/spanien/barcelona/forum/26088.aspx/spanien/barcelona/forum/26088.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Decooooo
2004-10-24 11:13
Barcelona vinner idag mot Osasuna. Osasuna har 2 viktiga spelare skadade Milosevic och Pablo Garcia så tippar att Barca vinner eller va tror ni???????????
Barcelona Izquierda
2004-03-09 13:43
Majsan//
Ja alla har rätt att vara på dåligt humör ibland, och mitt svar kanske var onödigt syrligt. Hur som helst är det mycket möjligt att medelåldern är låg här, jag vet inte, men alla skriver utifrån sina förutsättningar och att alla inte har samma argumentativa eller språkliga förmåga betyder ju inte att deras åsikter inte är värda att tas på allvar, eller hur?
Jag kan också bli irriterad över ogenomtänkta inlägg ibland, men oftast gör man nog bäst i att blunda och räkna till tio i stället för att såga folk.
Barcelona Messí
2005-02-26 00:46
Ämne: little_x :
Matchen ....
Vila Albertini? Han har väl spelat 2 matcher från start? ;-)

-

Min startelva mot Numancia
Valdés
Belletti-Puyol-Oleguer-Sylvinho
Iniesta-Albertini/Gerard-Deco
Maxi-Eto'o-Ronaldinho

Skulle gärna vilja se den där unga Javito spela lite. Han hoppade in i matchen Barça mot resten av världen, där imponerade han på mig den lilla tiden han var inne. Giulys ersättare om några år?
Barcelona Edmilson
2004-10-23 22:50
Tack Barca_Best
Barcelona Hristo99
2004-03-08 18:29
Grabbar, lyssna på denna underbara fotbollsvecka:

Tisdag, Man U-Porto, Viasat.
Onsdag, Real M- Bayern, Viasat.
Och så veckans höjdpunkt: Celtic-Barcelona
Söndag, Murcia-barcelona

Barcelona B_a_r_c_a
2004-03-08 18:25
Förresten så har Cannavarro sagt att det kan bli en flytt till spanien, till barca alltså då:)
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-08 19:46
Om vi nu ska utnämna B_A_R_C_A´s lista till en vallista(inte mig emot)
så önskar jag:

Samuel
Zambrotta
Loque
Torres
Tror inte på detta men väljer iallafall Loque o Torres framför stjärnorna.
UNGA SPANJORER ÄR HÖGSTA PRIORITET!
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-08 19:46
Om vi nu ska utnämna B_A_R_C_A´s lista till en vallista(inte mig emot)
så önskar jag:

Samuel
Zambrotta
Loque
Torres
Tror inte på detta men väljer iallafall Loque o Torres framför stjärnorna.
UNGA SPANJORER ÄR HÖGSTA PRIORITET!
Barcelona juanito
2004-03-08 12:28
Lägg ner och klaga på Luis Garcia nu! I år är det endast Xavi som har gjort fler målpassningar än Luis Garcia i Barça. Det är dessutom bara Ronaldinho, Saviola och Kluivert som har gjort fler mål än honom i år. Tycker faktiskt att Luis Garcia är en av dom bättre värvningarna klubben gjrt på senare år. Luis Garcia kostade exempelvis ungefär en tredjedel av vad Geovanni kostade.

Hoppas verkligen inte att Rijkaard offrar honom i en Luque-affär i sommar!
Barca_Best
2004-10-23 22:41
Edmilson:
vet inte hur gammal han är men han spelar i Sporting Lisabon (ialla fall förra året). Vet inte om han e fortfarande utlånad :P
Barcelona Porre
2004-03-08 19:56
det känns faktiskt att det skulle behövas lite mer spanjorer i barca, dom vet hur mycket prestige det är att lira i barca...inga mer holländare iaf!
Barcelona Davidsito
2004-03-08 17:08
Izqueirda..
Det jag menar är att forumet inte håller så hög nivå.. Var dock inte menat som en pik till dig för du förklarar alltid varför du tycker som du gör.. t.ex. har jag förståt att du inte är ett fan av Gvb eftersom hanenligt dig är för dålig defensivt .. Det kan man jag ta men många skriver istället så här. "Bronckshit suger manligt könsorgan".. Det ger liksom én lite lägre disskusionsnivå..
Och no offence Frazze men jag tycker man ska skilja på data spel och riktig fotboll.. Barca och fotboll är allvarliga saker!!!=)

Tycker dessutom det är fjöntigt att säga att Cocu inte håller för han när för gammal.. Visst han har kanske ingen längre framtid som spelare i barca men han håller minst två år till.. Likaså Davids.. Jag tycker både Cocu och Davids gör några av sina bättre säsonger!
Barcelona Barçafan_Nr1
2005-02-26 16:29
Ni som vill se matchen ikväll ska klicka på länken. Det är bara att bli medlem och länka upp sig (gratis). Kvaliteten är olika breoende på vilken länk ni kopplar. Njut, det ska jag göra.

FORÇA BARÇA!!!
Barcelona Chavez
2005-02-26 15:23
Vet någon om fotbollstreams.se visar matchen direkt eller om det e eftersänt?
Barcelona Barca Barca
2005-02-26 15:32
Om ja va Rijkaard skulle ha ställt upp så här
---Valdes
Belleti-Puyol-Oleguer-Silvinho
----Iniesta--Gerard-Deco
--Guily--Eto---Messi

Det viktigaste är att Ronaldinho och Xavi får vila.
Barcelona polly
2004-03-09 13:10
Tycker inte Barca ska ta Trez... är tveksamm till Henke i spanska ligan också... Skulle visserligen va kul att se men frågan är hur lyckad han blir.. Loque (eller hur han stavar) Kan nog bli intresant han va riktigt bra sist omgång av CL..
Barcelona Barca Barca
2005-02-26 15:32
Om ja va Rijkaard skulle ha ställt upp så här
---Valdes
Belleti-Puyol-Oleguer-Silvinho
----Iniesta--Gerard-Deco
--Guily--Eto---Messi

Det viktigaste är att Ronaldinho och Xavi får vila.
Barcelona Barcaängel
2005-02-26 15:31
Ämne: Messí

Rijkaard sä....
Asså.. behöver man vila efter 2 matcher tycker inte jag att man ska spela fotboll på den här nivån..
Barcelona Edmilson
2004-10-23 22:35
Hur gammal är Rochemback och vilket lag spelar han just nu i ?
Barcelona Messí
2005-02-26 15:24
Ämne: Messí

Rijkaard sä....
Jaha, men Márquez måste ju få vila snart, låt Gerard spela.

Läste på Chelseas forum att Robben kanske hinner bli klar till matchen mot oss, hoppas inte det!
Barcelona Jmac
2004-03-09 09:00
Henke Larssons dröm om spel i Spanien kan snart bli verklighet. Barcelonas vice president Sandro Rosell bekräftar att anfallaren är en del av klubbens framtidsplanering.
Han är definitivt en av de spelare vi har i åtanke, säger Rosell enligt Planetfootball.
Celtic-stjärnans kontraktssituation talar för att Barcelona slår till direkt efter pågående säsong.
- Hans avtal går ut i sommar och då kan han komma helt gratis, säger Rosell.
Barcelona Viking
2005-02-26 20:08
det e kinesisk gympa för mig med...KUL!
Barcelona Jmac
2004-03-09 09:00
Henke Larssons dröm om spel i Spanien kan snart bli verklighet. Barcelonas vice president Sandro Rosell bekräftar att anfallaren är en del av klubbens framtidsplanering.
Han är definitivt en av de spelare vi har i åtanke, säger Rosell enligt Planetfootball.
Celtic-stjärnans kontraktssituation talar för att Barcelona slår till direkt efter pågående säsong.
- Hans avtal går ut i sommar och då kan han komma helt gratis, säger Rosell.
Barcelona Messí
2005-02-26 20:06
Vi startar så här:
Valdés
Belletti-Puyol-Oleguer-Sylvinho
Xavi-Márquez-Deco
Giuly-Eto'o-Ronaldinho

Som vanligt, nästan...
Real Madrid Riki
2005-02-26 20:02
Vilka startar mot Numancia?
Señor Laporta
2005-02-25 16:14
BigBadOla

Tio poäng känns betydligt säkrare än sju.
Barcelona Ham$inHo11
2005-02-26 19:53
Kan ni hjälpa mig lite fattar inte riktigt. jag e medlem i fotbollstreams o har båda windows media player o realplayer, hur ska jag göra då för att kolla matchen? klicka på där det står kanaler på lr?
Barcelona Rivald0
2005-02-26 15:42
Barcaängel, 2 matcher ?..dom har i stort sett spelat varenda match tränar minst 1 ggn om dagen..det sitter i benen asså...det är bra att de får vila lite..så blir de sugna igen :p
Barcelona @lle
2005-02-26 19:24
det kostar inget att va medlem...
Barcelona Barçafan_Nr1
2005-02-26 18:25
barcapimp//

Det beror på vilken länk du klickar på. Det brukar vara Real Player eller Windows mediaplayer. Det sistnämnda har ju alla som har en PC.

Annons: