/spanien/barcelona/forum/26103.aspx/spanien/barcelona/forum/26103.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barca_BEST
2004-04-10 22:51
varför blev han utvisad (ronnie)
Barcelona bocajrs
2004-04-11 16:24
starkt spelat av barca denna matchen med tanke på hur många skadade barca hade och ås blev ju till och med dinho utvisad !! det var bra av brca ändå att vinna med hela 3-1 mycket bra!!
Barcelona Barca_91
2004-04-11 15:39
Om Reijkard ska vara tränare nästa år måste han verkligen lyfta sig.
Han måste sluta använda gamlingar och använda dem unga.Quaresma,Oscar Lopez,Sergio Garcia och Iniesta måste utnyttjas mer än vad dom gör.Snart kommer väl Quaresma få spela i b-laget.

Cocu ska inte bort,inte Reiziger.
Cocu är väldigt bra på mittfältet han får mycket skit som han inte förtjänar.Och Reiziger ska endast säljas om vi köper in en VÄRLDSBACK annars ska han stanna.Han är väldigt start och mycket bra offensivt!

Spelare som ska bort nästa säsong.
Overmars,Kluviert,GvB,Lucho och Rustu.

Vårat lag nästa säsong.
Målvakter:Valdes & Jorquera
Backar:Puyol,Reiziger,Oleguer,Marquez,Lopez och Mario och Ny vänster back.
Mittfältare:Cocu,Davids,Xavi,Motta,Iniesta.
Anfallare:S.Garcia,Quaresma,L.Garcia,Saviola,
Ronaldinho och en Ny anfallare.

Startelva nästa år:
Valdes
Reiziger-Puyol-Marquez-NY!
Xavi-Cocu-Davids
Quaresma-NY!/Saviola-Ronaldinho

Om vi köper en ny anfallare då kommer Saviola bänkas för annars kommer vi inte kunna spela 4-3-3
Barcelona Ham$inHo11
2004-04-11 16:24
Rille

Det sa han inte...han sa bara att han itne imponerat tillräckligt...o de håller jag med om...ere nån anfallare från den ligan så ere Kezman.....35 mål i fjol....nu ligger han uppe på 22 och kommer göra mer mål ( plus att han har varit borta en hel del) men kezman eller Drogba tycker jag inte zlatan....

Viva el BARCA!!!
Real Madrid Rille
2004-04-11 15:01
Gabriel, det är förbjudet med hästar på plan, iaf när det är match.
Barcelona Xaviola
2004-04-11 15:19
Vad är det för fel på Holländare?? Dom kan det här med fotboll. Kolla bara på Ajax. Dessutom tycker jag att det vore väldigt bra om Koeman blev tränare i Barcelona.
Rijkaard har gjort ett bra jobb. Han är bättre än både van Gaal och Antic
Real Madrid Rille
Barcelona Xaviola
2004-04-11 15:08
Rijkaard ska självklart få förtroende till nästa säsong. Nu har han fått ordning på laget och barcelona behöver kontinuitet.
Real Madrid Rille
Real Madrid Rille
Señor Laporta
2005-03-03 21:58
Lustigt att alla tror blint på ryktena med skysports som källa. Jag kan inte hitta en liknande artikel på någon utav de stora spanska tidningarnas webbupplagor eller på www.fcbarcelona.com. Källan skysports, tycker jag i alla fall, inte är en pålitlig källa. Men dom kanske har rätt den här gången, även om jag är skäptisk.

Visça el Barça
Pep Guardiola
2004-10-29 16:03
Sylvinho längtar tillbaka. Barcas nye vänsterback som inför säsongen värvades av Celta Vigo är nu på väg tillbaka från sin skada han ådrog sig mot Real Zaragoza.
Pep Guardiola
2004-10-29 15:56
men ska reklamen komma på tröjan direkt?? eller i januari eller inför nästa säsong??
Barcelona Messí
2005-03-03 20:52
Ingen Giuly mot Chelsea. Se länken.
Barcelona Barça-fan
2004-04-11 14:59
Rijkaard har motbevisat mig!
"Rijkaards manskap gick till halvtidsvila med en betryggande 2-0 ledning. I andra halvlek fortsatte Barca att spela bra och hade full kontroll över matchen. I 54-e minuten blev emellertid Ronaldinho utvisad efter att ha dragit på sig två varningar. Efter detta ändrades matchbilden och hemmalaget tog över spelet. I 66-e minuten kom slutligen en välförtjänt reducering, målskytt var Oscar. Rijkaard reagerade med att några minuter senare göra ett defensivt byte. Ut med Saviola (som enligt spansk media gjorde en riktigt bra match) och in med egna produkten Oscar Lopez. Luis Enrique blev nu ensam toppforward. Föga överraskande hade Enrique stora problem längst fram och för att öka den offensiva slagkraften byttes Iniesta in istället för Gerard. I 86-e minuten punkterades matchen när Iniesta satte 3-1. Valladolid som spelat bra efter Ronaldinhos utvisning var därmed ett slaget lag." Lägg då till att Rijkaard lät Saviola spela istället för den bänkade Kluivert.Läs och ni förstår att Rijkaard inte är så dum som man ibland kunnat tro.
Pep Guardiola
2004-10-29 15:43
alx

läste på marca, tror jag, att bayern munchen fick 17 miljoner euro från telekom, united 13,5 miljoner från vodafone, juventus också 13,5 miljoner från sky sports, real madrid 12 miljoner från simens mobile, milan 9 miljoner och arsenal 8 miljoner.
Pep Guardiola
2004-10-29 15:39
Underbarn_N1

tyvärr blir det nog så. vi missar för mycket reklamintäkter. läs också en artikel från gustaf. det har varit på gång länge.
men tröjan är mycket snyggare utan reklam
Barcelona Hoodie
2005-03-04 00:08
J_Krojff

Tja, blir inte klok på om du är ironisk eller inte men tack ändå....;)
Pep Guardiola
2004-10-29 11:14
Damia var glad efter sin debut med de stora grabbarna trots förlusten.
Innan säsongen var det nog inte många vem denna Damia var. Damia spelar med nummer 32 på sin tröja.
Damia hoppade in i den 102 match minuten mot Gramenet och var väldigt fastän han var glad att få spela, var det inte det resultat han hade väntat sig. "Tydligen, jag är riktigt glag personligen att få chansen att spela, men resultat är en besvikelse. Dom kom ut för att spela oavgjort och sen avgöra på straffar och till slut gick det deras väg. När vi vann mot dom tidigare i år med Barca B, var det en mycket mer öppen match med mer ytor att spela på och skapa målchanser".
Barcelona Barça-fan
2004-04-10 21:53
snart drar celta - sevilla igång. Tror det slutar 1-2
Barcelona Gio Style
2004-10-29 18:58
Kan nån säga var f*n Sylvinho har tagit vägen :S?
Barcelona Deco_äger
2004-10-29 15:49
Betandwin.com har erbjufit barca 15milijoner...men De e ful reklam enligt mig,¨vet inte hur ni tycker¨ men barca borde skaffa nån bra reklam på sina tröjort..Typ BmW elr nått??

visca barca
Barcelona Kharles_Puyol
2004-10-29 18:43
Ok, imponerande.. ;-)
Real Madrid Geremi
2004-10-29 01:14
Måste bara säga att jag saknar luis enrique grymt mycket, han är så bra!!! :D
Barcelona Kharles_Puyol
2004-10-29 18:36
Biffiga fakta där, Pep. Källa..?
Barcelona Sonde
2004-10-29 17:17
Messí: Ja, det stämmer. Läste det när jag skulle skriva inför rapporten (som förövrigt är uppe om någon timma). Han missar helgens match men bör vara tillbaka till matchen mot Milan.
Barcelona Messí
2004-10-29 15:54
Finns det "fin reklam"? Tror inte det...

15 miljoner är för lite för att vara den första tröjsponsorn för världens största klubb! Jag tycker att Laporta ska pressa upp mot 20 miljoner/per år.
Pep Guardiola
2004-10-29 18:27
Lite statistik från Barca's inledning av La Liga.

Publiksnitt på Camp Nou: 70 725

Mest spelade minuter: 720 minuter både Valdes och Xavi.
Antal gjorda mål: 17 st
Antal insläppta mål: 3 st
Flest mål: Samuel Eto'o 7 st
Flest varningar: Belletti 3 st
Flest inhopp: Andres Iniesta 8 st
Antal raka segrar: 5 st, 23/9-
Antal matcher utan förlust: 8 st, 29/8
Antal minuter spelade utan insläppt mål: 282 min.

Samuel Eto'o har spelat 598 minuter och gör ett mål var 85:e minut. Om denna siffra håller i sig så gör Eto'o mål i cirka den 35:e minuten mot Bilbao.

Barcelona gör 2.125 mål per match i årets La Liga.
...Och släpper in 0.375 mål per match.
På Camp Nou har Barca gjort 10 st mål och gör mål var 36:e minut.
Barcelona Sonde
2004-10-29 19:25
Pep: Du gillar Barça va? :)

Men om Eto'o inte gör mål i 35:e minuten nu så kommer vi att jaga dig ändå till Santiago Bernabeu ! ;)
Barcelona Sonde
2004-10-29 20:01
Oj, ber om ursäkt. Hade tankarna på lite andra håll när jag skrev. Ändrar på en gång. Hade precis diskuterat Atl. Madrid med en kompis, det var därför jag blandade ihop det hela.
Annons: