/spanien/barcelona/forum/26100.aspx/spanien/barcelona/forum/26100.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Super-Barca
2004-04-10 22:29
Kan man kolla Barcas mål nånstanns på nätet nån som vet?
Real Madrid Ike
2004-04-13 10:30
vore perfekt om ronaldo fortfarande var skadad under våran match.
Valencia M@X!
2005-03-03 23:30
Adriano_//
Man.Utd mot Milan på Ztv och Lyon mot Werder Bremen på VS1
Barcelona Barca_91
2004-04-10 22:32
Vissa mål finns på länken.
Barcelona Majsan
2005-03-02 21:08
Angående Ronaldinhos frisparkar som det talades om förut ikväll:
Jag tycker att det är konstigt att han fortfarande får, och vill, slå alla frisparkar. Jag tycker han var skaplig på det förra säsongen, men jag tror många bara minns målen och inte de många missarna. Jag har verkligen slutat känna någon direkt spänning när vi får frispark i bra läge, det måste ju vara ett år sedan det resulterade i mål sist?! Tycker det finns en handfull spelare i laget som borde få prova, främst kanske Gio, Marquez eller Deco.
En annan sak jag verkligen irriterade mig på igår var Xavi, han var verkligen usel! Tycker verkligen att han borde få vila/bänkas i ligamatcher som de två senaste och den nu i helgen, till förmån för Iniesta.

Kolla gärna länktipset om ni tycker att Ronaldinho är en trixare..
Spanien Pelayo
2005-03-02 19:50
Sonde,

Tyckte iof dem var jävla fula, Y-front dessutom. =)

Men dem bor i Barcelona och du kan ju bara gissa vad mycket man kan hitta på El Corte Inglés (som ett ytterst tanigt exempel) i staden. Nu räcker det förvisso med att besöka närmaste kvartershacienda i Badalona för att få sig det man söker, men var skulle sleven vara om inte i grytan?

Barcelonaimperiet es grande, muy grande.
Barcelona Barca_91
2004-04-10 19:37
Jaaaa Iniesta äntligen!
Barcelona juanito
2004-05-28 10:18
Tompa: Milito har EU-pass.

Angående Ballack så tänker inte Barça (enligt Sport) lägga ut mer än tolv miljoner Euro på honom. Samma sak gäller med Baptista.
Valencia Shagi
2004-04-13 11:00
Tycker att Drogba och Kezman skulle vara bäst för er, men det är ju vad jag tycker.
Barcelona Barça_best_forever
2005-03-02 20:13
Gabriel :

Självklart går det bra om du tar med farsan. Ju mer Barça fans ju bättre blir det! =) Jag är också ung, bara 16 år men ändå så går jag dit ofta. Det kommer bli skitskoj känner jag på mig. Nej, jag är säker på att dom kommer sända, dom sa det när jag ringde! Annars är det bara att ringa dom själv så du är säker, kolla länken!! Där hittar du också en karta där det står vart stället ligger!! ;) Ha det bra Gabbe
Barcelona Barca_91
2004-04-10 19:23
Mål av Valladolid!Fan!
Barcelona hammabarça
2005-03-03 23:04
Ämne: hammabarça/
Förrest....
Jag stör mig på att det alltid är nån som kritiserar för att man frågar en fråga, som vissa här inne tror att det är en självklarhet.
Barcelona Barça-fan
2004-04-10 21:52
Barca_91 tror jag nästan också. men man vet aldrig vad ronaldinho och manskapet kan hitta på. karln slutar aldrig överraska en.
Barcelona Rawazinho
2004-04-10 22:55
Vet någon hur målen var? och hur Dinho blev utvisad? tack
Barcelona Davidsito
2004-04-10 20:55
Juanito//
Allt jag menar är att det är ett stort steg mellan u21 och barcas a-lag duvet.. Gratis att gå på reservlagsmatcher om du är medlem så jag har kollat på två när jag ändå varit nere.. Tyvär fick vi inte se motta på vänstern idag men det gick ju bra ändå!! Tycker att Rijkaard återigen visar prov på fingertoppskänsla! Tråkigt att Dinho fick rött.. får man inte se han nästa vecka då.. hejdå
Real Madrid Ike
2004-04-10 19:43
INIESTA!!!!!!!!
Barcelona Hristo99
2004-04-10 19:49
Men blir fortfarande dum i huvet av Rijkards otroliga byten, förstår mig inte på dom. Hade vi tappat poäng idag, så skulle jag skylla på han!!
Barcelona Xavi
2004-04-11 10:36
Rijkaard ville köra med Kluivert i dag men ledningen stoppade honom.
mw
2004-04-13 09:05
BARCA_BLOD: Eftersom juanito svarade på ditt inlägg så slipper jag göra de...

Nån som vet vad som har hänt med den lovande Barça B spelaren Jofre?
Barcelona BARCA BLOD
2004-04-12 22:47
mw: kul att du kan mycket, jag tar för givet nu att du är säker på det.
vet inte villket d va men rocky har fått eller ska få det nu till sommarn, saviola komme få då har vi bara en över marques / riquelme (han hålle på oxå o fixa det) fixar inte riquelme passet så får vi ta o satsa på iniesta som komme bli hur grym som helst, tog med riquelme för att det ska vara bredare trupp
Barcelona Gaucho
2004-04-12 16:34
Hmmm håller me dig P=H!

Nu får man ta och se fram emot Barca - Malaga, bra att de visar de iaf. Söndag kl. 21:25
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-04-10 21:01
Följande tycker jag förtjänar plats i EM lagent....

Casillas, Canizares, Valdés

Puyol, Marchena, Helguera, Salgado, Bravo, Del Horno, Oleguer

Xavi, X Alonso, Baraja, Albelda, Jouacin, Reyes, Exteberria, Vicente, Valeron

Raul, Torres, Loque, Tristan
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-04-10 21:01
Följande tycker jag förtjänar plats i EM lagent....

Casillas, Canizares, Valdés

Puyol, Marchena, Helguera, Salgado, Bravo, Del Horno, Oleguer

Xavi, X Alonso, Baraja, Albelda, Jouacin, Reyes, Exteberria, Vicente, Valeron

Raul, Torres, Loque, Tristan
Barcelona Barça_best_forever
2005-03-02 20:49
Señor Laporta : Okej men det viktigaste är ju att man får se matchen såklart !! Om 12 min. spelar Real och Betis. man kan se matchen på fotbollstreams.se tror jag! Visca
Barcelona juanito
2004-04-10 20:09
Lucho har knappt gjort någon bra insats den här säsongen. Jag tycker att han borde lägga skorna på hyllan (alternativt flytta tillbaka och spela för Sporting Gijon) men fortsätta inom klubben fast vid sidan om planen.
Numancia Zeinedine
2004-04-10 20:07
Ike:

Det var jag det. Såg tyvärr inte matchen. Hoppas han spelar nästa match.

OM han nu var strålande just idag spelar ingen roll. En match säger mig ingenting. Om han dock presterar bra under en längre period kan man börja ta han på riktigt allvar.

Men som sagt, jag kan fortsätta med denna diskussion trots att han gjorde mål :D.

ps. jag har inget emot Iniesta, jag tror bara han inte platsar om man ska vinna CL. Jag hoppas för all del han lyckas imponera när han väl får spela, för då slipper Barca fylla den lucka som behöver förstärkning.
Real Madrid Dani
2004-04-10 19:59
Hristo99!
Det var inte enbart riktat till dig, definitivt inte!!!
Men alltför ofta sågas han här inne, vilket inte händer t.ex. Saviola eller Dinho när de är mer eller mindre misslyckade...
Det har visst uppstått någon form av massallergi mot Luis Enrique och holländarna, en allergi som inte alltid är helt underbyggd...

Erkänner dock direkt att jag inte är något större fan av GvB och Rijkaard (eller kanske Felkaard?)...
Barcelona Dani
2004-04-10 19:59
Hristo99!
Det var inte enbart riktat till dig, definitivt inte!!!
Men alltför ofta sågas han här inne, vilket inte händer t.ex. Saviola eller Dinho när de är mer eller mindre misslyckade...
Det har visst uppstått någon form av massallergi mot Luis Enrique och holländarna, en allergi som inte alltid är helt underbyggd...

Erkänner dock direkt att jag inte är något större fan av GvB och Rijkaard (eller kanske Felkaard?)...
Real Madrid Ike
2004-04-10 20:11
Zeinedine:
Bara för han spelar bra 1 match?
Varför tror du jag gillar honom..?
För han spelar bra VARJE gång han spelar med A-laget.
Tror defenitivt han platsar i ett barca som spelar i CL.
Real Madrid Ike
2004-04-10 19:54
Så underbart!
Både Saviola och Iniesta får göra mål!
Tänk om Iniesta skulle få spela nästa match?!
Det vore nästan för bra för att vara sant.
Annons: