/spanien/barcelona/forum/26084.aspx/spanien/barcelona/forum/26084.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona hammabarça
2005-03-03 23:03
Ämne: Visste inte att det ....
Du vet, alla tänker inte lika långt som du. Är det då olagligt att fråga här på forumet?
Barcelona Kharles_Kubala
2005-03-03 23:04
Tror att kvalitén på forumet kan vara på väg att sjunka.

hammabarça

Det händer att man blir irriterad när folk frågar samma fråga i var tredje inlägg. Om man inte orkar, har lust, eller har kunnande så kan man väl åtminstone läsa forumet lite genom att scrolla ner några rader.

För övrigt så läste jag någonstans att Robben själv sa att det var 10% chans att han spelar i returmötet.. Tror knappast Chelsea riskerar det då de behöver honom i slutspurten av PL.

Gött att Barcelona vann el-Clasico.. Börjar bli lite utav en vana det här!

bona nit
Barcelona Sonde
2005-03-03 23:00
Det ligger något i det Majsan säger. Folk härinne, och i andra forum också för delen, har en tendens att förlita sig på andra. Jag lovar (och det här är obestridligt) att det går snabbare att kolla tv-tider själv, än att vänta på svar härinne.

Barcelona Majsan
2005-03-03 23:00
hammabarça/
Förresten, vad säger du i ditt inlägg egentligen? Jo, att du stör dig på vad jag skrivit.
Barcelona el diablo
2005-03-04 00:43
Dagens man i Europa:Claudio Pizarro i Bayern, gjorde (4 mål!) i cupmatchen mot Freiburg och han nätade även två gånger i champions League mot Arsenal plus en assist är imponerande.Barca MÅSTE FÅ HONOM NÄSTA SÄSONG.

Han skulle lyckas perfekt i rollen som tillbakadragen forward.

Inte konstigt att han kallas för "El Bombardero de los andes" när han visar vilken spelare han är.

Kolla gärna i honom i TIPSLÖRDAG när Bayern med Pizarro i spetsen drabbar samman mot Werder Bremen och studera en blivande Barca spelare nästa säsong. Vilken targetplayer han är!och målskytt!
Barcelona el diablo
2005-03-04 00:43
Dagens man i Europa:Claudio Pizarro i Bayern, gjorde (4 mål!) i cupmatchen mot Freiburg och han nätade även två gånger i champions League mot Arsenal plus en assist är imponerande.Barca MÅSTE FÅ HONOM NÄSTA SÄSONG.

Han skulle lyckas perfekt i rollen som tillbakadragen forward.

Inte konstigt att han kallas för "El Bombardero de los andes" när han visar vilken spelare han är.

Kolla gärna i honom i TIPSLÖRDAG när Bayern med Pizarro i spetsen drabbar samman mot Werder Bremen och studera en blivande Barca spelare nästa säsong. Vilken targetplayer han är!och målskytt!
Barcelona Barca_91
2004-04-08 13:02
Om Reijkard stannar kvar nästa säsong så hoppas jag faktiskt att Quaresma lämnar oss.
Det är synd att se en sån talang utnytjas som bänkvärmare.
Barcelona Majsan
2005-03-03 13:08
Ni som frågar efter matchsändning:
Varför inte titta på viasats hemsida, eller den tv-kanal man undrar över!? Trist att se forumet översvämmat med "visar tv4+ matchen på lördag?". Kolla www.tv4.se och se efter själva!?!
Barcelona Lucho
2005-03-02 21:37
Majsan: Hoppas du skämtar du vill att Gio ska ta frisparkarna. Han har ju ungefär lika mycket precision som Roberto Carlos i sina skott.
Barcelona juanito
2004-04-08 11:50
Btw.. Celtic mot Villareal ikväll på tv4+. Hoppas att Villareal spelar lika bra ikväll som i lördags och krossar rugby-Celtic.
Barcelona SportingC
2004-04-08 09:50
http://www.sport.es/Barsa/article.asp?id=85554
http://www.sport.es/Barsa/article.asp?id=85557

Rikjaard har skällt ut Quaresma inför hela laget för sitt klagande i pressen om jag förstår dom här artiklarna rätt.......
Barcelona B_a_r_c_a
2004-04-08 01:25
3 spaniorer som kommer att vara med i landslaget oxå.
Barcelona B_a_r_c_a
2004-04-08 10:31
Det bästa som kan hända är att Chelsea får Shevchenko nu när de har lagt så stora bud på honom och att Man Utd får Zlatan, då skulle vi inte få några konkurrans för Torres och att han ändrar sig och lämnar klubben för spel i europa. Då har vi en chans att få honom, annars är det omöjligt.
Barcelona Barça_best_forever
2005-03-03 22:56
ALLA GÖTEBORGARE : Ni (vi) som ska till Plain Kitchen nu på tisdag för att kolla på Chelsea-Barça kl.20.45! Ville meddela er om att Västra Frölunda spelar innan dess kl.19 slutspel i ishockey och därför är det fullbokat från kl.19.00 och fram till ca: 21.00 !! Efter det så är det fritt fram för oss Blaugranas att gå in och kolla på matchen. Jag ringde dom precis för 10 min. sedan o frågade angående Barça och dom sa att direkt efter Frölunda-matchen så skiftar dom direkt över till Viasat Sport 2 på en storbildskärm och flera andra mindre skärmar där dom alltså visar vår efterlängtade match! =) Så vi får, tyvärr, räkna med att missa den första kvarten av matchen för att sen leda vårt lag till SEGER inne på Plain Kitchen. Jag vet hittils om att "Gabriel", "Der Afro", "Chavez" och möjligen några fler ska dit nu på tisdag. Är det nån mer som ska dit?? Bara undrar.. Men vi ses där hoppas jag.. Visca el Barça
2005-03-04 02:48
the_dog

Förstår inte heller det. Fast nåt måste det ju finnas som gör att Viasat 1 sänder den skitmatchen (om man jämför med Chelsea-Barça) ist. för våran! men vad ska man göra? Världen är orättvis ibland. =( Visca
2005-03-04 01:44
Awinho :

Jag förstår dej helt o hållet! Men det är så att jag har ringt upp ganska många sportbarer och resturanger och dom har alla varsin "ursäkt" eller vad man ska kalla det till att dom inte kan sända hela Barça-matchen! På vissa ställen ska dom sända hockeyn och efter det är baren bokad, på vissa ställen ska dom bara sända Milan - United och på ett ställe jag ringt till så ska det bara vara Chelsea-fans (kanske inte så roligt då) !! Men just Plain Kitchen är att rekomendera då man bara missar en kvart av matchen. Man vill ju helst inte miss något men vad ska man göra!? Jag ska ringa runt lite mer nu runt om i Götebrg så jag åtekommer med mer info angående var man kan se Stormatchen !! Chelsea-Barça är ju ingen vanlig match för mig och den vill jag se varje minut av!! Plain Kitchen ligger vid Skanstorget. Kolla länktips så kan du både ringa och se exakt på karta vart det ligger. Força =)
Barcelona Sonde
2005-03-03 23:11
Hammabarça: Det är klart att du får fråga, men jag skulle uppskatta om man (jag pekar inte ut dig nu) kollar själv först. Därefter kan man kolla om någon redan svarat i forumet (eller om någon redan ställt frågan). Har ingen gjort det kan man fråga.
Barcelona frío como el hielo
2005-03-03 23:59
Håller med ronnie 10... en spelare som Javito kommer förmodligen inte kunna peta Etoo och ronaldinho. Han kommer förmodligen spela något av la-ligas sämre lag eller nån annan liga i europa. Men i å för sig så är han ju forfarande ung och har mycket kvar att bevisa.
Vad de gäller Messi så hoppas jag han får chansen och spelar tillsammans med Roni och Etoo snart.
Maxi Lopez.. ja det får tiden utvisa, men jag hoppas för guds skull att han inte gör en "Kleuvert" i Barca!
Barcelona Izquierda
2004-04-08 02:25
Ikväll är Deportivos seger viktigare än allt!
Att både real och milan åker ut samma vecka är helt otroligt. Bara en ligaseger för Barca kan slå det här!
Barcelona Majsan
2005-03-02 21:44
Lucho/
Nej, jag skämtar inte. Vilken precision menar du att Ronaldinho har? När har förresten Gio visat prov på dålig precision, jag tycker ofta att han skjuter mycket behärskat när han väl gör det!?
Barcelona barcapimp
2005-03-02 21:44
Någon som vet varför Reals match inte sänds,det står ju att den ska sändas på www.fotbollstreams.se
Barcelona - Xaviii -
2005-03-03 21:26
Vilken artikel syftade ni på som var rasistisk ? Från Madridredaktionen alltså.
Barcelona Barca
2004-10-28 12:37
glöm inte att vi spelade på konstgräs, och det finns inget som är sämre än att spela på konstgräs när det regnar,plus att hemmalaget är vana vid det
Barcelona Barca
glöm inte att vi spelade på konstgräs, och det finns inget som är sämre än att spela på konstgräs när det regnar,plus att hemmalaget är vana vid det
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Annons: