/spanien/barcelona/forum/26154.aspx/spanien/barcelona/forum/26154.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona FORZA BARCA!
2004-01-05 16:38
sparka rijkard o köp lite spelare med erfarenhet!
Barcelona Frazzé
2004-01-05 13:42
Jag har 3 alt. på en ny tränare...mitt första val är Bruno Metsu han som tog senegal till vm och tränar en saudiarbiskt lag som vinner ligan år efter år varför jag väljer han för han e en lugn tränare och en bra!...mitt 2 val är johan cruyff för de var då barca var ett stor lag senast!....3 val är han som tränar boca kan inte hans namn men vad jag har hört så är han en bra tränare!...sen skulle jag också srkiva upp några nya ny förvärv....

1.van buyten för vi behöver en bra huvudspelare
2.Evra i monaco en grym vänsterback
3.robinho/van der vaart vi ebhöver en ny vänsterspringare så
4.sen behöver vi klart en MÅL GÖRARE!...men de finns så många namn veri,trez,zlatan, M.M men jag har ett bra förslag luis fabiano i sau poulo som är en typ trez typ fast en anning bättre trycker jag iaf!....Forca barcA!!!...sparka rijkaard nu!!!!!!!!....laporta har för stort tålamod fan också!
Barcelona PUYOL=Hjärta
2003-12-31 09:13
ok för denna gången men allt som har sagts kan man sno
Barcelona PUYOL=Hjärta
2003-12-31 09:13
ok för denna gången men allt som har sagts kan man sno
Barcelona Barca Barca
2003-12-31 17:15
"Mutus dröm om att få dra över sig Barcas dräkt"

Jaja då får han la gå köpa en barca tröja den är nog inte så dyr för hans del 599 kr. hehe ne skoja

Det stog nånting om träanren Koeman på elmundodeportivo.es är det nån som vet nånting om det???
Barcelona Barca Barca
2003-12-31 17:15
"Mutus dröm om att få dra över sig Barcas dräkt"

Jaja då får han la gå köpa en barca tröja den är nog inte så dyr för hans del 599 kr. hehe ne skoja

Det stog nånting om träanren Koeman på elmundodeportivo.es är det nån som vet nånting om det???
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-01-05 11:47
Jag fattar inte att man tjatar om att värva vieri. Han är den sista som kan hjälpa oss om vi har kommit överens om att felet sitter i spelarnas huvuden. Vieri är en fantastisk spelare som kan göra mål men han är en tjurskalle av sällan skådat slag och det behöver vi inte. Skulle gärna se en Kahn i laget. Inte för att han är mindre tjurskalle, men han är en vinnarskalle av sällan skådat slag.
Ut med Riikjard förresten. Jag är dock lite orolig när jag får veta att vi har kontrakt med Koeman. Han kan vara mannen för oss men han kan även köra fast precis som Riikjard.
Dock hade jag gärna sett Stoichkov som hjälptränare och lite fler tuffingar i styrelsen.
Barcelona Mr. Barcelona
2003-12-31 16:23
Sergio Garcia, det är en spelare som vi Barca fans måste se fram emot. Var det nån som såg hans mål mot Ecuador? Hans andra mål alltså.. den var fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin.. Hoppas att han får chansen mot Racing.

Det är skönt att spanska liga är tillbaka, och ännu bättre är det att de visar Racing-Barcelona på tv4+

Gott Nytt år önskar jag till er alla Barca fans !!
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-01-05 11:47
Jag fattar inte att man tjatar om att värva vieri. Han är den sista som kan hjälpa oss om vi har kommit överens om att felet sitter i spelarnas huvuden. Vieri är en fantastisk spelare som kan göra mål men han är en tjurskalle av sällan skådat slag och det behöver vi inte. Skulle gärna se en Kahn i laget. Inte för att han är mindre tjurskalle, men han är en vinnarskalle av sällan skådat slag.
Ut med Riikjard förresten. Jag är dock lite orolig när jag får veta att vi har kontrakt med Koeman. Han kan vara mannen för oss men han kan även köra fast precis som Riikjard.
Dock hade jag gärna sett Stoichkov som hjälptränare och lite fler tuffingar i styrelsen.
Barcelona Viktor Munoz
2003-12-31 00:01
Danis startuppställning är den bästa hitills, kanske med ett fårgetecken för Enriqeu. Och jag håller med om att värva kanske inte är det viktigaste (ett mittback behövs dock helt klart) utan att ha tålamod. Den trend som hela klubben är inne i vänder inte på några månader. Förmodligen tar det längre tid än så. Riijkard ska inte och kommer förmodligen inte få sparken. Låt honom få lite lugn och ro. Det luktar ju lite som att Koeman är första valet och om han ska komma är det absolut inte läge att byta till en tränare till. Kontinuitet är viktigast nu. Man får hoppas att lite lugn och ro kan få laget att höja sig. Med allt det här i baktanke förefaller det ju ännu underligare att inte Anitc fick vara kvar. Han gjorde ju en fullt godkänd insats. Det måste ju inneburit att de satsade på Riijkard för en lite längre tid och då tycker jag han ska få åtminstone året ut på sig.
Synd att vi släppte Rochemback, han kunde ha behövts just nu. Hellre honom än Queresma som fortfarande har mycket att bevisa...
Barcelona Barca_for_life
2004-01-05 13:45
Håller med Frazze asså Vander vart är bra han har hjärta för klubben han har sagt tidigare att han vill till Barca

Ay-kut

Overmars vara skadad liksom kluivert

anfallet fungerade inte igår för att kluivert inte va med
Barcelona Xavi
2004-01-03 21:18
Dom här spelarna behöver vi.

1. David Trezuget

2.Daniel van Bouten

3.Rafael van der Vaart

4.Juanfran

-------------------Rustu-------------------------

-----Puyol---------Van Boutén-------Juanfran-----

-------------Xavi------------Motta---------------

-Qauresma------------Ronaldiniho--Van der Vaart--

-------------Trezuget-----------Saviola----------

Den vore perfekt, om man vill kan man ta bort en def mittfältare och göra om till 4-backslinje.
Barcelona Viktor Munoz
2003-12-31 00:01
Danis startuppställning är den bästa hitills, kanske med ett fårgetecken för Enriqeu. Och jag håller med om att värva kanske inte är det viktigaste (ett mittback behövs dock helt klart) utan att ha tålamod. Den trend som hela klubben är inne i vänder inte på några månader. Förmodligen tar det längre tid än så. Riijkard ska inte och kommer förmodligen inte få sparken. Låt honom få lite lugn och ro. Det luktar ju lite som att Koeman är första valet och om han ska komma är det absolut inte läge att byta till en tränare till. Kontinuitet är viktigast nu. Man får hoppas att lite lugn och ro kan få laget att höja sig. Med allt det här i baktanke förefaller det ju ännu underligare att inte Anitc fick vara kvar. Han gjorde ju en fullt godkänd insats. Det måste ju inneburit att de satsade på Riijkard för en lite längre tid och då tycker jag han ska få åtminstone året ut på sig.
Synd att vi släppte Rochemback, han kunde ha behövts just nu. Hellre honom än Queresma som fortfarande har mycket att bevisa...
Barcelona Barca Barca
2004-01-05 21:21
Goda nyheter grabbar!!!

Om Davids ska komma till Barca så är han grattis.

LÄS!!!http://www.svenskafans.com/italien/juventus/artikel.asp?id=9549

Barcelona Barca Barca
2004-01-05 21:21
Goda nyheter grabbar!!!

Om Davids ska komma till Barca så är han grattis.

LÄS!!!http://www.svenskafans.com/italien/juventus/artikel.asp?id=9549

Real Madrid Ronnie
2004-01-05 19:47
Fy fan såg ni Puyol´s blick (!) igår... Tycker fan synd om honom! Börjar bli orolig, hur länge kommer han stå ut med detta?
Laget är det inget fel på men Rijkaard bryr sig inte ett smack om Barca, det kan vara ett problem. På målen så reagera han knappt, hade det varit någon med hjärta hade han blivit galen.
Barcelona ZonD
2004-01-05 11:07
Jag tror trots allt att chansen att rijkaard löämnra barca är mycket liten. Det beror främst på att man redan har en ny tränare nästa säsong i Koeman vilket gör att man troligen inte tycker det är värt att anställa en tränare för en halväsong och det finns troligen inte många tränare som vill träna enklubb i en halvsäsong. Så tyvärr, vi får nog dras med Rijkaard säsongen ut.
Barcelona Ronnie
2004-01-05 19:47
Fy fan såg ni Puyol´s blick (!) igår... Tycker fan synd om honom! Börjar bli orolig, hur länge kommer han stå ut med detta?
Laget är det inget fel på men Rijkaard bryr sig inte ett smack om Barca, det kan vara ett problem. På målen så reagera han knappt, hade det varit någon med hjärta hade han blivit galen.
Barcelona Barçolog
2004-01-05 11:23
Jag läste på Sport.es om Rijkaards uttalande om matchen, bl.a så säger han att han har kapaciteten att ändra situation...haha jojo

Dags att nån såger åt honom att sluta sniffa lim och komma tillbaka till verkligheten. Det finns ett lag som behöver honom
Barcelona Xavi
2003-12-10 15:31
Kanu eller Pandiani skulle också kunna vara ett alternativ
Barcelona Bopi
2003-12-10 16:59
Barca_for_life::: helt RÄTT....
Barcelona Tompa
2004-01-05 10:58
Vad gäller målvaktsfrågan så har Rüstü givetvis inte varit bra de senaste matcherna. Jag vet dock inte om det blir något större lyft att plocka in Valdes igen - han är orutinerad och har också gjort flera tavlor. För drygt ett år sedan ansågs Rüstü vara en av världens allra främsta målvakter, nu blir han totalsågad av de flesta här. Visst, han har gjort några riktigt grova tabbar. Jag är dock övertygad om att de beror på dåligt självförtroende och det beror till stor del på värdelöse Rijkaard.

Fan (ursäkta ordvalet), det känns som ledningen i Real Madrid inte ens ser oss som något hot längre, det är förnedrande! Det är lätt att säga men det måste vara slut på alla talangköp som kanske blir något i framtiden. Hitills har ingen av de talanger som köpts in blommat ut ordentligt - nu krävs riktiga stjärnor. Är dock fullt medveten om att det inte är lätt att locka Nistelrooy, Henry, Emersom, Ayala och andra i absoluta toppen till en klubb som befinner sig i utförsbacke. Det är inte roligt att konstatera men det känns faktiskt som Barca har hamnat i en nedåtgående spiral. Och den måste brytas snarast.

Vad som var allra mest oroväckande igår tycker jag var att det var så få spelare som verkligen kämpade. Puyol slet som vanligt. Ronnie och Xavi försökte också men sen... Det verkar vara total disharmoni i laget och där har givetvis Rijkaard ett stort ansvar. Det finns många skäl till att kicka honom men det är i mina ögon det allra tyngsta.
Barcelona Tompa
2004-01-05 10:58
Vad gäller målvaktsfrågan så har Rüstü givetvis inte varit bra de senaste matcherna. Jag vet dock inte om det blir något större lyft att plocka in Valdes igen - han är orutinerad och har också gjort flera tavlor. För drygt ett år sedan ansågs Rüstü vara en av världens allra främsta målvakter, nu blir han totalsågad av de flesta här. Visst, han har gjort några riktigt grova tabbar. Jag är dock övertygad om att de beror på dåligt självförtroende och det beror till stor del på värdelöse Rijkaard.

Fan (ursäkta ordvalet), det känns som ledningen i Real Madrid inte ens ser oss som något hot längre, det är förnedrande! Det är lätt att säga men det måste vara slut på alla talangköp som kanske blir något i framtiden. Hitills har ingen av de talanger som köpts in blommat ut ordentligt - nu krävs riktiga stjärnor. Är dock fullt medveten om att det inte är lätt att locka Nistelrooy, Henry, Emersom, Ayala och andra i absoluta toppen till en klubb som befinner sig i utförsbacke. Det är inte roligt att konstatera men det känns faktiskt som Barca har hamnat i en nedåtgående spiral. Och den måste brytas snarast.

Vad som var allra mest oroväckande igår tycker jag var att det var så få spelare som verkligen kämpade. Puyol slet som vanligt. Ronnie och Xavi försökte också men sen... Det verkar vara total disharmoni i laget och där har givetvis Rijkaard ett stort ansvar. Det finns många skäl till att kicka honom men det är i mina ögon det allra tyngsta.
Barcelona Izquierda
2003-12-31 12:25
Nu plockar Inter "hem" Adriano. Där rök han. Synd, men det var väntat.
Jag önskar att vi kunde få Mutu. Han ville ju helst av allt spela i Barcas tröja, och eftersom ryssen har tänkt köpa två nya anfallare så kanske han vill röra på sig så småningom.
Fast eftersom han är inte har eu-pass så är det kanske lika bra att glömma honom.
Real Madrid Ronnie
2003-12-31 15:58
Gott Nytt år, hoppas 2004 blir ett bra år för Barcelona!
Barcelona Xavi
2003-12-31 15:46
kj,m,m
Barcelona Ronnie
2003-12-31 15:58
Gott Nytt år, hoppas 2004 blir ett bra år för Barcelona!
Barcelona BARCA BLOD
2003-12-31 15:11
spelar väl ingen roll att muttu inte har eu pass, man får väl ha tre st. där ska fan muttu platsa, rustu kan vi sälja vi har redan en lovande målvakt som kan bli världsklass. desutom är det muttus dröm om att få dra över sig barcas dräkt.
Barcelona Xavi
2003-12-31 15:13
Hej!
Barcelona Izquierda
2003-12-31 11:55
Jävligt tråkigt om de strejkar. De är inte kloka, de danska divorna. I Danmark tjänar de bra mycket mer än i Sverige och ändå strejkar de. Schysst mot sina fans, att beröva dem en sån upplevelse som en match mot Barca är. Tråkigt för oss Barcafans som hade tänkt åka över också.

PUYOL=Hjärta,
Visst kan man sno citatet och sätta in sitt eget favoritlag i stället, men man behöver kanske inte ljuga ihop att det var en Barcagubbe som hade sagt det? Nåja. Skit samma egentligen.
Annons: