/spanien/barcelona/forum/26065.aspx/spanien/barcelona/forum/26065.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Xaviola
2004-04-11 15:10
Vilka spelare tycker ni att Barcelona ska göra sig av med?? Jag tycker att Luis Enrique ska bort. Det är märkligt att han får så mycket speltid i år.
Valencia Shagi
2004-04-11 17:06
*SEN*
Grattis till vinsten. Någon som har lust att berätta lite om målskytten Iniesta, tycker han verkar intressant. Lycka till nu.

MISTA TAR RONALDO, hoppas jag.
Espanyol janne8
2004-04-09 11:44
// Alx

Så går det när man bara skummar artikeln snabbt ber om ursäkt.Läste headlines och gick igenom artikeln med Q det andra tog jag snabbt uppenbarligen för snabbt.

Min fråga till er står dock kvar. Vem har rätt och vem har fel? Jag vet eller antar att Q är något sorts favorit härinne på forumet samtidigt som R inte är det. Å andra sidan skapar Barcelona så mycket känslor och det är ett ständigt vågsvall då är dte väl inte vidare smart att i tidningar kritisera tränaren.

Samtidigt har jag sett Q väldigt lite och de har väl de flesta härinne också gjort vilket gör honom svårbedömd. Jag har lite problem med hans ständiga bollstopp men det är en personlig åsikt.
Espanyol janne8
2004-04-09 11:44
// Alx

Så går det när man bara skummar artikeln snabbt ber om ursäkt.Läste headlines och gick igenom artikeln med Q det andra tog jag snabbt uppenbarligen för snabbt.

Min fråga till er står dock kvar. Vem har rätt och vem har fel? Jag vet eller antar att Q är något sorts favorit härinne på forumet samtidigt som R inte är det. Å andra sidan skapar Barcelona så mycket känslor och det är ett ständigt vågsvall då är dte väl inte vidare smart att i tidningar kritisera tränaren.

Samtidigt har jag sett Q väldigt lite och de har väl de flesta härinne också gjort vilket gör honom svårbedömd. Jag har lite problem med hans ständiga bollstopp men det är en personlig åsikt.
Barcelona Sonde
2005-03-02 19:48
emmaeriksson: Måste se i syne. Det är knappast varje dag i livet som en tjej loggar in här. Vem var vänlig nog att göra dig till Barçafan? ;)
Barcelona Kharles_Kubala
2005-03-02 19:03
Matchfakta från el Mundo Deportivo:

Ficha técnica
FC Barcelona, 0
Valdés (2); Oleguer (2), Puyol (3), Márquez (3), Van Bronckhorst (1); Gerard (1); Deco (3), Xavi (2); Eto'o (3), Maxi López (2) y Ronaldinho (2)
Sustituciones
Iniesta (2) por Maxi López (46'); Belletti (2) por Gerard (46'); Sylvinho (2) por Van Bronckhorst (75')
Entrenador
Frank Rijkaard (2)

RCD Espanyol, 0
Kameni (4); Ibarra (2), Lopo (3), Soldevilla (3), D. García (2); Jarque (2), Ito (2), Fredson (3); Maxi Rodríguez (2), Dani (2) y Serrano (2)
Sustituciones
Domi (2) por Serrano (63'); Corominas (2) por Dani (78'); Morales (s.c.) por Maxi Rodríguez (88')
Entrenador
Miguel Ángel Lotina (3)
GolesNo hubo
Tarjetas amarillas David García (24'), Deco (44'), Ito (44'), Serrano (44'), Lopo (50') y Ronaldinho (82') Tarjeta roja Jarque (65')
Estadio Camp Nou (49.285 espectadores)
Árbitro Miguel Ángel Pérez Lasa (Colegio vasco) (2)
Barcelona Maxi Lopez
2005-03-02 19:35
Jäklar viket snyggt mål Saviola gjorde mot Renns.
Barcelona Chavez
2005-03-02 19:21
tack. Señor Laporta

då blir det Plain Kitchen på tisdag.
Barcelona Barca Barca
2004-04-10 19:43
GOOOOOOOOOOOOOLLLLLLL INIESTAAAA!!!
GOL GOL GOL GOL GOL GOL
Barcelona Barca Barca
GOOOOOOOOOOOOOLLLLLLL INIESTAAAA!!!
GOL GOL GOL GOL GOL GOL
Señor Laporta
2005-03-02 19:19
Sonde

Tack för den! Göteborg är landet, jag skulle inte tro det...

Chavez

Det borde inte vara några problem att komma in på Plain Kitchen. Ser du ut att vara över 18 så är det lungt.
Barcelona B_a_r_c_a
2004-04-09 12:23
Egentligen borde barca vänta med att värva spela tills sommarn för man vet aldrig va som händer. Tänk omarsenals tränare slutar och då skulle Henry oxå tänka sig sluta, eller någon ny ung kommer under EM kvalet och dominerar.
Spanien Pelayo
2005-03-02 19:11
Barca_best_forever,

Jag bor inte i Göteborg, men i dess omedelbara närhet (något som av Sonde definitivt hade betraktats som "landet"). Brukar sällan vara ute med skaror utav aficionados i Sverige, och är man fundamentalitisk "Cúle" så är det ännu roligare att tjata över ett glas Albalivin eller kanske en regionell Cava. Har en hos farmor inneboende "Cúle" sedan många år med Blaugrana-kalsonger och täcke. Han är hopplöst insyltad i sekten...=)

Barcelona Chavez
2005-03-02 19:05
Barça_best_forever

eftersom jag e 17 så undrar jag om det
e någon åldersgräns för att komma in på Plain Kitchen??
om det skulle vara 18 årgräns, kan man komma in om man tar med nån äldre?

Tacksam för svar.
Barcelona Barça_best_forever
2005-03-02 19:02
Pelayo :

Ja, jag bor i Göteborg. Förmodar att du också gör det! Plain Kitchen är en mkycket bra sportbar med god mat och en härlig stämning. Nåt tjafs kommer det inte bli om att de ska sända Barça, för dom har 3 st. storbildstv o så har dom kanske 10- 12 st. vanliga 32:tums !! Så det kommer bli gött! Dom har också flera Barça halsdukar på vägen o de skadar ju inte hehe ;-) Visca el Barça
Barcelona juanito
Vad glad jag blir!
Iniesta 3-1!!!!!!!
Barcelona El Nino De Barcelona!
2004-04-09 10:11
barca_best: joooo jag såg eurogoals... och ja han är mycket kylig och jagt gillar han skulle inte precis ha nåt imot att han skulle komma till vårt lag...=D

//ha d jakob
Barcelona Andreas
2004-04-09 11:09
Lite mer om bråket mellan Quaresma och Rijkaard...

Enligt fcbarcelona.com spelar inte Puyol mot Valladolid.
Barcelona Andreas
2004-04-09 11:09
Lite mer om bråket mellan Quaresma och Rijkaard...

Enligt fcbarcelona.com spelar inte Puyol mot Valladolid.
Barcelona Ham$inHo11
2004-04-09 02:13
Frazzé:

Nee de har han väll inte....han e från elfenbenkusten o har inget franskt medborgarskap....
Barcelona Barça-fan
2004-04-10 21:00
Vilka härinne tror barca fortfarande har chans på ligatiteln? Jag tror att det kan gå men mycket svårt...
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-04-10 19:54
Dani, jag skulle aldrig SÅGA Enrique, han är en av de största någonsin, men hans tid är förbi.

Hoppas vi får se följande nästa match!

Puyol Oleguer Marquez Reiziger

Davids Cocu
Xavi
Iniesta Saviola Ronaldinho

Oleguer imponerar mer o mer, kanske vi inte behöver en ny vänsterback!
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-04-10 19:54
Dani, jag skulle aldrig SÅGA Enrique, han är en av de största någonsin, men hans tid är förbi.

Hoppas vi får se följande nästa match!

Puyol Oleguer Marquez Reiziger

Davids Cocu
Xavi
Iniesta Saviola Ronaldinho

Oleguer imponerar mer o mer, kanske vi inte behöver en ny vänsterback!
Barcelona Barca_91
Iniesta gör mååååååååål!
Hoppas han får spela nästa match också jag visste att han var grym!
Barcelona Frazzé
2004-04-09 01:06
Gabriel/

Drogba har franskt pass
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-04-10 19:20
Ganska bra att Ronnie blev utvisad.
Men nu får han vila och vi får testa spelet utan honom, för Rikjaard hade aldrig bytt ut honom.
Troligtvis överklagas kortet o Ronnie blir med mot Betis.
Nu är det en chans för barca att VISA att de är mer än Ronaldinho.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-04-10 19:20
Ganska bra att Ronnie blev utvisad.
Men nu får han vila och vi får testa spelet utan honom, för Rikjaard hade aldrig bytt ut honom.
Troligtvis överklagas kortet o Ronnie blir med mot Betis.
Nu är det en chans för barca att VISA att de är mer än Ronaldinho.
Barcelona Anton.F
2004-04-10 18:40
:) 2-0 saviola e grym

hoppas man är välkommen....
Barcelona Barca_91
2004-04-11 15:40
Gerrard säljs eller används i ett byte.
Gabri ska vara med i truppen, jag glömde honom.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-04-10 18:20
Så var det tydligen
Cocu o Oleguer i mitten, Gerard o Reiziger på kanterna,
Annons: