real Madrid Dani
2004-01-19 21:57
Kom Rüstü verkligen gratis??? Jag har fått för mig att han kostade runt 80 Mkr

Sedan Motta som back... Har han spelat där förut??? Jag har i så fall missat det...
Barcelona marcus_keta
2004-01-16 22:43
hehe xavi du e ball:D..

jag tror inte rijkaart vågar bänka rustu... marques kommer nog sitta på bänken. men hur ska vi då spela? jag tror att vi kommer spelar såhär

Oscar López-cocu-mario-van B

sjukt dåligt försvar... och vi har två på skadelistan :S detta e aldeles för dåligt..!

Barcelona Dani
2004-01-19 21:57
Kom Rüstü verkligen gratis??? Jag har fått för mig att han kostade runt 80 Mkr

Sedan Motta som back... Har han spelat där förut??? Jag har i så fall missat det...
Real Madrid Ronnie
2004-01-16 19:26
Juan Román Riquelme,

Du har bara 10 man i din uppställning...
Barcelona Ronnie
2004-01-16 19:26
Juan Román Riquelme,

Du har bara 10 man i din uppställning...
Barcelona Barça-fan
2004-01-27 14:02
på mitten alltså
Barcelona Alx
2004-01-16 21:41
Barca_91: Tror du att det räcker att "prata" om tabbarna för att de ska försvinna? Skulle Larsson och Robinho konkurrera om samma plats? Larsson är en anfallare och Robinho en offensiv mittfältare.

Visst är Robinho en bra fotbollsspelare, men jag tycker personligen att Diego är bättre.

Vissa är förskräckta över att Larsson kan tänkas vara på väg till Barcelona, men vad är det för fel på honom? Barcelona har så många brister att det är helt omöjligt att förstärka allt till sommaren, då är Larsson ett bra alternativ. Han är gratis och erfaren. Det behövs verkligen eftersom Cocu, Luis Enrique och Overmars troligen försvinner efter sommaren. Det är tre av våra äldsta spelare. Vem ska bidra med rutin? Är Larsson en världsspelare? Inte i min mening. Han är inte riktigt i klass med Trezeguet, Ronaldo mfl.

Sedan så undrar jag om Chelsea ens är intresserade av 1/3 av alla spelare som de påstås vara vilja köpa...
Barcelona Barca_91
2004-01-16 21:25
Alx:Jag tror Reijkaard har pratat med Rustu om tabbarna men jag tror att han inte kommer göra såna tabbar på ett bra tag nu.
Jocke:Ifall Barca skulle köpa Robinho skulle vi sälja "Ronnie" för att få pengar...men man vet aldrig personligen vill jag ha kvar "Ronnie" eftersom han kan Europeisk fotboll det kan inte Robinho.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-01-16 20:11
Det som talar för att det blir Barcelona för vieri är att han kan språket, dock vet jag inte om jag hoppas att han kommer, en tjurskalle av sällan skådat slag
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-01-16 20:11
Det som talar för att det blir Barcelona för vieri är att han kan språket, dock vet jag inte om jag hoppas att han kommer, en tjurskalle av sällan skådat slag
Barcelona Jocke
2004-01-16 21:16
En intressant artikel om Robinho och som ni kan läsa i artikeln så är Chealse intresserade av Ronaldinho...
Malaga Jocke
2004-01-16 21:16
En intressant artikel om Robinho och som ni kan läsa i artikeln så är Chealse intresserade av Ronaldinho...
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-01-19 16:37
Xavi:
håller i stort med om din framtidsteori. (kanske lite väl optimistisk angående prislappen på holländarna)
Annars håller jag fullkomligt med om vilka platser som ska förstärkas och hur vi ska spela.
Jag vill ha en tremannakedja men är lite osäker på om Saviola pallar o spela till höger,(annars kan spelarna flyttas runt ibland innan vi vet(men tex Quaresma till höger o saviola i mitten)

Angående mittfältarnen så hoppas jag att en ny inhandlas.(om inte davids gör succe)
Gärna en albelda eller en Emerson.

Den plats vi skulle kunna spara pengar på är vänsterbacken. Vore kul o se navarro där; med uppbackning av ytterligare canteraspelare(+motta)

En mittback och en anfallare ska vi kunna handla för dyra pengar o då jävlar.

Vi har sedan en drös spelare som kan bli vår framtid(dock på bänken denna säsongen) motta quaresma mfl.

Real Madrid Real-Barca
2004-01-16 18:55
Grabbar e det nån som vet var man kan köpa världens mest finaste mål.. typ 10 dem bästa
ha de gött....
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-01-19 16:37
Xavi:
håller i stort med om din framtidsteori. (kanske lite väl optimistisk angående prislappen på holländarna)
Annars håller jag fullkomligt med om vilka platser som ska förstärkas och hur vi ska spela.
Jag vill ha en tremannakedja men är lite osäker på om Saviola pallar o spela till höger,(annars kan spelarna flyttas runt ibland innan vi vet(men tex Quaresma till höger o saviola i mitten)

Angående mittfältarnen så hoppas jag att en ny inhandlas.(om inte davids gör succe)
Gärna en albelda eller en Emerson.

Den plats vi skulle kunna spara pengar på är vänsterbacken. Vore kul o se navarro där; med uppbackning av ytterligare canteraspelare(+motta)

En mittback och en anfallare ska vi kunna handla för dyra pengar o då jävlar.

Vi har sedan en drös spelare som kan bli vår framtid(dock på bänken denna säsongen) motta quaresma mfl.

Barcelona Barca_91
2004-01-16 15:33
Jaaa va skönt vi möter Zaragoza i cupen!
Alla matcher:
Valencia-Real Madrid
Barcelona-Real Zaragoza
Sevilla-Atletico Madrid
Alaves-Celta Vigo

Alaves Celta Vigo.
Real Madrid Dani
2004-01-16 15:28
Ett till Rijkaard-citat angående Henke Larsson... Hoppas Expressen har fel (som vanligt)!
Barcelona Barca_91
2004-01-16 11:06
Några bra saker som har hänt den senaste tiden:
1.Vi gör mål...
2.Davids...
3.Det går bra i cupen...
4.Rustu på bänken;)...
Några dåliga saker:
1.Puyol är skadad...
2.Reijkaard är kvar...
Sen kommer jag inte på nåt mer...
Men jag har börjat gilla Reijkaard lite mer den senaste tiden...vet inte varför kanske för att vi gör mål och vinner...
Imorrn vinner vi med 3-0 igen...
Forza Barca!
Barcelona Dani
2004-01-16 15:28
Ett till Rijkaard-citat angående Henke Larsson... Hoppas Expressen har fel (som vanligt)!
Valencia yohan
2004-01-16 13:20
Hmm är Robinho på väg till er? Förstår inte riktigt vad det står på AS.. nån som vet något mer om detta?
Barcelona Juan Román Riquelme
2004-01-16 15:52
Dani;

Att domarnivån i La primiera är låg kan jag inte annat än att hålla med om, och att dom antagligen fått sin domarlicens i Kellogspaketen tror jag att de flesta kan hålla med om. i Españolmatchen var inte domaren mot oss, han var helt enkelt usel!

Juanito;

Varför Chelsea skulle sno Ronaldinho fårstår jag inte, (verkar vara en bra anledning att köpa honom) men om det skulle hända skulle Robinho vara en bra lösning på problemet. Själv tycker jag Carlos Tevez är strået vassare.

Vad tror ni om matchen mot Athletic Bilbao i helgen? Att vi kommer få problem är det nog inget snack om, pratar framförallt om försvaret. Puyol och Reizeger borta, jag är inte allt för optimistisk mot mathcen, men vi får väl hoppas på att Reikjard sköter det åt oss (om ni känner er lugnare nu, vilket jag tvivlar). Iniesta som spelat mycket bra den senaste tiden, finner vi även han på skadelistan. Kluivert, som börjat gjort mål samt sin landsmad Overmars är det fråge tecken på om dom kan starta. Många skador på viktiga spelare, men ett gyllene tillfälle för Rikjard att visa vad han gå för.

Laguppställning?

-----------------Valdes-------------------
----------Marquez-------Cocu--------------
-O.Lopez?--------------------v.Bronchorst-
------------------Xavi--------------------
-Quaresma------Ronaldinho-----Luis Garcia-
----------------Saviola-------------------

Nu när Puyol och Reizeger är frånvarande får väl äntligen Rafa Marquez chansen från start brevid Cocu. Oscar Lopez är enda alternativet på högerbacksplatsen, han kanske får starta. Skulle inte förvåna mig om Reikjard slängde in en halvskadad Kluivert eller Sergio Garcia istället för Saviola och kanske lägga in Overmars och Luis Enrique på någon av kanterna. Skulle knappast förvåna mig om Santamaria fick spela...

Vi vinner?
Annons: