/spanien/barcelona/forum/26115.aspx/spanien/barcelona/forum/26115.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Tompa
2004-01-09 09:43
Förlust igen, tungt, tungt, tungt...

Visst, man ska inte måla fan på väggen i onödan. Barca har returmatch nästa vecka på hemmaplan och borde kunna vända på det, det är ju trots allt ett segundalag vi talar om som motståndare. Ändå var den här förlusten nästintill katastrofal anser jag. På söndag väntar återigen en "måstematch" och då var det här sämsta tänkbara uppladdning. Killarna behövde verkligen en moralhöjare efter debaclet mot Santander men vad händer? Man blir så besviken!

Och det värsta av allt, vi gör INGA MÅL! Det är under all kritik att inte kunna bräcka nollan mot Levante, att matchen spelades på bortaplan spelar ingen roll. På de tre senaste matcherna (gårdagens match inräknad) har Barca gjort ETT ENDA YNKLIGT MÅL! Det är så dåligt att man knappt tror det är sant.

Barca_for_life:
Förstår inte hur du kan påstå att det inte gör något att vi torskade igår. Fan (ursäkta ordvalet), laget behöver ju segrar för att få lite självförtroende, inte en förlust mot B eller C-motsånd.
Barcelona Tompa
2004-01-09 09:43
Förlust igen, tungt, tungt, tungt...

Visst, man ska inte måla fan på väggen i onödan. Barca har returmatch nästa vecka på hemmaplan och borde kunna vända på det, det är ju trots allt ett segundalag vi talar om som motståndare. Ändå var den här förlusten nästintill katastrofal anser jag. På söndag väntar återigen en "måstematch" och då var det här sämsta tänkbara uppladdning. Killarna behövde verkligen en moralhöjare efter debaclet mot Santander men vad händer? Man blir så besviken!

Och det värsta av allt, vi gör INGA MÅL! Det är under all kritik att inte kunna bräcka nollan mot Levante, att matchen spelades på bortaplan spelar ingen roll. På de tre senaste matcherna (gårdagens match inräknad) har Barca gjort ETT ENDA YNKLIGT MÅL! Det är så dåligt att man knappt tror det är sant.

Barca_for_life:
Förstår inte hur du kan påstå att det inte gör något att vi torskade igår. Fan (ursäkta ordvalet), laget behöver ju segrar för att få lite självförtroende, inte en förlust mot B eller C-motsånd.
Barcelona juanito
2003-12-18 12:04
Inter har (enligt Sport) nyligen sagt att dom inte är intresserade av Adriano och menar att Barça kan värva honom. Parma är mer eller mindre tvingade att sälja honom iom deras taffliga ekonomi.

Ronnie: Rochemback och Geovanni är två exempel på att Barça inte alltid lyckas utveckla brasilianska talanger.

Real Madrid 10-Luis Figo
2003-12-05 23:13
Mach1//

Som jag sagt tidigare detta är ett ämne där vi aldrig kommer att komma överens så lika bra att lägga ner...
Tycker dock att barcas dåvarande ledning chansade villt och rode hem spelet...
Självklart har Figo sin del i skulden oxså i det hela...
Det där med 4 dagar efter visar juh precis min teori,ingen trodde att Perez skulle vinna valet...inte ens Figo...
Men som sagt jag lägger ner detta...
Hoppas det blir en bra match imorgon och att vi vinner sen behöver jag ej säga vem som jag hoppas på ska avgöra...
Lycka till!
Spanien 10-Luis Figo
2003-12-05 23:13
Mach1//

Som jag sagt tidigare detta är ett ämne där vi aldrig kommer att komma överens så lika bra att lägga ner...
Tycker dock att barcas dåvarande ledning chansade villt och rode hem spelet...
Självklart har Figo sin del i skulden oxså i det hela...
Det där med 4 dagar efter visar juh precis min teori,ingen trodde att Perez skulle vinna valet...inte ens Figo...
Men som sagt jag lägger ner detta...
Hoppas det blir en bra match imorgon och att vi vinner sen behöver jag ej säga vem som jag hoppas på ska avgöra...
Lycka till!
Barcelona Barca forever
2003-12-05 23:53
jag tror på ett oavgjort resultat i morgon. Barca-Real brukar vara väldigt jämt. Gissar på 1-1, vad tror ni?
Barcelona Barca forever
2003-12-05 23:53
jag tror på ett oavgjort resultat i morgon. Barca-Real brukar vara väldigt jämt. Gissar på 1-1, vad tror ni?
Kluivert#9
2003-12-17 20:50
Nä! inte Robinho, vi behöver inga mer spelare osm inte har EU-pass..
Barcelona Alx
2003-12-06 04:42
Hmm, det urartade visst utanför hotellet där Real Madrid stannar. Ägg och tomater regnade visst över marängerna. Det är knappast bara jag som fruktar att kommer att slängas in diverse föremål och djurdelar under matchen...

JoUh: Vad gör du på det här forumet? Vill du ha någonting sagt? Kan du inte bara hålla tyst så slipper vi reaktioner både på det här forumet och på Real Madrids forum.
Real Madrid JoUh
2003-12-05 22:50

-Johan Cruyff-

Du svarade inte på om Bernabeupubliken gjort liknande mot Luis Enrique....

Hala Madrid!!
Real Madrid Juanito
2003-12-03 22:23
Undrar vad som händer om Real vinner på lördag.. Laporta vill nog ha kvar Rijkaard in i det längsta.
Malaga Juanito
Undrar vad som händer om Real vinner på lördag.. Laporta vill nog ha kvar Rijkaard in i det längsta.
Barcelona Juanito
Real Betis Robin
2003-12-03 21:35
HAHAHAHHAAHHAHAHAHAHHAHA!!!!
4-0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Real Madrid Barca 4 Life
2003-12-03 22:15
sparka den där jävla holländaren innen det är för sent!!!!
Barcelona Barca 4 Life
2003-12-03 22:15
sparka den där jävla holländaren innen det är för sent!!!!
Barcelona Gabriel
2003-12-02 20:57
Dist

Vad pratar du om?

Det som Riquelme sa stämmer ju.
Kan du göra oss en tjänst? Eller nej förresten vi kan komma överens om en sak. Vi går inte in på Real Madrids forum och inte du hit. Jag vill ändå inte gå in på Reals sida eftersom allt som har med real madrid får mig att äcklas.

Dessutom vill jag inte att barcas fina forum ska bli nersmutsigt av vita tröjor.
Barcelona Riquelme 10
2003-12-03 21:33
Vill aldrig ens höra Rikjards namn fler gånger. Jag har börjat hata honom så mycket de senaste veckorna. Han kan inte kyckas med någonting! Inte ens vinna mot lag som valladolid och Malaga! Skam! Och så har vi självklart favorisieringen av holländarna. Säg mig en anledning att byta in Overmars mot Quaresma... Samtidigt hörr man att Diego Alonso gjort 4-0. Man blir nästan tårågd, sorgen är större än hatet just nnu. Vill aldrig mer se Rikjard på Nou Camp. ALDRIG!
Barcelona Tompa
2003-12-06 10:18
Vad tror ni det blir för slutresultat? Realistiskt tror jag på oavgjort men hoppas naturligtvis på seger - 2-1 till Barca.
Barcelona Tompa
2003-12-06 10:18
Vad tror ni det blir för slutresultat? Realistiskt tror jag på oavgjort men hoppas naturligtvis på seger - 2-1 till Barca.
Real Madrid Juanito
2003-12-03 21:05
Luis Enrique och Gerard in istället för Motta och Luis Garcia. Aldrig att Rijkaard skulle ta ut nån holländare..
Malaga Juanito
Luis Enrique och Gerard in istället för Motta och Luis Garcia. Aldrig att Rijkaard skulle ta ut nån holländare..
Barcelona Juanito
Barcelona pelé
2003-12-15 14:50
yes dom visar barca-celta på söndag på tv4+!
Barcelona Barca Barca
2003-12-03 20:53
Xavi: Kompis vilken enkel biljet till Amsterdam Expressen också om du vill. Nej men Barca måste få ett tidigt mål om man ska han nån "CHANS".
Själv så tycker jag att matchen är redan över.
Barcelona Barca Barca
2003-12-03 20:53
Xavi: Kompis vilken enkel biljet till Amsterdam Expressen också om du vill. Nej men Barca måste få ett tidigt mål om man ska han nån "CHANS".
Själv så tycker jag att matchen är redan över.
Barcelona Johan Cruyff
2003-12-05 22:36
Jag fattar inte att ni kan bli upprörda, det var skrivet klart och tydligt att det inte var för Real fans utan för att debattera 'mesta hatade realspelaren'.

Har ni inga känslor ska ni vara tysta, detta är en hatmatch man är blind om man inte inser det. Så det här vi älskar varandra med hatar varandra på plan är ett skitsnack, antingen gör man antingen eller.

Sedan, så borde inte Figo sagt löften och bryta dom annars har man ingen heder i kroppen.

Förevigt hatad Figo!
Barcelona Johan Cruyff
2003-12-05 20:45
Helguera; Om jag inte minns fel står det klart och tydligt att det är en partisk text och inte är för maränger, eller du kanske missade det i ingressen? Vad vet jag.............

Förövrigt, tro inte folk är änglar på Bernabeu-stadion. För dom är minst lika grisiga(?) som Barcelona publiken.
Barcelona Johan Cruyff
2003-12-05 20:25
Rambo; Fel forum! Gå över till marängernas och sedan kan du ändra din klubbtröja till vit...

Siempre cuando llovio! Paro!

Adeu
Barcelona expect the best
2003-12-06 13:13
riquelme10!
man ska alltid hoppas på 3 poäng! vilket lag man än möter!!
Annons: