/spanien/barcelona/forum/26164.aspx/spanien/barcelona/forum/26164.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Malaga Juanito
2003-12-03 20:17
Hmm.. är detta ett skämt? 2-0..
Barcelona Juanito
Hmm.. är detta ett skämt? 2-0..
Barcelona Barçolog
2003-12-03 23:41
Juanito: Jag tror holländarna kommer döpa om Camp nou till Lager nou om majoritet får bestämma...
Barcelona Riquelme 10
2-0... 2- j*vla 0! Vad lycklig jag är...
Barcelona Bopi
2003-12-03 21:30
asså NU MÅSTE man göra någon me laget....det går inte...1 ta bort Rejkard!!!(eller hur fan han stavas!!)..nu e det ju Rustus Chans!!
Barcelona Riquelme 10
2003-12-03 21:40
Kul att Gerard fick näta, men till vilken nytta? Vi ligger för fan under med 4-1 mot Malaga!

Andate a la mierda, Rikjard
Barcelona Riquelme 10
2003-12-03 21:26
Salva 3-0.... Det är fan inte sant.
Barcelona juanito
2003-12-21 01:05
PUYOL: Både Van Gaal och Rijkaard har prövat att använda Saviola som nån typ av offensiv mittfältare. Det har ALDRIG fungerat bra. Att ha honom på den positionen är ungefär lika smart som att spela med Kluivert som offensiv mittfältare.
Barcelona Riquelme 10
2003-12-03 21:04
Juanito;

Vad kan man säga? Hela Barca förtjänar inte bättre än en rostig bubbla...
Men, men, man får väl vara optimistisk och hoppas på det bästa... Andra halvlek började nyss! Ett tidigt mål skulle inte sitta fel... Våran ända lilla chans... Ta vara på den!
Barcelona juanito
2003-12-18 20:23
Om vi nu värvar en icke-europëe så är det bättre att köpa/låna någon som spelar i Europa just nu. Barças värvningspolitik dom senaste åren har visat vilka problem som kan uppstå om man värvar spelare direkt från Sydamerika. Dom behöver tid för att vänja sig vid europeisk fotboll (och kultur). Vi behöver någon som kan vara skillnaden direkt, som Ronaldinho.. ingen Robinho som visserligen är jävligt talangfull men som kanske blir den där avgörande spelaren först om några år. Det är stor risk att spelare som Tevez, Luis Fabiano, Cavenaghi eller Alex skulle gå samma öde till mötes som Riquelme, Rochemback, Geovanni eller Saviola om dom värvades. (Den sistnämnda har dock visat tendenser på att han snart utvecklas till en riktig superstjärna men två hollänska tränare har satt käppar i hjulen.)

Det är bättre att värva en spelare som Adriano som varit ett tag i Europa och faktiskt bevisat att han klarar av att göra riktigt bra ifrån sig på den allra högsta nivån.
Barcelona Barçolog
2003-12-03 23:18
Tyvärr, Guardiola är inte aktiv i Holland så han kommer inet till barça...
För Barças styrelse finns det bara två ligor i denna värld, spanska och hollänska. Det är dags för dom att inse att Hollänska ligan inte är lösningen på våra problem.

Barcelona: Språk= spanska-10% katalanska-20% hollänska-70%
Atlético Barcelona Grek
2003-12-20 19:15
uppställningen mot celta de vigo: - Rüstü --- Gabri puyol reizeger G.V.B --- xavi gerard ---overmars ronaldinho L.garcía --- kluivert
Atlético Barcelona Grek
uppställningen mot celta de vigo: - Rüstü --- Gabri puyol reizeger G.V.B --- xavi gerard ---overmars ronaldinho L.garcía --- kluivert
Atlético Barcelona Grek
Barcelona Barçolog
2003-12-04 12:09
Dom flesta här inne tycker att det är holländarnas fel att det går dåligt för Barça, så tyckte även jag, men det börja likna Tyskland under ledning av Hitler här inne. Hitler tyckte att Tysklands dåliga ekonomi berodde på judarna. Nu menar jag inte att vi är nazister här inne, men vi ska inte skylla ALLT på holländarna.

Barcelona Barca_91
2003-12-21 01:10
Haha tror du Celta vinner över Barca på Camp Nou när Barca har
1Ronaldinhio tillbaka
2Kluivert som hittar målet
3Rustu i mål
4Overmars som har hittat formen
5Puyol i backlinjen
6Runt 60000 på läktarna
Och du borde hålla dej till ert egna lilla forum!
Forza Barca!
Barcelona BARCA BLOD
2003-12-18 21:04
varför söker vi spelare så långt ifrån när det egentligen finns klass spelare nära oss. ex. leque eller pandiani, de är duktiga lirare ett klubb bytte skulle betyda en kick för de. de skulle göra det bättre ifrån sig i barcas dräkt desutom är den sistnämde katalan.. tristan,reyes, delrey alla de e grymma!??
Atlético Barcelona Grek
2003-12-18 17:25
asså min pappa e reporter men han e sjuk och vill vet om barca
Atlético Barcelona Grek
Atlético Barcelona Grek
Barcelona Mr. Barcelona
2003-12-18 17:21
Raijkaard var inte så njöd med Luis Garcia, Quaresma och Saviolas insatts trots att de spelade bra. förstnämda spelade bra och Saviola gjorde ett mål och alla tre fick ganska bra betyg från El Mundo Deprotivo.

Er det så att han försöker att skylla på de så att han skulle kunna peta de i nästa match oh spela med Reiziger, Kluivert och Overmars från start nästa match. Overmars i för sig spelade bra men andå, alla har sina ljusa dagar och Overmars är en spelare som spelar bra några veckor sen börjar han att suga..

Tack å lov att Cocu är avstängd nästa match....
Barcelona juanito
2004-03-05 15:28
En liten parantes..
Cocu är ju den spelare som spelat mest matcher för Barcelona (193 matcher) av alla utländska spelare. Ändå har han "bara" vunnit en pokal med klubben (ligan debutåret 1998).
Barcelona Barca_91
2003-12-20 19:04
Jag kommer igåg förr i tiden i ligan när ett lag kom till Camp Nou var dom så rädda så dom kissade på sig.Men nu kommer alla lag in och har värsta självförtroende,jag tycker Barca har tappat respekten i fotbollsvärlden det är nog p.g.a av att vi inte vunnit nått på en lång tid nu.Vi borde iaf vinna Copa del Rey o Uefa Cupen och så tar vi en plats i Champions League,så höjer vi respekten lite grann!
Barcelona BARCA BLOD
2003-12-18 19:42
grabar vad sägs om alex i cruzeiro som gjort 29 mål och 60 asister?
det är många klubbar som är med i spelet om att få honom, barca komme gå utt som vinnare om de ger in sig i leken..??
Barcelona Alx
2003-12-18 16:38
Jairzinho: Du har så rätt så! För det första så skyller jag Ronaldinhos skada på Rijkaard till att börja med. Ronaldinho hade besvär men spelade ändå samtliga matcher fram till skadan, även matcher som var "avgjorda". För det andra är Rijkaard en ynklig stackare. Jag tror att hans brist på "cojones" gör att han inte vågar ta ut några spelare förrän 90:e minuten (som i matchen mot Espanyol).
Spanien martin77
2003-12-20 13:29
Är det någon här som vet vad låten som spelas i samband med att spelarna gör entre på Camp Nou heter? Gärna också en ev länk där man kan lyssa / ladda ner.
Barcelona Barca_91
2003-12-20 13:50
Den låten heter Tot el camp du kan lyssna på den och sjunga med om du vill på http://www.cml.nu/penyasuecia/penya/himno.shtml
Barcelona Johan Cruyff
2003-12-19 23:22
Barca_91; Varför säger du "Mas que un club" när det är "Mes que un club", det är på katalanska inte den spanska versionen......

Adeu
Celta Vigo SUPER-C
2003-12-21 01:01
Celta Vigo kommer vinna över ett Barca som senste tiden inte vet hur de ska spela.
CELTA har fått ordning på sitt spel något och vill avsluta året med en super seger, Celta spelar också 4-2-3-1, och visst vinner Celta på camp nou, barca är inte längre det de har varit och det gynnar Celta, Celta är inte rädda för något lag, ja inte ens Milan, xdd

Hala Celta, tips 1-2 (jesulinho,milosevic
Barcelona Tomasz
2003-12-20 21:19
Trez bestämmer ganska mycket själv vad han vill göra. Juve har gett han löften om löneförhöjning men inte infriat dessa, tiden har gått och efter säsongen är det bara 1 år kvar på spelarens kontrakt. Möter Juve inte hans lönekrav lär han blir såld, annars riskerar de låta han gå gratis när kontraktet går ut.
Annons: