/spanien/barcelona/forum/26162.aspx/spanien/barcelona/forum/26162.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona JAG
2004-01-10 02:27
Köpa loss Van Bronkshitis så klart! Finns det något värre?
Real Madrid ellet-
2004-01-09 22:30
Laporta har kommit överens med Juventus idag om Davids. Men allt är inte klart än övergången av lån. Utan Barca ska med komma överens med Davids.

Och komma överens med Davids gör dom ändå ganska lätt. Davids har sagt med att han ville lämna Juve så fort som möjligt.

Davids är en kämpespelare. Men Juve valde istället satsa på Appiah som är en framtidsman kan man säga.

Jag själv tror att Davids skulle ge lite styrka och med sin agressiva spel kan han mycket väl bidra med nåt.

Kan man kalla Barca för hollandkoloni? Skojar gör jag bara så ni vet.

Hala Madrid!
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-01-09 19:55
förövrigt skulle jag nog placera Zanden på högern dani.
Real Madrid Dani
2004-01-09 19:50
Jag har ett kanonlag som jag tycker att Barca borde spela med, det behövs några värvningar bara:

---------------Hesp
Reiziger-Bogarde-van Wonderen-van Bronckhorst
----------Cocu-------Davids
Jordi--------------------------Overmars
-------Kluivert------van Hooijdonk

Tränare: Rijkaard, van Gaal och Gullit

Kommentar: Hesp, Bogarde och Jordi har redans representerat Barca, och borde gå att locka till sig... van Wonderen är 35 och bör bli billig, van Hooijdonk är nog den som skulle kosta mest...

Med detta kanonlag kan Barca omöjligt misslyckas!
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-01-09 19:16
ni behöver bara kunna engelska jag tror det står här.
Barcelona Dani
2004-01-09 19:50
Jag har ett kanonlag som jag tycker att Barca borde spela med, det behövs några värvningar bara:

---------------Hesp
Reiziger-Bogarde-van Wonderen-van Bronckhorst
----------Cocu-------Davids
Jordi--------------------------Overmars
-------Kluivert------van Hooijdonk

Tränare: Rijkaard, van Gaal och Gullit

Kommentar: Hesp, Bogarde och Jordi har redans representerat Barca, och borde gå att locka till sig... van Wonderen är 35 och bör bli billig, van Hooijdonk är nog den som skulle kosta mest...

Med detta kanonlag kan Barca omöjligt misslyckas!
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-01-09 19:16
ni behöver bara kunna engelska jag tror det står här.
Barcelona Barca Barca
2003-12-22 21:11
www.soccerage.com

Läste nyss att Emmerson vill lämna i Januari. Han är nåt för oss verkilgen. För Barca behöver en grovjobbare som tar jobbet hemåt och vinner bollar.

Eller vad tycker ni???
Barcelona Xavi
2003-12-18 21:35
Barca
Barcelona Barca Barca
2003-12-22 21:11
www.soccerage.com

Läste nyss att Emmerson vill lämna i Januari. Han är nåt för oss verkilgen. För Barca behöver en grovjobbare som tar jobbet hemåt och vinner bollar.

Eller vad tycker ni???
Barcelona Izquierda
2003-12-18 20:45
Torres har skrivit på nytt kontrakt med Madrid, och Trezeguet verkar vara på glid till Chelskij. Vi kan inte konkurrera med ryssens plånbok, det är nog tyvärr bara att inse.
Vi får väl nöja oss med Hasselbaink. Hemska tanke.
Barcelona Johan Cruyff
2003-12-10 21:08
Juan Roman Riquelme; Så sa han(Ayala) också om Chelsea och Real........

Tycker förövrigt folk bör kunna skriva ordentligt här inne utan massa; !!!!!!!!!!! och stora BOKSTÄVER!

Adeu
Real Madrid raul the king
2003-12-22 11:13
barca_91 tror du verkligen inte att barca kommer att förlora någon av dom matcherna. som dom har spelat hittils iår så kommer dom kanske vinna hälften och tror inte dom har någon chans att ta mer än ett poäng mot våra rivaler at. madrid
Real Madrid raul the king
2003-12-22 11:13
barca_91 tror du verkligen inte att barca kommer att förlora någon av dom matcherna. som dom har spelat hittils iår så kommer dom kanske vinna hälften och tror inte dom har någon chans att ta mer än ett poäng mot våra rivaler at. madrid
Barcelona BARCA BLOD
2003-12-22 15:07
helt rätt josef gabriel, det är inte lika spänannde som för när real o barcas ska mötas. barcelona måste anpassa sig till utvecklingen i fotbollsvärlden, alla lag till o med nykomlingar har höga krav på sig.
sen det där med rolado glädjer mig som F#N, skönt att han gör mål, men det är fel lag han spelar i, vangal o gaspart är k#k sugare, jag blir så arg.
Barcelona BARCA BLOD
2003-12-22 13:59
patrik gjorde bra från sig, men styrelsen gjorde ändå rätt att bryta kontrakten, för han skulle nog inte orka med många matcher i rad. hur fan kan man ha gabri på höger kanten och overmars flytta till höger, helt sjukt killen kan knappt slå inläg med vänster hur f n ska han då slå med högern, han sprang förbi backen men sen stanna han upp för att slå in den med vänstern. cocu var helt osynlig, luis garcia som jag sagt tidigare är alldeles för seg, kluivert behöver jag inte komentera kan inte ens ta emot bollen, förut var han grymm på det men nu.
rustu får man sälja nu uppehållet, inte för att han varit dålig utan valdes är ung har varit bra och spanjor. desutom har rustu ingen eu pass..
Celta Vigo Celtavigo
2003-12-22 13:43
"Hur i hela helvete kunde Patrik få betyget dålig?? Jag var bara tvungen att fråga det, för det verkar helt otroligt!"

Jag förstår inte det heller.. Han var en av de få bra I barcelona...
Barcelona PUYOL=Hjärta
2003-12-22 13:29
AJAJ. Nu får det vara slut med misslyckanden. Varför har vi så svårt att göra mål?
Hade gärna haft Stoichkov som tränare. Då hade man sett på spelarna vad som sagts i omklädningsrummet. Jag är trött på Rikjaard svensk-attidyd som representeras av att han alltid skyller på tillfälligheter och säjer att vi var det bättre laget etc. Barca ska inte under några omständigheter kunna liknas vid ett svenskt landslag men nu ligger det fan nära. In med Stoichkov. Skit i om vi inte kommer 3 2 eller 1 men tillbaka till Barca med Hjärta. Är jävligt trörr på alla mjäkiga tränare inom fotbollen. Skulle inte förvåna mig om Roland Nilsson valde mellan Barca o Svenska landslaget.
Har ni förresten hört den gamla historien om en av Stoichkovs bravader på planen.
Stoichkov fick bollen på mittplan och sprang ner till sidlinjen. han lagkamrater kom rusande för att ge understöd. Från sidlinjen slog Stoichkov en värdelös passning i famnen på målvakten. Ögonblicket därefter kunde pupliken se Stoichkov skälla ut spelaren som var närmast honom. IDIOT VARFÖR VAR DU INTE DÄR?!!!!!
Felet var uppenbarligen hans men Hristo är Hristo.
Barcelona Barca_91
2003-12-22 14:53
Barca har bara tagit 10 av 27 poäng på hemmaplan d e väldigt dåligt dom har tagit dom har tagit mer poäng borta än hemma jag tycker Barca borde köpa ín eller låna en spelare som gör mål på sina chanser.

Ronaldo i Real Madrid va helt osynlig igår mot Mallorca men när han fick en chans gjorde han mål och andra gången fixade han en straff.Jag tycker Barca borde leta efter någon liknande honom!
Forza Barca!
Barcelona PUYOL=Hjärta
2003-12-22 13:29
AJAJ. Nu får det vara slut med misslyckanden. Varför har vi så svårt att göra mål?
Hade gärna haft Stoichkov som tränare. Då hade man sett på spelarna vad som sagts i omklädningsrummet. Jag är trött på Rikjaard svensk-attidyd som representeras av att han alltid skyller på tillfälligheter och säjer att vi var det bättre laget etc. Barca ska inte under några omständigheter kunna liknas vid ett svenskt landslag men nu ligger det fan nära. In med Stoichkov. Skit i om vi inte kommer 3 2 eller 1 men tillbaka till Barca med Hjärta. Är jävligt trörr på alla mjäkiga tränare inom fotbollen. Skulle inte förvåna mig om Roland Nilsson valde mellan Barca o Svenska landslaget.
Har ni förresten hört den gamla historien om en av Stoichkovs bravader på planen.
Stoichkov fick bollen på mittplan och sprang ner till sidlinjen. han lagkamrater kom rusande för att ge understöd. Från sidlinjen slog Stoichkov en värdelös passning i famnen på målvakten. Ögonblicket därefter kunde pupliken se Stoichkov skälla ut spelaren som var närmast honom. IDIOT VARFÖR VAR DU INTE DÄR?!!!!!
Felet var uppenbarligen hans men Hristo är Hristo.
Barcelona Johan Cruyff
2004-01-04 21:06
Det är bara att konstatera vi har ett jävla uselt lag. Till alla som påståt att Rüstu är en målvakt av högsta klass antingen så är ni blinda eller så har ni starka sympatier för Turkiet.

Dagens stora plus; Första halvlek av Iniesta och Sergio Garcia, mycket bra spel. Visade vilja och fint spel men behöver mer matcher för att utvecklas....

Dagens stora minus; Ronaldinho, försöker och försöker men helt uppenbart är att han försöker "showa" för mycket och göra sitt jobb för lite. Litar inte heller på sina medspelare och försöker dribbla av hela det andra laget. Racingsspelarna och Racingsfansen får även ett stort minus, Racingspelarna för att dom är så uselt "tränade" att dom får kramp varje gång Barcelona hade anfall, Fansen för deras håning av Rüstu och för att dom dröjde med att ge tillbaka bollarna bara för att förstöra Barcelona rytm i spelet. Förbundet agera!

Sist men inte minst för att våra spelare inte har någon stake, vad fan håller dom på med? Ingen i laget vågade skjuta utanför straffområdet, ingen hade vilja, inte tog tag i spelet, inget tog avsluten utan allt som vanligt så rullades bollen runt och meningslösa inlägg till Racings mittbackar.....

Rijkaard avgå!
Laporta avgå!
Barcelona Xavi
2004-01-11 18:52
Kanske
Valencia M.D
2004-01-04 21:26
Det är nog dags för Riijkaard att avgå!
Att skylla på dåligt spelarmaterial går inte, detta spelarmaterial duger gott för att kriga i toppen av ligan och spela bra fotboll i CL. Det såg vi inte minst förra året när Antic tagit över. Dock är det ett otroligt dåligt val av tränare från ledningen, så man kan fråga sig vilken kompetens de besitter? - Vem ska träna en av världens bästa och mäktigaste klubbar? -Varför inte ta en omeriterad holländare som inte lyckas göra stordåd med en endaste klubb som tränare. ;) Finns massvis med rutinerade och duktiga tränare, varför inte satsa på ngn av dom? tråkigt att veta att kapaciteten hos spelarna finns där, men kapaciteten hos tränaren att ta fram deras kunskaper är som bortblåsta. Ungefär som att man vet att calcio-lagen kan spela offensiv och bra fotboll men att de 99 ggr av 100 spelar defensiv. det är så att man börjar gråta. ;)

La Liga (fotboll är konst)
Atlético Barcelona Grek
2003-12-22 12:30
Ja tycker ronaldinho ska få mer passar och mer yta igår slarvade han med passningar och tribblingar de är nog skadan som värker vad tror ni :?.ronaldinho va ju otroligt bra mot ciudad murcia
Barcelona Barçolog
2004-01-11 17:59
Jag hoppas Davids kommer till Barça, men det kommer också betyda att ännu en holländare tar plats i startelvan istället för en spanjor. Men snart har vi mer Hollänska spelare än Hollands landslag!

Fattas bara att Barcelona blir Hollands Huvudstad...
Atlético Barcelona Grek
Ja tycker ronaldinho ska få mer passar och mer yta igår slarvade han med passningar och tribblingar de är nog skadan som värker vad tror ni :?.ronaldinho va ju otroligt bra mot ciudad murcia
Barcelona Bopi
2004-01-11 16:07
när börjar matchen idag?
Atlético Barcelona Grek
Barcelona Alx
2003-12-23 14:20
Zeinedine: Det är inte redaktionen som sätter betygen, det är "El Mundo Deportivo" (www.elmundodeportivo.es). Det anges av den anledningen alltid en källa till betygen.
Barcelona Der Afro
2004-01-11 19:55
Barca har spelat riktigt bra men även om vi (för en gångs skull) haft tur med domaren. Ronnie verkar heltänd.
Första straffen jag sett för Barca denna säsongen (men jag har inte sett alla matcher).

Spelar vi lika bra i andra så blir det ett par mål till!
Annons: