/spanien/barcelona/forum/26067.aspx/spanien/barcelona/forum/26067.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Delindster
2004-03-25 23:39
God natt!

Nu har det blivit dags att läsa lite naturkunskap inför morgondagen.

Förhoppningsvis drömmer jag sedan om några Champions League titlar.
Barcelona Barca_91
2004-04-03 20:51
Ike:
Ja, den visas DIREKT på Tv4+ kl 22.00.
amantino
2004-03-25 23:11
Det va jävlar va tråkigt ett lag kan spela. Celtic är det värsta lag som finns för helvete.
Jag vill inte höra ETT ord från alla brittälskande svenskar om att italiensk fotboll är brutalt tråkig för det är just vad de brittiska skiten är...
Håll Henrik Larsson borta från katalonien så mycket som möjligt!
Ta hit Zlatan istället!
Barcelona Delindster
2004-03-25 23:17
Ni som hyllar Overmars såg ni inte vilken jättematch Reiziger gjorde han missade inte en passning. Han har många finna år framför sig, blir bara bättre och bättre en riktig framtidsspelare.
Real Madrid Ronnie
2004-03-25 23:22
Gabri var bäst i Barca idag tycker jag, han sprang konstant, i slutet såg man flera gånger vilka skit passar han fick endå sprang han ifatt bollen och gjorde nått bra av den. Låt han spela högerback och sälj Reziger och inskaffa in vänsterfottad kille.
Barcelona Ronnie
2004-03-25 23:22
Gabri var bäst i Barca idag tycker jag, han sprang konstant, i slutet såg man flera gånger vilka skit passar han fick endå sprang han ifatt bollen och gjorde nått bra av den. Låt han spela högerback och sälj Reziger och inskaffa in vänsterfottad kille.
Barcelona tru2da barca
2004-03-25 23:10
helvete
Våra mittfältare borde gå på kurs att göra mål
för jävligt att vi inte hade några forwards.
förutom orutinerad sergio.garcia fan ta kluivert
och Saviola sen tycker jag ni såm kritserar Overmars borde kritsera lika mycket luis garcia
var det nån av hans dragningar eller finter som gick hem.det ända han var bra på tappa boll
det ända spelare som imponerade idag var Oleguer
som kommer mer och mer in i sin roll.
Barcelona Jairzinho
2004-03-25 23:20
Det är en sorgens och besvikelsens dag, Barça är ute ur UEFA-cupen!
Laget dom åker ut mot är nog europas tråkigaste och mest grisiga lag. Fy fan! Celtic är en skam för fotbollen, t.o.m hela mänskligheten! Usch!
Dom äcklar mig!

Vamos Barça!
Barcelona Delindster
2004-03-25 23:35
Allvarligt talat så klagade man ju inte lika mycket på Overmars, Reiziger och c:o när vi vann i helgen. Det är bara att hoppas attde visar vilka bra fotbollsspelare de är (annars hade de ju inte spelat i Barça) och ser till att vi vinner i helgen. Tyvärr är det ju bara att inse att bäst före datumet har gått ut på vissa spelare, det är bara att hoppas att de hller säsongen ut.

Som sagt de får skärpa sig nu (det gäller alla spelare) och se till att få med sig tre poäng hem från Sevilla.

Visca Barça!
Barcelona Delindster
2004-03-25 23:29
cheito-gaucho
Var det mot Murcia Overmars gjorde en bra sak på hela matchen (rushen på vänsterkanten fram som ledde fram till målet)? Quarema har väl knappt startat en enda match men mot Albacete gjorde han det och då blev det mål. Han har väl inte övertygat efter det men han får ju inget förtroende, de behöver man om man ska lyckas. overmars för ju förtroende (förmodligen för att han är holländare). Quaresma måste få chansen för han är framtiden (förhopningsvis).
Barcelona Delindster
2004-03-25 23:11
Det här var en förlust för fotbollen! Jag kommer hata Celtic så länge jag lever!

Okej man kan säga att de spela efter sina resurser och att de inte behövde göra mål. I och för sig gjorde dem det bra men inget lag är värda att gå vidare efter sådant spel.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-25 23:13
Kul med all ironi.
När de närsynta Real-anhängarna kommer in här undrar de nog om vi sett fel match.

Barca Barca:
jag fyller i hyllningarna med att Overmars är värd vartenda miljon han köptes för.
Det är kul att han har tagit sitt fantastiska spel enda in i finrummet inom fotboll, för det måste man väl ändå säja att denna match var?

Viva el futból guapo!
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-25 23:13
Kul med all ironi.
När de närsynta Real-anhängarna kommer in här undrar de nog om vi sett fel match.

Barca Barca:
jag fyller i hyllningarna med att Overmars är värd vartenda miljon han köptes för.
Det är kul att han har tagit sitt fantastiska spel enda in i finrummet inom fotboll, för det måste man väl ändå säja att denna match var?

Viva el futból guapo!
Barcelona cheito_guacho
2004-03-25 23:09
marcus _keta i det har du rätt i alla va dåliga idag men titta nogrant på gabri, hur mycket nytta gör han för laget, killen har ingen hjärnan, sen typ 3 år tillbaka har han börjat göra så helt onödiga frisparkar barca ligger under och det är 5 minuter kvar och killen ska göra alltid så onödiga foul.och kolla att barcas spel funkade bättre med den några kallar för van broncshit än med gabri, barca är en anfallsspelande lag inte än valencia,en annan sak du kan tänka att xavi och ronaldinho är världs-stjärnor,och därför ska dom ha plats i barca men gabri ska tillhöra nån slags betis eller mallorca eller nåt, men kompis du får hare bäst, och jag hoppas med hela mitt hjärta att barca ryker upp sig från den här förlusten och fortsätter med sin svit i ligan.visca el barca
Barcelona fc_2002
2004-03-25 23:37
en till grej..

Reijkard måste börja få in INiesta, Quaresma osv. i laget
Och det finns två enkla anledningat till det!!

Ett..
Vi ser nu (utan vissa nyckelspelare) bevisligen att Luis Garcia, Overmars, Cocu inte kan "leda" laget. Dom faller.. dom håller helt enkelt inte utan backup

Två..
Tänk om Sergio, Quaresma å Iniesta hade startat. Vilket självförtroende de hade gett dom (kolla bara på Celtics målis).. dom hade haft lekstuga me Celtic-spelarna

Deportivo Krille
2004-03-25 22:59
Fan va trist att ni åkte ut. Jag höll på er för att jag tycker att ni var det bättre laget. Celtics fula grisfotboll var inget sevärt men tyvärr, väldigt effektivt. Barcelona saknade verkligen Davids och Kluivert i denna typ av match. Barca var för tunna framåt och för lätta i närkamperna. Men det är bara att ta nya tag nu i ligan lycka till!!!
Mach1
2004-03-25 23:17
Dani//

"Vad spelar det egentligen för roll att vi förlorade, vi spelade ju underhållande. Och det räcker väl??"
Jaha, så för dig spelar ingen roll även om vi spelar på div 2 bara att vi spelar underhållande, resultat är ju inte så viktigt va?!?
Barcelona Barca Barca
2004-03-25 23:06
Nej men jag måste berömma några spelare.
Vi börjar med Luis Enrique, jag måste säga asså han vilken talang vilken hungrig spelare som vill bara komma in och vissa att han är en framtidsman för barca.

Luis Garcia, Otrolig snabb, bollkontroll av klass och passningar som öppnar vilken försvar du vill i hela världen

Overmars, OJOJOJ asså den killen, typ när han kommer en mot en så kan försvaren aldrig i hela världen lista ut åt vilken håll han ska gå eller vilken av sina fantastiska finter han ska göra.

Rijkaard, Machala vilken tränare är, ta i trä grabbar. Han tänker mycket bra. Ne vet han tänker mycket på framtiden plus att han tänker typ så här. "fan Quaresma är ung han har framtiden framför sig och kommer att vara i klubben ett tag framöver. Overmars är gammal ska lämna klubben, vi ger Quaresma chansen" typ så här tänker han.
Barcelona Barca Barca
2004-03-25 23:06
Nej men jag måste berömma några spelare.
Vi börjar med Luis Enrique, jag måste säga asså han vilken talang vilken hungrig spelare som vill bara komma in och vissa att han är en framtidsman för barca.

Luis Garcia, Otrolig snabb, bollkontroll av klass och passningar som öppnar vilken försvar du vill i hela världen

Overmars, OJOJOJ asså den killen, typ när han kommer en mot en så kan försvaren aldrig i hela världen lista ut åt vilken håll han ska gå eller vilken av sina fantastiska finter han ska göra.

Rijkaard, Machala vilken tränare är, ta i trä grabbar. Han tänker mycket bra. Ne vet han tänker mycket på framtiden plus att han tänker typ så här. "fan Quaresma är ung han har framtiden framför sig och kommer att vara i klubben ett tag framöver. Overmars är gammal ska lämna klubben, vi ger Quaresma chansen" typ så här tänker han.
Barcelona juanito
2004-03-25 23:04
Izquierda: Håller med dig trots mitt tidigare inlägg om Celtic och handboll.

Spelarna underpresterade och Rijkaard var som vanligt ute och cyklade. Varför väntade han så jäävla länge med att byta in Sergio Garcia? Att Lucho inte fungerade som toppforward stod ju för fan klart efter några minuter. Ändå får han vara kvar. Och Overmars? Varför? In med Iniesta som presterat på sistone istället för holländaren. Fast man får väl vara lite glad trots allt. Rijkaard fortsätter med sitt Trial and Error-system och ídag kom han ju ändå fram till att man faktiskt kan använda Sergio Garcia. Det har han ju inte förstått tidigare verkar det som.
Barcelona Barca Barca
2004-03-26 00:11
juanito: "Max tre ICKE-EUROPÉER I STARTELVAN!!"
Okej räkna nu
-------Valdes
-???--Puyol--Marquez--G.V.B
---Xavi---Cocu---Davids
--Robinho--Torres--Ronaldinho

Milito har EU-Pass, Maxuwell Om Marquez får EU Pass. Aghathe vet inte om han har pass.
Barcelona Barca Barca
2004-03-26 00:11
juanito: "Max tre ICKE-EUROPÉER I STARTELVAN!!"
Okej räkna nu
-------Valdes
-???--Puyol--Marquez--G.V.B
---Xavi---Cocu---Davids
--Robinho--Torres--Ronaldinho

Milito har EU-Pass, Maxuwell Om Marquez får EU Pass. Aghathe vet inte om han har pass.
Barcelona cheito_guacho
2004-03-25 22:48
fan oxå vi är borta ur uefa
Barcelona Tompa
2004-03-25 23:02
Som någon skrev - kan vi inte göra mål på ett lag som Celtic på två matcher så har man inget i en final att göra, punkt slut! Sen spelar det ingen roll hur defensiva Celtic är.
Barcelona cheito_guacho
2004-03-25 22:47
jag gillar inte klaga på barcaspelare men gabri bordes säljas!!!
Barcelona Tompa
Som någon skrev - kan vi inte göra mål på ett lag som Celtic på två matcher så har man inget i en final att göra, punkt slut! Sen spelar det ingen roll hur defensiva Celtic är.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-25 23:00
Känns på allvar som vi är påväg ner i svackan igen.
Just nu saknar jag t.o.m GVB.
Var fanns rörelsen?
Och Overmars, vem fan e det??
Kan ni täka er att han var dyrare än Ronaldinho?
Vad behövs egentligen för att dyrka upp en köttmur, för detta kommer vi möta många gånger om ska ut i Europa.
Real Madrid Dani
Jag tycker att vi har för stora krav, vi är helt enkelt för resultatinriktade. Ingen kan väl komma och säga att vi inte gjorde en kanonmatch. Rijkaards enda misstag var att låta Overmars starta på bänken, vi hade vunnit om han spelat hela matchen... Celtic fick sin första hörna först i slutminuten... F.ö. har vi ett lysande försvarsspel, Celtic hade knappt ett skott på mål.
Jag är helt övertygad om att det blivit seger om van Bronckhorst inte varit skadad.
Vad spelar det egentligen för roll att vi förlorade, vi spelade ju underhållande. Och det räcker väl??
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-25 23:00
Känns på allvar som vi är påväg ner i svackan igen.
Just nu saknar jag t.o.m GVB.
Var fanns rörelsen?
Och Overmars, vem fan e det??
Kan ni täka er att han var dyrare än Ronaldinho?
Vad behövs egentligen för att dyrka upp en köttmur, för detta kommer vi möta många gånger om ska ut i Europa.
Barcelona Dani
Jag tycker att vi har för stora krav, vi är helt enkelt för resultatinriktade. Ingen kan väl komma och säga att vi inte gjorde en kanonmatch. Rijkaards enda misstag var att låta Overmars starta på bänken, vi hade vunnit om han spelat hela matchen... Celtic fick sin första hörna först i slutminuten... F.ö. har vi ett lysande försvarsspel, Celtic hade knappt ett skott på mål.
Jag är helt övertygad om att det blivit seger om van Bronckhorst inte varit skadad.
Vad spelar det egentligen för roll att vi förlorade, vi spelade ju underhållande. Och det räcker väl??
Annons: