/spanien/barcelona/forum/26109.aspx/spanien/barcelona/forum/26109.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Que?
2005-03-03 21:34
- Xaviii -,

Det är bara Kickboxer som försöker smutskasta Madridredaktionen och vrider på allt för att få det att låta sämre än vad det i själva verket är. Men det är väl förståeligt - ni gillar ju inte Madrid.

Personligen tycker jag det är löjligt.
Sevilla larsbw
2005-03-03 20:55
Artikeln "Barça på thalasoterapi och spa" är ju bara för rolig!! Fick man se Rijkaard i pappiljotter? Rakade Gio benen? Vad använde förresten Ronaldinho för shampoo? Kanske får vi reda på det i nästa artikel? ;-)
Barcelona hammabarça
2005-03-03 21:30
Ämne: Vad säs om de tre på....
haha tror knappast att det kommer se ut så, men Messi kommer nog finnas där kanske
Barcelona giovani
2005-03-03 20:04
Hej allihop. Jo det är så här. Jag behöver lite Kluivert mål klipp eller fina saker till en grej jag håller på med. Finns det nån här som kan ett par sidor. Jag har letat mycket men hittar inte nått riktigt bra som passar.
Barcelona emma
2005-03-03 19:38
Jo, vi har diskuterat det lite fram och tillbaka här innan och kommit fram till att det är ganska logiskt. Senaste rundan sändes båda matcherna från Spanien, alltså kunde samma kommentatorspar ta båda matcherna. Samma nu eftersom det är Milan och Juventus som har hemmaplan. Det suger men så är det. Köp en påse godis och muta in dig hos en kompis med Visat.
Barcelona Messí
2005-03-03 19:06
3000 Barcelonistas på plats på Stamford Bridge på lördag, se länk.
Real Betis Joaquins Skruvdobb
2005-03-03 19:33
Idioter! Förstår inte hur de kan sända första matchen mellan Barca - Chelsea men inte andra.
Barcelona Kickboxer
2005-03-03 22:28
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Barça!!!!!

Visca el Barça!!!
Barcelona emma
2005-03-03 20:27
Vadå grabbar? ^^
Real Betis Joaquins Skruvdobb
2005-03-03 19:17
Är det Chelsea - Barca som sänds på Ztv eller är det Milan - Man Utd?
Barcelona hammabarça
2005-03-03 22:27
Där gick slutsignalen Barça vann med 84-71 Över Real Madrid.
Barcelona emmaeriksson
2005-03-02 23:34
Sonde: Intressant att världens bäste fotbollspelare har dåligt självförtroende. Vad lämnar det åt de övriga dödliga? ^^

Edit: Ok, från och med nu kan ni kalla mig emma bara, mitt efternamn är inte så upphetsande ändå.
Real Madrid Bostonian
2005-03-03 19:09
Ämne: Madridredaktionen är....
Innan du säger det kan du väl läsa de senaste inlägget de har lagt in då, som för övrigt är riktat till dig.
Barcelona Kickboxer
2005-03-03 20:03
Ämne: Ämne: Madridr....
Spelar ingen roll vad de skrev efter det första inlägget. Det var otroligt klumpigt att uttrycka sig på det sättet som de gjorde. Pinsamt helt enkelt.

Visca el Barça!!!
Señor Laporta
2005-03-03 16:55
Det är sorg i Barcelona. Den holländske managern Rinus Michels som var ansvarig för Barcelonas fotbollsektion har gått bort. Holländaren som tränade Barça under två olika tillfällen dog efter en akut hjärtoperation. Michels blev 77 år gammal och var den som tog Johan Cruyff till Barça.

- R.I.P -
Rinus Michels
Real Madrid Paco Buyo
2005-03-03 16:58
"Skulle va kul om vi slog ut dom i den sporten med hehe.. Visca"

Nar slog ni senast ut Real Madrid i fotboll?
Inte heller ikvall kommer Winterthur Barcelona att sla ut Real (mojligen senare) eftersom det ar ett gruppspel med fyra lag. Real inledde med vinst mot Scavolini, W. Barcelona med forlust mot starka CSKA Moskva. (Skulle tro att Real och W. Barcelona far gora upp om andraplatsen i gruppen).
Sjalv ska jag pallra mig ivag till Palau Blaugrana om ett par timmar och forhoppningsvis se Real upprepa segern fran i hostas da Burke avgjorde i sista sekunden...
Sa tyst det blev den gangen i palatset.
Barcelona Kharles_Kubala
2005-03-03 17:39
Jag har faktiskt precis läst Kickboxers krönika om Frank Rijkaard och tycker att den var mycket intressant och bra. Med tanke på diskussionerna som förts om honom vore det bra om ni på redaktionen kunde göra att andra culés kunde ta del av den..

Descans en pau, Marinus Michels.

Visca el futbol, Visca Blaugrana!
Barcelona Der Afro
2005-03-03 20:11
Synd att ZTV inte visar returen, jag trodde dom lovat det. Kanske var det Chelseas totalt oattraktiva tråkfotboll som fick dom att ändra sig? :)

Jag som är Göteborgare dyker nog upp på Plain Kitchen i min barcatröja. Väl mött där!
Barcelona Barça-fan
2004-04-12 11:17
Real Madrid - Barcelona, Söndagen den 25:e April
Barcelona Der Afro
2005-03-03 20:11
Synd att ZTV inte visar returen, jag trodde dom lovat det. Kanske var det Chelseas totalt oattraktiva tråkfotboll som fick dom att ändra sig? :)

Jag som är Göteborgare dyker nog upp på Plain Kitchen i min barcatröja. Väl mött där!
Barcelona Camparn på nou
2004-04-12 10:24
Vad tycker ni om min 3-5-1 uppställning

Valdés

Puyol Marquez Oleguer alt Oscar Lopéz

Xavi Davids

Luis Garcia Ronaldinho Quaresma

¨ Saviola
Barcelona Cabbage
2004-04-12 02:13
Ronaldinho film från fcb http://download.ronaldo-7.com:8484/compilations/ronaldinhobarca.wmv
Real Madrid Dani
2004-04-11 23:55
P=H!
Om man har vettiga, underbyggda argument varför Barca ska köpa en viss spelare är det en sak.

Men om man skriver Barca måste köpa den och den, så fort man ser någon göra en bra match - eller läst att han är en talang i GOAL o.s.v. - kan man lika gärna vara tyst...

Var är de gamla rävarna Alx, Izq (som förvisso verkar ha vaknat nu), Tompa, Juanito m.fl.
Ni bidrar till stor del i den höga standard detta forum höll när jag började skriva - en standard som nu sakta men säkert verkar sjunka =(
Barcelona Dani
2004-04-11 23:55
P=H!
Om man har vettiga, underbyggda argument varför Barca ska köpa en viss spelare är det en sak.

Men om man skriver Barca måste köpa den och den, så fort man ser någon göra en bra match - eller läst att han är en talang i GOAL o.s.v. - kan man lika gärna vara tyst...

Var är de gamla rävarna Alx, Izq (som förvisso verkar ha vaknat nu), Tompa, Juanito m.fl.
Ni bidrar till stor del i den höga standard detta forum höll när jag började skriva - en standard som nu sakta men säkert verkar sjunka =(
em1l
2004-11-01 08:38
jag fattar inte en grej varför var det ingen som försökte värva fernando torres för?:S
Barcelona Nemo
2004-10-31 21:06
Alltså, så fort en spelare inte är bra ska vi bänka honom då ? Ronaldinho har varit usel, ja, usel. Han borde ha bänkats för längesedan, snackar någon om detta ? - Nej. Det är endast Deco som borde bänkas. Detta tycker inte jag. Han är tuff i mitten, och han kan slå dom här bollarna, Xavi inte kan slå. Och det vinner vi mycket på.

Har någon här tänkt på hur svårt egentligen Ronaldinho spelar ? Vill jämt finta, vill inte löpa, vill ha bollen på foten, och sedan avancera själv. Rycker han en gubbe, ja, då är han i fart, och i fart vet vi alla vad han kan göra.

Ronaldinho, löp mer och låt bollen göra jobbet!
Barcelona kubala
2004-10-31 12:31
Damià gjorde sin första match som högerback. Visserligen testades han i den positionen mot Gramanet under ett kort inhopp. Men han är ursprunligen höger innermittfältare fast i år har han spelat högerytter med B-laget.
Barcelona Tompa
2004-10-31 18:15
Gabriel:
Du har egentligen rätt angående Realfansens mer eller mindre korkade inlägg. Det bästa vore att ignorera dem men jag blir ändå så irriterad när jag läser smörjan att jag inte kan låta bli tangentbordet.
Barcelona Valdés
2004-04-13 15:03
Kynos; Tror precis som Du att det bara är spekulationer. Ronaldinho verkar trivas väldigt bra i klubben och han kunde ju redan förra sommaren välja att spela i ett engelsk lag med en avsevärt högre lön än den han tjänar i Barcelona.

Gällande holländarnas eventuella fortsättning så tror jag TYVÄRR mer på att de blir fler till nästa säsong än att antalet minskas. Cocu, Reiziger och Van Bronc;s SUCCÈ under innevarande spelår har gjort att samtliga erbjudits förlängningar ( de två förstnämnda 1-årskontrakt och den senare skall man köpa loss ). Även om jag tror att Van Nistelrooy skulle göra nytta - ser jag mycket hellre Torres eller Adriano som ny nr 9 då dessa kommer att dominera fotbollen med sin teknik, snabbhet och styrka i många år framöver.

När en tränare väljer att skälla ut en ung spelare framför ett samlat pressuppbåd och hela det egna laget är det något som är jättefel - speciellt som han själv använder sig av de metoder som han kritiserade Quaresma för ( prata ut i media om spelares och ledares brister ). Läste förresten på Deportivofansens hemsida i förra veckan att Andrade inte är intresserad av Barcelona - han har samma agent som Marques och Quaresma ( är det någon som blir förvånad ).

Majsan; Du skrev att Du önskade en mer nyanserad diskussion om Rijkaard - vad gör han som är bra och vad har han gjort som är bra? Jag vill se något som är positivt med honom men hittar ingenting, tänkte först på att han faktiskt sett till att skapa en säker defensiv men han har ju gjort detta på bekostnad av en ordentlig offensiv - i flertalet matcher har vi endast 3 spelare som är villiga att anfalla eftersom Xavi har en tendens att falla långt ner i planen för att hämta boll. Två defensiva mittfältare på planen samtidigt måste vara tillräckligt.
Barcelona Tompa
2004-10-31 18:15
Gabriel:
Du har egentligen rätt angående Realfansens mer eller mindre korkade inlägg. Det bästa vore att ignorera dem men jag blir ändå så irriterad när jag läser smörjan att jag inte kan låta bli tangentbordet.
Annons: