/spanien/barcelona/forum/26152.aspx/spanien/barcelona/forum/26152.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Xavi
2003-12-06 22:51
Är Domarn dum i huvudet?
Barcelona Kim
2003-12-20 18:17
Det finns en sak som jag inte får ihop bara. Varför ska Trezeguet säljas? Som jag har förstått så kan Adriano vara på väg till Inter och Vieri till Juventus. Då finns inte heller plats för Trez, men varför skulle dom då vilja ha Saviola? Vill dom ha någon spelare så känns det som att Motta är den dom är ute efter.
Barcelona Rivald0
2003-12-20 15:00
de är gött att Rustu får rejkards förtroende nu..han står imorn
Barcelona Redaktionen
2003-12-04 15:31
Garcia och Rippe har förtjänat 72 timmars avstängning på grund av olämpligt uppträdande (bl a provocerande inlägg och svordommar).
Real Madrid Ronnie
2004-01-03 17:58
Valdés;

Vi får hoppas att vi lyckas kvalificera oss till CL gör vi inte det kan vi nog glömma Emerson, som gick till Roma en gång i tiden för att få lira i CL regelbundet.

Barcelona Barca for ever
2003-12-04 14:04
känner ni till någon hemsida där man kan se barcelonas mål.min kompis kollar alltid på reals mål efter varje match så jag tänkte att barca också har säkert en hemsida där de visar målen (om det görs något mål!)
Barcelona Ronnie
2004-01-03 17:58
Valdés;

Vi får hoppas att vi lyckas kvalificera oss till CL gör vi inte det kan vi nog glömma Emerson, som gick till Roma en gång i tiden för att få lira i CL regelbundet.

Barcelona Barca for ever
känner ni till någon hemsida där man kan se barcelonas mål.min kompis kollar alltid på reals mål efter varje match så jag tänkte att barca också har säkert en hemsida där de visar målen (om det görs något mål!)
Barcelona nuri
2003-12-20 20:58
tja alla barca fans!
håller med det BARCA_91 skriver, vi måste höja respekten för laget....så att andra lag inte kan till Camp Nou med näsan i vädret, tack för mig
Barcelona Xavi
2003-12-20 18:34
Kim//

Det undrar jag också:S
Barcelona Barca for ever
Barcelona Barca_91
2003-12-17 19:03
Ja det är Deportivo Di Murcia dom möter idag,och dom spelar i Segunda Division!
Real Madrid Ronnie
2004-01-03 17:33
Varför skulle Emerson lämna Roma som är ett av världens just nu hetaste lag (förvisso med en dålig ekonomi) och komma till oss som inte är direkt heta nu...??
Barcelona Ronnie
2004-01-03 17:33
Varför skulle Emerson lämna Roma som är ett av världens just nu hetaste lag (förvisso med en dålig ekonomi) och komma till oss som inte är direkt heta nu...??
Barcelona Barca_91
2003-12-17 17:07
Barca har väll ett märke på deras vänstra arm,inte lfp märket!
Barcelona BARCA BLOD
2004-01-03 18:21
hehe gerrard var inte riktigt menat.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2003-12-26 13:11
Van Buyten är belgare som tur är. Jag håller med Ronnie i hans lista. något som är viktigt är att ett komplement till Ronnie är flexibelt och kan spela lite var som helst.(inte som Saviola som underpresterar om han inte spelar på absolut rätt plats) Ett problem är också att Barca haft otur med värvningar genom åren.
Jag skulle kunna jämföra med Stoichkov mfl. När Hristo kom till Barca var han nästintill okänd, dock inte mindre en stor talang. Han lyckades något som en rad värvningar har haft svårt med. Jag tror att nyckeln till framgång ligger i att rensa i personalen runt truppen. Det måste ju ligga nånting bakom att så få nuförtiden lyckas i Barca. Angående Rivaldo är han min favoritspelare alla kategorier. Jag anser dock inte att vi borde värva honom. Det doftar lite VÄL mycket Engelsk-div 1 fotboll att ta in en gamal trotjänare för att lösa problemen. Vi ska inte ha föredettingar VI SKA HA STORTJÄNOR. Rivaldo var bäst men hans tid är förbi.
Van der Vaart är att föredra framför Robinho då denne har Eu-pass och framförallt har växt up i Ajax fantastiska skola. Robinho skulle behöva utvecklas mycket för att bli riktigt bra och utveckling är något som barca inte kunnat ge på länge. Vaart vet hur han ska göra i ett lag som barca då han är en utbildad spelare. Dock får han inte bli så dyr att han omöjligören värvningar av Van Buyten och Trez. Det är det viktigaste och de får vi aldrig glömma.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2003-12-26 13:11
Van Buyten är belgare som tur är. Jag håller med Ronnie i hans lista. något som är viktigt är att ett komplement till Ronnie är flexibelt och kan spela lite var som helst.(inte som Saviola som underpresterar om han inte spelar på absolut rätt plats) Ett problem är också att Barca haft otur med värvningar genom åren.
Jag skulle kunna jämföra med Stoichkov mfl. När Hristo kom till Barca var han nästintill okänd, dock inte mindre en stor talang. Han lyckades något som en rad värvningar har haft svårt med. Jag tror att nyckeln till framgång ligger i att rensa i personalen runt truppen. Det måste ju ligga nånting bakom att så få nuförtiden lyckas i Barca. Angående Rivaldo är han min favoritspelare alla kategorier. Jag anser dock inte att vi borde värva honom. Det doftar lite VÄL mycket Engelsk-div 1 fotboll att ta in en gamal trotjänare för att lösa problemen. Vi ska inte ha föredettingar VI SKA HA STORTJÄNOR. Rivaldo var bäst men hans tid är förbi.
Van der Vaart är att föredra framför Robinho då denne har Eu-pass och framförallt har växt up i Ajax fantastiska skola. Robinho skulle behöva utvecklas mycket för att bli riktigt bra och utveckling är något som barca inte kunnat ge på länge. Vaart vet hur han ska göra i ett lag som barca då han är en utbildad spelare. Dock får han inte bli så dyr att han omöjligören värvningar av Van Buyten och Trez. Det är det viktigaste och de får vi aldrig glömma.
Barcelona Johan Cruyff
2004-01-03 01:21
Birdman_09; Håller med dig, att ta bort Saviola och behålla Kluivert vore ett genidrag á la "Rijkaard"..........
Barcelona Barca_91
2003-12-26 23:52
Gabriel:
ALLA mål finns inte,bara några
Barcelona Xavi
2003-12-26 12:26
Till nästa säsong måste vi ha fler kantspelare. Luis Enrique och Overmars kanske försvinner efter säsongen jag tycker Van der Vaart vore bäst.
Barcelona Barca_91
2003-12-25 18:37
Vi SKA klättra upp på den där listan vi SKA vinna Uefa cupen och ta en CL plats dom är kraven jag har på Barca!För ligan kan vi ju glömma det här året.Om inte vi vinner nått det här året så kommer vi LÄTT halka ur listan,vi har inte vunnit nått sen 98 tror jag det var ligan.Den där listan är ju en katastrof Boca Juniors,Porto,Celtic,Lazio,River Plate,Cruzeiro,ANDERLECHT,Auxerre ligger före oss.Jag menar vi förlora med B-laget mot Porto på borta plan när dom skulle inviga sin nya arena för nåra månader sen.Anderleccht ska vi ju inte prata om vi vinner mot dom med vårt c-lag!
Jag tycker dom borde göra om listan helt!
Rustu_1
2003-12-07 12:09
Jag tycker bara synd om Rustu. Om han var med skulle inte match bilden se så ut!
Barcelona Mr. Barcelona
2003-12-23 15:40
Nu när Andersson skall slutta och Gabri och Reiziger är skadade de närmaste 4-5 veckorna så måste vi väll köpa eller låna en back också helst en mittback. Men först ska vi självklart köpa en anfallare först.

Här är mina anfallskanditater..

1. Kezman ( om han har EU-Pass eller Saviola fixar sitt)

2. Morientes ( Jag vet inte om man kan köpa honom nu när han är utlånad till Monnaco )

3. Hasselbaink ( Honom ska vi låna, man behöver inte slösa pengar på honom )

4. Adriano ( Han är kanske de n mest osannolika för att han har inte EU-Pass, men kanske kan man få honom till sommaren )

5. Eto´o ( Har inte EU-Pass ) :=(

6. Nicolas Anelka ( Jag vet inte vad ni andra tycker men jag tycker at han är en bra spelare. Hoppas bara att han inte kostar mycket. Jag skulle villja gärna se honom i Barca )

Övriga spelare som jag skulle vilja se i Barca är...
Claudio Lopez ( Lazio´s ekonom är inte så bra)
Corradi ( en bra anfallare, Lazio skulle kanske sälja honom men tänke på deras ekonomi )
Viduka ( skulle inte kosta mycket)
Saha ( Vet inte mycket om honom, men United är intresserade i honom så han måste vara bra()
Back..

Ayala ( VI skulle nog ha råd med 13 miljoner Euro, å jag tror att han skulle välja Barca före Chelski )
Mexes ( Ung Talang )
Van Buyten ( En av europas bästa )
Hofland ( Holländare, man kan låna honom iaf. Han sitter på bänken i PSV )

Till slut så hoppas jag att vi ska satsa på Emerson om han vill flytta i Januari, han kommer att föra en hel del till Barca.

Barcelona marcus_keta
2003-12-06 09:38
Alx.... jag tycker... även om jag inte stödjer det.. det är väldigt kul att barcas publik visar vad dom tykcer om dom vita...
Barcelona iZe
2003-12-04 16:35
AJ, AJ, AJ...
Så här dåligt har jag inte sett att det har gått för Barca på länge!
Barcelona Gabriel
2003-12-20 12:36
Vad är det jag läer. Jag vill inte att Barcelona ska göra sig av med varken Saviola eller Motta. Jag läste precis trykten i tidningen MUNDO DEPORTIVO om att Barelona ska har gjort ett bud för David Trezeguet som kan innebära att Motta eller Saviola lämnar för La veccia signora.

Innan läste jag dessutom att Valenia är intresserade av el conejo och kan tänka sig byta till sig David Abelda mot honom.

Jag vill inte att Barca säljer nån av dem men framför allt inte Saviola.
Real Madrid el madrid
2003-12-05 22:33
joo världens bästa vänsterback är Roberto Carlos helt klart.

Barcelona Barca_91
2003-12-21 01:10
Ojj skrev att du skulle stanna i ert forum glömde bort att ni inte hade nått!
Barcelona BARCA BLOD
2003-12-05 21:34
rambo: du kan dra tillsamans med dina real vänner.. vad har du här o göra om du e så negativ, git fan
Annons: