/spanien/barcelona/forum/26081.aspx/spanien/barcelona/forum/26081.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Dinho
2004-12-07 21:52
Puyol ut Oleguer in i paus
Barcelona Messí
2004-12-07 21:01
1-0 Shaktar Donetsk...
Barcelona Der Afro
2004-12-09 11:56
SVT:s text-tv:

FOTBOLL Om man får tro spanska
tidningar är John Carew klar som
Henke Larssons ersättare i Barcelona.
Enligt Sport och Mundo Deportivo är
det klart att norrmannen lämnar
turkiska Besiktas för Barcelona.
Barcelona Der Afro
2004-12-09 11:56
SVT:s text-tv:

FOTBOLL Om man får tro spanska
tidningar är John Carew klar som
Henke Larssons ersättare i Barcelona.
Enligt Sport och Mundo Deportivo är
det klart att norrmannen lämnar
turkiska Besiktas för Barcelona.
Barcelona Kharles_Thiago-Gabri-José-Enrique
2004-12-07 19:41
Är han 58 år? Då tror jag inte han skulle platsa, möjligtvis som tränare eller klubbpresident då.

Kom att tänka på en sak. Alexander Östlund var den enda spelaren i välgörenhetsmatchen som spelade alla 90 minuter. Lite överraskande i och med att han spelar i stora Bajen..
Barcelona Messí
2004-12-07 20:18
Ämne: Ämne: Hoppas ....
Tror det är en PPV-kanal(Pay Per Wiew).
Barcelona Damia
2004-12-07 21:33
ett tips: www.uefa.com
Där kan man följa all match info direkt .. En mycket bra sida för dej som inte kan se matchen !
Real Madrid Don_Kulan
2004-12-07 19:50
Hoppas att ni vinner matchen.. och hoppas på att se eran bästa ungodms spelare.. MESSI..
Barcelona Sonde
2004-12-07 15:39
Relay: Ganska förlagd historia som du tar upp igen. Cesc är 87, flyttade till Arsenal förra säsongen och var då 15/16 år. Det vills säga, han var inte gammal nog för att vara bunden till klubben. När arsenal sedan kontaktade honom och viftade med en saftig lön och spel i A-laget så valde canteranon pengarna framför klubbkänslan. Det enda klubben Barcelona fick var ersättning för utbildningskostnader (vilket brukar motsvara ca 5 miljoner kronor).

Den franska spelarmarknaden är alltid intressant, men nu känns det som om ett hyffsat etablerat namn är den bästa lösningen. Vi har haft nog med misslyckade chansningar.
Deco_Barça
2004-12-10 07:46
Hörde att Ljubojas agent ska i veckan till Inter..men de flesta säger att han är på väg till Barca men kanske går han till Inter men hoppas att han kommer hit han är en lirare.

Mes que un club!
Señor Laporta
2004-12-07 19:21
Messí

Det såg ganska komiskt ut när Belletti virrade runt mot Malaga.
Donetsk är inget dåligt lag och vi får se hur det går. Mycket beror på hur motiverade spelarna är. Vill dom vinna gruppen så kommer dom vinna matchen.
Barcelona Rod
2004-12-09 14:50
Sonde. Vad jag fattade av artikeln så är det spelare som man har föjlt och spelare som har blivit erbjudna till klubben, men intresserade tror jag att det är att ta lite i.
Andra svenska spelare som står med i artikeln förutom Fredrik Berglund är Rosenberg och Allbäck.
Barcelona Sonde
2004-12-09 14:57
Rod: Helt rätt. Fel ordval av mig. Gillade i alla fall stavfelet :)

Kommer någon av dessa vet jag inte vad jag gör, och därför kommer jag inte lägga mer tid till att tänka på detta.
Barcelona Lucho
2004-12-09 15:06
Jag ser gärna att Barça lottas mot Arsenal eller Chelsea. Skulle vara så skönt att slå ut dom. Självgoda jävlar. Italienska lag, särskilt Juve, undviker jag dock gärna.
Barcelona jonteRR
2004-12-16 10:36
Har frank.r Bestämt vilken spelare som ska ersätta larsson?:P om nån vet...Mvh
Barcelona Tompa
2004-12-16 09:44
Har varit inne och "fightats" på Arsenalforumet igår. Vilken kronika - suck...
Barcelona Tompa
2004-12-16 09:44
Har varit inne och "fightats" på Arsenalforumet igår. Vilken kronika - suck...
Barcelona Messí
2004-12-12 13:53
Måste bara berömma Carles Puyol! Han räddning på mållinjen var otroligt viktig för oss! Där visar han vilken fighter han är.

Sen vet jag inte vad som har hänt med honom på sistone. 4 missar har det blivit på de senaste matcherna.

Han har:
Dribblat i straffområdet med spelare som jagat honom, då fick han en billig frispark.
Gjort en dålig bakåtnick som resulterade i 2-0 till Betis.
En dålig rensning mot Getafe som gjorde att Getafe gjorde 1-2.
Och igår så gjorde han en rejäl snedspark nära mål!

Han börjar bli lite nonchalant, inte alls så jag kommer ihåg honom från förra säsongen...
Men det är ingen tvekan att Puyol är en av de viktigaste spelarna i Barcelona och Spanien!
Real Madrid Ronnie
2005-02-08 20:07
Adriano_

Tycker att ni ska sluta spekulera i "drömelvor", ska ni skriva ut elvor så gör det med spelare som en nämnts som aktuella!
Barcelona Ronnie
2005-02-08 20:07
Adriano_

Tycker att ni ska sluta spekulera i "drömelvor", ska ni skriva ut elvor så gör det med spelare som en nämnts som aktuella!
Barcelona Zoran
2004-12-09 13:44
Kul att vara tillbaka på topp, Europas stora fruktar oss!

Sky Sports:

Juventus striker Alessandro Del Piero has conceded that he hopes to avoid Barcelona and Manchester United in the next round of the UEFA Champions League.

Due to the number of strong sides that progressed to the next stage courtesy of finishing second in their respective groups, it is expected that several of the competition's favourites could be paired in the next round.

Del Piero believes Barcelona are the team to avoid but also admits that Real Madrid and Manchester United pose a genuine threat to the Old Lady's challenge.

''If I could choose I'd avoid Barcelona, Real Madrid and Manchester United,'' said Del Piero.

''But especially in this moment, it would be better to avoid the Catalans.''

Internazionale coach Roberto Mancini also echoed Del Piero's words, when he too admitted that he would be looking to avoid Barcelona.
Barcelona Gabriel
2004-12-16 00:15
Är det någon som vet hemsidan till xtratime där man kan ladda ner alla barcamålen ??
Barcelona B_a_r_ç_a
2005-02-08 20:35
Señor Laporta
Men vi har ju Etoo som kan redan få spansk pass till sommarn och det är bra om Ronaldinho och Marquiz också kan skaffa till året innan för man vet inte vilka spelare man kommer att vara efter i framtiden.
Barcelona Sonde
2004-12-09 14:29
David Magnusson: Vart läste du om Maxi lopez? Det var en av de spelare som jag själv nämnde som intressant, om man nu ska kolla på den sydarmeikanska spelarmarknaden. Jag har sett han spela en del, och blev framförallt imponerd av hans spel utan boll. Han verkar ha förmågan att ständigt hitta ytor åt sig själv. Inte alltför dålig huvudspelare heller.

edit: Hittade artikeln. Under samma artikel fanns också en notis om skandinviska spelare. Hittade en ganska lustig grej där det stod att man var intresserade av Fredrik BERGHUND. =)
Barcelona Bopi
2004-12-16 00:24
Gabriel :Här har du de flästa målen!!
Barcelona Patrik Andersson
2004-12-09 10:03
Det ryktas om Carew som ersättar till Henke, kan det verkligen vara ett bra köp(lån)?
Killen har väl lite problem med humöret.
Barcelona Kharles_Thiago-Gabri-José-Enrique
2004-12-09 09:52
Barcelona kommer att vinna vilket lag de än möter. Tänk på att dessa matcher spelas efter den välbehölvliga vintervilan och då man med stor sannolikhet fått förstärkningar.
Barcelona fanatico
2004-12-09 08:18
Vet nån vilka lag Barca kan möta i CL nu!!!!!!
Barcelona Rivald0
2004-12-15 20:37
jag vet ja skrev i deras forum blev så lakk asså..dom kmr aldrig VINNA ngn CL asså ja lovar
Barcelona Rod
2004-12-07 15:57
Jocke. Håller med dig helt o hållet när det gäller en center. Jag kanske inte var så noggrann när jag skrev inlägget. De flesta spelare som har kopplats med Barça hittills är spelare som spelar centralt bara. Larsson spelade på Giulys plats eller centralt. Det var det jag menade. Tydligen är den där Esposito som jag aldrig har sett spela en spelare som hittar målnätet men spelar på kanten också.
Hur som helst är det alltid så mycket "snack" i tidningarna innan en storklubb ska värva.
Som Sonde skrev "Jag vet inte hur många spelare som "varit på gränsen till klara" den här säsongen, men många är det." Vi får se imorgon när Herr Laporta och Co säger sitt.

Visca el Barça!!!
Annons: