/spanien/barcelona/forum/26078.aspx/spanien/barcelona/forum/26078.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Maxi Lopez
2005-03-03 15:18
Läste någon Chealse artikeln skönt sagt av Almunia.
(--MadriEntes--)
2005-03-03 20:23
Grabbar glöm inte att titta på Real Madrid-Barcelona basketlag idag kl 20.35 på viasat sport. ska bli roligt att se el classico fast basket!!

hala madrid!!
Barcelona Kharles_Kubala
2005-03-03 14:50
Vår match direktsänds på Viasat 2. Dvs LIVE, inte en eftersändning.

Källa: länktips.

Tompa

Deco förtjänar beröm, men inte för sin senaste insats. Han spelar ju på samma position som Davids hade förra året och då ska man inte falla så lätt som han nu gjort de senaste matcherna..

Que?

Formen är det nog inget fel på. Tycker ni bör oroa er lite nu när ni saknar er bästa spelare i ett par matcher.
(--MadriEntes--)
Grabbar glöm inte att titta på Real Madrid-Barcelona basketlag idag kl 20.35 på viasat sport. ska bli roligt att se el classico fast basket!!

hala madrid!!
(--MadriEntes--)

hala madrid!!
Barcelona O Fenômeno
2004-10-29 01:44
Ämne: Ämne: Tänkte ....
Det finaste (dribblingsmål) målet jag sett i alla fall. Så jag ser det som etta genom tiderna.
Barcelona giovani
2005-03-03 17:00
Barca har mycket att tacka Rinus Michels för. Det var mer eller mindre han som skapa det spel Barca står för än idag när han träna Barca med Cruyff som spelare. Han skapa inte total fotboll men han tod den till nya höjder med Holländska landslaget o Barca. En verklig legend som förändarde fotboll för alltid.

R.I.P
Barcelona @lle
2005-03-03 21:32
BARÇA
Barcelona Puyolinho
2004-10-28 22:38
Athl Bilbao blier en svår uppgift för Barca MEN...
Absolut inte så svår så att vi inte ska vinna !
Puyol kommer som vanligt göra en stormatch
Xavi lika så ... Xavi kommer tror jag oxå att göra mål !
Ronaldinho TYVÄRR jag har en känsla av att det kommer ta en till vecka innan det lossnar !
Men för att han ska komma in i spelet så kanske Rijkaard ska försöka spela mer på vänsterkanten så att Ronaldinho får röra bollen mycket !
Som ni har sett så är det nästan bara spel på våran högerkant med Guily och Belletti !
Inge ont om dom , det funkar jätte bra men att försöka byta kant lite oftare så blir det mer jobbigt för motståndarna ! =)
Men 0-1 blir det iaf Xavi målskytt !
Barcelona Andreas
2004-04-13 10:18
Nej det får inte hända!
Barcelona Andreas
2004-04-13 10:18
Nej det får inte hända!
Sevilla Nyberg
2004-10-29 00:12
Kanske inte är så mycket att åka ur cupen direkt men det sabbar ju rejält för att er att ni inte kan vinna dubbeln.
Att vinna dubbeln är så mycket svårare än att bara vinna ligan för då måste man visa att man verkligen har landets bästa trupp på alla fronter.
Fast barca får väl försöka vinna dubbeln med ligan och CL :)
Barcelona Xaviola
2004-04-13 12:12
Vad tycker ni om det eventuella köpet av van Nistelrooy till nästa år?
Barcelona Xaviola
2004-04-13 11:01
PUYOL=hjärta//

Jag håller med dig. Släppa Ronaldiho vore vansinne. Chelsea stör mig något grovt med sina enorma inpumpningar av pengar.Hoppas verkligen att Depo tar dom i Champions League.
Men men jag hade antagligen inte sagt det samma om Barca hade köpts upp av en rik oljemiljadär.
Barcelona Super-Barca
2004-04-12 20:34
Kan man se Barcas match mot Betis på onsdag på internet?..................
Barcelona Andreas
2004-04-12 20:03
Izquierda//
Jag vet inte riktigt hur det har gått för honom i år men Dani Tortolero är ett alternativ som back up i mittförsvaret. Han har denna säsong varit utlånad till Elche.
Barcelona Andreas
2004-04-12 20:03
Izquierda//
Jag vet inte riktigt hur det har gått för honom i år men Dani Tortolero är ett alternativ som back up i mittförsvaret. Han har denna säsong varit utlånad till Elche.
Barcelona barcapimp
2005-03-03 13:31
Rijkaard är i mina ögon en väldigt bra tränare,men med en hel del svagheter som jag dock tror att han kommer att förbättra sig på.Främst är det att han gör fel byten och att han måste börja rotera mer på vissa spelare som tex Iniesta och Maxi som borde få spela från start i vissa matcher.Rijkaard är en klok man och han kommer att förbättra sig.Tiden talar för honom.
Barcelona MrDeco20
2005-03-03 12:08
Varför har man bytt match på ZTV´`? de visar milan-manchester utd istälet för chelsea-barca!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Barca_BEST
2004-04-12 20:40
hemsidan heter : www.managerzone.com

www.managerzone.com www.managerzone.com www.managerzone.com www.managerzone.com
Barcelona barcinho__
2004-04-12 13:50
Barca 4-ever

dom kommer knäcka real-M
Barcelona Gustaf
2004-04-12 14:25
Farhanio11 //
Självklart måste han ha någon anledning till att spela med Gerard istället för OL men vad det är har jag ingen aning om.

Gerard har visat den här säsongen att han är en medioker spelare (i ett lag som Barcelona) medan OL har varit bra som ytterback de få gångerna han har fått chansen. Det går inte att försvara Rijkaard längre. Trots att det går bättre för laget nu skulle jag bli överlycklig om han lämnade klubben.

Laporta verkar ha förtroende för honom trots att deras sammarbete inte funkar. Quaresma, Mario och Rüstü har knappt fått chansen och när han konstant spelar spelare som kommer lämna klubben undrar man hur det egentligen står till mellan Joan och Frank.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-04-12 16:28
Det är väl värst för tv4+
Vad är roligast se stjärnor som Jouacin, Saviola o Denilson leka eller se Mjällby, Agathe, Balde bygga köttmus i Skottland.
Men inget ont till tv4+ de är tack vare dem vi överhuvudtaget kan se Barca.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-04-12 16:28
Det är väl värst för tv4+
Vad är roligast se stjärnor som Jouacin, Saviola o Denilson leka eller se Mjällby, Agathe, Balde bygga köttmus i Skottland.
Men inget ont till tv4+ de är tack vare dem vi överhuvudtaget kan se Barca.
Barcelona Sonde
2004-10-28 22:24
Mr_ Mago: Som du kanske har märkt är provocerande uttalanden inte specielt populärt härinne. Mitt tips är att du byter tröja till MIF Redhawks och börjar häcka i deras forum istället. Du är väl förresten medveten om att jag kan spärra folk ;)

Vad gäller gårdagens match känns inte det som någon större katastrof. Schemat var pressat nog som det var och spanska cupen känns ite som den mest prestigefylla vi är med i. Pinsamt resultat på papperet men jag kommer inte gråta över det här.

Bilbao borta blir en svårt nöt att knäcka. Jag är för en gångs skull lite pessimistiskt inställd till den matchen och tippar ett kryss, 1-1.
Barcelona Puyolinho
2004-10-28 22:23
mr_mago

Tänk efter innan du skriver !
Presic som Guardiola säger hur ska man kunna bänka Etoó Ronnie och Deco lite konstig om man har sådanna spelare på bänken...
Deco kan man till en viss del hålla med om men han gör ett bra jobb och så länge laget vinner och tar poäng så vrf ska man byta på ett vinnande lag ??
Barcelona Kickboxer
2005-03-03 13:22
Majsan

Håller med dig, otroligt irriterande att folk inte kan söka information själva som bara tar några sekunder att hitta.

Visca el Barça!!!
Pep Guardiola
2004-10-28 21:49
Trion Puyol, Marquez och Xavi bäst i Barcelona i gårdagens cupmatch mot Gramenet.

3:or Puyol, Marquez och Xavi
2:or Ruben, Oleguer, Navarro, van Bronckhorst, Iniesta, Giuly, Larsson, Messi så väl som inhopparna Eto'o, Verdu och Damia.

Tränaren Frank Rijkaard fick också en 2:a i betyg.

Betygen är från El Mundo Deportivo. Noterbart är att Barcelona radade upp chanser och frågan är inte om Ruben skulle tagit målet? Gramenet's tränare Juliá Garcia fick en 4:a, bäst på "plan".
Barcelona Majsan
2005-03-03 13:12
Och MrDeco20/
Ja, fotbollstreams.se! Hade du väl kunnat prova innan du frågade!? Vill inte låta tjurig, men jag häpnar ibland över att folk hellre verkar sitta och vänta på svar här i forumet på enkla frågor som tar 15 sekunder att själva söka svaret på..
Atlético Smuts
2004-10-29 02:04
Ämne: Ämne: De spel....Jag är tyvärr ingen Valenciafan, valde bara den som såg relativt neutral ut och för att de spelar en hel del italienare där ;-)

Spansk fotboll är ingen höjdare, vad spelar det för roll om man gör fem mål framåt när man ändå släpper in 7 bakåt? :-P

Anti-Barca, Anti-RM, Anti-Valencia, OSV, OSV.

AC Milan per sempre!
Annons: