/spanien/barcelona/forum/26145.aspx/spanien/barcelona/forum/26145.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Puyol_21
11/14/2005 17:55
Kharles? är du från spanien eller?
Barcelona Kharles
11/14/2005 17:54
Hehe y tu cabron! :-p
Barcelona el Flaco
11/14/2005 17:53
Kharles//
Gracias loco
Barcelona Sonde
11/14/2005 17:52
Ignorera på ni, det har jag inget emot (även om jag inledde förra inlägget på ett litet klumpigt sätt...edit på det nu), det underlättar ju bara för oss i redaktionen.

Så länge ingen skriver något personligt angrepp på Vga:arn så kan inte en avstägning skrämma mig ifrån att ignorera honom.

Inga personangrepp - ingen avstängning. Men nu har det förekommit mindra väl valda ord i diskussionerna med VBG:arn (från båda håll!) och det gillas förstås inte.
Barcelona La_Rambla
11/14/2005 17:51
Kharles//
Hur subjektiv är inte den där åsikten, artikelförfattaren är nog för ung att ens ha upplevt tex Maradonas storhetsdagar. ;)
Barcelona Kharles
11/14/2005 17:48
Bara jag som tycker att "Ronaldo den mest talangfulla spelaren genom tiderna" är en överdrift och skymf mot riktiga legender som Pelé, Maradona, Garrincha, Cruyff, Di Stefano, Sivori, Platini etc?

Flaco

Inte riktigt säker när röstningen avslutas men läste i EMD häromdagen att Ballon d'Or (guldbollen) delas ut i slutet av (27-28)november, medan FIFA-priset delas ut i mitten/slutet på december. Ronnie har en bra chans på båda.
Barcelona el Flaco
11/14/2005 17:43
Kharles// vet du när omröstningen för FIFA World Player Of The Year är avslutad och när man får reda på resultatet??
Samma fråga angående Guldbollen.
Barcelona Kharles
11/14/2005 17:42
Ingen förbjuder honom från att skriva, det är bara ni som kan göra det men vi har väl också rätt att som Gabriel skrev inte ta honom på allvar/ignorera hans snedvridna åsikter utan att bli avstängda? (hehe, då blir det ju bara lättare..)

Ignore the troll, and they'll go away. Luego
Barcelona Puyol_21
11/14/2005 17:39
min med..
Barcelona Gabriel
11/14/2005 17:38
Sonde

Okej.

Är det ett påhopp att ignorera en viss person. Det är en mänsklig rättighet att få uttrycka sig som man vill och tycker, lika så är det att ha sina egna åsikter. Det är också en mänsklig rättighet att bestämma vare sig man vill ta en person på allvar eller inte och isånnafall ignorera denna. Så länge ingen skriver något personligt angrepp på Vga:arn så kan inte en avstägning skrämma mig ifrån att ignorera honom.
Det har han förtjänat enligt mig från min sida !
Barcelona Puyol_21
11/14/2005 17:33
troligt...
Barcelona Sonde
11/14/2005 17:28
Tycker ni inte att det är lite dagis över att frysa ut en skribent för att han tycker annorlunda jämte mängden? Visst, jag håller med om att VBG:arn har en lite snedvriden syn på många spelare i Barça, men han har precis lika stor rätt som ni att uttrycka sina åsikter härinne utan att bli påhoppad. Redaktionen blir hårdare på avstängningar kring detta i framtiden.
Barcelona Puyol_21
11/14/2005 17:17
kan vi inte leka en lek?
den som kan ignorera VBG:arn längst vinner en krona.. den är åtråvärd med tanke på resan till kronan, att inte ge VBG:arn nån respons för hans underbara inlägg(SARKASM VBG:arn)!
jag har priset i min ficka!
leken börjar......NU!!!!
Barcelona Kharles
11/14/2005 16:55
Taket är högt, och det är synd.

Se länk, Aragones tänker lägga sin röst på Lejonet från Abenir i FIFA World Player of the Year omröstningen.
Barcelona Adabisi
11/14/2005 16:47
Kharles
Det är sant, jag har inte läst allt han skrivit. Jag är inte här speciellt ofta även om jag läser mycket mer än vad jag skriver på forumet. Rent generellt tycker jag dock att en person ska kunna få ha vilka åsikter som helst så länge man inte spammar. Har sett att vissa användare på forumet vill att spelare i laget ska bryta benet, så det borde väl vara ganska högt i tak här.

Vbg:arn
Använder du samma nick i "bandysammanhang"?
Barcelona Kharles
11/14/2005 16:28
Det är inget jag kan visa, eftersom du inte varit här sen Vbg:arns första rad skrevs på forumet så klandrar jag inte dig heller. Det räcker väl att du ser folks reaktioner. Folk som varit här sen dess. Det är lätt att logga in på forumet en gång i veckan och tro att man ser något hemskt ske för att sen leka moralisk högvakt.
Barcelona Adabisi
11/14/2005 15:57
Kharles
hur gör man när man "skändar" ett forum? Berätta, jag är intresserad.
Barcelona Kharles
11/14/2005 15:56
Intervju med vår nye Lucho.

Ett citat som jag tog upp tidigare men som man aldrig kan få nog av;

LE21;

Det finns ingen bättre plats att känna sig mer culé än på Bernabeu.
Barcelona Kharles
11/14/2005 15:54
Luktar mer som i bilden, speciellt för de som vet historian och vad det handlar om. Han har även skändat juveforumet (Zlatan). Skulle inte förvåna mig om han haft en del och göra hos Arsenal också.
Barcelona Barça-fan
11/14/2005 15:52
Är detta ett forum för människor som ska bedömma andras inlägg och åsikter eller är det ett forum där man ska diskutera barca och enbart barca?
Ibland kan man ju börja undra.
Istället för att bry sig om vilken faktagrund ett visst inlägg har och lämna det till redaktionen så borde vi egentligen söka oss till mer väsentliga samtalämnen som tex. el clasico som följer nu i veckan.

Till Marcos och Kharles: Hittar ni inget gemensamt samtalämnen där ni kan diskutera på en någorlunda nivå så tycker i alla fall jag, att ni bara ska ignorera varann istället för att fylla ut detta forum med onödigt tjafs.
Barcelona Adabisi
11/14/2005 15:46
Tss, vad är det här för censurfasoner. Luktar lite "bättre fly än illa fäkta" menatalitet att frysa ut en användare för att man inte gillar hans åsikter.
Barcelona barca_dreamteam
11/14/2005 15:41
Marcos
Jag är också med.
Barcelona Gabriel
11/14/2005 15:38
Marcos

Du har min signering, jag är på !
Barcelona Marcos
11/14/2005 15:37
------------------------
-----------------------
------------------------
----------------------

Alla Barsafans här inne ska vi göra en pakt att ingen svarar lr kommenterar VBG:s kommentarer här ifrån och framåt.

Vi ignorerar honom helt enkelt, då kanske han tröttnar och sticker till Turin en gång för alla.

-------------------------------------------
Barcelona (catalonia barca)
11/14/2005 15:35
Vbg:arn ///
alltså vad gör du här inne igen.
vi slapp dig i några agar men endå kommer du in här inne o chatar på Kharles.
låt oss vara.
om det rä så tråkigt på juves forum så är det bäst att du går in på milans forum o snakcar skit .
du kommer bara till vår.
att du orkar åka från italien till spanien varje dag.
tönt !!!!
Barcelona Kharles
11/14/2005 15:34
Man behöver inte vara en Gud för att tycka vad som är rätt och fel. Iövrigt ska jag anmäla dig till red, du kränker mig genom att kalla mig för en omogen tönt. :'-(

------------------------
-----------------------
------------------------
----------------------

Alla Barsafans här inne ska vi göra en pakt att ingen svarar lr kommenterar VBG:s kommentarer här ifrån och framåt.

Vi ignorerar honom helt enkelt, då kanske han tröttnar och sticker till Turin en gång för alla.

Barcelona Gabriel
11/14/2005 15:33
Vbg:arn

Men åh kan du inte tacka för dig för hela forumet och gå ? Snälla !
Barcelona Vbg:arn
11/14/2005 15:31
Kharles: Omogne tönt. Att du fått skriva kvar är ett under. Beter dig som en Gud här inne och bestämmer vad som är rätt och fel och vad folk ska få tycka och inte tycka.

Du kan säkert ditt Barcelona hundra gånger bättre än jag kan, men att bete sig på det sättet du gör förstör ju allt anseende du kan tänkas ha.

Men jag tänker inte anmäla dig till redaktionen eftersom det känns lönlöst och jag inte är så småsint.

Tack för mig i den här diskussionen.
Barcelona Kharles
11/14/2005 15:26
Racing? Då finns det med största sannolikhet biljetter att köpa på plats. Snittet brukar ligga på 72 000, har svårt att tänka mig att Racings skulle få 98 000 platser slutsålda. :-)
Barcelona barcalarza
11/14/2005 15:23
Skall åka till Barcelona den 27e. Blir Camp Nou på kvällen då Racing ska få pisk.

Frågan är ska man köpa biljett innan eller om man gör det lika bra på plats.
Annons: