/spanien/barcelona/forum/2612.aspx/spanien/barcelona/forum/2612.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Mr. Culé
2015-08-31 20:41
De Gea in 2011, speaking to Cadena SER: “I wouldn’t go to Real Madrid even if they offered me a blank check.”

Notera att uttalandet gjordes när spanjoren fortfarande spelade för Atlético de Madrid.

Skall bli intressant att se Madrid-derbyt i Calderon.
Barcelona Rambla~
2015-08-31 20:04
Jag baserade min negativa reaktion på Kröjfs uppgifter. Är även medveten om att han tydligt sa ifrån att det ej är bekräftat.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona ( Xaviesta )
2015-08-31 20:03
Ruben Baron Äsch, bra artikel men deprimerande så in i.. glad att jag läste den men ångrar att jag läste den ungefär.
Barcelona 5puyol5
2015-08-31 20:00
Rivaldinho, Den store Rivaldos son är klar för Braga i Portugal, tänk om han blir lika bra som sin pappa. Det ryktas om att Victor Valdes är på väg till Marseille, helt sjuk hur han Valdes förstörde sin karriär!
Barcelona Kröjf
2015-08-31 18:53
Rambla

För det första kanske min förhandsinformation inte har fog för sig i slutänden. För det andra är jag själv verkligen ingen vän av C-More. Hade för egen del självfallet helst sett att spansk fotboll visades på markbaserad och reklamfri TV, precis som luftpastejerna från engelska ligan i Tipsextra en gång i tiden. Men.......
Barcelona The Octopus of Badia
2015-08-31 18:53
Rambla~

Var läste du det?
Barcelona Blaugrana91
2015-08-31 18:51
[QUOTE=Rambla~]Neeeej, inte C-More igen. Hade hoppats på Discovery-gruppen som har Eurosport. C-More så oseriösa när det kommer till La Liga. För att inte tala om ockerpriser på deras abonnemang. [/QUOTE] Är det klart?
Barcelona Rambla~
2015-08-31 18:37
Neeeej, inte C-More igen. Hade hoppats på Discovery-gruppen som har Eurosport. C-More så oseriösa när det kommer till La Liga. För att inte tala om ockerpriser på deras abonnemang.
Barcelona Barcelonistas
2015-08-31 18:00
"Jag har velat ha jätte många tjejer genom åren som jag har fått nobben av"

Sladjan i Eurotalk... allvarligt talat who gives a shit. Det här är ett fotbollsprogram inte ett program där man delar med sig om sitt privatliv.
Barcelona ( Xaviesta )
Martial och De Bruyne slår sista spiken i kistan för oss känner jag. Vill hävda att vi är absolut sämst bland Europas toppklubbar vad gäller försäljningar, skämt åsido. Resterande toppklubbar känner till detta också då vi skapat den här onda cirkeln själva. För tillfället kan vi inte ens sälja vatten i Sahara och det ska bli spännande att se vilka clown-förhandlingar vi tänker delta i när det blir dags att sälja av dom spelare som börjar komma till åren i laget, såsom Rakitic, Suàrez osv. Peanuts, baby.
Barcelona Ali G
På tal om domarskandaler har den gode Simeone redan förutspått vad som kommer att hända. Dessa straffsituationer senast är ingenting jämfört med det som väntar.

Vem minns inte säsongen 2011/12 när Real vann ligan? Den säsongen var bland det värsta jag sett där domarna favoriserade Real och samtidigt var emot oss på varenda situation. Man kan lugnt säga att domarna vann ligan åt Real för den säsongen glömmer man aldrig!! De var en stor jävla skandalsäsong!!!
Barcelona ElRaval
@vic111:
Ska folk behöva förklara ännu en gång varför vi inte behåller Song? Jag tycker det är uppenbart. Kan vi sluta prata om honom nu? Är trött på hans "Tchakap"-tjat.
Barcelona 100% AntiMadridista
2015-08-31 17:59
Läste precis att United kommit överens med Martial för 80 miljoner euro. Alltså vad är det som händer? Om han är värd 80 miljoner euro så borde Neymar vara värd några miljarder.
Barcelona Barcelonistas
2015-08-31 17:52
Rayonel Hudssi - kolla Chelsea spelarens fot han har den långt nere. Går ju knappt kolla på Eurotalk längre med Sladjan i spetsen. Man märker hur mycket han hyllar Real hela tiden osv.
Barcelona Kröjf
2015-08-31 17:52
För alla eventualiteter vill jag bara informera att en "initierad" källa, säger att det lutar åt att C-More kommer att fortsätta sända La Liga. Men att man avvaktar tills dess transferfönstret är stängt.Jag kan givetvis inte gå i god för att källan som jag känner, visar sig ha rätt i slutänden; även om han följt frågan ingående. Men redan i morgon kan vi faktiskt få veta om matcher från världens absolut bästa fotbollsliga fortsätter sändas i C-More, vid sidan om den allsvenska serielunken. Så hold your horses ett litet tag till och håll tummarna för att han faktiskt visar sig ha rätt.
Barcelona Rambla~
2015-08-31 17:46
80m för Martial, lol! Är han ens värd hälften?
Barcelona Rayonel Hudssi
2015-08-31 17:27
[QUOTE=Barcelonistas]När vi mötte Chelsea 2012, minns ni att vi gjorde ett 3-1 mål som dömdes bort för offside? Det var Sanchez som gjorde målet. hoppa till 17:40 ungefär och bedöm själva. Svårt och säga men ser ut som att Alves är precis vid linjen faktiskt från den vinkeln. Fuck den här matchen kommer man för evig ha ångest över. [/QUOTE] Han är offside, överkroppen lutar framåt och han är således i offside läge.
Barcelona Rambla~
2015-08-31 16:38
Fifa-viruset och Lahoz som domare mot Atlético. Oddsen kunde ju varit bättre för en bortamatch.
Barcelona Barcelonistas
2015-08-31 16:37
När vi mötte Chelsea 2012, minns ni att vi gjorde ett 3-1 mål som dömdes bort för offside? Det var Sanchez som gjorde målet.

hoppa till 17:40 ungefär och bedöm själva. Svårt och säga men ser ut som att Alves är precis vid linjen faktiskt från den vinkeln.

Fuck den här matchen kommer man för evig ha ångest över.
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
2015-08-31 16:06

Dåliga värvningar av Barca senaste åren:

Song

Mathieu

Cesc Fabregas (Inte ekonomiskt men tack vare han tappade vi Thiago)

Spelare som det återstår att se: Vermaelen, Douglas, Arda, Vidal.

Avskriver inte ens Douglas..Tack vare priset (Om det nu stämde..) Och att man trots allt inte sett honom spela tillräckligt. (Kanske aldrig kommer att göra det)
Monchi av alla människor ville ha honom till Sevilla (Bara en sån sak).

Bra eller riktigt bra värvningar:

Rakitic
Neymar
Claudio Bravo
Ter Stegen
Suarez
Jordi Alba
Mascherano

Vi har inte värvat katastrofalt..Väldigt bra måste jag säga.

Denna ledning har värvat betydligt bättre än förra ledningen.

Sen är vi lika usla nu som tidigare när det gäller försäljningar..

Barcelona vic111
2015-08-31 15:34
Varför behåller vi inte Song för det första? Han är 100 gånger bättre än S.Roberto och Samper står inte högt o kurs hus LE. Just det svaret är Gumbau..
Barcelona Gabriel
2015-08-31 14:29
Haha just det Sladjan, vad hände med honom egentligen? Dom ansåg väl tillslut att dom inte behövde någon i hörnet som rabblade upp en massa onödig och ointressant statistik som han läste upp från sin datorskärm. Snacka om att vara butthurt.
Barcelona Barcelonistas
2015-08-31 13:56
Minns ni Bosse Pettersons bråk mot Sladjan Osmanagic i viasat studion? Dom bråkar om Real Madrid 0-2 Barcelona Semifinal Cl matchen... Sladjans beteende är pinsamt. Haha does where days!
Barcelona neymar JR
2015-08-31 13:44
Det är väl alltid kul när man kan sponsra ens dröm att bli modedesigner.....
Barcelona Rambla~
2015-08-31 13:41
Song verkar bli utlånad ännu en gång. Fattar inte att de ej klarar av att sälja honom. Vad är vitsen att låna ut honom sista året på hans kontrakt? För att slippa lönen?

19m kastade i sjön. :(
Barcelona neymar JR
2015-08-31 13:38
rambla Håller med dig att fönstret borde stängas så fort säsongen drar igång. Vad är meningen med panik värvningar under dem sista dagarna?! Man har ca 50 dagar under sommaren att planera kommande säsong, klarar man inte av det då är man nog fel person på fel jobb Oerhört nöjd med att vi alltid göra våra värvningar tidigt, utan stress.
Barcelona Rambla~
2015-08-31 13:38
Hm, MD kanske var rätt ute trots allt. Den där Martial är nog inte värd mer än 20m.
Barcelona neymar JR
2015-08-31 13:36
rambla Och bara för att spela över än mer så verkar det hela landa på 50 20 miljoner € beroende på prestationer haha!
Barcelona Rambla~
2015-08-31 13:35
@neymar JR:
Jo, jag är fullt medveten om det och har sett några av dessa matcher. Allt var frid och fröjd efter matchen mot Club Brugge. Lätt att vara optimistisk när man slagit ut ett halvt mediokert gäng. :) Deras planering, ja inte bara deras utan flera PL-klubbars, är ju helt uppåt väggarna. Den där Deadline Day i PL har blivit en cirkus där media har ett enormt pådrag. Alla klubbar verkar ju spara sina affärer till just den dagen. Vad fan då för? De har haft hela sommaren på sig. Istället får de panik efter en eller två dåliga matcher/resultat. Helt plötsligt ska de köpa typ vad som finns tillgänligt på marknaden. Att inte ha scouat spelaren eller om han passar in i laget har ingen betydelse. Dessutom så borde transferfönstret stängas så fort en liga har startat anser jag.
Barcelona neymar JR
2015-08-31 13:28
rambla Jag vet inte om du har kollat något på man u, men dom är i akut behov av förstärkningar både offensivt och defensivt. Sen att gång på gång bli nobbade ökar desperationen, sista dagen under silly season nu har dom inte "råd" att förhandla. Snacka om att ha målat in sig i ett hörn Sen att dom förväntar sig mirakel av en 19 åring är bara det galet om man väljer att bortse budet. Speciellt med tanke på att det inte ens är långsiktig planering då LVG inte kommer bli kvar där allt för länge
Annons: