/spanien/barcelona/forum/26126.aspx/spanien/barcelona/forum/26126.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
em1l
2005-03-05 18:44
fan vad gött:D
Barcelona Gaucho
2004-04-15 23:51
RÄTTELSE:

Den här Alex från Cruzeiro har jag iaf inte hört nånting om! är han bra eller? och hur säker är din källa BARCA BLOD? ska de stå! ;=)
Barcelona Rivald0
2004-04-14 14:18
Att Puyol skulle vara till salu eller kunna ingå i en bytesaffär förnekas av Rosell.

- Han kommer absolut att stanna i Barcelona. Han är en nyckelspelare och kommer inte att säljas, avslutar han.
fan va skönt att få höra asså...skulle kunna tänka ett Barca utan PUYOL
Barcelona Damia
2005-03-05 18:41
ASSIST AV DECO!
Barcelona Damia
JAAAA! ETO'O 1-0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Barcelona Rawazinho
2004-04-14 21:06
1-0 BARCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Barcelona Puyol
2005-03-07 13:17
jag kommer och satsa 100 spänn på chelsea ...vinner barca eller spelar oavgjort så går de vidare..och då förlorar jag men jag skiter i de 50 kr ..bara barca går vidare.....och om chelsea vinner så kommer jag att trösta mig med att jag vann några pengar( minst 100 kronor...oddset är säkert 2,00 el. mer)

jag vinner alltså hur som helst...antingen barca går vidare eller jag vinner några spänn.......smart , va??

Barcelona Damia
2005-03-05 18:39
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JÄÄVLAR NÄRA 1-0!!!!! MARQUEZ!
Barcelona Puyol
jag kommer och satsa 100 spänn på chelsea ...vinner barca eller spelar oavgjort så går de vidare..och då förlorar jag men jag skiter i de 50 kr ..bara barca går vidare.....och om chelsea vinner så kommer jag att trösta mig med att jag vann några pengar( minst 100 kronor...oddset är säkert 2,00 el. mer)

jag vinner alltså hur som helst...antingen barca går vidare eller jag vinner några spänn.......smart , va??

em1l
2005-03-05 18:25
vad hände damia?
Barcelona Puyol

Barcelona el diablo
2005-03-07 18:52
Läs om en klok man som inte gillar Chelsea."Chealsea får mig att avsky fotboll" med mera läs mer på denna artikel på aftonbladet...
Barcelona el diablo
2005-03-07 18:52
Läs om en klok man som inte gillar Chelsea."Chealsea får mig att avsky fotboll" med mera läs mer på denna artikel på aftonbladet...
Barcelona - Xaviii -
2005-03-05 18:07
Los Galacticos

Du kan antingen gå in på länken ovan eller klicka in på sidan cadenaser.com.
Barcelona Barçafan_Nr1
2005-03-05 17:55
Ni som inte har TV4+ och gärna vill se matchen ska gå in på ovanstående länk. Det är gratis helgen ut. Efter helgen kommer en avgift på 100kr/år att debiteras. Jag kan varmt rekommendera att ni blir medlemmar.

FORÇA BARÇA!!!
Barcelona Kharles_Kubala
2005-03-05 16:47
Bra jobbat Señor Laporta!, alltid kul att läsa om FC Barcelonas historia. Kul att alla gästskribenter kommit igång nu.. När får man en krönika från själva red då..? ;-P

Ninhó

Alla lag har ju sina svackor, och om vi skulle tappa poäng idag så skulle det nog inte vara hela världen, men det gäller att komma ur svackan så fort som möjligt. När allt kommer omkring så tycker jag ändå att FCB är bästa spanska lag 04-05 och det kommer nog märkas ändå in på mållinjen.. ;-)

Sonde

Jo, men som sagt, lönen är ju kanske lite för hög. Hur tror du det blir, tror du han blir tvungen att sänka eller kommer han säljas?

Matchen börjar ovanligt tidigt idag.. ca 1h 15min kvar.. Força Blaugrana!
Barcelona @lle
2005-03-05 18:43
BARÇA
Barcelona Barçafan_Nr1
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
Barcelona Damia
2005-03-05 18:24
NEJ! Blev inget mål på den. Nu börjar vi tändatill!
Barcelona Damia
2005-03-05 18:23
INDIREKT FRISPARK I STRAFFOMRÅDET!
Barcelona Barca Barca
2005-03-07 14:36
Som ni har märkt så har Mourinho inte gått ut och snackat s**t innan matchen, kanske ett mirakel på gång men det är en bit kvar till miraklet han får inte snacka s**t efter matchen.

Barca spelarna värkar säkra/tro på avancemang. På nåt sätt är det bra och på nåt sätt är det dålig.

Angående Robben. Så kan ja bara hålla med Kickboxer, han är inte Maradona men visst är han ett hot för oss(OM han nu kommer att spela) men vi har mycket giftigare spelare behöver inte räkna upp de och framför allt vi SPELAR fotboll inte sparkar fotboll.

Spelar ingen roll om vi åker ut eller tar oss vidare så är det ingeting och vara lessen för, visst blir man besviken om vi inte tar oss vidare. Men då kan Barca koncetrera sig på ligan och heja istället fram våra rivaler Real Madrid(Som ja är nästintil säker att de tar sig vidare) till CL guldet. Går vi inte vidare imon så är ja 99,9 procent att liga guldet hamnar hos Barca i år.

Visca EL Barca
Barcelona Barca Barca
2005-03-07 14:36
Som ni har märkt så har Mourinho inte gått ut och snackat s**t innan matchen, kanske ett mirakel på gång men det är en bit kvar till miraklet han får inte snacka s**t efter matchen.

Barca spelarna värkar säkra/tro på avancemang. På nåt sätt är det bra och på nåt sätt är det dålig.

Angående Robben. Så kan ja bara hålla med Kickboxer, han är inte Maradona men visst är han ett hot för oss(OM han nu kommer att spela) men vi har mycket giftigare spelare behöver inte räkna upp de och framför allt vi SPELAR fotboll inte sparkar fotboll.

Spelar ingen roll om vi åker ut eller tar oss vidare så är det ingeting och vara lessen för, visst blir man besviken om vi inte tar oss vidare. Men då kan Barca koncetrera sig på ligan och heja istället fram våra rivaler Real Madrid(Som ja är nästintil säker att de tar sig vidare) till CL guldet. Går vi inte vidare imon så är ja 99,9 procent att liga guldet hamnar hos Barca i år.

Visca EL Barca
Barcelona Damia
2005-03-05 18:22
Iniesta i ribban!
Barcelona Messí
2005-03-07 17:28
Ojj, imorgon gäller det! Efter att ha läst spelarnas komentarer känner jag mig lugnare. Spelarna verkar vara lika sugna på att slå Chelsea [och Mouinho] som vi är.

Tror det kommer bli så här;
Första 10 minuterna kommer Chelsea föra matchen och försöka skapa chanser. Efter ett tag arbetar vi oss in i matchen och skapar farliga kontringar. I mitten av första halvlek så får vi en bra chans där bollen sitter bakom Cech. 0-1. Resten av halvleken fortsätter som den började.

Andra halvlek så byter "Mister" in Iniesta/Maxi beroende på vem av dem som började. Vi skapar ett tryck på Chelseas mål och Chelsea lyckas kontra in en boll i sista minuterna. Collina blåser av och Barça är i kvartsfinal där jag gärna skulle se Real Madrid som motståndare. Tänk er, tre st El Clasico inom en månad!

Får hoppas att de 3000 tillresta Barçafansen får jubla efter slutsignalen!
Barcelona Barca_91
2004-04-14 16:57
Dinho kommer inte lämna oss för pengar!
#Han har alltid viljat spela hos oss.
#Vi är en av världens bästa klubbar!
#Publiken älskar honom.
#Det är varmare än England
#Han har haft en grym säsong och spelar bättre än någonsin!

Det här är några av anledningar till att han inte lämnar oss.
Men Puyol har sagt att han lämnar klubben om klubben vill och om klubben behöver pengar.Så därför är jag rädd för att han lämnar oss!
Spanien Sir. Smokealot
2005-03-07 13:51
Haha, jag skulle inte våga tippa vilken minut målen kommer.. Men jag skulle tippa 1-1 där Barca dominterat matchen :)

Och kan inte annat än hålla med Cruyff att man blir äcklad av Chelskis sätt att spela fotboll..

Jag är nästan 100% på att Mourinho kommer spela mot Robben om han kan, för den form han visat iår så blir han ett hot mot er. Nästan samma sak som att Dinho varit borta 1 månad sen spelas denna viktiga match, Rijkaard hade nog inte vågat sätta han på bänken.. ??
Barcelona Puyol
2005-03-07 13:18
förlåt jag menade : "jag skiter i de 100 kr"
Barcelona Puyol
Barcelona Puyol
Barcelona Izquierda
2004-04-14 12:19
några styckeN