/spanien/barcelona/forum/26128.aspx/spanien/barcelona/forum/26128.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona juanito
2004-04-15 14:06
Ständigt denna Cocu. Jag vet, han är en hyvens kille men det är samma sak som med van Bronchorst. Man ogillar honom för att han ständigt favoriseras. Varför är han så jävla helig? Vi har en 25 år gammal mexikanare som har gjort nästan 50 landskamper för det lag som rankas som det fjärde bästa i världen. Ändå får han inte spela då Rijkaard föredrar att flytta ner en mittfältare i försvaret. Vad irriterad jag blir! En till grej som är värd att beröra: Marquez kontrakt går ut 2007 medan Cocus kontrakt går ut i sommar. Undrar om styrelsen har hört talas om begreppet generationsväxling. Det verkar inte som det i alla fall. Även om Cocu får ett förlängt kontrakt kommer han att vara ordinarie ända tills det kontraktet går ut (åtminstone om Rijkaard är kvar). Sedan när han försvinner kommer det att uppstå ett rejält tomrum. Är det långsiktigt tänkande?
Barcelona BARCA BLOD
2004-04-15 19:54
hej allihoppa, jag har goda nyheter, det tycker jag iaf. på vems bekostnad vet jag inte (icke eupass). Alex har skrivit en förhands kontrakt med barcelona =)
Barcelona Holländaren
2005-03-05 19:55
Förstår inte varför vi ska vila spelarna när de inte jobbat något.
Barcelona juanito
2004-04-14 12:26
Majsan: Med tanke på Rosells uttalande tidigare om att Puyol inte skulle säljas oavsett summa så tycker jag inte att det känns speciellt realistiskt att han skulle ingå i ett byte med RVN. Tror inte att Barça har gett det förslaget utan snarare kan det väl vara Man Utd som vill se en sådan affär. Laporta inser nog hur förödande det skulle vara för hans populäritet om han sålde Puyol. Åtminstone kan man hoppas det..

Håller helt med dig om Torres men han är väl ungefär vad Puyol är för oss Barça-fans, dvs helig. Det var en del prat tidigare under våren men det har varit väldigt tyst på sistone. Ath Madrids president gick ju dessutom ut tidigare och lovade att han aldrig skulle sälja Torres. Näe, jag är nästan helt säker på att man värvar Trez. Det känns väl rätt okej trots allt. Han är kanske inte den spelare man helst av allt vill se men ändå ingen katastrofvärvning.
Barcelona Damia
2005-03-05 18:48
Hoppas inte att det är något allvarligt med Belletti :(
Barcelona Tomasz
2004-04-15 00:00
Straffsituationerna och målen finns på länkarna som följer (högerklicka och välj Spara mål som ifall ni vill spara klippen på datorn):

Saviola 0-1

Alfonso 1-1

Barca_91...

Har förbundet något vett så tar de bort det röda kortet som Valdés fick så han kan spela mot Málaga.

Barcelona Damia
2005-03-05 18:45
Sylvinho och Ronnie hade nyss ett roligt och fint samarbete på vänsterkanten! :D kul
Barcelona @lle
2005-03-05 19:53
BARÇA
Barcelona Damia
2005-03-05 18:44
Snälla 2-0 till halvtid och vila xavi , och kanske någon mer.
Barcelona Gaucho
2005-03-05 20:13
Valencia spelar ut madrid efter noter
Barcelona Der Afro
2005-03-05 19:59
Trots seger är jag lite småirriterad. Den ofta bra, men i mitt tycke något överskattade, Iniesta gjorde sin sämsta match denna säsong och Ronnie slog bort mängder av boll. Men det som irriterar mig är att Rijkard lät oss bli utspelade i 25 minuter utan att göra ett byte. Lopez mot någon av ovan nämnda herrar kanske hade passat?

Valdez och Pyol måste man bara älska! Marquez är också en kung!

Skön seger! Hoppas RM tappar nu bara ...
Barcelona Der Afro
2005-03-05 19:59
Trots seger är jag lite småirriterad. Den ofta bra, men i mitt tycke något överskattade, Iniesta gjorde sin sämsta match denna säsong och Ronnie slog bort mängder av boll. Men det som irriterar mig är att Rijkard lät oss bli utspelade i 25 minuter utan att göra ett byte. Lopez mot någon av ovan nämnda herrar kanske hade passat?

Valdez och Pyol måste man bara älska! Marquez är också en kung!

Skön seger! Hoppas RM tappar nu bara ...
Barcelona @lle
2005-03-05 19:03
japp rätt
Barcelona - Xaviii -
2005-03-05 19:45
Ronnie har knappt satt någon frispark denna sesång, tycker att Marquez borde få ta dom.

Hoppas på ett mål nu på slutet.
Barcelona emma
2005-03-05 18:58
Både Iniesta och Márquez hade fått till två riktiga klassmål om marginalerna varit på deras sida. Synd, men avslutningen av första lovar väl mer?

Ut med Ronaldinho och låt honom vila och släng in Maxi istället. Jag tippar 2-0.
Barcelona Barçafan_Nr1
2005-03-05 18:41
Eto'ooooooooooooooooooooooo
Barcelona Barça-fan
2004-04-14 21:07
0-1!!!!!!!!!!!!!!!!!! SAVIOOOOLAAAAAAAA
Barcelona - Xaviii -
2005-03-05 18:41
0-1 Mååål av Eto'o
Barcelona Andreas
2005-03-07 14:57
Aubri//
"Chelsea behöver göra 1 mål, sen försvar , försvar och åter försvar. Låter det bekant?
Dessutom har de bättre chans att göra mål nu,. än senast då de behövde hjälp av barca spelare för att göra mål."

Jag tror det är just det som gör att vi går viddare. Chelsea behöver ett mål och för att få det måste dom anfalla. Och när dom anfaller får Barcelona ytor och när ytorna kommer kan få (eller inga) lag matcha oss.

Froça Barça!
Barcelona Kaka The king
2004-04-14 20:34
hoppas ni vinner idag!!!!
Barcelona Andreas
2005-03-07 14:57
Aubri//
"Chelsea behöver göra 1 mål, sen försvar , försvar och åter försvar. Låter det bekant?
Dessutom har de bättre chans att göra mål nu,. än senast då de behövde hjälp av barca spelare för att göra mål."

Jag tror det är just det som gör att vi går viddare. Chelsea behöver ett mål och för att få det måste dom anfalla. Och när dom anfaller får Barcelona ytor och när ytorna kommer kan få (eller inga) lag matcha oss.

Froça Barça!
Barcelona Damia
2005-03-05 18:19
Spelet stämmer inte riktigt.
Barcelona Aubri
2005-03-07 14:33
Barca kan hamna i samma situation som senast hemma Nou Camp, .. vem ska då rädda oss? Maxi?Etoó? eller Dihno?

Chelsea behöver göra 1 mål, sen försvar , försvar och åter försvar. Låter det bekant?
Dessutom har de bättre chans att göra mål nu,. än senast då de behövde hjälp av barca spelare för att göra mål.

1-0 chelsea, och matchen kommer att se ut som på Nou Camp.. Stora skillnaden denna gång är, vi har inte fansen bakom oss, utan tvärtom, skillnaden är vädret, o lite kallare, och stora skillnaden blir chelsea lär spela ännu fulare och hårdare spel mot Dihno bl.a

Säger bara shit, vi borde gjort 3-1, på Nou Camp
Ps. Iniesta lär säkert få mål chans.. bäst han sätter den på tisdag..
Barcelona Damia
2005-03-05 19:04
.
Real Madrid Juanito
2003-12-03 20:59
En rätt bra liknelse som nån skrev på Sport: Xavi och Motta är som två chaufförer som kör ferrari men snarare borde köra Seat..
Barcelona RiZzo
Hoppas vi ökar på.
O dombyter ut dinho.
Malaga Juanito
En rätt bra liknelse som nån skrev på Sport: Xavi och Motta är som två chaufförer som kör ferrari men snarare borde köra Seat..
Barcelona Damia
Marquez ut Gerard in
Barcelona Juanito
Barcelona Damia
2005-03-05 19:02
Ämne: Hej alla kul att vi ....
Den var helt OK. Men slutet var mest underhållande.
Annons: