/spanien/barcelona/forum/26118.aspx/spanien/barcelona/forum/26118.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gabriel
2003-12-16 22:27
PutaFranco

Då hoppas jag för din skull att ni inte slog vad om mycket pengar. Barcelona har aldrig nånsin haft reklam på tröjorna och jag tror att de är de enda iaf av toppklubbar som inte haft det.

Bopi

Nej det är imorgon!
Real Madrid Juanito
2003-12-03 13:23
Sport säger att Saviola och Kluivert spelar tillsammans och El Mundo Deportivo skriver att det är Kluivert som spelar ensam. Bara Kluivert känns ju definitivt fel men de andra alternativen är inte heller så lockande. Saviola verkar ha blivit smittad av Kluiverts ineffektivitet. Näe, det känns mörkt det här. Tror inte på vinst men å andra sidan är det ju bara borta Barça är riktigt farliga.

Dist: Skulle inte säga att Barça har ett dåligt spelarmaterial. Det är snarare ett mysterium att dom senare årens tränare (Antic är undantaget) fått ut så lite med så många kvalitetsspelare.

Laporta vann inte enbart pga Beckham. Det är klart att kryddpojken var bidragande men många röstade på Laporta för att han ansågs stå för en genrationsväxling som skulle föra med sig nya fräscha idéer. Det är det jag verkligen saknar. Den typ av förändring som Cruyff förde med sig hade jag velat se. Situationen idag känns väldigt mycket som den för ett år sedan.. tyvärr.
Malaga Juanito
Sport säger att Saviola och Kluivert spelar tillsammans och El Mundo Deportivo skriver att det är Kluivert som spelar ensam. Bara Kluivert känns ju definitivt fel men de andra alternativen är inte heller så lockande. Saviola verkar ha blivit smittad av Kluiverts ineffektivitet. Näe, det känns mörkt det här. Tror inte på vinst men å andra sidan är det ju bara borta Barça är riktigt farliga.

Dist: Skulle inte säga att Barça har ett dåligt spelarmaterial. Det är snarare ett mysterium att dom senare årens tränare (Antic är undantaget) fått ut så lite med så många kvalitetsspelare.

Laporta vann inte enbart pga Beckham. Det är klart att kryddpojken var bidragande men många röstade på Laporta för att han ansågs stå för en genrationsväxling som skulle föra med sig nya fräscha idéer. Det är det jag verkligen saknar. Den typ av förändring som Cruyff förde med sig hade jag velat se. Situationen idag känns väldigt mycket som den för ett år sedan.. tyvärr.
Barcelona Xavi
2003-12-17 18:05
Några problem med Robinho

*Han har inget Eu-pass

*Han är väl högermittfältare?

*Något ung kanske?

Men om passet fixar sig skulle jag gärna se Qauresma och Robinho spelade varannan match eller nåt.

Barcelona Juanito

Real Madrid Helguera
2003-12-05 20:36
Ganska typisk att en artikel om de mest hatade spelarna i Real Madrid skrevs av den mest omogna personen i Barcas redaktion.

Man får väl hoppas att publiken på Camp Nou beter sig som civiliserade människor imorgon och inte kastar in saker såsom ett grishuvud!!

Ps. Nån som vet vad för straff Barca fick för förra säsongens uppförande mot Real på Camp Nou.
Mach1
2003-12-05 22:00
Fruktansvärd nervös inför imorron, jag är rädd för det värsta men positivt ändå med tanke på dom senaste 20 åren resultat!! Marängerna har inte vunnit sen 1983, så varför skulle dom göra det imorron för?? Förresten såg nån Juve-Inter matchen?!?!
Hoppas att Rikjard får sparken efter matchen, och att dom hämtar tillbaka hem Rivaldo(en av världens bästa spelare fortfarande)!!

Rambo//
du hör inte hemma här, gå och byt tröja till maränger!!
Barcelona Tompa
2003-12-05 17:55
Ronnies frånvaro är ett stort avbräck för Barca. Men visst katten kan vi vinna! En sak är emellertid säker:
Ska Barca slå Real imorgon krävs att alla verkligen tar sitt ansvar och visar HJÄRTA! I morgon måste finliret läggas åt sidan, det är hårt arbete som krävs om det ska bli tre poäng. I klartext - på med blåstället och ge allt i 90 min. plus tillägg.

FORZA BARCA!
Barcelona Tompa
2003-12-05 17:55
Ronnies frånvaro är ett stort avbräck för Barca. Men visst katten kan vi vinna! En sak är emellertid säker:
Ska Barca slå Real imorgon krävs att alla verkligen tar sitt ansvar och visar HJÄRTA! I morgon måste finliret läggas åt sidan, det är hårt arbete som krävs om det ska bli tre poäng. I klartext - på med blåstället och ge allt i 90 min. plus tillägg.

FORZA BARCA!
Real Madrid JoUh
2003-12-06 00:28

-Johan Cruyff-

"Skylla sig själva"? Vad frågade jag??
Du sa att de var lika grisiga som de på Camp Nou... Jag frågade då om de gjort detsamma mot tex Luis Enrique som också gått motsatta vägen...

hala Madrid!!
Real Madrid Juanito
2003-12-03 14:45
Iniesta och Sergio Garcia kanske lånas ut till Tenerife. Jag skulle gärna se det. Hellre att dom får speltid och utvecklas i ett segunda-lag än att dom bara får göra enstaka inhopp i högstadivisionen.
Malaga Juanito
Iniesta och Sergio Garcia kanske lånas ut till Tenerife. Jag skulle gärna se det. Hellre att dom får speltid och utvecklas i ett segunda-lag än att dom bara får göra enstaka inhopp i högstadivisionen.
Barcelona Juanito
Barcelona PUYOL=Hjärta
2003-12-18 17:13
var Rochemback o Geovanni talanger i klass med saviola o Quaresma?
Barcelona PUYOL=Hjärta
2003-12-18 17:13
var Rochemback o Geovanni talanger i klass med saviola o Quaresma?
Barcelona Nino Brown
2003-12-02 23:54
Barcelona 1999-2000

Hesp--Reiziger--F.De Boer--Abelrdo--Sergi--Guardiola--Cocu--Luis Enrique--Figo--Kluivert--Rivaldo. Och så här såg vårat Reservlag ut.

Arnau--Puyol--Bogarde--Nadal--Zenden--Celades--Litmanen--Xavi--Simao--Dani--Giovanni

Fattar Ni?? Denna tid var våra avbytare Världspelare.Och Nu???Ja det ska jag väl inte gå in på...Varför kunde inte Abrahamovic köpa barca istället för Chelsea??
Barcelona PUYOL=Hjärta
2003-12-18 18:11
Greken har du bra uppkoppling. Isåffal kan du se matcherna på www.fcbarcelonaonline.com
Barcelona PUYOL=Hjärta
2003-12-18 18:11
Greken har du bra uppkoppling. Isåffal kan du se matcherna på www.fcbarcelonaonline.com
Barcelona Davidsito
2003-12-07 20:39
Puyol borde ha en femma i matchbetygen..
Tycker att Kluivert bevisade att han visst kan göra mål motbra motstånd igår..

Hata Madrid!
Barcelona Blaugrana_1899
2003-12-14 04:05
Alx: jag svarade på ett par frågor som ställdes om matchen till en av mina Barça broder som inte hade möjlighet att se matchen, om du hade varit han så tror jag att du oxå skulle vilja få svar om vad som händer med din klubb i en match.
Så vaf*n blir du så sur och retar dig på det! (?)
Barcelona Garcia
2003-12-01 17:00
Gabriel:

1: Henry
2: Shevchenko
3: Nistelrooy
4: Trez
5: Ronaldo
Barcelona Garcia
Gabriel:

Barcelona Garcia
Gabriel:

Barcelona felipe
2003-12-05 15:08
Vi gör en INTER i helgen!! betänk att vieri, materazzi, cannavaro mfl inte var med... Slog Juve trots llt.. på bortaplan!! På Camp Nou har vi det stöd vi behöver... med eller utan Ronaldinho. visca el barca!

Mes que un club
Barcelona pat-w
2003-12-05 14:05
alla barcafans var inte oroliga

vi tråkar ut dom i 78 min

sen tåar kluivert in 1-0

sen skjuter dom fem i virket så blåser domarn, se e vi KUNGAR (ett tag)
Barcelona Xavi
2003-12-11 21:29
Smart:)
Barcelona Tompa
2003-12-04 20:24
Forts från förra inlägget.

Där anser jag själva kärnan ligger till den nuvarande krisen. Du nämner själv att holländarna inte håller måttet. Men vem köpte in dem? Jo (med några undantag) Van Gaal! Det faktum att Van Gaal fick hålla på som han gjorde få dåvarande klubbledningen med Nunez i spertsen ta ett stort ansvar för.

Sen är det givetvis så att ALLT inte är Van Gaals fel. Situationen har förvärrats av den helt inkompetenta ledningen under Gasparts tid som president. En riktigt bra klubbledning hade säkert röjt upp i det Hollandträsk som Van Gaal lämnade efter sig sommaren 2000.

Själv var jag 100 % säker på att det var ett stort misstag att ta tillbaka Van Gaal och tyvärr fick jag ju rätt. Det blev t.om mycket värre än befarat. Inte för att jag tror Laporta har några planer på att ta tillbaka honom men skulle det mot förmodan gör så vet i katten vad jag gör. Jag vill aldrig någonsin se Van Gaal som Barcas tränare igen.
Barcelona Tompa
2003-12-15 10:55
Match mot Celta näste omgång. Det krävs ytterligare en seger, inget snack om den saken. Nu är visserligen inte Espanyol världens bäste värdemätare men det var ändå en oerhört viktig seger. Kul att Ronnie gör mål direkt i sin come-back efter skadan. Han är otroligt viktig.
Barcelona Tompa
2003-12-04 20:24
Forts från förra inlägget.

Där anser jag själva kärnan ligger till den nuvarande krisen. Du nämner själv att holländarna inte håller måttet. Men vem köpte in dem? Jo (med några undantag) Van Gaal! Det faktum att Van Gaal fick hålla på som han gjorde få dåvarande klubbledningen med Nunez i spertsen ta ett stort ansvar för.

Sen är det givetvis så att ALLT inte är Van Gaals fel. Situationen har förvärrats av den helt inkompetenta ledningen under Gasparts tid som president. En riktigt bra klubbledning hade säkert röjt upp i det Hollandträsk som Van Gaal lämnade efter sig sommaren 2000.

Själv var jag 100 % säker på att det var ett stort misstag att ta tillbaka Van Gaal och tyvärr fick jag ju rätt. Det blev t.om mycket värre än befarat. Inte för att jag tror Laporta har några planer på att ta tillbaka honom men skulle det mot förmodan gör så vet i katten vad jag gör. Jag vill aldrig någonsin se Van Gaal som Barcas tränare igen.
Barcelona Tompa
2003-12-15 10:55
Match mot Celta näste omgång. Det krävs ytterligare en seger, inget snack om den saken. Nu är visserligen inte Espanyol världens bäste värdemätare men det var ändå en oerhört viktig seger. Kul att Ronnie gör mål direkt i sin come-back efter skadan. Han är otroligt viktig.
Annons: