/spanien/barcelona/forum/26150.aspx/spanien/barcelona/forum/26150.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Raul
2003-12-07 00:14
Synd...!
Va vore Barcelona utan Puyol!
Real Madrid Raul
Synd...!
Real Madrid Raul
Synd...!
Real Madrid Raul
Synd...!
Real Madrid Raul
Synd...!
Real Madrid Raul
Synd...!
Real Madrid Raul
Synd...!
Barcelona Barçolog
2003-12-06 22:25
Iår blev det tyvärr inte giganternas kamp, det blev snarare som David mot Goliat, Neo mot Matrix eller Sköldpaddan mo Haren... Vi har oddsen emot oss.

Är det nån i det vitklädda studion som har lite Barça-spirit så är det Antoine, hahaha "real domare"

Olé!!
Real Madrid Raul
Synd...!
Barcelona Savve
2003-12-06 22:22
Usch, som vanligt har Real extrem tur och domaren ska vi inte prata om han är ett skämt. Gerard har varit helt osynlig in med quaresm istället. Och om det skulle fortsätta vara mållöst från vårt håll in med Saviola istället för Motta/Cocu. Annars har spelet varit hyfsat vi har inte släppt till så mkt, men det verkar ändå lite darrigt där bak, men ingen har skämt ut sig. Kom igen nu Barca, visa lite fighting spirit i andra.
Real Madrid Raul
Synd...!
Barcelona Savve
2003-12-13 21:26
Ja, vi fick 3 välförtjänta poäng, men vad kan man säga, jag tycker att domaren borde granskas av spanska förbundet. Man borde se över om han verkligen är kapabel att döma fotboll på toppnivå, man kan inte ge ett kort varje gång man ser en tillstymmelse till kroppskontakt. Matchen behövs inter kommenteras, vi spela bra i 40 min offensivt främst, defensivt var vi lite darriga, sen efter alla utvisningar var det ganska lätt att bara spela av den mot ett viljelöst och extremt tamt espanyol.

Bäst var Ronnie, Overmars och Kluivert, positvi för de två sistnämda att få göra en efter omständigheterna bra match.

Puyol: Både M. och Q. blev utvisade och syntes knappt i matchen.
Barcelona Savve
2003-12-06 22:22
Usch, som vanligt har Real extrem tur och domaren ska vi inte prata om han är ett skämt. Gerard har varit helt osynlig in med quaresm istället. Och om det skulle fortsätta vara mållöst från vårt håll in med Saviola istället för Motta/Cocu. Annars har spelet varit hyfsat vi har inte släppt till så mkt, men det verkar ändå lite darrigt där bak, men ingen har skämt ut sig. Kom igen nu Barca, visa lite fighting spirit i andra.
Real Madrid Raul
Synd...!
Barcelona Savve
2003-12-13 21:26
Ja, vi fick 3 välförtjänta poäng, men vad kan man säga, jag tycker att domaren borde granskas av spanska förbundet. Man borde se över om han verkligen är kapabel att döma fotboll på toppnivå, man kan inte ge ett kort varje gång man ser en tillstymmelse till kroppskontakt. Matchen behövs inter kommenteras, vi spela bra i 40 min offensivt främst, defensivt var vi lite darriga, sen efter alla utvisningar var det ganska lätt att bara spela av den mot ett viljelöst och extremt tamt espanyol.

Bäst var Ronnie, Overmars och Kluivert, positvi för de två sistnämda att få göra en efter omständigheterna bra match.

Puyol: Både M. och Q. blev utvisade och syntes knappt i matchen.
Real Madrid Raul
Synd...!
Barcelona Savve
2003-12-07 00:00
Mach1: Barca var garanterat inte sämst på 10 år i 1:sta, därmed inte sagt att de var bra. Och att "sparka" halva spelartruppen mitt under säsong är ju inte direkt realistiskt. Med det spelarmaterial vi har idag kan man inte begära att vi ska spela ut real, så sett till matchen så var vi bra och sålde oss dyrt så jag är inte sådär extremt besviken(bara halvt extremt). Och segern var inte rättvis med tanke på matchbilden och domarinsatsen. När vi väl fått bort Rijkard och vissa av holländarna så kommer det gå mkt bättre, vänta bara till returen om vi ordnat upp lite tills dess lär vi vinna.
Real Madrid Raul
Synd...!
Barcelona Izquierda
2003-12-14 22:42
PUYOL=Hjärta,

Hahaha! Klockrent!
Vem har sagt det?
Barcelona Savve
2003-12-07 00:00
Mach1: Barca var garanterat inte sämst på 10 år i 1:sta, därmed inte sagt att de var bra. Och att "sparka" halva spelartruppen mitt under säsong är ju inte direkt realistiskt. Med det spelarmaterial vi har idag kan man inte begära att vi ska spela ut real, så sett till matchen så var vi bra och sålde oss dyrt så jag är inte sådär extremt besviken(bara halvt extremt). Och segern var inte rättvis med tanke på matchbilden och domarinsatsen. När vi väl fått bort Rijkard och vissa av holländarna så kommer det gå mkt bättre, vänta bara till returen om vi ordnat upp lite tills dess lär vi vinna.
Espanyol Trogen
2003-12-06 23:34
Barca har ett mkt bra lag tycker jag. Om man sparkar Rijkaard o får tillbaks Ronaldinho så tror jag att vi tar 4e platsen och sen nästa år utmanar om titeln. Dessutom sr ju Kluivert mkt bra ut! Roligt.
Barcelona Davidsito
2003-12-14 03:26
By the way;
Roliga att läsa citaten "holländaren"

Sen måste man ju bara säga att Puyol älskarens tipp var riktigt ruskigt snyggt du sa 1-3 -det blev 1-3. DU sa ronaldinho ett det blev ett, du sa Kluivet två det blev två!!

Barcelona Gabriel
2003-12-06 16:34
AUPA BARCA!!!!
Barcelona Blaugrana_1899
2003-12-14 21:17
betis: han skrev åldern i genomsnitt! Alltså lägg ihop allas åldrar och dela det på antal spelare. Då får du genomsnittsåldern.
Barcelona Xavi
2003-12-06 18:14
Ingen i backlinjen är i sin naturliga position!
Real Madrid 10-Luis Figo
2003-12-06 19:22
Rippe//

Lägg ner,du skämmer bara utt oss andra...
Ber om ursäkt för Rippes beteende...
Real Madrid ronnie
2003-12-06 16:32
BARCA BLOD
varför skulle inte han spela med hjärtat, han var i barca, men nu älskar han real.
Spanien 10-Luis Figo
2003-12-06 19:22
Rippe//

Lägg ner,du skämmer bara utt oss andra...
Ber om ursäkt för Rippes beteende...
Barcelona ronnie
2003-12-06 16:32
BARCA BLOD
varför skulle inte han spela med hjärtat, han var i barca, men nu älskar han real.
Barcelona JAG
2003-12-06 18:48
Är väldigt tveksam till att Riijkard ställer upp med den uppställningen enligt elmundodeportivo. Det skulle förvåna mig rejält! Riijkard har sagt att "man kommer gå ut i denna match för att vinna, spela offensiv fotboll och inte gå ut för att försvara sig vilket detta laget inte är gjord för".

Skulle förvåna mig då om Riijkard ställde upp med fyra stycken mer eller mindre defensiva mittfälltare för då håller han absolut inte sitt ord. Tror dock det ligger något bakom med att gå ut offentligt med den här uppställningen....
Annons: