/spanien/barcelona/forum/26101.aspx/spanien/barcelona/forum/26101.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona frío como el hielo
2004-12-19 15:28
Va all detta snacka ja hör.. bara gör 1-1 mot Valencia.
Vi e fan bäst i ligan just nu. Ostoppbara. D e så ja tänker i alla fall :)

Å detta om Roni. OM han mot förmodan skulle vilja gå nån gång i framtiden, så är det bara och önska honom lycka till. En spelare kan inte vara större än själva kulbben.
Det är de som vatt Reals fall. Dom håller ju på så hela tiden, hittar spelare som är större och viktigare än klubben och sen när dessa spelare misslyckas, så misslyckas även laget.
Det får inte vara fallet hos oss. Vi e bättre å större (som klubb) än det.
Barcelona Rickiboy
2005-02-11 18:14
Eurosport : 16\2 12:30 Football for Hope från Camp Nou, Barcelona
Ronaldhino XI - Sjevtjenko XI
Det är eftersändning..
Barcelona Messí
2005-02-11 21:05
Ämne: albertini i barca......
Är du fortfarande kvar här? Trodde du hade dragit vidare till Bundes Liga och Bayern Munchen, de hade väl några av världens bästa spelare enligt dig...

Hur kan du säga att han är dålig? Han har spela 2 halvlekar och har gjort det bra. Larsson är helt rätt man. Jag saknade honom så otroligt mycket mot At. Madrid.

Saviola kommer nog inte få trä på sig Barçatröjan i en match under sin karriär igen tror jag, tyvärr. Sergio Garcia kommer nog fortsätta vara utlånad nästa säsong också.

Barcelona Barca_best_forever
2005-02-11 20:47
Hejsan alla Barça fans =) Kan någon hjälpa mig att få reda på hur man kan få se matchen mellan Barça o Zaragoza som spelas imorgon kl.20.00 !! Messis länk tror jag inte funkar men den med Norska TV2 tror jag däremot fungerar ! Men måste man vara medlem där eller nåt sånt för att kunna se matchen !?? Tacksam för hjälp :$ !! Visçaa !!
Barcelona HyptroN
2005-02-12 20:13
Den här länken sänder också matchen, bara att välja real player eller media player.
Barcelona el diablo
2005-02-11 20:54
albertini i barca.. helt otroligt vad killen är dålig. Kan någon förklara vad han gör i barca överhuvudtaget? på anfallet ser det ok ut fast är larsson vår man egentligen?Köpet av Maxi var helt ok men sen har vi stackars Saviola som inte direkt kommer att bli glad när hans ser anfallskonkurensen. Sergio Garcia är ju grym när han kommer tillbaks.Glöm barcas nästa match mot zaragoza, vem orkar kolla upp nån sabla match på nätet kolla livescore.com det funkar för mig

Barcelona el diablo
2005-02-11 20:54
albertini i barca.. helt otroligt vad killen är dålig. Kan någon förklara vad han gör i barca överhuvudtaget? på anfallet ser det ok ut fast är larsson vår man egentligen?Köpet av Maxi var helt ok men sen har vi stackars Saviola som inte direkt kommer att bli glad när hans ser anfallskonkurensen. Sergio Garcia är ju grym när han kommer tillbaks.Glöm barcas nästa match mot zaragoza, vem orkar kolla upp nån sabla match på nätet kolla livescore.com det funkar för mig

Barcelona abbe
2005-02-12 18:53
Klicka på länken för att se vilka kanaler som sänder matchen.
Barcelona Puyolinho
2005-02-11 14:46
Otroligt skönt o läsa ! (Länktips)
Barcelona Sonde
2005-02-11 11:46
Den fruktansvärda ryktesspridaren tribalfootball har varit i farten igen. Ashley Cole är spelaren som Barça sägs vara intreserade av den här gången. Löjligt.
Señor Laporta
2005-02-11 17:33
Barças trupp mot Real Zaragoza
målvakter: Valdes och Jorquera
försvarare: Belletti, Puyol, Oleguer, Fernando Navarro, Marquez, Gio och Sylvinho
mittfältare: Albertini, Gerard, Iniesta, Xavi och Deco
anfallare: Eto'o, Giuly, Ronaldinho och Maxi Lopez

Trion Deco, Marquez och Oleguer som har varit frågetecken under veckan är alltså med i truppen. Marquez anlände idag och ska tydligen klara tidsomställningen. Oleguer och Deco tränade som vanligt idag.
Barcelona Blaugrana_1899
2005-02-13 19:45
snygg avslutning av Webó! Men det är lång tid kvar.. KOM IGEN OSASUNA !
Barcelona Lucho
2004-12-19 15:11
Jag blir inte speciellt orolig appropå Ronaldinho-ryktet. Det är länge sedan Barça varit så bra som nu under hösten och det är inte Ronaldinhos förtjänst. Allvarligt talat så hade jag blivit mer orolig om det varit Xavi dom pratat om..

Dock tror jag att Barça är på väg ner i en formsvacka. Spelet har varit haltande några gånger på sistone. Men formsvackor får man räkna med och jag tror fortfarande att Barça vinner ligan i år.
Barcelona Kharles_Kubala
2005-02-11 15:29
Tycker inte vi skall göra en höna av det här med Larsson. Jag räknar inte med att han gör något avgörande innan säsongen är slut. Visst kan man hoppas, för han är en spelare som verkligen kan behövas i vissa matcher men att han är spelklar 3 månader efter en så svår skada tror jag inte på, dessutom tror jag inte han vill riskera för mycket.

Hah, intressant metod Zaragoza ska testa, visste inte ens att man fick göra så mot domare.
Barcelona Der Afro
2005-02-11 19:24
Ämne: Ämne: När bör....
Om inte Messis länk fungerar kan man se matchen för ca 60:- på tv2.no
Barcelona Daniel el magnific
2005-02-11 19:39
Det enda jag tänker säga är att DECO är bäst ja bäst efter Ronaldinho förståss.
Barcelona Der Afro
2005-02-11 19:24
Ämne: Ämne: När bör....
Om inte Messis länk fungerar kan man se matchen för ca 60:- på tv2.no
Barcelona Messí
2005-02-11 19:14
Ämne: När börjar matchen m....
Matchen startar kl 20.00, Tv4+ visar tyvärr inte matchen. Tror att man kan se matchen här; mms://64.106.232.35/live

Skriv in det på adressfältet så ska man kunna se matchen.
mw
2005-02-11 20:09
Är det inte Overmars som "springer" brevid Henke?
Sevilla larsbw
2005-02-11 15:01
Ämne: larsbw

David Vill....
Tur för er. Killen som skriver era inför-rapporter behöver tydligen en läxa i research, det var därifrån jag såg att han spelade.. ;-)
Barcelona Hoodie
2005-02-11 19:47
Jag ser ju att det är många som håller med mig och det glädjer mig mycket.

Barcelona hammabarça
2004-12-19 14:34
Jag är oxå tveksam över att han uttalat sig sådär, visst brittiska tidningar är gudar på att överdriva, det kan ha räckt med att ronaldinho sagt att chelsea är bra, sen har de tolkat det till att han har sagt allt det där tramset! hur som helst, om en spelare i laget inte har Barça hjärta så förtjänar inte spelaren att ha på sig våran fina tröja. Força Barça!
Barcelona Xaviii
2005-02-11 19:09
När börjar matchen mellan Zaragoza - Barça imon?
Barcelona Tompa
2004-12-19 14:47
Relay:
Du behöver inte oroa dig för att Barca hamnar i en svacka som Real, jag kan slå vad med dig om det. Herregud tänk positivt! Som supporter kan man ju inte bara se bekymmer hela tiden! F.ö har jag läst att Real spelmässigt gjorde en dålig match igen...

FORCA BARCA!!!!!!
Barcelona Tompa
2004-12-19 14:47
Relay:
Du behöver inte oroa dig för att Barca hamnar i en svacka som Real, jag kan slå vad med dig om det. Herregud tänk positivt! Som supporter kan man ju inte bara se bekymmer hela tiden! F.ö har jag läst att Real spelmässigt gjorde en dålig match igen...

FORCA BARCA!!!!!!
Barcelona Tompa
2004-12-19 14:28
Det där med att Ronaldinho uttalat sig positiv om en framtida flytt till Chelsea. Ta det lugnt, sådan ryckten kommer alltid att uppstå, det är klart att den där förbannade ryssen vill ha världens bäste spelare (även om Dinho inte varit sig lik riktigt på sistone) Tänk lite källkritiskt med. Från vilken tidning var uppgifterna hämtade. Jo uttalandet varenligt BBC gjort för NEWS OF THE WORLD, en av de värsta blaskorna som går att hitta i England! Verkligen en pålitlig källa...

Jag vill inte sälja Ronaldinho men om han nu föredrar ryssens pengar före Barca så sälj honom. Barca får massor med pengar och kommer att hitta ersättare.

Men som sagt, de där skriverierna tar jag inte allt för allvarligt.
Barcelona Tompa
2004-12-19 14:28
Det där med att Ronaldinho uttalat sig positiv om en framtida flytt till Chelsea. Ta det lugnt, sådan ryckten kommer alltid att uppstå, det är klart att den där förbannade ryssen vill ha världens bäste spelare (även om Dinho inte varit sig lik riktigt på sistone) Tänk lite källkritiskt med. Från vilken tidning var uppgifterna hämtade. Jo uttalandet varenligt BBC gjort för NEWS OF THE WORLD, en av de värsta blaskorna som går att hitta i England! Verkligen en pålitlig källa...

Jag vill inte sälja Ronaldinho men om han nu föredrar ryssens pengar före Barca så sälj honom. Barca får massor med pengar och kommer att hitta ersättare.

Men som sagt, de där skriverierna tar jag inte allt för allvarligt.
Barcelona Lucho
2004-12-19 15:22
För övrigt anser jag att man borde värva Morientes som Henkes ersättare. Men det är väl önsketänkande antar jag..
Barcelona soodan
2004-12-19 14:44
Ämne: Ämne: Ämne....
det var nog inte många som trodde real skulle göra det heller

om man säger så här så var oddsen 1000 ggr pengarna på att barca skulle sluta före real
Barcelona Tompa
2004-12-19 14:54
Relay:
Jämför med hur Real Madrid spelar och hur Barca spelar, det är klasskillnad! Och Zizou o CO blir inte bättre med åren, tvärtom. Har väldigt svårt att förstå din oro, i synnerhet att Real skulle gå förbi.
Annons: