/spanien/barcelona/forum/26083.aspx/spanien/barcelona/forum/26083.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Pep Guardiola
2004-10-31 17:55
Damià om debuten i La Liga
"Jag vet inte om det var nåt vidare inlägg men Eto'o kontrollerade bollen riktigt bra och gjorde mål"
"Mina ben är väldigt långa, och styrka är en utav mina värdefullaste egenskaper".
"När Belletti blev skadad, visste jag att jag hade chansen till startelvan och mina föräldrar spelade in matchen".

Damià var mycket duktig i sin debut, slog inte många felpassar, men han gjorde vissa situationer för svåra för sig. Men kan bli något för framtiden.
Barcelona Barca
2005-03-03 16:32
Barça_best_forever och Kharles_Kubala

vad menar ni att dom ska visa barca-real????+
isåfall vikken viasat 1,2,3?
Barcelona Barca

Barcelona Barca

Barca

Barcelona Barca

Barcelona Kickboxer
2005-03-03 18:40
Madridredaktionen är rasister. De tycker att alla språk förutom svenska är "smörja". Visste att madrid hade rasister på Bernabeu, men att de spridit sig till madrid redaktionen här på svenskafans är sorgligt.

Vart e fotbollen påväg?

Visca el Barça!!!
Barcelona Barca

Barcelona Barca

Barcelona Barca

Barcelona Barca

Barcelona Andreas
2004-04-11 21:32
B_a_r_c_a//
Om du kriver något sånt får du hemskt gärna ange någon källa. Jag har inte hört att United vill sälja van Nistelrooy.
Barcelona maximilliano_iniesta
2005-03-03 16:33
Ämne: Ja det är klart =) ....
Barça_best_forever \\
visar de barca mot real på viasat ida...:s
Barcelona Andreas
2004-04-11 21:32
B_a_r_c_a//
Om du kriver något sånt får du hemskt gärna ange någon källa. Jag har inte hört att United vill sälja van Nistelrooy.
Barcelona emma
2005-03-03 16:24
Kickboxer: Visst vore det roligt? Vad finns det för ställen i Stockholm? O'Learys och mer?
Señor Laporta
2005-03-03 16:40
Hehe

Det är en basketmatch som han menar. Den sänds på Viasat Sport 1 med start klockan 20.35.

Vad roligt=)
Barcelona the_dog
2005-03-04 17:20
Señor Laporta

haha men du vet ju va ja menar ;)
Barcelona Holländaren
2005-03-03 16:09
Måste säga att Rijkaard är fantastiskt duktig på sådana där sidoaktiviter, verkar som att truppens moral är utmärkt.
Barcelona Ham$inHo11
2004-04-11 20:53
Xaviola.

men tänk här nu...vilket lag spelade vanistelrooy innan han gick till man u..joo han spelade i PSV...så varför ska inte kezman eller drogbaa lyckas i laliga om vanistelrooy gör de....visst har han utväcklas....men det kan juh kezman oxå för han gorde 35 mål i fjol (bara i ligan) o de har vanistelrooy aldrig gjort....
Barcelona Barça_best_forever
2005-03-03 17:09
Paco Buyo :

Hehe Okej. Du har säkert rätt i det du säger om basketen =) Såå insatt är jag inte att jag kan rabbla upp Barcelonas startuppställning i kvällens möte. Men vinst hoppas jag iaf på. Vi får se kl.20.35 !! Visca el Barcelonismo !!
Barcelona Kickboxer
2005-03-03 15:28
Ämne: Läste någon Chealse ....
Vilken chelsea artikel? Länk tack..

Visca el Barça!!!
Barcelona emma
2005-03-03 16:59
Kickboxer: Mjo, det är sant det där med englandsfansen, synd och skam. Men nångång kanske man kan dra ihop ett gäng glada barcelonistas och hitta ett bra ställe.

Vet inte heller några fler än O'Learys dock.
2005-03-03 16:41
Jo vi menar basket!! =) För dom som är intresserade. Barcelona - Real Madrid kl.20.35 på Viasat Sport - Europaleague!! Skulle va kul om vi slog ut dom i den sporten med hehe.. Visca
Barca_BEST
2004-04-11 22:16
barca spelar va den 14 mot betsi elr?
Barca_BEST
2004-04-11 22:15
2-0 till osasuna yes hoppas de håller ut nu
Barcelona Tompa
2005-03-03 16:18
Kharles_Kubala:

Jag talar inte om vad Deco uträttade mot Espanyol senast utan vad han totalt sett uträttat hitills som Barcaspelare. Vad gäller tisdagens match var det väl inte så många som verkligen glänste.
Barcelona giovani
2005-03-03 16:40
Att Deco spelar på fel position är en anledning till att han spelar dåligt (om man tycker han gör det). Men det förändrar inte det faktum att han spelat dåligt den här säsongen. Den viktigaste uppgiften en mittfälatare i Barca har är att inte tappa boll enligt mig och det gör han mer än vad jag kan tolelera. Jag tycker inte man kan säga ja men han spelar på fel position. Då tycker jag inte han ska vara på plan. Man spelare väll en spelare för att han är bra inte för namnet. Då kan köpa vi en superstjärna istället för Ronaldinho och sätta han i målet istället ?

Det finns många som jag pratat med som andra sidan tycker att han betyder mycket för det defensiva arbetet. Han kämpar otroligt hårt på mittfältet. För mig täcker det fotfarande inte dom skador i spelet han åstakommer men det är jag, andra tycker att han gör det.

Jag tycker inte nån av anledningarna är fel. Båda har för o nackdelar.

**** Nackdel. Han stoppar momentum (flow) i egna spelet, kontringar emot Barca genom felspel tappa bollen.

**** Fördel. Han tar mycket bollar och kan skapa anfall själv än att behöva passa den till nån annan som en normal defensiv spelae skulle gjort.
Barcelona Tompa
2005-03-03 16:18
Kharles_Kubala:

Jag talar inte om vad Deco uträttade mot Espanyol senast utan vad han totalt sett uträttat hitills som Barcaspelare. Vad gäller tisdagens match var det väl inte så många som verkligen glänste.
Barcelona Kickboxer
2005-03-03 16:56
R.I.P

Rinus Michels
2005-03-03 15:48
Ja som SAGT så sänder Inte ZTV eller Viasat Sport 1 matchen Chelsea - FC Barcelona som spelas nu på tisdag!! Tycker som de flesta härinne att det är lite dåligt av dem. Fast Glenn Hysen och Henrik Strömblad befinner ju sig i Milano på tisdag. Alltså i Italen! Där ska de kommentera matchen Milan - Man United live på San Siro. Dagen efter (onsdag) så åker de till Torino för att kommentera matchen Juventus - Real Madrid live på Delle Alpi. Då båda matcherna spelas i Italien så förenklar det de hela. Det är lite därför Ztv inte kommer att sända våran match. Som några här på forumet redan har sagt!! Inte heller på Viasat Sport 1 sänder våran match direkt utan där sänder de istället Lyon - Werder Bremen på tisdag! Det är det jag inte förstår, hur de kan sända den matchen istället för våran!?? Men hursomhelst så går Matchen mellan Chelsea & Barcelona på Viasat Sport 2 Direkt kl.20.30 !! För dom som har den kanalen. Men vi som bor i Göteborg kan allihopa dra till en sportbar som heter Plain Kitchen och ligger på Skanstorget. Där har de flera st. Storbilds-skärmar och kanske 10-15 st. 32 tums-tv också och de har dessutom tillgång till många olika kanler så det kommer inte bli några problem. Jag har själv ringt o frågat angående Barça matchen!! Dom Ska Sända DEN !! =) Visca El Barça ... =)
Annons: