/spanien/barcelona/forum/26140.aspx/spanien/barcelona/forum/26140.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Xavi
2003-12-26 12:26
Till nästa säsong måste vi ha fler kantspelare. Luis Enrique och Overmars kanske försvinner efter säsongen jag tycker Van der Vaart vore bäst.
Barcelona Barca_91
2003-12-25 18:37
Vi SKA klättra upp på den där listan vi SKA vinna Uefa cupen och ta en CL plats dom är kraven jag har på Barca!För ligan kan vi ju glömma det här året.Om inte vi vinner nått det här året så kommer vi LÄTT halka ur listan,vi har inte vunnit nått sen 98 tror jag det var ligan.Den där listan är ju en katastrof Boca Juniors,Porto,Celtic,Lazio,River Plate,Cruzeiro,ANDERLECHT,Auxerre ligger före oss.Jag menar vi förlora med B-laget mot Porto på borta plan när dom skulle inviga sin nya arena för nåra månader sen.Anderleccht ska vi ju inte prata om vi vinner mot dom med vårt c-lag!
Jag tycker dom borde göra om listan helt!
Rustu_1
2003-12-07 12:09
Jag tycker bara synd om Rustu. Om han var med skulle inte match bilden se så ut!
Barcelona Mr. Barcelona
2003-12-23 15:40
Nu när Andersson skall slutta och Gabri och Reiziger är skadade de närmaste 4-5 veckorna så måste vi väll köpa eller låna en back också helst en mittback. Men först ska vi självklart köpa en anfallare först.

Här är mina anfallskanditater..

1. Kezman ( om han har EU-Pass eller Saviola fixar sitt)

2. Morientes ( Jag vet inte om man kan köpa honom nu när han är utlånad till Monnaco )

3. Hasselbaink ( Honom ska vi låna, man behöver inte slösa pengar på honom )

4. Adriano ( Han är kanske de n mest osannolika för att han har inte EU-Pass, men kanske kan man få honom till sommaren )

5. Eto´o ( Har inte EU-Pass ) :=(

6. Nicolas Anelka ( Jag vet inte vad ni andra tycker men jag tycker at han är en bra spelare. Hoppas bara att han inte kostar mycket. Jag skulle villja gärna se honom i Barca )

Övriga spelare som jag skulle vilja se i Barca är...
Claudio Lopez ( Lazio´s ekonom är inte så bra)
Corradi ( en bra anfallare, Lazio skulle kanske sälja honom men tänke på deras ekonomi )
Viduka ( skulle inte kosta mycket)
Saha ( Vet inte mycket om honom, men United är intresserade i honom så han måste vara bra()
Back..

Ayala ( VI skulle nog ha råd med 13 miljoner Euro, å jag tror att han skulle välja Barca före Chelski )
Mexes ( Ung Talang )
Van Buyten ( En av europas bästa )
Hofland ( Holländare, man kan låna honom iaf. Han sitter på bänken i PSV )

Till slut så hoppas jag att vi ska satsa på Emerson om han vill flytta i Januari, han kommer att föra en hel del till Barca.

Barcelona marcus_keta
2003-12-06 09:38
Alx.... jag tycker... även om jag inte stödjer det.. det är väldigt kul att barcas publik visar vad dom tykcer om dom vita...
Barcelona iZe
2003-12-04 16:35
AJ, AJ, AJ...
Så här dåligt har jag inte sett att det har gått för Barca på länge!
Barcelona Gabriel
2003-12-20 12:36
Vad är det jag läer. Jag vill inte att Barcelona ska göra sig av med varken Saviola eller Motta. Jag läste precis trykten i tidningen MUNDO DEPORTIVO om att Barelona ska har gjort ett bud för David Trezeguet som kan innebära att Motta eller Saviola lämnar för La veccia signora.

Innan läste jag dessutom att Valenia är intresserade av el conejo och kan tänka sig byta till sig David Abelda mot honom.

Jag vill inte att Barca säljer nån av dem men framför allt inte Saviola.
Real Madrid el madrid
2003-12-05 22:33
joo världens bästa vänsterback är Roberto Carlos helt klart.

Barcelona Barca_91
2003-12-21 01:10
Ojj skrev att du skulle stanna i ert forum glömde bort att ni inte hade nått!
Barcelona BARCA BLOD
2003-12-05 21:34
rambo: du kan dra tillsamans med dina real vänner.. vad har du här o göra om du e så negativ, git fan
Barcelona Gustaf
2003-12-20 13:04
Om Barcelona ska fortsätta spela 4-2-3-1 så kan vi likaväl göra oss av med Saviola. Han är för liten för att spela ensam på topp och för att vi ska kunna hitta en anfallare som klarar av detta krävs det stålar och det är en bristvara i Barcelona som vi alla vet.
Real Madrid 10-Luis Figo
2003-12-06 19:26
Savve // Tompa

Respect...
Barcelona Izquierda
2003-12-06 15:21
Please stäng av rambo. Han är bara en provokatör och realsupporter.
Spanien 10-Luis Figo
2003-12-06 19:26
Savve // Tompa

Respect...
Barcelona Davidsito
2003-12-19 19:21
tycker det är skönt att spanska klubbar i princip inte kan köpas av stenrika ryssar för ex.
Robinho kan nog gå betydligt billigare.. Att ge 600 miljoner sek för en spelare som aldrig spelat i någon av de större ligorna är ju inte rimligt, har aldrig hänt kommer aldrig hända..
Att spelai Cheski är mer attraktivt än att spela för barca i nuläget.. Chelsea har ett jättelag på gång, fanatisk publik, och beläget i europas största stad.. Visst kan det vara så att pengarna också lockar.. men så har det varit de senaste decennierna, cash is the king.. ända sättet för barca att få ihop lite är att spela bättre
Barcelona Xavi
2003-12-20 13:26
Jag tycker inte vi ska spela 4-2-3-1

Utan som jag har visat i ett tidagare inlägg så tycker jag vi ska spela 4-1-2-2-1

Så här

------------------Rustu--------------------------

--Gabri--------Puyol-----Marques-------O.Lopez---

--------------------Xavi-------------------------

-Qauresma--------------------------L.Garcia------

-------------Saviola-------Ronaldiniho-----------

----------------------Kluivert-------------------
Barcelona Davidsito
2003-12-20 14:38
Barca_91 - tompa skrev ju att han hade klausul på 40 pund vilket nästan blir 600 miljoner kr..

jag håller med om att det är tyst på Camp Nou skulle kunna varar mycket bättre.. Man har ingen riktig klack som sätter igång det, iaf inte de matcher jag varit på.. Alla softar på matcherna hälften av Camp Nou sitter och röker brajj..
Barcelona Xavi
2003-12-20 12:49
med Kluivert framför och en 4-backsliinje
Barcelona Xavi
2003-12-20 12:49
Saviola får man inte sälja! han passar ju så här

------------Xavi---------
-Qauresma----------L.garcia--
--------Saviola--R----------
Barcelona Barca_91
2003-12-19 23:53
skrev fel...hehe.Vi ska vinna över Levante o möta typ Real i Spanska cupen så får vi revanch!
Mes que un club!
Barcelona Alx
2003-12-20 00:59
Johan Cruyff: Det står fel längst upp på sidan också, jag tycker att det är lite pinsamt...

Det ska ju vara "Més que un club" och inte "ás que un club"
Barcelona Barca for ever
2003-12-05 10:07
tack JoUH.. men jag tänker på en gratis hemsida..och jag tror att det finns
Barcelona Gottwald
2003-12-22 10:24
Bjärred spela igår bara för han skulle lämna ju.. visste ingen det?!
Barcelona Rivald0
2003-12-19 12:02
Hallo har ni läst om Robinho lr ??...han vill spela i Barcelona =))..skulle vara perfect ju..han å Ronaldinho skulle va ett giftigt radar par =))...http://www.soccerage.com/en/13/s1901.html
Barcelona Barca for ever
Barcelona Johan Cruyff
2003-12-05 21:17
Rambo; Härligt....

Bra att du är positiv(eller inte) men du kommer vara besviken om du ska tippa på det resultatet.......

Barcelona-vinner!
No matter what...
Barcelona Barca for ever
Barcelona Frank de Boer
2003-12-20 01:23
Vi gick under när de Boer drog. Var det någon som la märke till att han var 9:a när Aftonbladet rankade europas bästa försvarare ;) Lite lustigt men ändå
Barcelona Johan Cruyff
2003-12-05 22:51
Jouh;

Det är väl deras problem, dom får väl skylla sig själv dessutom var han inte deras största stjärna.

Adeu, para siempre Barcelona!
Barcelona Izquierda
2003-12-06 15:23
Barca_Fan,

Precis. Ikväll gäller inte de vanliga reglerna. Usch, jag saknar redan Luis Enrique. Han hade behövts ikväll. Hoppas att de andra kan smälla på rejält.
Kan någon förresten förklara för mig varför inte Marquez spelar i stället för Reiziger?
Annons: