/spanien/barcelona/forum/26151.aspx/spanien/barcelona/forum/26151.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca
2004-03-24 12:38
goda nyheter!!!!
luis garcia och Puyol kan vara med mot Celtic!!!
Barcelona Barca
goda nyheter!!!!
Barcelona Maxi Lopez
2005-03-01 15:09
De la Pena är inte med gott
Barcelona Barca
goda nyheter!!!!
Barca
goda nyheter!!!!
Barcelona Barca
goda nyheter!!!!
Barcelona Barca
goda nyheter!!!!
Barcelona Barca
goda nyheter!!!!
Barcelona Barca
goda nyheter!!!!
Barcelona Barca
goda nyheter!!!!
Barcelona - Xaviii -
2005-02-28 18:55
Messí

Tackar,
vet du varför man spelar nu på tisdag istället för på en helg ?

Planen ser rätt risig ut, hoppas den repar sig.
Barcelona Anders
2004-03-24 11:44
ang. defensiv mittfältare så skulle emersom va en utmärkt ersättare för cocu. eftersom han kontrakt går ut efter nästa säsong borde man kunna få honom för en hyfsat vettig summa tror jag!
Barcelona Messí
2005-02-28 19:29
- Xaviii -//
Ingen aning...

Nemo//
Ja, men det har ofta hänt att han bytit ut Oleguer som är mittback och lämnat Puyol som ensam defensiv spelare. Belletti och Gio räknas nästan som anfallare när vi jagar mål och Márquez blir nästan som en offensiv mittfältare då.

Scorpius_Cx//
Jag klagar, men jag leker absolut inte "CM tränare". Real ledde ligan förra säsongen vid ungefär den här tidpunkten och spelade mycket bra, många trodde att ligasegern var deras. Det som hände vet vi nog alla. Nu väntar ett tufft schema där ligan säkert kommer att avgöras, nu får vi se om Rijkaards chansning med att spela med samma lag har lyckats eller ej, hoppas självklart att det har lyckats.

Men jag tror att vi vinner ligan i år, även fast vi spelat med i stort sett samma lag under hela säsongen, mycket tack vare våra individuellt skickliga spelare.
Barcelona Nemo
2005-02-28 19:03
Messí, min gode herre. När man vill ha mål och ska byta in en offensivspelare, brukar man i 9 av 10 fall byta ut en försvarsspelare.

Hade Rijkaard fått sparken hade jag inte varit den som hade ledsnat.
Barcelona Messí
2005-02-28 18:50
Ämne: Lucho

Kan du länk....
Tror att det är härifrån han har fått det ifrån.
Barcelona Messí
2005-02-28 18:43
Ser inte bra ut det här. (Se länken) Får hoppas det försvinner tills imorgon, annars kan vi få det tufft.
Barcelona SportingC
2004-03-24 08:17
Tycker Luis Garcia ska få chansen i landslaget!
Barcelona juanito
2004-03-24 15:57
Ledningen verkar vara övertygade om att Saviola får sitt spanska medborgarskap och kan spela som EU-spelare nästa säsong. Detta uttalande kan ses som ännu ett tecken på att Saviola är en spelare som man verkligen vill satsa på. Suveränt! Gillar verkligen Saviola.
Barcelona Anders
2004-03-24 11:09
Rafael
har också tyckt att trez skulle va en perfekt värvning men har börjat tveka lite på sistone, inte på grund av att han gör lite mål eller är skadad hela tiden utan mer för att jag tycker inte att han rör sig så speciellt mycket. titta bara på när kluivert spelar han står som en orörlig betongpelare där uppe och det räcker med en back för att täcka honom hela matchen. Saviola springer och river upp försvaret mycket mer för de andra spelarna i laget men gör tyvärr för lite mål, men i dagsläget är det väl bara henry som springer mycket och gör mycket mål och han kan vi ju tyvärr inte få=(
Barcelona Scorpius_Cx
2005-02-28 19:17
ärligt talat nu alla ni som klagar på att våran tränare inte vilar våra spelare.... han har gjort så att vi leder ligan han har bra chans att ta oss till kvarten i CL...mannen vet vad han gör... den enda gången han har vilat stor del av truppen iår är den gången när vi åkte ut mot division 2 laget i spanska cupen...så alla ni där ute som klagar...tänk lite innan ni leker CM tränare...tack på förhand.
Barcelona Super-Barca
2004-03-24 12:46
Jag har sagt det förut men jag säger det igen Värva INTE Trez värva Didier Drogba killen gör i nästn varje match som OM spelar killen gjorde blan annat 5 mål i Champions League och ni som inte vem han är så kolla Eurogoals nån gång

Barca Mot Ligatitteln
Barcelona Cevin
2005-03-01 15:39
Matchen spelas idag kl 21.55
Barcelona Klint
2005-03-01 16:03
Tror på vinst idag med 2-1 Maxi går in och avgör igen
Spanien Grumpy
2004-03-24 08:03
Ang skador i Celtic så är Valgaeren definitivt borta. Han är inte ens på plats i Barcelona. Thompson spelar säkert och nu tycks det som om Sutton oxå är med från start och likaså Varga.
Barcelona ZonD
2004-03-24 09:35
Jag tycker Valdes är given i lanslaget efter hans spel den här säsongen. Molina eller canizares kan man ta bort.
Barcelona Barca_91
2004-04-04 10:55
Champions League platsen den tar vi säkert!
Barcelona Ham$inHo11
2004-04-04 12:24
Tjena alla Barca-fans....jag vet att ni har tjatat om uppstälningar o så men jag vill så gärna ha med Iniesta i minn start elva tills nästa sesong.....så jag skulle gärna vilja att den såg ut såhär....

------------------ Treziguet ------------------
---- Ronaldinho -------------- Iniesta --------
-----------------------------------------------
--------- Davids ------------- Xavi -----------
------------------ Rochemback -----------------
-----------------------------------------------
--- Del Horno ----------------------- Puyol ---
--------------- Oleguer -- Marquez ------------

Jag tycker att Iniesta ska få en chans att få spela A-lags fotboll...han e en av mina favoriter och kommer att bli rigtigt stor.....Oleguer tycker jag de Samma om..... han e snabb säker o ung..... och de här laget har vi nog råd med....

Viva el barca
Barcelona Gabriel
2004-03-24 00:45
B_a_r_c_a

Asså ärligt talat så tycker jag rentav motsatsen. Jag tycker inte att Deco gjorde någon säskilt speciellt bra match. Det var många sitationer där domaren var väldigt snäll emot honom och gav honom lätta frisparkar.

Det enda bra som Deco gjorde var i stort sätt målet(som för övrigt var stor del tur) och frisparken som ledde till Portos 2-0 mål. Nu säger jag inte att Deco är dålig på något sätt o vis men jag vill ändå påpeka att jag inte tycker att han spelade bra, och att han skulle vara bland de bästa i världen håller jag inte med om. Ronaldinho, Zidane, Totti, Kaka och Aimar är alla bättre än honom.

Skulle faktiskt vilja påstå att han påminer mig väldigt mycket om Riquelme. När han springer ser det ut att gå väldigt sakta. Även om båda besitter en otrolig teknik så räcker det inte.
Barcelona B_a_r_c_a
2004-03-23 23:36
Faaaaaaan va Deco är grym, jag svär absolut en av de bästa i världen. Han har samma position som Ronaldinho, men skulle man kunna få båda på plan samtidigt i Barca så skulle de vara GRYMMA.
Jag har sett lite mer av Robinho nu, han är en av de bästa spelarna i världen på den tekniska delen. Hoppas att han hamnar i barca, Ronaldinho och Robinho skulle ha lekstuga på plan med de andra lagen.
Barcelona Barca_91
2004-03-25 15:18
Varför tog redaktionen bort mitt inlägg?
Annons: