/spanien/barcelona/forum/26068.aspx/spanien/barcelona/forum/26068.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona juanito
2004-04-01 21:48
El Hincha: Tunnelbanan är ett bra sätt.. åk grön linje och hoppa av i Les Corts så är du ungefär 200 m från Camp Nou..
Barcelona Jónathan
2004-04-01 23:31
Dani,,
hmm är nästan helt säker på att han inte har det, Han kom ju från Argentina förra säsongen. Skulle först gå till Real Madrid, men kom inte förbi hälsokontrollen. Han var tydligen alltför skadebenägen. Dock hade dom verkligen fel, för vad jag kan minnas så har Milito varit nästintill skadefri.

Coloccini och Puyol tillsammans, med deras styrka och gigantiska frisyrer skulle sätta skräck i vilken motståndare som helst.
Barcelona Skarpheden
2004-03-31 19:05
Jo, det stämmer. Jag tänkte för kort. Men vi kan enas om att 8 milj pund för Giggs är helt otänkbart.
Barcelona Anders
2004-03-31 23:29
Barca_BEST:
skulle snarare säga att det va Caniggia som tog saviolas plats i vm-truppen! att Batigol skulle va med va ju en sjävklarhet! sen att det enda som Caniggia lyckades med under vm va att få ett gult kort när han satt på bänken är en annan sak!

Jairzinho:
om det inte skulle funka med Garcia så skulle nog Saviola kunna ersätte bra! annars kanske Metzi (stavning?) fortsätter att i sin underbara utveckling! ska bli intressant att följa honom i framtiden!
Barca_BEST
2004-03-31 20:20
shuuuuuu

vilka tror att kluivert kommer att göra en bra comback jag tror faktiskt att han gör en bra comeback men han ska aldrig lova nåt tex:ska göra 25 mål elr vad det va på en säsong då har man krav på sig själv man ska hålla det där för sig själv o sen säga det på en intervju att man hade sagt för sig själv att man skulle göra 25 mål elr vad man han tänlt sig :)

Mas que un club
Barcelona Anders
2004-03-31 16:42
om man använde alla spelar rätt så tror jag att det skulle räcka med att värva Joaquin för att vi skulle kunna vinnan ligan nästa säsong!

------------Valdés-----------
Puyol--Marques--Oleguer--Navarro
----------Xavi--Davids-------
------------Iniesta----------
--Joaquin-------------Ronaldinho
------------S.Garcia----------
Barcelona c.gälman
2004-04-01 20:44
jag hoppas iallafall på kluivert nästa sässong. och det där om 20mille var väl bara om barca halvera hans lön, då fick han ju gå till en klubb för 20 mille.. förresten tror jag inte Rikjaard säljer kluivert
Barcelona Tompa
2004-03-31 18:56
Giggs till Barca? Det är bara att hålla med Alx... Giggs har passerat zenit och har således inget att göra i Barca! I alla fall inte om vi ska bygga för framtiden och bli världens bästa lag igen.
Barcelona Tomasz
2004-03-31 20:38
PUYOL=Hjärta
Mmm, just precis så menade jag, att klubben letade efter en spelare med alla de egenskaperna du skrev att Overmars hade. Syftade inte alls på det faktum att det saknas en vänsterytter i truppen när Barcelona gjort sig av med Overmars.
Barcelona Tompa
2004-03-31 18:56
Giggs till Barca? Det är bara att hålla med Alx... Giggs har passerat zenit och har således inget att göra i Barca! I alla fall inte om vi ska bygga för framtiden och bli världens bästa lag igen.
Barcelona Tomasz
2004-03-31 19:51
Tror inte ett dugg på det där Giggs-ryktet. Det baserar sig på att man tror att Man United vill sälja och Barcelona söker en ersättare till Overmars. Säkert en stackare på någon engelsk tidning som hittat på det hela.
Barca_BEST
2004-03-31 20:22
Barca_91:

asså han var inte med i truppen ens den ända barca spelaren då var Bonano (det var Batistuta som tog saviolas plats för det var batistutas sista vm
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-31 18:00
Vore skitkul men det bästa vore nog att lägga upp en provicorisk chatt under en match för att se hur intresset är.
Brukar vara ganska dött på forumet under matchen=)
Barcelona Bopi
2004-03-31 17:36
kolla länk..å säg vad ni tycker!!!
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-31 18:00
Vore skitkul men det bästa vore nog att lägga upp en provicorisk chatt under en match för att se hur intresset är.
Brukar vara ganska dött på forumet under matchen=)
Barcelona Zardiac
2004-03-31 17:57
Hej!
Jag bara undrar om det finns något intresse för någon typ av webchatt under matcherna. Mest med tanke på dom som inte har tv4+ och vill följa matcherna... Läser avancerad webdesign i skolan och det skulle vara kul att göra något användbart projekt.
Barcelona juanito
2004-03-31 16:01
Blir inte Kluivert erbjuden en liknande lön som han har i Barça tror jag faktiskt att han kan tänka sig att stanna. Hoppas att jag har fel.

Skulle gärna kunna tänka mig att juve får pengar + en spelare + Kluivert.
Barcelona jcb
2004-03-31 16:45
Trezeguet-affären kryper allt närmare en realitet, men jag vågar fortfarande inte hoppas förrens kontrakten är påskrivna och det blir väl antagligen inte innan säsongen är över. Tycker det är helt rätt att köpa Trez, som är precis den sortens spelare som vi behöver, en beprövad måltjuv som gör mål på alla sorts lägen. Tänk er ett samarbete mellan Ronaldinho, Xavi och Trez ute på planen - kan bli hur effektivt som helst. Hoppas, hoppas :)
Barcelona Dobermann
2004-03-31 15:25
Mycket nyheter (rykten) om barca idag på tribalfootball..som vanligt =)

http://www.tribalfootball.com/sections/spanishhome.asp

Vi ska tydligen lägga ett bud på Ryan Giggs.
Rochemback på väg tillbaka till barca och Laporta ska ha möte med juventus idag om trez.
Barcelona Izquierda
2004-03-31 12:16
Skarpheden//

En tänkbar möjlighet är ju att flytta ner Xavi som pivote jämte Davids. Den platsen spelade han ju på i början av den här säsongen, när Ronaldinho hade hans plats som offensiv innermitt. Frågan är bara om Xavis lyft har berott på att han fått ny position eller på att han helt enkelt hittat formen. Jag tycker det skulle vara värt ett försök. Iniesta kan bli hur stor som helst.
Barcelona Jónathan
2004-04-01 22:50
En spelare jag gärna skulle se i Barca till nästa säsong är Parmas Matteo Ferarri. Den unga bjässen som va bäst i bortalaget i Italiens möte borta mot Portugal visar gång på gång att han är en back i världsklass. Han är otroligt stark ,och enligt mig en komplett mittback.

Ett köp av honom och sedan Trezeguet skulle göra truppen komplett. Andra alternativ till mittbackspositionen som jag anser värdiga för världens bästa lag är Coloccini (Italienskt pass) och Milito (tyvärr icke-EU). Alla mina mittbacksförslag är även framtidsmän.

Någon som har synpunkter på mina förslag?

Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-04-03 17:22
Ärligt talat tror jag att Rikjaard försöker höja marknadsvärdet på Tex Overmars o Kluivert.
(genom att låta de spela)
Cocu o Rei har han nytta av o det ser alla som kan fotboll.
Dock är det baklagligt att det går ut över Iniesta tex.
Jag är dock övertygad om att dessa spelare kommer få fortroende nästa säsong.
Rikjaard är inte dum i huvet även om många tror det.
Jag hoppas även att Guardiola lägger skorna på hyllan och kommer tillbaka som styrelsemedlem eller nåt.
Då skulle pressen på Rikjaard att ta ut Canteras öka ytterligare.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-04-03 17:22
Ärligt talat tror jag att Rikjaard försöker höja marknadsvärdet på Tex Overmars o Kluivert.
(genom att låta de spela)
Cocu o Rei har han nytta av o det ser alla som kan fotboll.
Dock är det baklagligt att det går ut över Iniesta tex.
Jag är dock övertygad om att dessa spelare kommer få fortroende nästa säsong.
Rikjaard är inte dum i huvet även om många tror det.
Jag hoppas även att Guardiola lägger skorna på hyllan och kommer tillbaka som styrelsemedlem eller nåt.
Då skulle pressen på Rikjaard att ta ut Canteras öka ytterligare.
Barcelona Barca_^^
2004-03-30 22:23
Jag har sett robinho spela på tv4+ och då har han imponerat på mig iaf... men det är ju ändå viss skillnad att komma till ett storlag i europa. det skulle dock inte vara nån dum värvning. även diego i santus är grymt duktig. han o robinho var med i landslaget mot costa rica och dom dominerade matchen!!
Barcelona Skarpheden
2004-03-31 10:55
Gabriel. Jag är också en stor beundrare av Iniesta och tror att han absolut har potential att bli en världsspelare. Frågan är: hur spelar man in honom i dagens Barça? Han är en naturlig ersättare för Xavi, som ju har varit rätt bra på senaste tiden. Jag har svårt att se hur de skulle kunna spela samtidigt.
Barcelona S.W.A.T
2004-04-01 22:40
det är bättre att me dom pengar barca har, kan dom lägga ett fett bud på Davids så att han inte går till milan, än att istället köpa Trez o låta dAVIDS GÅ TILL Milan! Barcelona får bara inte ge upp Davids , vi behöver honom mer Trez! men som ja har skat innan barca kan inte ta hand om sina bästa spelare! och föresten om vi ska köpa en anfallare så kan vi istället köpa ZLATAN före Trez! Zlatan är mycke bättre än Treez!!!
Spanien MorrisW
2004-04-03 20:02
Gaucho: har du aldrig sett van hooijdonk in action??bättre huvudspelare och frisparksskytt får man leta efter....klassen bättre än kluivert....om man inte tar hänsyn till det mentala...vilket man givetvis bör göra....
Barcelona Viktor Munoz
2004-03-31 00:00
Och när det gäller Diego så måste jag tyvärr säga, för han är en av de spelintellegenstaste mittfältarna i Världen, att han inte har fysik för att lyckas i Europa. För liten och dessutom utan riktigt klipp i steget. Det är i alla fall min bedömning...
Barcelona S.W.A.T
2004-04-03 19:19
så här slutar ligan!!
1. Valencia
2. Real Madrid
3. Barcelona...

Rijkard måste bort från Barcelona! för vi har så många bra talnger men dom får inte spela, han låter dom helt änkelt inte spela! risken finns att dom vill lämmna barca o spela för ett annan lag!!!
Barcelona Viktor Munoz
2004-03-31 00:00
Och när det gäller Diego så måste jag tyvärr säga, för han är en av de spelintellegenstaste mittfältarna i Världen, att han inte har fysik för att lyckas i Europa. För liten och dessutom utan riktigt klipp i steget. Det är i alla fall min bedömning...
Annons: